Napsal: úte 28.04.2015 13:55
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Promiň , ale to co jsi tady napsal je totální blbost. Prošlo mi rukama tolik čerpadel že si můžu dovolit ti odporovat. Špatný teplý starty na rotačkách jsou skoro vždy zapříčeněný vyběhanou rozdělovací hlavou. Poznáš i i podle toho že když čerpadlo poleješ studenou vodou tak to chytne okamžitě. Rozdělovací hlava u šestiválce vydrží zhruba 250tis km, záleží na kvalitě paliva. Po opotřebení se postupně snižuje výkon motoru a pak to dojde do stavu kdy se při roztažení válce pístku čepadla teplem udělá taková vůle že pístek není schopnej přetlačit otvírací tlak vstřikovací trysky. Proto to přestane startovat. Zrovna jsi vytvořil mýtus kterýho se zas někdo chytne. Píšeš že máš nový čerpadlo, to jsi za něj dal 80tisíc?bery-R píše:Storm píše:Tím samým jsem si prošel taky, za studena v pohodě, za tepla hrůza, ani repase čerpadla za 11,400 kč tento problém nevyřešila a další 15,000 kč za el hlavu čerpadla jsem už znechuceně odmítl dát, problém jsem nakonec vyřešil odporem mezi teplotním čidlem a řj motoru, dal jsem ho přes relátko aby si řj při startu myslela, že je motor studený a pustila žhavení, pak byli starty stejné jako za studena, náklady 100 kč. Není to žádné násilí ani ztráta času.
Cau, mohl bys mi to přesně popsat,jak ten odpor zapojit a přes který relé..atd.. Ja mám nový čerpadlo a nestartuje to stejně. Když dám větší předvstřik (aspoň přes 110), tak to chytá krásně, ale zas to nejede a motor jde jak Anka po hrázi.. Ono to by to chtělo vyměnit řetězy( to je nejčastější příčina problémů s teplým startem, čerpadlům většinou nic není, to jsou mýtusy který běhají po internetu a jinde) Nechci už to znovu celý rozebírat-sráč. Radši bych to chtěl vyřešit tím odporem. Díky za radu.