Stránka 2 z 2
Napsal: stř 26.02.2014 17:09
od beny-maser
rozvod k čerpadlu je taky ok?klínek na čerpadle při horní úvrati ukazuje kolmo nahoru?
Napsal: stř 26.02.2014 17:13
od Rychty
měl jsem to znova zorebraný a podle těch aretací a všeho co bylo v plánky (všechny rysky) tak to sedělo takže nejspíš ano

Napsal: stř 26.02.2014 17:18
od beny-maser
jaký rysky?ta co je na řemenici neukazuje horní úvrať a nebo jsem neměl to štěstí, aby to ukazovalo správně
Napsal: stř 26.02.2014 17:23
od Rychty
to nevím všechny ty rysky na rozetách souhlasily s těma rozlišnejma plátkama na řetězu a aretace byly na vačce i setrváku ok
Napsal: stř 26.02.2014 18:15
od oldaf
beny-maser píše:jaký rysky?ta co je na řemenici neukazuje horní úvrať a nebo jsem neměl to štěstí, aby to ukazovalo správně
Ta ryska na řemenici opravdu neukazuje horní úvrať prvního válce

Napsal: stř 26.02.2014 18:24
od Rychty
to netušim už to mám zase složený ....

ale to může být ta příčina ?
Napsal: stř 26.02.2014 18:34
od oldaf
pokud bys to dal na rysku setrváku tak bych tomu moc nevěřil že to vůbec pojede. Klika se aretuje, vačka by se měla aretovat kolo na vačce se nechává povolený, a klínek na hřídelce čerpadla směřuje skoro kolmo nahoru s tělem čerpadla( je těsně před horní úvratí, je to počátek vstřiku prvního válce)
Napsal: stř 26.02.2014 18:42
od Rychty
motor běží s autem už jsem dokonce i jel ale nepřijde mi to jako nafta dřív stačilo pouštět jen spojku a rozjelo se to teď se to dusí jinak při jízdě se mi zdá že je to o něco živější něž předtím akorát to dělá takovej hnusnej zvuk jako kdyby mlátily štely ale ty to být nemůžou páč to dřív nedělalo jo čadí to ale to bylo s účelem přidal jsem naftu na hlavě čerpadla

Napsal: stř 26.02.2014 18:42
od oldaf
To že ti to bouchá může být cokoliv, špatně nastavený rozvody, špatnej předvstřik, vyběhaný šály( pak mlátí píst o hlavu) , velká vůle na pístním čepu, špatně opravenej motor po potkání nebo po špatně nastavených rozvodech( stačí narazit pístem do ventilu, dřík ventilu se dokáže nárazem roztáhnout a ventil pak nezajede do vodítka a mlátí o píst) , špatný hydroštely,
Napsal: stř 26.02.2014 18:46
od oldaf
Běží ti motor na volnoběh kultivovaně? Jak padá z otáček? S tdsem se musíš bez plynu rozjet, pokud to nemá sílu na volnoběh tak nastav správně rozvody, to je většinou příčina
Napsal: stř 26.02.2014 18:47
od oldaf
měnil jsi těsnění pod hlavou?
Napsal: stř 26.02.2014 18:51
od Rychty
říkám ten motor přijel v autě do garáže (bez jakýhokoliv problému , vše bylo OK) tam se vyndal ven udělay se rozvody bez pomoci přípravků strčilo se to do jinýho auta protočilo ráčnou ... aby se neopřel válec o píst .... a nastartovalo potom to začalo haprovat no tak jsem to zase rozebral kouknul na ty rozvody znova s přípravkama a všechno sedělo tak jak má ani milimetr jinam tak snad už jen ten předvstřik ale to už jsem taky zkoušel nastartoval jsem motor dal řerpadlo co nejvýš to jde,( dokonce jsem si tam udělal rysky na kterejch to ted sedí)* a pomalinku ho posouval dolu a pořád to mlátí tak už si nevím rady

*jinak počítal jsem s tím že to nebude přesně na nich páč ten starej reťez byl vytahanej o něco víc než novej
Napsal: stř 26.02.2014 18:58
od oldaf
To že protočíš ráčnou motor a ono se to neopře není záruka dobře postavených rozvodů. Ono až se ti natlakujou za chodu hydra tak to pak můžeš poznat

Napsal: stř 26.02.2014 18:59
od Rychty
halvu jsem nesundaval

Napsal: čtv 27.02.2014 09:59
od ViktorDDD
tak nebuď potom prekvapený keď sa ti začne miešat voda, olej, popr. tiecť okolo prs, keďže tesnenie hlavy dosadá na blok aj na prsia a keď to raz rozoberieš už to nebude normálne tesniť
ale trochu nechápem, takže normálne ste ten motor nastavili prípravkami ako sa malo, hej, čiže kolík do zotrváku v HU prvého valca, a prípravok na vačku hej?
kadejaké značky ti budú na prd., takto to treba poriadne nastaviť, a samozrejme predvstrek ako má byť
Napsal: pát 28.02.2014 00:19
od Rychty
dal jsem to na silikon a drží to jinak ano poprvé bez přípravků jem pomoví oka a fixi a pak pro klid v duši i pomocí přípravků a sedělo to tak jak má být
Napsal: ned 02.03.2014 15:48
od worf23
Hele a co vstriky si uz kontroloval?Kdyz to blbe pali tak to muze take delat to cvakani a slaby zatah.Jinak tvuj postup delat rozvody bez sundani hlavy a kontroly pistu a valcu nebyl spravny.Jeste pises,ze motor dlouho stal tim spis bych to udelal.Mohl se ti uvolnit nejaky nahromadeny bordel kdyz si vymenil olej a problem je na svete.Jinak hodne zdaru sam sem ten motor delal trikrat nez sem koupil dobrej spodek motoru.