Stránka 2 z 2
Napsal: pon 22.12.2014 12:19
od zidrad
JaraX píše:a jaké ma n62 kurvítka? myslíš těsnění pod altíkem? nebo o kroužek trubky? nebo gufera na ventilech? to sou spotřební věci. když vidím co se děje u těch 6válcu a 4 válců
Ty tady sám vypíšeš několik častých závad (u těchto motorů) a tvrdíš že to jsou dobré motory!? To nemáš moc vysoké nároky...
Napsal: pon 22.12.2014 12:27
od cabatomas
M54B25 je super?Takze radsi volit 525i nez-li 530i?

Napsal: pon 22.12.2014 13:13
od JaraX
těsnění vody nebo těsnění oleje není žádná závada proti prasklym blokům, rozvodákům, potkaným motorům, prasklým hlavám apod.
n62 je je celkem bezproblémový motor. navíc všechny tydle auta maj najeto 400tikm+, kdežto ty 6válce maj najeto 150 a už sou s tím problemy.
m54b25 je bez problému
m54b30 má víc problému, ale zase mám luxusní výkon na svoji spotřebu.,
Napsal: pon 22.12.2014 22:01
od tanner540i
JaraX píše:M54B30 je jeden z nejhorších BMW motorů, narozdíl od M54B25 což nechápu.
lámou se tam disa klapky, neznám člověka kterýmu by to nežralo olej alespon litr na 5000km, často ty motory různě klepou, kříví se tam udajně bloky, což je důvod proč to žere olej. a je to omrd zaplynovat.
takže sice to netrpí na rozvody apod, ale zrovna bezproblémový motor to není.
pokud bych měl jmenovat bezproblémové motory tak je to M50, M52, M54B25,
Pod tohle se klidne podepisu. 3.0 170kw je asi nejhorsi benzinova R6 od BMW. Nechapu jak mohli tohle dopustit, kdyz 2.8 v predface modelech je naopak nejlepsi, navic maji ty dva motory v realu i stejny vykon..
Napsal: pon 22.12.2014 22:24
od JaraX
to je pravda, naprosto souhlasím, dva osma je fantastická a ted mě ukamenujte.
Napsal: úte 23.12.2014 11:48
od zidrad
JaraX píše:těsnění vody nebo těsnění oleje není žádná závada proti prasklym blokům, rozvodákům, potkaným motorům, prasklým hlavám apod.
n62 je je celkem bezproblémový motor. navíc všechny tydle auta maj najeto 400tikm+, kdežto ty 6válce maj najeto 150 a už sou s tím problemy.
m54b25 je bez problému
m54b30 má víc problému, ale zase mám luxusní výkon na svoji spotřebu.,
Takže špatně to bude každopádně. Teď si jen vybrat, zda o kroužek nebo prasklý blok! To teda o kvalitě příliš nesvědčí.
Napsal: úte 23.12.2014 13:09
od horan
Tak muzes si treba vzit nejakyho francouze. Tam vse slape.

Napsal: úte 23.12.2014 13:51
od JaraX
jestli ti přijde že je hrozná závada že po 10 letech každodenního provozu a 500 tkm najetých odejde okroužek vodního okruhu který má 115C tak musíš hledat asi jiné auto. pro mě je tadle malá závada naprosto akceptovatelná. stejně každé auto které si koupím tak jde motor ven a všechny těsnění nový.
Napsal: úte 23.12.2014 16:16
od zidrad
horan píše:Tak muzes si treba vzit nejakyho francouze. Tam vse slape.

Francouze nakupuji jako "pracovní auta" a z hlediska kompletních nákladů u mne vychází opravdu velice zajímavě.
Napsal: úte 23.12.2014 16:20
od zidrad
JaraX píše:jestli ti přijde že je hrozná závada že po 10 letech každodenního provozu a 500 tkm najetých odejde okroužek vodního okruhu který má 115C tak musíš hledat asi jiné auto. pro mě je tadle malá závada naprosto akceptovatelná. stejně každé auto které si koupím tak jde motor ven a všechny těsnění nový.
Jako hrozná závada mi to nepříijde, ale proč to řešit když u jiných aut to neřeším. Já jsem od bmw utekl právě kvůli "kvalitě" a nákladům na provoz. Moc mne to mrzí, protože z hlediska jízdních zážitků jsem byl maximálně spokojen.
Napsal: úte 23.12.2014 17:31
od horan
No vidis a ja zase vidim starsi francouze z hlediska TK a nasledneho servisu.

Napsal: stř 24.12.2014 00:25
od Jirke
1) neverim ze ten automat v ty E39 vydrzel 1.000.000km bez vymeny oleje. Proste neverim. Nebo takhle, veril bych, kdyby ten milion byl najetej treba za 3 roky, tzn. ze motor porad jede a temer nevychladne.
Na minulym mercedesu C320CDi 7G Tronic sem mel najeto 220.000km, automat kopal mezi 1 a 2... kdyby se nevymenil olej, neverim ze by to vydrzelo vic jak dalsich 100.000km.
2) ankety se nikdo nechyt - tak ja klidne napisu kolik ma moje auto a zajimalo by me kdo prizna vic kilaku

Mam E61 525xdA LCI a momentalne 343.000km (23.12.2014)
A mimochodem, automat ZF mam repasovanej kvuli ukrouceny hrideli na 280.000km..
3) o Renaultech jen v dobrym. Mel jsem jich celkem 10 nez jsem se odpoutal a krom jednoho (postizenej zaplavami v roce 2002) jsem bylo nadsen. A nevylucuji navrat k nim.. Napr. divize Renault Sport, tam clovek chybu neudela !
Napsal: čtv 25.12.2014 11:19
od zidrad
horan píše:No vidis a ja zase vidim starsi francouze z hlediska TK a nasledneho servisu.

TK mám samozřejmě platnou
