Stránka 2 z 6

Napsal: úte 28.07.2015 06:35
od JaraX
mě kdysi na E36 TDS se roztrhal řemene a pěkně se mi to zavlnilo pod rukama, při normalní jízdě je pravděpodobnost že se něco stane málá, ale představ si že letíš pilu, tam je dost velka pravděpodobnost.

Napsal: úte 28.07.2015 09:52
od Teddy
Představuju si, jak někdo po dálnici s X5 letí pilu :lol: :lol: :lol:
levá 3 střídá pravou 2, pak prudce na brzdy v šikaně, bacha na horizont, za nim voda .... a to vše v X5. :roll:

jestli se ti zavlnilo auto, jen když ti praskl řemen, tak rychle změň servis. :wink:

Napsal: úte 28.07.2015 12:46
od JaraX
ty si vůl, asi ti nikdy řemen nepraskl, to si jako myslíš že když je tam 150 barů tlak a najednou tam není tak se to chová furt stejně?

Napsal: úte 28.07.2015 14:07
od sedyvlk6
Koukal jsi na motor ze spodu? Nechčije ti olej kolem víka ventilů nebo kolem sání? (špatné těsnění). To bych viděl jako nejpravděpodobnější a jak je motor od oleje tak po zahřátí to prostě začne kouřit.

Napsal: úte 28.07.2015 15:33
od dafson
Uz je to v servisu tak uvidime..viko ventilu by melo byt pretesnene...

Napsal: úte 28.07.2015 15:58
od Teddy
JaraX píše:ty si vůl, asi ti nikdy řemen nepraskl, to si jako myslíš že když je tam 150 barů tlak a najednou tam není tak se to chová furt stejně?
nevim proč mě urážíš. Je to jen ukázka tvojí osobní ubohosti.
Pumpa mi praskla a shodila řemen vloni na dálnici. Žádný drama se nedělo. Nestraš lidi! Už jsem se naučil, že tvoje názory na naftu nestojí za řeč. To samý názory na pětky. Koukam, že už ani v tomhle se ti nedá věřit.
Dokážeš jen brečet, jak si jako servisák vyděláš málo, ale pětkaře, navíc s naftou vyhazuješ a raději trávíš celej den plácáním nesmyslů na fóru. :D No tak to se ti situace asi nezlepší. Tímto s tebou končím. Nenapadá mě už nic v čem bych mohl tvýmu názoru věřit. :mad:

Napsal: úte 28.07.2015 16:34
od JaraX
protože o tom nic nevíš a budeš poučovat, kolik jsi viděl kde přestalo jit servo? 1-2?
já tady řešil mockrát a když se ti to nestane na rovince ale jedeš zatáčku tak to prostě škubne s autem, proč by tam to servo asi bylo za jízdy když to podle tebe není rozdíl, i když táhneš auto kilem po dálnici tak tě za 100km sakra bolí ruce.
i když ti jen vypadne sertvronic tak se sakra lekneš nehledě na to když přestane jít servo a neboj, řešil jsem to tu mockrát a žádnej muj zakazník přitom auto nerozsekal ale většina to líčí jako nepřijemnou zkušenost.
vůbec nikde jsem nebrečel že vydělám málo, psal jsem že si vydělám 15-20k a v dílně jsem furt, ale nepsal jsem že by to bylo nějak málo, mě to třeba bohatě stačí a ještě z toho živím malýho.

jeslti se mnou končíš tak jsem jen rád. díky

Napsal: úte 28.07.2015 16:50
od Vlasta
JaraX píše:ty si vůl, asi ti nikdy řemen nepraskl, to si jako myslíš že když je tam 150 barů tlak a najednou tam není tak se to chová furt stejně?
Těch 150 barů bych chtěl vidět. Koncern má 30 - 40

Napsal: úte 28.07.2015 17:23
od JaraX
tak se dívej,
a na nějakých pumpách jsem snad viděl 160bar,


e46 320d 120Bar
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anze ... 2-223-1107

e46 Im pretty sure that the only difference between the two pumps is that the LF-20 is 110 bar (1595 psi) and the LF-30 is 120 bar (1740 psi).

e60, e61
135Bar
http://www.ebay.com/itm/BMW-5-SERIES-E6 ... d4&vxp=mtr

Napsal: úte 28.07.2015 17:54
od TANN3R
Teddy:

Jarax má pravdu. Nejde o to, že by se auto bez serva nedalo řídit. Samozřejmě ve větších rychlostech už servo ani nepotřebuješ, ale je rozdíl, když najedeš do zatáčky bez serva, nebo do ní najedeš se servem a v půlce zatáčky ti naráz umře. Prostě se změní odpor ve volantu, řidič se lekne a vetšinou ještě škubne volantem.

Napsal: úte 28.07.2015 18:29
od Teddy
TANN3R píše:Teddy:

Jarax má pravdu. Nejde o to, že by se auto bez serva nedalo řídit. Samozřejmě ve větších rychlostech už servo ani nepotřebuješ , ale je rozdíl, když najedeš do zatáčky bez serva, nebo do ní najedeš se servem a v půlce zatáčky ti naráz umře. Prostě se změní odpor ve volantu, řidič se lekne a vetšinou ještě škubne volantem.
Jo, souhlas, ale on tu líčil jak je to strašně nebezpečný, že jeho zákazník kvůli tomu rozsekal X5 atd. Kdybych neměl osobní zkušenost, tak se nehádám. Šlo mi o to, že tu dělá zbytečný vlny kvůli ničemu.
Neříkám, že to nikdo ani nepocítí, ale zase to není tak, že se každej musí celou cestu stresovat, kdy mu praskne řemen a on okamžitě vyletí ze zatáčky s neovladatelnym autem. Prostě Jarax zase přehání a přehání tak, že už to musí dojít každýmu, kdo přemejšlí hlavou.

Věřim tomu, že se řidič lekne. Naštěstí bez serva nehrozí, že by nějak moc trhnul s volantem.

Napsal: stř 29.07.2015 08:27
od dafson
Kdyz uz se z meho dotazu o problemech po koupi vozu opet stala hadka a debata mimo mísu jako vždy tak musím malinko souhlasit s nepříjemností při závadě na řemenu a řemenici za jízdy mě se pravě při té rozbité řemenici stalo něco podobného ale opačnym způsobem vypadlo servo hned po nastartovani potreboval jsem auto dostat domu tak jsem jel no a jak si tak jedu a dřu volant silou tak cca v 40-50kmh a zrovna v zatáčce najednou řemenice zabrala a servo se na 2s chytlo no pěknej lekanec a myška na silnici v zatáčce.Takže myslím že když člověk nic nečeka a myslí při jízdě na baby tak klidně v pangejtě skončit může.Ja to čekal jelikož jsem věděl že vůz má závadu.

Napsal: stř 29.07.2015 08:42
od JaraX
přesně tak, mrzí mě že tady někteří dělaj chytryho ale neví o tom nic, ja to tady řešil mockrát, ten rozdíl v síle pro nás pro chlapi není nic, ale to že se výrazně změní tuhost řízení skokově a člověk se lekne je tak někam to poslat a pokud člověk jede na hranici auta tak pravděpodobnost že to někam pošle je víc než velká

Napsal: stř 29.07.2015 11:54
od Teddy
Dafsone, když ti praskne řemen, tak nehrozí, že by ti v zatáčce najednou zabralo servo.
V tvym případě, kdy najednou servo zabralo, samozřejmě věřim, že to mohlo bejt sakra nepříjemný. I když jsi určitě jel opatrně.

V zásadě mi to je jedno. Kdo věří Jaraxovi, tak ať jezdí se staženou prdelí, že mu náhodou praskne řemen a on vyletí ze silnice.

Mě se to stalo, stalo se mi to na dálnici a navíc jsem měl ještě zapřaženej vlek 1,5t. Z osobní zkušenosti tak vim, že se nic zásadního nestalo. Když říkám nic, tak myslim opravdu nic. Jako první jsem zaznamenal to, že se mi rozsvítilo dobíjení, hned následně jsem v zatáčce zjistil, že mi nejde servo a že musim zabrat trochu větší silou. Přesně jak tu někdo psal, čim větší rychlost, tim míň servo potřebuješ.

Spíš jsem zvědavej, jak to dopadne s tim kouřem. Diskuze o jaraxovo strašákách nemá význam. :wink:

Napsal: stř 29.07.2015 12:27
od JaraX
ja nikoho nestarším, jen jsem psal že když sou dole řemeny je vždy dobré zkontrolovat vodní pumpu

Napsal: stř 29.07.2015 17:27
od dafson
Tak prozatím opraveno s tím že má dál sledovat zda se bude kouř objevovat ale jediné co našli byl unik a odpařování se oleje od jakéhosi čerpadla(podtlaku pro brzdy) přetěsněno a zatím ok.cena 400kč takže super pokud se neoběví unik ještě jinde. Ještě mě malinko znervozňuje spotřeba jelikož byla při té první opravě odpojena baterie nyní se po městě nemohu dostat pod 13litru (stylem kloboučníka) a to jezdim to samé město ješte s E38 735i která ma 13litru po městě dlouhodobě. Vzhledem k tomu že jsem si pořídil 3D kombi kvůli kufru a ekonomičtější jízdě tak mě to dost se....Diagnostika bez závad švára jezdí s tím samým motore v X5 pod 10litru, rozdíl je jen v tom že on má manuál. Co by mohlo ovlivňovat spotřebu když diag nic nehlásí?Prosím a žadné hádky kdo za kolik jezdí toho jsem se už naćetl dost.

Napsal: stř 29.07.2015 18:40
od JaraX
no s naftou toho moc neušetříš, každopádně koukní na stav termostatů jeslti se to ohřívá jak má a taky protitlak DPF

Napsal: stř 29.07.2015 18:50
od Vlasta
JaraX píše:no s naftou toho moc neušetříš...
A proto se prodává většina aut v naftě, aby se neušetřilo

Napsal: stř 29.07.2015 19:12
od JaraX
špatně jsem to napsal, s ojetou naftou která už nemá najeto 50tis km ani nemá 2 roky.

Napsal: stř 29.07.2015 20:09
od Honza325
Vlasta píše:
JaraX píše:no s naftou toho moc neušetříš...
A proto se prodává většina aut v naftě, aby se neušetřilo

:rock: