Co je spatne na vanosu?
Tady na klubu se vytvoril mensi mytus o beporuchovosti bezvanosu a naopak seroucim se vanos motoru.. Pritom snad jedina vec, co se na vanos verzi sere oproti bez je vodou chlazeny alternator (i kdyz i ten uz jde repasovat). Vanosy se neserou, ze byvaji hlucne nema u tohoto motoru vliv na funkci (samozrejme hlucne v rozumnych mezich).
Vsechny klasicke problemy M62 jako membrana, listy rozvodu, volne olejove cerpadlo atd se tykaji obou verzi.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Co všechno preventivně měnit po koupi E39 V8?
No, tvrdí to mechanik, který dělá pouze bawa a má 20 let praxe.
Jinak jsem našel dobrý stránky http://www.meeknet.co.uk/E31/BMW_M60_M6 ... Engine.htm
Jinak jsem našel dobrý stránky http://www.meeknet.co.uk/E31/BMW_M60_M6 ... Engine.htm
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Ten alternator taky nechapu, proc museli udelat neco tak moc extra
. A uz vubec nechapu jeho smysl, kdyz i novy nedobiji zdaleka tolik co stare poctive obyc chlazene alternatory. Osobni zkusenost - fungl novy za 15 tis.Kc dobijel 14,1V. Po pul roce provozu se ustalil na takovych 13,9V a tak funguje do dnes (cca 4 roky v provozu).
Jinak konkretne tenhle vodnik se da sehnat vymenym zpusobem za repas kolem 8tis. Ale ted uz se do nej daji koupit i samostatne dily (ty byly jeste par let zpet nesehnatelne) a pak ten repas vyjde kolem 5ti tisic.

Jinak konkretne tenhle vodnik se da sehnat vymenym zpusobem za repas kolem 8tis. Ale ted uz se do nej daji koupit i samostatne dily (ty byly jeste par let zpet nesehnatelne) a pak ten repas vyjde kolem 5ti tisic.