Stránka 2 z 3

Napsal: úte 22.04.2014 14:42
od e155
Asi takhle, jaký je tvůj cenový strop?

Napsal: úte 22.04.2014 14:47
od BULLITGSXR
LukesE39: A nebo klasicky ohraná věta zde - kup rovnou 540i v LPG a budeš vysmátej :D[/quote]

:D jo klasika. Díky za tvoje zkušenosti

Napsal: úte 22.04.2014 14:49
od BULLITGSXR
takhle cenový strop bych viděl do 60 abych si nechal zadní vrata, že kdybych prostě tu spotřebu neuhlídal tak abych to poslal dál a koupim 1.9 octávku :D

Napsal: úte 22.04.2014 14:52
od Squixx
Já mám 528i a sem spokojenej..spotřeba přes město 10,5l a na dálnici se to točí okolo 8 - 8,5l...ale mám automat.
Co sem se všude dočetl, tak 528i je hodně vychválenej motor..jde taky o to, že kdo chce s autem řádit, tak si koupil nebo pořídil třílitra a bohudík většina 2.8i zůstala nedotčená..

Napsal: úte 22.04.2014 15:04
od BULLITGSXR
Squixx: super hodnoty jakym stylem jízdy?

Napsal: úte 22.04.2014 15:27
od Filozof
jedu klidně 110-120km/h a točím cca 2000ot. ten motor se na 5ku jen převaluje... a spotřeba pokud jsem klobouk jde i 7,5l . Výhoda dlouhého převodu automatu. a taky difer hraje roli.

určitě 528i a pak je to jen o tvé noze a návyku jak jezdíš.

počítej kolem 10l pruměr někdo má lehce více někdo lehce méně s tímto motorem cca 9,5-10,5litru.

tu první e39 528i co jsem poslal má jen za 55tis. Do té bych klidně skočil pokud je v tom krásném stavu jak píše. To musíš ověřit. Ale jen pár dní to platí.

Napsal: úte 22.04.2014 16:12
od Lucifer
Já mám jen pro porovnání facelift novější motor 2.5i s LPG a s olověnou nohou mám spotřebu 13,1 LPG :lol:

Švára má 523i předface která má příplatkovou výbavu digiklimu a alarm jinak to nemá absolutně nic a to stála 60tis. Zase je opravdu nevídaném TOP stavu.

Pokud bych si měl vybrat jestli 523i nebo 528i tak jednoznačně 528i je to koncepčně naprosto identický motor až na pár částí. Takže spolehlivostí jsou na tom stejně. A mít pocit že s 523i ušetříš 2L/100km tak neušetříš jezdí to opravdu za skoro stejnou spotřebu :wink:

Napsal: stř 23.04.2014 06:17
od Squixx
BULLITGSXR píše:Squixx: super hodnoty jakym stylem jízdy?
Tak po městě to nehoním, nemá to cenu, takže jízda v klidu a na okrskách jedu normálně, 110km/h..žádná brzda provozu..na dálnici taky, furt 130-150km/h.
Dálnice tomu autu svědčí mnohem líp než město a okrsky.

Napsal: stř 23.04.2014 15:36
od Rady523i
já než koupil mou 523i , tak jsem projel 2 tis a projel jich asi 15 kusu a nakonec jsem si privezl svou mambu v kůži z německa a za stejný peníze ale mnohem lepsi stav a jak říkam kůže klima , pytle el, okna predek zadek sklopna operadla zadek loketka předek zadek a na docela peknych gumach a hlinikach

Napsal: stř 23.04.2014 15:53
od Ultima
523? tak to si poslední majitel. Srdcar si tohle nekoupi a mladas co chce bavo si projde inzeraty a zjisti ze kdyz prihodi desitku ma "plnotucnou" 525,528. Jinak ja mam od ledna 530d v automatu a ano je to narocnejsi na udrzbu jak benzin, ale ta sila za to stoji. Zatim jsem si vsechy blbosti opravil sam jen za cenu nafty na zkusebky. Bezna sviznejsi jizda do 6,5l/100. Do prace jezdim 45km tam a 45km zpatky (limit + 10kmh) s prumerem 5,3l.

Napsal: stř 23.04.2014 18:22
od Filozof
pravej bavorák je 2,5i 2,8i nebo 3,0i to jsou nej motorizace a budou bavit taky nejvíce. Prostě zvuk benzínu a šestiválce stojí za to.
Pokud nejezdíš více jak 20k nemá smysl moc nafta Ta jen pro ty co lítají mraky km. Pak už se vyplatí i LPG které šetří ještě víc.

takže pokud vybereš 525i nebo 528i či 530i bude tě to auto bavit a budeš z něj mít radost pokud bude i stav v pořádku s výbavou.

teď už jdi hledat a nemá smysl dál diskutovat .... a rozvádět.

Pak dej vědět co jsis vybral. Aut je všude mraky. :lol: 8)

Napsal: stř 23.04.2014 21:33
od jezour
523i dneska koupíš za cenu vstřikovačů do 530d. Když vyhodíš kat, kterej bude už stejně KO, aby se jí líp dejchalo, tak se slušně svezeš do 10l benzínu. Motor je držák.

Napsal: čtv 24.04.2014 06:53
od Perunwit
novic má pravdu, že srovnáváš nesrovnatelný... navíc, proč chceš zrovna 523, když je to pouze uškrcená 525? To jako sebemrskačsky chceš nižší výkon a výbavu, jinak všechno stejné?

jinak vážně... normálně bych ti řekl jdi a kup si tu 523i. Každej musí někde na baworáku začít a ty začneš tady. Osaháš si, co to auto umí, co ne, kolik jede a kolik žere. Po dvou letech až budeš řešit náhradu, už budeš vědět, kolik chceš aby to stálo za kolik výbavy a výkonu. A to myslím vážně. Začínat s bmw na 530d nebo 530i, pokud si do té doby měl spotřební 1,6, co já vim... to se připravuješ o hodně. Navíc skočíš do první, co se ti bude líbit, ty auta jsou prostě někde jinde.
Takže jestli je to auto s jasnou historií a technicky v cajku, tak si ji kup s tím, že se rozkoukáš v bmw a za dva roky ji pustíš dál... necpi do ní žádný peníze a pošetři na něco většího s výbavou....

Napsal: čtv 24.04.2014 08:20
od Don
Tak ma to zrcatka v laku, mlhovky, el. okna a klimu takze vybavy to ma hrozne moc ne :) Take jsem tak na zacatku dopadl. 523i, pak jsem zjistil co vsechno to auto jeste muze umet - ale prechod i do hole e39 je velky skok, takze to na zacatku tolik nevypada. Pak na srazech nebo u psychousu jako je Snejk zjistis co vsechno tam jeste muze byt a neda ti to spat - DSP, komforty, dvojita okna, roletky, webasto, EDC, MK4 atd. A uz to jede :D

Napsal: čtv 24.04.2014 08:58
od Filozof
Asi tak.Já před 7mi lety skočil do svého prvního BMW a byl jsem rád že jsem si něco nastudoval a šel do 525i 24v 192 koní ve slušné výbavě...
Byl to super skok z 1,7td opel astra 66kw a čuměl jsem jak jsou všichni pomalý šneci až na pár vyjímek to auto bylo úžasné v těch letech jsem byl mezi nejrychlejšími když jsem chtěl a zážitek byl vždy když jsem se chtěl pořádně projet bohatě stačilo.....vydrželo 7let a vyškolilo mě perfektně at byla zima na sněhu nebo v nečase v blátě zatáčky atd. těch nechtěných i chtěných smyků, které jsem zvládl a vybral potěšilo že mám BMW.
Bez jedinné havárky to bylo jedno z nej aut u jakého jsem začal u BMW.

Ale chci tím vším říci že začínat na slušné a pěkné 525i nebo 528i je prostě ideální stav. Plus koukat i na výbavu at to má něco slušného. A budeš pár let spokojenej. Ikdyž jsi rozmlsanej z motorky 2,5i nebo 2,8i dneska jede pod plynem hodně dobře a budeš spokojenej za stejnou spotřebu jako 520i nebo 523i ... :wink:

Další level je 540i - M5 ale to jen pro pár fajnšmejkru za mnohem dražší servisní náklady. Jak spotřeba tak i údržba.

Napsal: čtv 24.04.2014 09:45
od LukesE39
Perunwit píše:novic má pravdu, že srovnáváš nesrovnatelný... navíc, proč chceš zrovna 523, když je to pouze uškrcená 525? To jako sebemrskačsky chceš nižší výkon a výbavu, jinak všechno stejné?
Ono M54ky nejsou tak spolehlivý jako M52ky :-) proto taky nemám 530i, ale 528i :-D

Napsal: čtv 24.04.2014 11:15
od Viky
To je diskuze, to je diskuze borci ...

523i, 525i či 528i a teď jak je ohodnotit?

Z myho pohledu:

523i je jedinej R6 motor kterej umí s manuálem dálky neco prez 6L, je sice slabší ale myslim si že dostatečný na běžný život.

525i klasický BMW benzín kterej psal historii, etalon starých R6 motorů se spotřebou umernou zábavě

528i to nej co bylo (kdyz nepočítám M54B30), pružný, s nekoncicim tahem a typickým kopancem cca v půlce otackomeru a navic umí překvapit krásnou spotřebou při delší jízdě - viz. Filozof.

P.s.: teď mám 530d 3/03 142 kw tour ve vyšší výbavě a dlouhodobou mám 6,1!!!!
A to jezdím 1/3 město, 2/3 dálky, 3/3 okresky. Netankuju do toho žádný sracky, vždy kvalitní naftu. Vetsinou jezdím v klidu ale kdyz jedu sám nějaký známý úsek ale hlavně bezpečný přepínám automat do režimu manuálu, vypinam dsc a pripomenu si co je to BMW. Kamarada v e46 330i jsem si s tímhle motorem dal ke svacine:-D

Napsal: čtv 24.04.2014 11:59
od e155
Na ten cenový strop jsem se ptal, protože zrovna teď je v inzerci 525i v neuvěřitelné výbavě za směšnou cenu, ale 79 už je dost přes tvůj limit. Zase ale je to už facelift a když se tam dodělá navigace, tak to bude top.
Ale jinak si myslím, že 523i v zachovalém stavu je dobrá volba. Nesmíš ale čekat trhač asfaltu.

Napsal: čtv 24.04.2014 12:03
od Squixx
Já vím že cenový strop je cenový strop,ale co když se na autě za 2měs něco posere? Tlumiče, spojka, automat, ramena, budeš muset na diagnostiku..není třeba lepší něco málo připlatit, ať aspoň nekupuješ fakt nějakou vraždu za pár šušňů? Ono se to fakticky nevyplácí..pak do toho nasypeš horem spodem..

Napsal: čtv 24.04.2014 14:30
od e155
Máš to celkem jedno. U E39 jsou i nejmladší kousky 10 let starý, takže i u voňavky je celkem slušná šance, že se něco vysype. Jedině koupit auto po podobném bláznovi jako jsem já, který na něm vyměnil téměř všechno a pro kterého je Meyle sprosté slovo :lol:
Ale podobná auta se neprodávají a když jo, tak ty ceny jsou někde jinde...