Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Co všechno preventivně měnit po koupi E39 V8?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#21 Příspěvek od tanner540i »

Co je spatne na vanosu?
Tady na klubu se vytvoril mensi mytus o beporuchovosti bezvanosu a naopak seroucim se vanos motoru.. Pritom snad jedina vec, co se na vanos verzi sere oproti bez je vodou chlazeny alternator (i kdyz i ten uz jde repasovat). Vanosy se neserou, ze byvaji hlucne nema u tohoto motoru vliv na funkci (samozrejme hlucne v rozumnych mezich).

Vsechny klasicke problemy M62 jako membrana, listy rozvodu, volne olejove cerpadlo atd se tykaji obou verzi.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#22 Příspěvek od ACDC »

No, tvrdí to mechanik, který dělá pouze bawa a má 20 let praxe.
Jinak jsem našel dobrý stránky http://www.meeknet.co.uk/E31/BMW_M60_M6 ... Engine.htm
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#23 Příspěvek od tanner540i »

Tvrdi co?
Ja to myslel tak, ze tech par nemoci, ktere muzou mit vazne nasledky u M62 (listy retezu, olejove cerpadlo), jsou spolecne pro obe verze.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#24 Příspěvek od ACDC »

Třeba už jen ten debilní alternátor. To mohl vymyslet jedině magor..
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#25 Příspěvek od Birkoff »

Jak psal Bratn, až to budeš dělat, zkontroluj rovnou vodní pumpu, jestli tam není ta debilní originál s plastovýma lopatkama=dobrý základ pro pozdější problém. Doporučuju výměnu za neorigo s nerez nebo litinovým kolem.
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#26 Příspěvek od tanner540i »

Ten alternator taky nechapu, proc museli udelat neco tak moc extra :D . A uz vubec nechapu jeho smysl, kdyz i novy nedobiji zdaleka tolik co stare poctive obyc chlazene alternatory. Osobni zkusenost - fungl novy za 15 tis.Kc dobijel 14,1V. Po pul roce provozu se ustalil na takovych 13,9V a tak funguje do dnes (cca 4 roky v provozu).

Jinak konkretne tenhle vodnik se da sehnat vymenym zpusobem za repas kolem 8tis. Ale ted uz se do nej daji koupit i samostatne dily (ty byly jeste par let zpet nesehnatelne) a pak ten repas vyjde kolem 5ti tisic.
Odpovědět