Stránka 2 z 2
Napsal: ned 25.10.2015 20:10
od JaraX
tak vzhledem k poruchovosti E60 je asi jedno jestli to ma najety 200 nebo 600, ty problémy tam budou vždycky, takže si vem mechanika, at to pořádně prověří, pokud tam neubdou žádné vady tak to vem
Napsal: ned 25.10.2015 20:15
od horava
Co se tam kazi nejvic, nejcasteji?
Napsal: ned 25.10.2015 20:19
od Vlasta
horava píše:Co se tam kazi nejvic, nejcasteji?
To samý, co na sedmě, akorát sedem je desetrákát míň, tak JaraXovi přijde, že jsou míň poruchový
Napsal: ned 25.10.2015 20:26
od JaraX
jo jo, do sedmiček totiž normálně zatíká, odchází tam CCC ktery tam není a odchází ELV ktery tam taky není. odchází i IBS ktery tam taky není. a dráty do kufru se taky nelámou.
vzpamatuj se než něco napíšeš.
tady je o tom něco napsáno
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=106909
někdo by mohl založit téma problémy E60 a vypsat i seznam řešení.
Napsal: ned 25.10.2015 20:28
od inspi1981
od kdy není v E65 IBS?
Napsal: ned 25.10.2015 20:36
od Vlasta
JaraX píše:jo jo, do sedmiček totiž normálně zatíká, odchází tam CCC ktery tam není a odchází ELV ktery tam taky není. odchází i IBS ktery tam taky není. a dráty do kufru se taky nelámou.
Když to v E65 není, tak je logický, že se to nemůže posrat
Napsal: ned 25.10.2015 21:18
od JaraX
inspi1981 píše:od kdy není v E65 IBS?
e65 IBS nemá, jen senzor teploty baterky na kontaktu, alespon sem ho nikdy neviděl.
Napsal: ned 25.10.2015 21:19
od JaraX
Vlasta píše:JaraX píše:jo jo, do sedmiček totiž normálně zatíká, odchází tam CCC ktery tam není a odchází ELV ktery tam taky není. odchází i IBS ktery tam taky není. a dráty do kufru se taky nelámou.
Když to v E65 není, tak je logický, že se to nemůže posrat
to nemůže. ty píšeš že se sere to samy.
Napsal: ned 25.10.2015 22:41
od Teddy
Tak koukam, netrvalo dlouho a je tu další vlákno s bitvou 5er vs. 7er.

Ještě přidejte nafta vs. benál vs. plynárny a bude to komplet.

Napsal: pon 26.10.2015 00:25
od mi00wa
Není jedno jestli máme e90 či e60 či e65 atd... ?
nafta nebo benzín ? (Samozřejmě platí EGR v pořádku, katalyzátor a DPF)
To musíme mezi sebou furt hádat?
Napsal: pon 26.10.2015 07:20
od JaraX
jedno to je, at si kdo chce koupí co chce, ale každej když si kupuje auto by měl vědět jaky sou tam nejčastější závady a co ho muže čekat, co by ho jinde třeba nečekalo apod, at si to může v hlavně srovnat a pak at si koupí co chce, kupovat něco o čem nic nevím je blby ne?
Napsal: pon 26.10.2015 09:33
od matiz
Kdokoliv kdo tady stravi alespon 30 minut narazi na to ze nejlepsi je sedma, rozhodne v benzinu a aby se s tim dalo jezdit tak nejlepsi plyn dela guru Jarax

Amen.
Napsal: pon 26.10.2015 15:27
od dave4x4
Az bude 7v kombiku koupim 7. Je hezky jak se to resi dokola. Jenze pro nekoho je 7dma k nicemu
Napsal: pon 26.10.2015 16:28
od TANN3R
Hlavně díky některým fanatickým vyznavačům 7er tady neznalý člověk snadno získá mylnou představu že E65 je bezporuchové auto a servis stojí jako na jedničkové oktávce. Udržet staré auto v nějakém schopném stavu stojí vždycky dost peněz a určitě nebude v konečném součtu servis E65 rapidně levnější než E60. Taky je třeba srovnávat stejnou motorizaci a ne CR naftu v 5er a benzínovou V8 v 7er která žere o 4l/100 víc. (tahle věta zaručeně donutí sepsat Filozofa další sloh na téma dokonalé LPG v dokonalé 7er).
Je to pořád dokola, nechápu že vás to pořád baví. Zaserete těma do nekonečna se opakujícíma se kecama každé vlákno.
Napsal: pon 26.10.2015 21:21
od leitonn
Přesně tak, někdo chce pětku a je mu pořád vnucována sedmička.
Osobně mam pětku, měl jsem tu "čest" jezdit i v sedmičce a myslím si, že obě auta jsou celkem dost rozlišná v druhu jejich využití, alespoň v mých očích.
Sedmičku vidím spíš jako auto, který si koupím, až mi bude šedesát a budu si chtít pohodlně vozit bruch, pětka mi příjde o dost živější a dravější, sedma je jen luxusní koráb

obě mají něco do sebe a obě může člověk koupit a nasypat do nich stejný prachy...
Napsal: úte 27.10.2015 01:22
od airbone

jj je to pravda. Kazda debata konci tym, ze najlepsia je e65 a vsetky ostatne auta su v podstate naprd....

Mne do sedana nikdy nezatekalo, nikdy sa nepokazil ani CCC modul, ani neprelamali kable. Jedine co som raz kupoval bol naozaj ten IBS senzor....
CCC sa da opravit za relativne rozumnu cenu, ak uz skape. Zato v E65 tak isto odchadzaju ASK moduly (aj ked mozno nie az tak casto) a predovsetkym L7 AMP, ktory sa v E60 nekazi takmer vobec, ak tam je. Zato kolega s E65 mal problemov pozehnane, kazdy vypis chyb bol na par stran

Takze taketo debaty naozaj nikde nevedu.... No a to nehovorim o tom ze dizajn E65 je naozaj na posudenie, lebo u niekoho, bez urazky, moze vzbudzovat dost velky odpor..... Cest tym ktorym sa paci. Ja medzi nich velmi nepatrim. Navyse ta pristrojova doska, teda jej dizajn, mi skor pripomina nejake kredenec so sporakom urpostred

Jednoducho som tym nechcel nikoho urazat, len povedat ze e65 sa nemusi zrovna kazdemu pacit....
Peace for all

Napsal: úte 03.11.2015 16:37
od JaraX
inspi1981 píše:od kdy není v E65 IBS?
jak to teda je s tím IBS?