Stránka 2 z 9
Napsal: pát 13.11.2015 23:45
od onasek87
TANN3R píše:onasek87 píše:mám jeden velký dotaz
je pravda,že i u starých litinových 530 Dtedy i 525 D 130 a 160 Kw praskaly bloky motoru? čekal byhc to u těch EURO5 sz hliníku vím,že tma nějaký problémy byly,ale tohle mi řekl mechoš co u nás dělá a úplně mě tím zkazil náladu...
Tvůj mechoš kecá, nebo spíš ty motory vůbec nezná. Litinové bloky jsou bezproblémové a vůbec tyhle motory jsou to nej v poměru výkon/spolehlivost co se dá v naftě koupit. Tdi Pd je tragédie bez výkonu s chodem starého zetoru, 3.0Tdi nákladově na servis 2x tolik co Bmw R6..
S tou cenou, sám prodávám E60 rv.04 za 230tis, ale s tím že je vše od vstřiků přes dvouhmotu, spojku, řemenici, termostaty, žhavení hotové. Aby ses pak nedivil, až koupíš za 180tis vyjetou ludru těsně před servisem. To je obecně celonárodní sport kupovat jedině auta se serviskou se zaručeně pravými km bez ohledu na reálný stav, nejlíp ještě s vymláceným DPF jako bonus. Na to bych si dal obzvlášť pozor s ohledem na STK od 2016 - těch 530d z výroby bez dpf je opravdu málo a jdou celkem lehce poznat - např. nemají egr chladič.
jj ja vim to DPF je jedna velka kapitola menime to clekem casto na 2,2DCAT motorech. jenze zacalo se to prodavat v nahradach sice to je stale brutus,ale 18 tis pro BMW ci TOYOTU je prijemnejsi jak 30-50 tis priklad u fiatu tam je to az 60. tak tvoje auto beru:D:D nee 23é uz je fakt moc priznam se,ze sem se dival prd pul rokem na passat B7 a ten byl sice vetsinou 1,6 TDi a zacinal na 250 tis a rikal sme si kurna no tos at to ma najeto co chce proste to je 3 roky stare. pak sem prisle o dost penez v plbych investicch a zklaplo me a musel sem snzit naroky na vek. jako divejte s penezma problem nemam,ale jak sem psal mam nasetreno na bydleni a i dkyz nemuzu zavadit o zenskou:( a to je zakladni brzda proc ho neresim,tak mam urcitej strop co jsu ochotnej dat. je jasny,ze si clovek takovy auto musi pojist aj proti corce aj havarce o tom neni debat.takze pojistka plus tohle bude tka 15 tis s tim,ze sance,ze dostanu za lybru aspon 2é tis je mala,protoze tma jsou nejake mensi problemky
Napsal: pát 13.11.2015 23:51
od onasek87
cimit píše:Ahoj,
Asi jsem měl štěstí ale necelé dva roky zpět jsem koupil E60 530D manual za 200 tis. Najeto mělo 262000km nyní má 315000. Do dneška mi to auto nestálo moc peněz, když nebudu počítat gumy, naftu technickou a podobné věci. Tak mi pouze praskla jedna hadička k intercooleru a zůstal jsem na dálnici kvůli alternátoru. Jinak musím zaklepat, nic víc se mi nepřihodilo. Vlastně jo, kompresor ke klimatizaci, ale to jsem ještě neopravil. Jinak spotřeba na dálnici 5,7l při 140 km/h do Drážďan z plzně jsem jel mezi 140km/h a 220km/h a spotřeba byla pořád kolem 9l/100 km což je celkem fajn. Ve městě to mám odzkoušené jen v plzni a to jsem jezdil kolem 7 litrů. Ale tady u nás moc provoz není, takže v prace bych řekl, že si to vezme klidně i 15litrů. Co se týče sportvního ducha, řekl bych, že to auto ho má vic než dost. Pravdou je, že sem moc aut zatím neměl. Pár Italů, jednu audi. A tohle auto Je zdaleka nejlepší. Rozhodoval jsem se mezi octavii rs benzinovou a A6 také 3.0TDI a v E60 je 100x lepsí svezení než v obou autech dohromady. Každopádně mi pomalu odchází dvouhmota, kterou už naštěstí mám připravenou. Auto pro bahaté je to v tom případě, že si nic neumíš udělat sám a budeš to auto cpát do servisů. Pak si připrav balík, pokud si trošku zručný ušetříš dost peněz. Auto je trošku tvrdší, než třeba zmiňovaná A6, ale v zatáčkách je to zase mnohem přijemnější. Takže asi tak.
nejsu vyučený mechanik,takže spojku si saám nevyměním , rozvody taky nedělám,ale jinak dělám normálně servis jako fušky(brzdy,oleje,vstřiky sme na JTD měnil, startér atd.) co nedokážu mám tam mechaniky co mají víc jak 20 let praxi a i když si vemou 250 na hodinu pořád lepší jak servis a mám to před očima a svůj matroš s dost dobrou cenou,protože sjme dělal v autodílech a mám to všude nasmlouvané. donedávna sems tím kšeftoval dokud spousta joudů nezačala googlovat sračky a blbě kecat kvůli 5 kč
Napsal: pát 13.11.2015 23:55
od onasek87
je tu někdo kdo tahá bavoráky ze zahraničí? mám u nás jednoho bazaristu co chodí zakolegou kvůli diagnostice na koncern fiatu,ale to je urýpanej kokot a nenechal by bej to,kde sem vzal čtvt mega a začal by z toho dělat drama
uvažoval jsme,že byhc prdnul moje auto do bazaru na protiúčet,ale asi mě nikdo žadné nedoporučíte,ale zkuste mrknout nna něco díky moc. su rád,že nějak nerýpete a neurážíte.
jinak díval sme se,že e46stka si drží tkay hodnotu to by asi taová sebevražda nebyla,ale mezi náma bych si asi koupil 3x raději toho passata ten interiér je děsný
Napsal: sob 14.11.2015 03:57
od TANN3R
Napsal: sob 14.11.2015 09:10
od Giovany1971
onasek87 píše:Giovany1971 píše:Ahoj... musím ti pochválit výběr Italského auta...protože Lybra přeskočila dle mne vše co v Italii vyrobili v tomto segment..neskutečně pohodlné a vybavené auto..když jsem viděl zadní nápravu...myslel jsem že vidím zesílenou verzi audi..super auto a ceny mizerné..trh je blbec.
A ted rychle k e61... dozajista se tu ozvou lidé co tohle auto budou špinit...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Ale šetření je dnes cekový trend...podepsalo se to ve všech odvětvích které existují.
Myslím že 525 je do začátku dostačujicí...nevím jestli pak nebudeš mít potřebu mít víc kw...jestli nebude líp 3 litr 160kw... to je dle mne spolehlivý motor.
Opravy jistě příjdou...ale na druhou stranu..u čeho ne...v octavii jezdit nechceš..tak musíš příjmout fakt že zaplatíš za luxus.
Já najel 50 tis za necelý rok..a krom běžné údržby neřeším nic..Tedy vůbec bych se toho nebál... jen bacha na ty vraky z Česka
Ale za mne mohu říct..kup raděj dovezené auto...za ty peníze co chceš dát je koupíš venku..v mnohem lepším a hlavně nezbastleném stavu..a nemusíš tady nikomu dávat 250...
diky moc to bys od VWkretenku neslysel ti by ti rekli kdyz nemas na prasata,tak si di sockovat ve fiatu,ale ty jejich posrane motory nesahaji motoru JTD ani po paty. to co vydrzi 8 a 10 ventil je masakr tomu verte.
Jinak jak sem se dival,tak uz i 525D pojede stejne jako moje nachipovana lybra ja se pod 8,2 na 100 nedostanu a maximalku sme vytahl 230 a i dkyz ten petikvalt mel pouzecca 4200 otacek tak to jakoby neco zaseklo a nejelo ani o kilak vic,ale kluci jel sme spoustou aut,ale na to,ze to je stary auto ne uplne top stav,tak ten klid ve 200 kilometrech by jste neverili a sedi i ve vysoke rychlosti i kdyz by si zaslouzila siroke gumy jako ma BMW aspon 215,ale maximum je 205 v TP:D
takze jinak 3litr160 kw nedejboze po chipu uz by pro me bylo az moc nebezpecny zihadlo.
ceho s ebojim je zadohrab a to i z duvodu,ze mame chalupu v blbem terenu a kdyz sme tma jel sprinterem bez nakladu nevyjel sem to proste a musel zcouvat a nalozit pul tuny bordelu
vidim,ze jsi ze Vsetina nechces me svest:D byl by to celkem zazitek ja na servise mam neco zajimavyho jako lexus s V6stkou mam,ale nafta je nafta kdyz sme treba zkousle BRERU 3,2 JTS 260 koni,tak sem byl nasrany,ze to nejede a pri neopatrnem manevrovani to je nebezpecny auto nejde to udrzet na silnici pri prudkem brzdeni. a to mam stale v zaloze alfu 159 2,4 JTD bylo by to nejvhodnejsi diky informacim a pristupu k dilum i kdyz ja beru stejne vse v nahradach
Ahoj....jo neni problém...můžu tě nechat svézt v 535d..mužeš vyzkoušet i 525d..nebo e39 530d 142kw... v tom neni problém..napiš do sz dame sraz ...Ty jsi odkud?? Pokud bys měl zájem já vozím téměř 20 let Itálii...neni problém se domluvit..osobně tam zajet a vybrat na místě..V Česku budeš mít velký problém koupit auto do 200 a aby bylo opečovavané....tady máš velkou šanci koupit bastl....z kterého se ti bude točit hlava..Ten kdo auto poctivě a uzkostlivě opatruje...ti ho nikdy pod cenu neprodá.
Napsal: sob 14.11.2015 09:31
od Giovany1971
onasek87 píše:Giovany1971 píše:Ahoj... musím ti pochválit výběr Italského auta...protože Lybra přeskočila dle mne vše co v Italii vyrobili v tomto segment..neskutečně pohodlné a vybavené auto..když jsem viděl zadní nápravu...myslel jsem že vidím zesílenou verzi audi..super auto a ceny mizerné..trh je blbec.
A ted rychle k e61... dozajista se tu ozvou lidé co tohle auto budou špinit...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Ale šetření je dnes cekový trend...podepsalo se to ve všech odvětvích které existují.
Myslím že 525 je do začátku dostačujicí...nevím jestli pak nebudeš mít potřebu mít víc kw...jestli nebude líp 3 litr 160kw... to je dle mne spolehlivý motor.
Opravy jistě příjdou...ale na druhou stranu..u čeho ne...v octavii jezdit nechceš..tak musíš příjmout fakt že zaplatíš za luxus.
Já najel 50 tis za necelý rok..a krom běžné údržby neřeším nic..Tedy vůbec bych se toho nebál... jen bacha na ty vraky z Česka
Ale za mne mohu říct..kup raděj dovezené auto...za ty peníze co chceš dát je koupíš venku..v mnohem lepším a hlavně nezbastleném stavu..a nemusíš tady nikomu dávat 250...
diky moc to bys od VWkretenku neslysel ti by ti rekli kdyz nemas na prasata,tak si di sockovat ve fiatu,ale ty jejich posrane motory nesahaji motoru JTD ani po paty. to co vydrzi 8 a 10 ventil je masakr tomu verte.
Jinak jak sem se dival,tak uz i 525D pojede stejne jako moje nachipovana lybra ja se pod 8,2 na 100 nedostanu a maximalku sme vytahl 230 a i dkyz ten petikvalt mel pouzecca 4200 otacek tak to jakoby neco zaseklo a nejelo ani o kilak vic,ale kluci jel sme spoustou aut,ale na to,ze to je stary auto ne uplne top stav,tak ten klid ve 200 kilometrech by jste neverili a sedi i ve vysoke rychlosti i kdyz by si zaslouzila siroke gumy jako ma BMW aspon 215,ale maximum je 205 v TP:D
takze jinak 3litr160 kw nedejboze po chipu uz by pro me bylo az moc nebezpecny zihadlo.
ceho s ebojim je zadohrab a to i z duvodu,ze mame chalupu v blbem terenu a kdyz sme tma jel sprinterem bez nakladu nevyjel sem to proste a musel zcouvat a nalozit pul tuny bordelu
vidim,ze jsi ze Vsetina nechces me svest:D byl by to celkem zazitek ja na servise mam neco zajimavyho jako lexus s V6stkou mam,ale nafta je nafta kdyz sme treba zkousle BRERU 3,2 JTS 260 koni,tak sem byl nasrany,ze to nejede a pri neopatrnem manevrovani to je nebezpecny auto nejde to udrzet na silnici pri prudkem brzdeni. a to mam stale v zaloze alfu 159 2,4 JTD bylo by to nejvhodnejsi diky informacim a pristupu k dilum i kdyz ja beru stejne vse v nahradach
Víš několik AR jsem vlastníl..jezdil s nimi...jezdil jsem v 2.5 jtd...super motor..po chipu..to byla brutání bestie..ony ti 5 válce..jsou vůbec dobré motory..jen si musíš zvyknout na typický zvukový projev...
Určitě si nemyslím že bmw je nějlepší auto na světě..stejně jako si nemyslím že AR je nejhorší auto na světě..Jsou to auta tak diametralně jiná...že každé dokáže oslovit svůj segment klientů.
To sámé platí i u jiných značek...U BMW jsem obdivoval že sli cestou vylepšování původních motorů...když si vzpomenu na můj první 524 e 34...je to obrovský posun....jsou dnes ty motory absolutně někde jinde..I když na druhou stranu kvalita šla už taky dolů..a najdeš spoustu současných motorů..které způsobily nedjednomu majiteli vrásky na čele..a pro další jsou noční můrou.
JTD motory se hodně podařily... vždyt je používá opel..suzuki a kdo já vím kdo ještě..naopak dle mne to nezvládl právě koncern.. jejich neustále výmyšlení nesmyslů...a jedním z těch nesmyslů byl PD.. nechápu přoč z tak oblíbené rotačky..nepřešli zrovna do CR...museli ztratit leta vyvoje..a řadu zákazníků...Je asi zbytečné se tím zabývat...tohle vyřeší trh..propadáky pudou pod cenu..a kvalita se bude držet..typický přiklad z koncernu je oct 1 a oct 2..to samé je v BMW..a všude jinde
Napsal: sob 14.11.2015 12:24
od onasek87
Giovany1971 píše:onasek87 píše:Giovany1971 píše:Ahoj... musím ti pochválit výběr Italského auta...protože Lybra přeskočila dle mne vše co v Italii vyrobili v tomto segment..neskutečně pohodlné a vybavené auto..když jsem viděl zadní nápravu...myslel jsem že vidím zesílenou verzi audi..super auto a ceny mizerné..trh je blbec.
A ted rychle k e61... dozajista se tu ozvou lidé co tohle auto budou špinit...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Ale šetření je dnes cekový trend...podepsalo se to ve všech odvětvích které existují.
Myslím že 525 je do začátku dostačujicí...nevím jestli pak nebudeš mít potřebu mít víc kw...jestli nebude líp 3 litr 160kw... to je dle mne spolehlivý motor.
Opravy jistě příjdou...ale na druhou stranu..u čeho ne...v octavii jezdit nechceš..tak musíš příjmout fakt že zaplatíš za luxus.
Já najel 50 tis za necelý rok..a krom běžné údržby neřeším nic..Tedy vůbec bych se toho nebál... jen bacha na ty vraky z Česka
Ale za mne mohu říct..kup raděj dovezené auto...za ty peníze co chceš dát je koupíš venku..v mnohem lepším a hlavně nezbastleném stavu..a nemusíš tady nikomu dávat 250...
diky moc to bys od VWkretenku neslysel ti by ti rekli kdyz nemas na prasata,tak si di sockovat ve fiatu,ale ty jejich posrane motory nesahaji motoru JTD ani po paty. to co vydrzi 8 a 10 ventil je masakr tomu verte.
Jinak jak sem se dival,tak uz i 525D pojede stejne jako moje nachipovana lybra ja se pod 8,2 na 100 nedostanu a maximalku sme vytahl 230 a i dkyz ten petikvalt mel pouzecca 4200 otacek tak to jakoby neco zaseklo a nejelo ani o kilak vic,ale kluci jel sme spoustou aut,ale na to,ze to je stary auto ne uplne top stav,tak ten klid ve 200 kilometrech by jste neverili a sedi i ve vysoke rychlosti i kdyz by si zaslouzila siroke gumy jako ma BMW aspon 215,ale maximum je 205 v TP:D
takze jinak 3litr160 kw nedejboze po chipu uz by pro me bylo az moc nebezpecny zihadlo.
ceho s ebojim je zadohrab a to i z duvodu,ze mame chalupu v blbem terenu a kdyz sme tma jel sprinterem bez nakladu nevyjel sem to proste a musel zcouvat a nalozit pul tuny bordelu
vidim,ze jsi ze Vsetina nechces me svest:D byl by to celkem zazitek ja na servise mam neco zajimavyho jako lexus s V6stkou mam,ale nafta je nafta kdyz sme treba zkousle BRERU 3,2 JTS 260 koni,tak sem byl nasrany,ze to nejede a pri neopatrnem manevrovani to je nebezpecny auto nejde to udrzet na silnici pri prudkem brzdeni. a to mam stale v zaloze alfu 159 2,4 JTD bylo by to nejvhodnejsi diky informacim a pristupu k dilum i kdyz ja beru stejne vse v nahradach
Ahoj....jo neni problém...můžu tě nechat svézt v 535d..mužeš vyzkoušet i 525d..nebo e39 530d 142kw... v tom neni problém..napiš do sz dame sraz ...Ty jsi odkud?? Pokud bys měl zájem já vozím téměř 20 let Itálii...neni problém se domluvit..osobně tam zajet a vybrat na místě..V Česku budeš mít velký problém koupit auto do 200 a aby bylo opečovavané....tady máš velkou šanci koupit bastl....z kterého se ti bude točit hlava..Ten kdo auto poctivě a uzkostlivě opatruje...ti ho nikdy pod cenu neprodá.
no pravě ze Zlína:) takže proto mě to trklo. zkusit E39tku sme chtěl taky myslím si,že i to musí být super svezení,protože jedna dcerka mě vezla v sice zánovním E46 a to sedělo brutálně aj na sněhu.Hlavně na E39 jsou díly docela lidové i když né nějaký extrémní rozdíl proti E60.
Napsal: sob 14.11.2015 12:36
od onasek87
Giovany1971 píše:onasek87 píše:Giovany1971 píše:Ahoj... musím ti pochválit výběr Italského auta...protože Lybra přeskočila dle mne vše co v Italii vyrobili v tomto segment..neskutečně pohodlné a vybavené auto..když jsem viděl zadní nápravu...myslel jsem že vidím zesílenou verzi audi..super auto a ceny mizerné..trh je blbec.
A ted rychle k e61... dozajista se tu ozvou lidé co tohle auto budou špinit...ano možná mají první ročníky víc problémů než by se komu líbilo..
Ale šetření je dnes cekový trend...podepsalo se to ve všech odvětvích které existují.
Myslím že 525 je do začátku dostačujicí...nevím jestli pak nebudeš mít potřebu mít víc kw...jestli nebude líp 3 litr 160kw... to je dle mne spolehlivý motor.
Opravy jistě příjdou...ale na druhou stranu..u čeho ne...v octavii jezdit nechceš..tak musíš příjmout fakt že zaplatíš za luxus.
Já najel 50 tis za necelý rok..a krom běžné údržby neřeším nic..Tedy vůbec bych se toho nebál... jen bacha na ty vraky z Česka
Ale za mne mohu říct..kup raděj dovezené auto...za ty peníze co chceš dát je koupíš venku..v mnohem lepším a hlavně nezbastleném stavu..a nemusíš tady nikomu dávat 250...
diky moc to bys od VWkretenku neslysel ti by ti rekli kdyz nemas na prasata,tak si di sockovat ve fiatu,ale ty jejich posrane motory nesahaji motoru JTD ani po paty. to co vydrzi 8 a 10 ventil je masakr tomu verte.
Jinak jak sem se dival,tak uz i 525D pojede stejne jako moje nachipovana lybra ja se pod 8,2 na 100 nedostanu a maximalku sme vytahl 230 a i dkyz ten petikvalt mel pouzecca 4200 otacek tak to jakoby neco zaseklo a nejelo ani o kilak vic,ale kluci jel sme spoustou aut,ale na to,ze to je stary auto ne uplne top stav,tak ten klid ve 200 kilometrech by jste neverili a sedi i ve vysoke rychlosti i kdyz by si zaslouzila siroke gumy jako ma BMW aspon 215,ale maximum je 205 v TP:D
takze jinak 3litr160 kw nedejboze po chipu uz by pro me bylo az moc nebezpecny zihadlo.
ceho s ebojim je zadohrab a to i z duvodu,ze mame chalupu v blbem terenu a kdyz sme tma jel sprinterem bez nakladu nevyjel sem to proste a musel zcouvat a nalozit pul tuny bordelu
vidim,ze jsi ze Vsetina nechces me svest:D byl by to celkem zazitek ja na servise mam neco zajimavyho jako lexus s V6stkou mam,ale nafta je nafta kdyz sme treba zkousle BRERU 3,2 JTS 260 koni,tak sem byl nasrany,ze to nejede a pri neopatrnem manevrovani to je nebezpecny auto nejde to udrzet na silnici pri prudkem brzdeni. a to mam stale v zaloze alfu 159 2,4 JTD bylo by to nejvhodnejsi diky informacim a pristupu k dilum i kdyz ja beru stejne vse v nahradach
Víš několik AR jsem vlastníl..jezdil s nimi...jezdil jsem v 2.5 jtd...super motor..po chipu..to byla brutání bestie..ony ti 5 válce..jsou vůbec dobré motory..jen si musíš zvyknout na typický zvukový projev...
Určitě si nemyslím že bmw je nějlepší auto na světě..stejně jako si nemyslím že AR je nejhorší auto na světě..Jsou to auta tak diametralně jiná...že každé dokáže oslovit svůj segment klientů.
To sámé platí i u jiných značek...U BMW jsem obdivoval že sli cestou vylepšování původních motorů...když si vzpomenu na můj první 524 e 34...je to obrovský posun....jsou dnes ty motory absolutně někde jinde..I když na druhou stranu kvalita šla už taky dolů..a najdeš spoustu současných motorů..které způsobily nedjednomu majiteli vrásky na čele..a pro další jsou noční můrou.
JTD motory se hodně podařily... vždyt je používá opel..suzuki a kdo já vím kdo ještě..naopak dle mne to nezvládl právě koncern.. jejich neustále výmyšlení nesmyslů...a jedním z těch nesmyslů byl PD.. nechápu přoč z tak oblíbené rotačky..nepřešli zrovna do CR...museli ztratit leta vyvoje..a řadu zákazníků...Je asi zbytečné se tím zabývat...tohle vyřeší trh..propadáky pudou pod cenu..a kvalita se bude držet..typický přiklad z koncernu je oct 1 a oct 2..to samé je v BMW..a všude jinde
no ono nepovedenější motor byl 1,9 JTD 77 kw,kterej šel dobře nachipovat pouze v alfě 146 a 156 kvůli spojce 235mm,kterou mám i na lybře s cca 400 Nm jne,že ty už dávno nemám protože zaprvé se mi strašně často zasekává regulace v turbu(naklápění) a zadruhé mám asi oholenou výfukovou vrtulku ,protože mě to dělá takovej zvuk jako závoddní tubomotor co odfukuje přes ten ventil víš co myslím.Takže nyní mám super zátah odspoda,ale od 2400 je to skoro mrtvé a jede jak s nevím 80kw
ale co jsme chtěl říct ty motroy co se mentovali pak do jiných značek už byly zpičené šroty 1,3 MJTD 1,9 MJTD 110 kw motor OPEL coz mi na alfa foru řekli,že su debil co meu. já snad jakot echnik alfa servisu vím,že motor 1,9 JTS,2,2 JTS a 1,9 JTD 110 kw v alfě 159 jsou předělané motory OPEL a stojí za úplné hovno i když benzínové motory od kocnernu fiat krom 1,2 44 kw stojí za hovno všechny:D ale nechci to tady zaszírat hovnama mohl by mě nějakej zarytej fanoušek BMW nakopat.
jen řeknu,že zvuk 5válce je hezký a hezčí jak 6stiválce to můžu fakt posoudit. to byl dost velký důvod proč sem si ten motor vybral i s tím,že tam je málo místa na rozvody(které sem nedělal) a další opravy prostě ta kultivovanost je o milion procent jinde jak u 4 válce něco jiného je 8miválec to mě rajcuje teda hodně,ale do toho už nidky nepůjdu:D
Napsal: sob 14.11.2015 14:12
od onasek87
jen takovej nastrel seda barva s emi nidky na zadnym aute nelibila,ale BMW je prvni,dke byhc to snesl
http://auto.bazos.cz/inzerat/53688602/BMW-525D-e61.php neco takovyho bych si predstavoval:)
Napsal: sob 14.11.2015 14:44
od TANN3R
Nemám nic proti dodělávanému paketu, jen aby to bylo pořádně - tj. komplet nárazníky s krytama, náfuky atd, což tohle asi nebude, když nemá ani prahy..
Napsal: sob 14.11.2015 14:50
od onasek87
ja jsu na BMW laik,takze to nepoznam moc,kde je co dodelane. ale jak ctu ty inzeraty,tak ty levne auta maji vsechny problem s elektrikou na kosmeticke vady bych docela prdel teda aspon zvenci nas lakos si necha sice docela zaplatit,ale udela to proadne:)
Napsal: sob 14.11.2015 20:02
od onasek87
kluci proboha kolik platite havarijko a docizeni na sve BMW? me to ted vyslo u rocniku 2005 a ceny 165 tis 27 tis k tomu 7 tis povinko a muzu se jit obesit
Napsal: sob 14.11.2015 20:06
od Jirke
To je dost, ja ti to spocitam, vice pres SZ.
Napsal: sob 14.11.2015 20:55
od TANN3R
onasek87 píše:kluci proboha kolik platite havarijko a docizeni na sve BMW? me to ted vyslo u rocniku 2005 a ceny 165 tis 27 tis k tomu 7 tis povinko a muzu se jit obesit
Ty mas asi bydliště v centru Prahy, je ti 18, řidičák máš 2 měsíce a už si měl alespoň 2 nehody, jinak si tu cenu nedokážu vysvětlit

Napsal: sob 14.11.2015 21:13
od onasek87
Ne pouze mi není 30 což je zlomovej bod,ale mám 69 měsíců bonusu
Napsal: sob 14.11.2015 21:27
od onasek87
jako nemít autopojištění proti všmu je dneska sebevražda vím na servisu kolik máme na karosárně aut,kde jim někdo ujel z parkoviště. no a já osobně jsme v 90 sejmuj srnu a naštěstáí jen světlo a prasklý nárazník jen sem vyměnil světlo a vyklepl osobně blatník akorát to světlo sme zháněl 3 měsíce,protože nic jinýho než origo za 10 tis nebylo dostupné zlaté BMW:D bez xenonu tedy.
jo kluci díval jsme se,že máte smluvené ceny na díly u různých dodavatelů jako klub jako je mi jasné,že to dokážete všci sehnat levněji sami,ale kdyby náhodu něco klidně se mi ozvte s origo číslem a já to proklepnu jsu napojený od CORY až po RALL.v ACI teda 25% slevu asik nemám ani
Napsal: sob 14.11.2015 21:48
od Teddy
Záleží hodně na tom jak a kde jezdíš. (a na velký porci štěstí!!)
Já jezdím na motorce od 8 let (ČZ 250) a autem od 12 let. Traktorem už ani nevim.... co jsem ušlápl spojku.
mj. 5 let jsem jezdil v Plzni do školy + jako obchodní zástupce, 4 roky jsem bydlel v praze a jezdil jako realiťák. 2x jsem měl nehodu. Jednou, když mi aviatik vlítl do pruhu a podruhé důchodce s pochcávkou, takže obojí z jejich povinného.
Na parkovištích parkuju zásadně na pražáka (přes 2 místa) a hlavně tak, abych všem okolo nechal dostatek prostoru. Klidně si dojdu z poslední řady na parkovišti.
Za těch 30 let jsem nezpůsobil nehodu, nikdo mě auto na parkovišti neorval, ani nenaboural. Havarijní pojistku jsem nikdy neměl, protože znám metody našich pojišťoven. Vyplatí se tak na auto do 3 let stáří.
Jestli pojistku, tak jedině v zahraničí. Když mi z lodě ukradli motor, tak jsem si z pojistky koupil ten samej a ještě mi trochu zbylo.
Napsal: sob 14.11.2015 21:57
od onasek87
no tak já jako technik autorizáku jezdím měsíčně s cca 300-400 auty v ceně 50-2 mega a pojistku na blbost nemám,takže štěstí trošku na tohle mám a když sem odřel ducato,tak se to prostě nalakovalo a nikdo nic nevěděl a neplatil:D trošku strach mám třeba si půjčit na víkend alfu předváděčku,protože máme nastavené pojsitky s 10 tis spoluúčastí a to se mi nechce platit. zase jinak mám smůlu v životě takovou,že to nikomu nepřeju,ale nechcu si tady stěžovat stejně by vás to položio a nevěřili by jste
Napsal: sob 14.11.2015 22:26
od Jirke
Teddy, placas nesmysly s tim ze se havarka nevyplati na starsi auta.. Ale neva, nejsi jedinej kdo si to mysli.
Napsal: sob 14.11.2015 22:36
od onasek87
to se mi libi souhlasim moje auto ma sice cenu 40 tis,ale staci nabourat naraznik svetlo a mrizku a je to 30 tis na fakturu nemluve o blatniku -10 tis kapota taky. jasny na vrakaci sezenu,ale ne vse viz to svetlo nebo treba stahovacku sem zhanel pul roku a nakonec sem poslal litr podvodnikovi z ktereho sem to nedostal z5 ani diky klubu lancia
nevim jak se kradou BMW,ale treba toho prasata byhc nenechal ani tyden bez pojistky proti kradezi v tom jsou itaove fajn to neukradne nikdo ani omylem:D