Stránka 2 z 17

Napsal: ned 22.02.2015 22:30
od pavproch
já zase kdysi abslovoval letní brigádu v zahradnictví, ve skleníku... vyváželi sme z něj starou zeminu a naváželi novou, pomocí dýzlového malotraktoru (ymslím, že LK 14 nebo tak nějak) ... asitak 14dní (co trvala ty brigáda) sem měl pocit, že jedu v lysohlávkách.... :twisted:

Napsal: ned 22.02.2015 22:42
od mika_hakkinen
matiz píše:http://www.novinky.cz/auto/362230-v-ces ... astic.html

Myslim si ze odhad desitky tisic je i docela poddimenzovany... Vsem kdo budou potrebovat nabizim do baworaku DPF ON :mrgreen:

je to dalsi stejny ze z.urvenych PR clanku, proste reklama a lobby. Na druhou stranu jsou novinky a idnes radi, ze jim nekdo pise clanky.... a maji nastevnost.
http://auto.idnes.cz/odtsraneni-fap-dpf ... jetiny_fdv

tady v evrope to kazdej resi ekologie. jasne chapu urednik musi vymyslet pi.ovinu.

Napsal: ned 22.02.2015 23:34
od wehrwolf
No,lidi,aby jsme se ještě nedivili,tahle zkurvená zlodějská židovláda má obdivuhodnou schopnost v hledání a vyrábění infantilních a stupidních "zákonů" a důvodů,jak lidi okrást i o poslední korunu :-(

Napsal: ned 22.02.2015 23:43
od matiz
Ale o tom to vubec neni, zadny urednik nevymysli zadne picoviny, jen vsichni chteji jezdit za 4l/100km a mit 270kW a wo tom to je. Aby se toho docililo, jinymi slovy aby se zvysila ucinnost a efektivita motoru je treba zlepsit spalovani, no a aby jsme zase vsichni nepochcipali v padesatce, je treba resit jak ty jemne castice zachytavat. No a jelikoz se to casem posere, tak kazdy mistr sveho oboru vezme kladivo, vrtak ci jiny sofistikovany nastroj a jde se na vec, preci takovou picovinu tam mit nemusim, na vsecky mrdam a at klidne chcipnou ve triceti, preci nebudu davat takove hrachy za nejaky filtr -)))) Staci jedna nehoda a pokud si pojistovna zamane, zadne kryti z POV byt nemusi, jelikoz jakykoliv zasah do emisniho systemu znamena ze je popelnice nezpusobila k provozu a takova nema na ceste co delat a uz vubec se na takove vozidlo nevztahuje to POV ktere mate sjednane...

Pokud by slo do tuheho, bylo by to na sahodlouhe pravni tahanice. A kdyz jsme u toho, ja taky nespaluju plasty, i kdyz bych mel topeni do dilny na nekolik zim temer zadarmo. Je to stejna analogie jako s tim vymlacenym filtrem -)

Napsal: pon 23.02.2015 00:01
od Pazdi
ty jo - ty tady z toho děláš zbraň hromadného ničení:)
(tím neříkám, že obhajuju dpf off...ale příjde mi to až přitažené za vlasy - klidně bych se vsadil, že pokud zaviníš nehodu s DPF off, tak tě pojišťovna krátit nebude - respektive myslím si, že to nezkusí a i kdyby zkusila, tak má smůlu - chápal bych chlast, drogy, sjeté gumy, brzdy a kdoví co ještě...)

mody poprosím o přesunutí někam do pokecu - tohle asi není správné téma pro pětky - když se to týká i všech ostatních:-p

Napsal: pon 23.02.2015 02:46
od matiz
To je nejspravnejsi sekce, protoze vykastrovanych petek jezdi nejvic -)))) Samozrejme nebude zadna pojistovna delat krky se skrabnutym blatnikem, zkus takovym autem shodit autobus do skarpy nebo kamion plny televizi od sony -) Budou se chytat cehokoliv jen aby nemuseli plnit, a chybi li dpf, tak by fakt nejspis nemuseli, auto neni a nikdy takto nebylo schvalene k provozu. Zkus udelat karambol bez technicke a emisi, nedejboze se zranenim, stahnou te za ziva z trenek. Skodu nejspis zaplati, jenze budou ji vymahat stejne jako by tam byl ten chlast nebo drogy.

Jedinna vec proc po tom nejak moc nejdou, je ze to neumi merit, protoze nemaji vybaveni. To prijde. Chces licenci na mereni? Tady mas podminky. Jo novy tester, nevadi prikupime, promitnem to do ceny za mereni... A bude vymalovano. Potom kazdy tyden odchytit nejakou vrazdu co vyjede z technicke a udelat ji znovu. Budou li shledany nedostatky - sankce, opakovane - odebrani licence. neni treba ani zadny on line kamerovy system, staci par lidi co bude objizdet republiku a kontrolovat. Budou li motivovani svymi uspechy, neprojde ani nove auto... Pote co se to rozkrikne rychlosti blesku chci videt kdo si vezme na triko odebrani licence a zmareni investice v radu milionu kc...

Ja jim fandim, jestli to protlaci, proridne provoz...

Napsal: pon 23.02.2015 13:24
od PPetr
Mám garáž tak blbe situovanou ze do ni musím vždy zacouvat. Když jsem měl 330d e46 tak vše co bylo v garáži mělo černý povlak po hodně krátký době.
Teď mám už druhou e61 obě s funkčním DPF a světe div se garáž je najednou OK. Co se týká auta tak jezdím hodně popojizdky po Praze ale rozhodne nejezdim na spotřebu. Kdykoliv vyjedu mimo tak ho prozenu abych "vymetl komín" a mám zase klid. Funguje mi to takhle cca 5 roku a ještě se mi ani jednou nerozsvítila kontrolka filtru!
Až budu jezdit klobouka a jen koukat na spotřebu tak budu mít taky motor v pr.eli. Ale mimochodem toto bylo už před 15 roky když jsem měl octavky a passaty. Ti co jezdili na spotřebu měli zatuhla vgt turba, vstriky, motor nechtěl do otáček atd.

Napsal: pon 23.02.2015 19:39
od Teddy
jestli to nebude tim, že DPF ti z mikroskopických částeček udělá pikoskopický. :D
Lidi mají představu, že to v tom filtru shoří a nic z toho nezůstane. Ono jde spíš o to, že se to tim hořením jen přemění na menší částečky. No a ten kdo ví o čem je řeč, tak ví, že čim menší částečky, tim hůř se s tim tělo vypořádá. Ty nejmenší částečky pronikaji zcela bez omezení z plic rovnou do krve. :D Tak tomu říkám zdraví.

Nicméně vychází to z toho, že co oči nevidí a uši neslyší, to srdce nebolí.... Takže za mě DPF :mad:
Druhá stránka věci je legislativa a způsobilost k provozu. To bohužel nemá s logikou věci nic společného.

Když už sem píšu, tak si troufnu odhadnout, že DPF of by zcela jistě nemělo vliv na plnění pojišťovny. No a jestli, tak jen do prvního soudu. Nebo snad někoho napadá jak prokázat souvislost DPF of s případnou nehodou? Mimochodem v momentě kdy to budou vymáhat, tak jednak jsou oni žalobci a jednak bude důkazní břemeno na nich.
Mimochodem je tu hromada lidí, kteří ani neví, že jim dávno DPF shořel. Bez diag. to ani nezjistí a na stk se to prej v současnosti nepozná.

Napsal: pon 23.02.2015 22:17
od Butchi
Nejde o to, že Dpf má souvislost s nehodou, ale o to, že když mám auto Dpf a někdo ho vykuchá, tak tím se to auto stane nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích :idea: ... a když na to pojišťovna přijde, jakože když uděláš škodu tam za 2 nebo 3 milionky, což dnes není problém, tak jdou uplně po všem a prostě smolík...

Asi tak, jak když máš v Tp max 17" kola a jezdíš na 19"....

Napsal: pon 23.02.2015 22:19
od _milan_
hm tak to poníží plnění , ale ne že ho uplně vyfakujou :D ( alepoň v případě těch jiných rozměrů kol.. ;) )

Napsal: pon 23.02.2015 22:22
od Butchi
Však jasný, já jen pro pro představu... Bratran bohužel něco takovýho musel řešit, ale byl to takovej šajs, že zažít bych to nechtěl....

Ono i kdybych měl platit "jen" 100 000 ze svýho, tak bych nebyl dost rád...

Napsal: pon 23.02.2015 22:25
od _milan_
ještě jsem neviděl že se dívají na auto viníka , zatím jsem se setkal že prohlíží jen auto poškozeného...

Napsal: pon 23.02.2015 23:29
od Teddy
tak hlavně jinej rozměr kol je orpoti DPF jiná liga. To už se dá snadno spojit s nehodou ne?
Přesně jak tu někdo psal... kola, pneu, podložky, brzdy, podvozkový díly, klidně i křídla a spojlery, foliáky, mračítka, atd. atd.

No ale sám jsem to nezažil a doufám, že ani nezažiju. :)

Napsal: úte 24.02.2015 12:14
od zzeli
Kdyz mas auto nezpusobile k provozu a pojistovna te za to vyfakuje, tak v pripade soudu je potom tvoje povinnost prokazat, ze zpusobile bylo. A s vykuchanym DPF to pujde lip nez s kolama, ktera nejsou pro to auto vubec urcena, tj, rozmery (vcetne ET), ktere vyrobce nikdy neschvalil pro dany model auta. A je jedno jestli to budou origo kola nebo neorigo s typovym listem. U neorigo kol, ktera nedostanou pro dany model vozu typovy list, to ani neni treba zkouset, takova kola nemela na aute jednoznacne co delat.

Edit: Nezpusobilost samozrejme trva, dokazat se musi to, ze ta nezpusobilost nemohla zpusobit konkretni nehodu.

Napsal: úte 24.02.2015 12:15
od JH76
Teddy píše: Když už sem píšu, tak si troufnu odhadnout, že DPF of by zcela jistě nemělo vliv na plnění pojišťovny. No a jestli, tak jen do prvního soudu. Nebo snad někoho napadá jak prokázat souvislost DPF of s případnou nehodou?
Nebyl bych si tím tak jistý. Pracovně přicházím do styku s dopravními nehodami a vím, že speciálně když jsou velké škody (těžká zranění s trvalými následky = doživotní péče o nepohyblivé zraněné a doživotní vyplácení rent, poškození drahého převáženého nákladu, ekologické škody v důsledku nehody apod.), pojišťovny hledají sebemenší záminku k tomu, aby mohly následně s regresem jít na viníka. Typicky když má auto třeba i jen pár dnů nebo týdnů propadlou technickou. Moc nikoho nezajímá, že propadlá TK neznamená automaticky, že auto je ve špatném technickém stavu. Takové 4 roky staré auto může být naopak v perfektním technickém stavu, jen si majitel nevzpomněl, že už s ním musí poprvé na TK a je problém - auto nezpůsobilé k provozu. Technický stav příčinou nehody není ani v nejmenším, ale přesto do toho jde pojišťovna přes regres. Analogicky totéž DPF - taky v podstatě nikdy nebude technicky příčinou nehody, ale pojištěné auto je nezpůsobilé k provozu a pojišťovna bude chtít regresem plnění zpět. Jiná otázka samozřejmě je, jak se o chybějícím DPF pojišťovna dozví. Ale nejméně u vážných nehod se auta zajišťují a zkoumá a rozebírá je soudní znalec, který mj. posuzuje technickou způsobilost k provozu. Ten by chybějící DPF odhalil a z toho by pojišťovna vycházela.

Napsal: úte 24.02.2015 12:30
od zzeli
JH76: Presne, pojistovna se chova stejne jako kazda jina firma a nebude zbytecne platit za nekoho skodu, kdyz nemusi. Pak si musi dotycny lajdak sehnat nekoho, kdo prokaze co jsem psal vyse, coz neni sranda.
Ano, lidsky je to svinstvo (souvislost DPF a dopravni nehody je na prvni pohled jasna, ze tam neni). Jenze spousta lidi se chova svinsky, takze musi existovat nejaka obecna pravidla jak se bude postupovat, aby vychcanci meli co nejmene moznosti jak ojebat predpisy.

Napsal: úte 24.02.2015 12:37
od _milan_
zkrátka bude teda lepší nehodu zavinit , nežli být poškozeným :D

Napsal: úte 24.02.2015 13:31
od JH76
Úplně nejlepší bude nemít s žádnýma nehodama nic do činění, ani na jedné, ani na druhé straně :wink:

Napsal: pát 27.02.2015 18:30
od kourk
dnešní vláda jsou prostě vše židovský kurvy. Vymýšlí schválně věci aby ožebračili obyčejné obyvatelstvo. Tím že obyvatelstvo bude nemocné.. tím líp, vydělají farmaceutické firmy na lécích a léčeních.. stejně nás tím svým léčením spíš zabíjí. A politici to jsou jen loutky židobankéřů.

Napsal: pát 27.02.2015 18:40
od Vlasta
kourk píše:dnešní vláda jsou prostě vše židovský kurvy. Vymýšlí schválně věci aby ožebračili obyčejné obyvatelstvo. Tím že obyvatelstvo bude nemocné.. tím líp, vydělají farmaceutické firmy na lécích a léčeních.. stejně nás tím svým léčením spíš zabíjí. A politici to jsou jen loutky židobankéřů.
Nejsi trochu antisemita?