Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw 540i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
nuny
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: ned 16.03.2008 01:00

#21 Příspěvek od nuny »

.........."540ítky vídám vždycky spíš víc přiblížený k zemi i ve předu - těžším motorem.".................

Tak ještě jednou, tlumiče na světlou výšku nemají žádný vliv!!
Že V8 "sedí" níže, (bez měchů) tak je to určitě únavou pružin, jelikož "naše" BMW nejsou nejnovější 8)
HansE34
Registrovaný
Příspěvky: 62
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Dux

#22 Příspěvek od HansE34 »

Od kdy je M60B40 (44) těžkej motor? :D
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#23 Příspěvek od TANN3R »

Obecne zazita lez, ze v8 je tezky motor oproti r6. Realita ja takova, ze vazi +- stejne, ale r6 ma vic hmotnosti pred napravou takze nakonec rozlozeni hmotnosti mluvi pro v8..
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#24 Příspěvek od RomanM3 »

váha je vcelku srovnatelná - klasický 6R je litinový blok. jestli je srovnatelně těžký i R6 co už jsou hliníkové bloky nevím a celkem pochybuju. myslím si že ten hliníkový R6 už bude cosi lehčí než hliníkový V8.
co se týče uložení V8 myslím si že by mohla být více vzadu. když porovnám M3 e36 co jsem měl pár let a e39 4,4 co mám ted, tak za tou V8 je hrooooozně místa. ale clkově auto je celkem hezky vyvážené. předek se někdy trošku hrna když to člověk přežene do zatáčky. ale jen do momentu než duplneš po plynu....to pak jedeš dveřma napřed.... :lol:
mám to auto asi rád :oops:
Odpovědět