Stránka 2 z 2

Napsal: pát 24.10.2014 10:49
od Teddy
Filozof píše:tady je asi něco špatně 530d jezdí mezi 7,5-9litry průměr. 8O :lol:
čéče jak jsi na takovou převratnou myšlenku přišel? To tu všechny diskutující ještě nenapadlo, že je něco špatně. :D

Napsal: pát 24.10.2014 10:57
od Teddy
Jak ti to auto jede? Nemá kromě vysoký spotřeby i malej výkon?
Jestli tam máš dodělávaný DPF, jak se ti regeneruje? Nemůže to bejt totálně ucpaný? Dalo by se zkusit to projet s odpojenym vejfukem?

Napsal: pát 24.10.2014 11:37
od Filozof
Teddy : Píše že měl předtím spotřebu 14-15L i to se mi zdá nějak moc. To jezdí právě ta M5 za tolik. A ne 530d.

No bude tam toho asi hodně. A po netu to tady nikdo neopraví. To chce komplet diagnostiku auta a všech členů co se podílí na spotřebě a mohlo by mít vliv.

Napsal: pát 24.10.2014 11:52
od Teddy
Tak já jsem si myslel, že si děláš legraci, proto jsem se stejnou legrací odpověděl. Teď vidim, že to myslíš vážně. :( To je přeci jasný, že tam bude něco špatně. Jsou tu o tom 2 stránky diskuze.

P.S. všiml sis, že hned na začátku psal, že mu diagnostika nic neukázala? Je samozřejmě otázkou kdo a čim to diagnostikoval.

Napsal: pát 24.10.2014 12:13
od radikator
Takže včera jak to házelo tu spotřebu 21L tak byla chyba v prasklý hadici co vede od vývěvy. A to bylo hned po tom vykuchání toho DPF. Teď je tam zatím kolem 9L. Zkoušené po okruhu v Praze. Večer budu jezdit po centru, tak dám vědět. Teď se bude řešit ten výkon. Zjištěno, že turbo nedává to co má. Stáří turba dva roky. Nové Geret. Cena 28tis. Je tady ta možnost, že je buď to špatné, nebo co by byla lepší varianta, že jsem před čtyřmi roky hned nechával dělat čip. A že je možný, že to dělá nějaký blbosti. Tak zejtra jedu tady k jednomu z fóra. Všichni ho určitě znáte. Ten na tom dělá a zjišťuje závady. Zatím díky všem za reakce.

Napsal: pát 24.10.2014 13:48
od Teddy
Kdo ti dělal tu první diagnostiku, když jste až teď zjistili, že turbo netlačí jak má? Nebo to předtim bylo OK?
Možná jen regulace turba? Podtlak?

P.S. v praze na okruhu (když to neni ucpaný) mi 3.0d při 90km/h baští do 5l, takže pořád ještě nejásej

Napsal: pát 24.10.2014 13:52
od Butchi
I těch 9 je "hodně"...

Já když jezdím jen město a svižně, tak mám max 8.5... A údaj z B.C. mi sedí i podle tankování...

Jsem zvědavej,co to nakonec bude, ale to info, že je tam čip je zajímavé, protože bůh ví co ti tam kdo nahrál a s tím může souviset i to ko turbo...

Asi si to neměl na brzdě před a po úpravě co :?:

Napsal: pát 24.10.2014 14:04
od radikator
To sem neměl. Ten kdo to čipoval měl dobrý reference. Uvidíme. Jestli to bude kolem těch 9l tak budu moc spokojen. 15 a 9 je dost rozdíl.

Napsal: pát 24.10.2014 14:54
od Filozof
Jsi na dobré cestě ... :) držím palce ... multimetr, diagnostika a hodně odhodlání....ještě manuál kde nastuduješ jak změřit jakej odpor či napětí atd. Jistě doladíš poslední drobnosti. Ale prasklá hadice to muselo chc.t někde ven ? Louže pod autem. Pokud máš někoho kdo má 530d tak zkus přeměřit obě auta a kde máš rozdíly bude jasnej problém.

Ideální service manual Bentley na BMW e39. Zkus mrknout na netu pokud ho tedy nemáš.

Já si stím vždy pomohl u auta. Nebo stáhnout na uloz.to něco tam je taky.