Stránka 2 z 2

Napsal: úte 27.05.2014 07:56
od tanner540i
Co je spatne na vanosu?
Tady na klubu se vytvoril mensi mytus o beporuchovosti bezvanosu a naopak seroucim se vanos motoru.. Pritom snad jedina vec, co se na vanos verzi sere oproti bez je vodou chlazeny alternator (i kdyz i ten uz jde repasovat). Vanosy se neserou, ze byvaji hlucne nema u tohoto motoru vliv na funkci (samozrejme hlucne v rozumnych mezich).

Vsechny klasicke problemy M62 jako membrana, listy rozvodu, volne olejove cerpadlo atd se tykaji obou verzi.

Napsal: úte 27.05.2014 17:14
od ACDC
No, tvrdí to mechanik, který dělá pouze bawa a má 20 let praxe.
Jinak jsem našel dobrý stránky http://www.meeknet.co.uk/E31/BMW_M60_M6 ... Engine.htm

Napsal: úte 27.05.2014 18:22
od tanner540i
Tvrdi co?
Ja to myslel tak, ze tech par nemoci, ktere muzou mit vazne nasledky u M62 (listy retezu, olejove cerpadlo), jsou spolecne pro obe verze.

Napsal: úte 27.05.2014 18:35
od ACDC
Třeba už jen ten debilní alternátor. To mohl vymyslet jedině magor..

Napsal: stř 28.05.2014 07:27
od Birkoff
Jak psal Bratn, až to budeš dělat, zkontroluj rovnou vodní pumpu, jestli tam není ta debilní originál s plastovýma lopatkama=dobrý základ pro pozdější problém. Doporučuju výměnu za neorigo s nerez nebo litinovým kolem.

Napsal: stř 28.05.2014 08:43
od tanner540i
Ten alternator taky nechapu, proc museli udelat neco tak moc extra :D . A uz vubec nechapu jeho smysl, kdyz i novy nedobiji zdaleka tolik co stare poctive obyc chlazene alternatory. Osobni zkusenost - fungl novy za 15 tis.Kc dobijel 14,1V. Po pul roce provozu se ustalil na takovych 13,9V a tak funguje do dnes (cca 4 roky v provozu).

Jinak konkretne tenhle vodnik se da sehnat vymenym zpusobem za repas kolem 8tis. Ale ted uz se do nej daji koupit i samostatne dily (ty byly jeste par let zpet nesehnatelne) a pak ten repas vyjde kolem 5ti tisic.