Stránka 2 z 2

Napsal: pon 10.11.2014 21:59
od starML
Jo, hledej díl č. 1 http://de.bmwfans.info/parts-catalog/E6 ... l_ventilat . Místo odhaduji na PZ podblatník => více z mobilu Bohužel nelze. Žádný filtr s aktivním uhlím zatím nekupuj, zkontroluj vedení hadiček a jejich průchodnost. Pokud budou hadičky OK a nepůjdde to profouknout, tak bude chyba v náplni filtru. V lékárničce doma určitě najdeš živočišné uhlí nebo dřevěné uhlí na grilovačku. To rozmlátíš paličkou, nahradíš náplň a funguješ dál. Je to skoro zadarmo => ušetříš 88 Euro včetně DPH.

Grüße aus Stuttgart, Milan

Napsal: stř 12.11.2014 10:43
od ickx
Teda, jen ze zvědavosti si čtu tuhle diskuzi/tvoje rady a klobouk dolů. Takto zkušenej a ochotnej člověk se najde málokdy.. Vím i z vl. zkušenosti. Palec nahoru! :cool2:

Napsal: stř 12.11.2014 17:05
od dave520
Jojo, je to PÁN! Má to jen tu chybu, že není na vysočině :lol:
Díky za rady, až se k tomu dostanu tak dám info jestli se to vyřešilo.

Napsal: stř 25.03.2015 20:55
od gombo
Myslite ze zly odvetravaci ventil nadrze moze mat vpliv na dlhe studene starty?

Napsal: stř 25.03.2015 22:14
od starML
Funkci ventilu odvětrání popisuji zde http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 43#1159243 . Vyzkoušej, jestli je ventil při vypnutém zapalování uzavřený. Při zapnutí zapalování se na pinu (1) musí objevit +12V, ale ventil sepne, až když pin (2) uzemní řídící jednotka motoru, která to dělá podle vnitřního algoritmu, jak popisuji v tom odkazu. Při startu studeného i teplého motoru má být elektroventil uzavřen. Pokud by byl trvale otevřen, mohl by ovlivnit bohatost směsi, ale dávám tomu tak 5%. Spíše bych hledal netěsnost v sacím potrubí a zkontroloval přívod paliva. Bez diagnostiky těžko více ...

Napsal: stř 25.03.2015 22:29
od THe_KbK
moc hezky napsáno :-)

Napsal: čtv 26.03.2015 05:25
od gombo
Na diagnostike som bol a vypisala prave chybu toho ventilu a snimacu tlaku paliva na liste.Preto som sa nato pytal.Blbne to len pri starte,ked auto stoji viacej ako hodinu.Pri kratsom odstaveni to chyta normalne.Aj ked to prvy krat tazko nestartujem a hned to vypnem,uz to chyti normalne.

Napsal: čtv 26.03.2015 12:33
od starML
Odvětrávání palivové nádrže a odvzdušnění palivového systému jsou dvě různé věci, i když v německém nebo anglickém překladu vypadají velmi podobně. Protože se jedná o 760i/12V, budeme v tomto případě pokračovat v Tvém založeném vlákně zde : http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... t=#1348415