Přesně jak píšeš, je to TITANGRAU METALLIC (892). Je to o celku. Taky o vkusu.Sweden píše:Aby se před FL zalíbila tak musí člověk duševně dozrát,taky jsem jí nemusel a postupem času se mi začala líbit víc jak FL,FL je taková mdlá,před FL zase více přísná a agresivní.Ale vše je to o celku,celkový styling musí pěkně hrát dohromady,stačí blbá barva/blbá kola a je z toho netvor,jak u FL tak u před FL.
Ta od Jarise je fantastická,tuhle titansilver (nevím přesně jestli je to ona,fakt můžu,co bych na ní na svojí 6er dal.Takhle nějak to má pěkná 7er vypadat
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím o radu - koupě e61 LCI 530d nebo 535d?
Taky bych šel do 535D, když to tak čtu. Kdysi hodně lidí nadávalo, že je to motor na hovno, když se poserou turba, tak se musí měnit obě najednou, že tam jsou dvě váhy vzduchu atd.. Jenže to nikdo neměl, takže zase jedna bába povídala. Kluci, co to mají o tom vědí nejvíc a hlavně ti, co to servisujou, takže bych jim věřil. Ten zátah musí být taky zážitek, hlavně když to někteří blázni ještě nachipujou.Tintin píše:Giovany1971: díky za tvoje zkušenosti, mám tedy jasno, jdu po 535d. Jakmile něco dotáhnu, pochlubím se zde
U sedmy je přímo - 229 DYNAMIC DRIVErhinos píše:jak poznam z vin dekoderu ze to ma dynamic drive?
Je to tam takhle popsany nebo po jakem kodu se mam pidit?
A jestejak poznam ze to ma ty sedacky s dofukovanim?To jsou klasicke sportovni sedacky nebo to musi mit jeste neco ve vybave?
Dik:)
u sedaček nevím
Pokud bych měl jít znova do e61 tak bych šel tentokrát do 535d,530d jsem měl a dnes už si myslím že 535d je více muziky za stejné peníze.Před 4lety jsem se od 535d nechal odradit,dnes už chápu že tomu je ve zkutečnosti jinak,je to pouze o štěstí při výběru.
Takže 535d LCI s co možná nejlepší výbavou a nějakou tou finanční rezervou do začátku je velmi dobrá volba
Takže 535d LCI s co možná nejlepší výbavou a nějakou tou finanční rezervou do začátku je velmi dobrá volba

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Myslel jsem v situaci jako ma Tintin kdy se rozhoduje/rozhodoval mezi 530/535d
Osobne bych do nafty sel znova,ale musel bych k tomu mit odpovidajici rocni najezd aby to melo smysl,ale myslim kdybych mel ten odpovidajici najezd tak bych skoncil u 745i/750i e65 LPG,starnu no
Osobne bych do nafty sel znova,ale musel bych k tomu mit odpovidajici rocni najezd aby to melo smysl,ale myslim kdybych mel ten odpovidajici najezd tak bych skoncil u 745i/750i e65 LPG,starnu no

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
neexistuje "odpovídající rocni najezd" když LPG jezdi za mnohem min než nafta... pro naftu nehraje prostě z ekonomického hlediska nic...
maximalne ty moralisticke kecy ze se s tim nesmí do garaze a ze se musí na revize a hlavne a to hlavne... plyn smrdi a do auta nepatri
ty první chápu, je to zákon a porušovat ho je špatné... ale že to tam nepatří
...
maximalne ty moralisticke kecy ze se s tim nesmí do garaze a ze se musí na revize a hlavne a to hlavne... plyn smrdi a do auta nepatri

ty první chápu, je to zákon a porušovat ho je špatné... ale že to tam nepatří

[quote="Sweden"]Aby se před FL zalíbila tak musí člověk duševně dozrát,taky jsem jí nemusel a postupem času se mi začala líbit víc jak FL,FL je taková mdlá,před FL zase více přísná a agresivní.Ale vše je to o celku,celkový styling musí pěkně hrát dohromady,stačí blbá barva/blbá kola a je z toho netvor
,jak u FL tak u před FL.
Já myslím že do nevkusu nejde dozrát. S tím se musí člověk narodit
Za sebe mohu říct, že až ze mne bude takový páprda že budu vybírat v kategorii kam patří 7er, tak určitě zabrousím ke konkurenci.

Já myslím že do nevkusu nejde dozrát. S tím se musí člověk narodit

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Dobře to projed.. určitě na hever...a zkus i diagn... bez té to nejde.... poslochej zvuk od turbodmychadel zda nejsou nějak extrémně slyšet...i když já se přiznám já koupil pouze prohlídka projíždka ..a tím to končilo..Prostě měl jsem štěstí..ale jak psal Jarax..535D prostě stojí zato koupit když už člověk fakt chce naftu...víš jak se to říká..když do pekla na na pěkném koniTintin píše:Giovany1971: díky za tvoje zkušenosti, mám tedy jasno, jdu po 535d. Jakmile něco dotáhnu, pochlubím se zde


- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Víš co nikdy nedej na řeči..recenze a podobné...kdybys z toho všeho měl vycházet..jezdíš na kole..Jaris330D píše:Taky bych šel do 535D, když to tak čtu. Kdysi hodně lidí nadávalo, že je to motor na hovno, když se poserou turba, tak se musí měnit obě najednou, že tam jsou dvě váhy vzduchu atd.. Jenže to nikdo neměl, takže zase jedna bába povídala. Kluci, co to mají o tom vědí nejvíc a hlavně ti, co to servisujou, takže bych jim věřil. Ten zátah musí být taky zážitek, hlavně když to někteří blázni ještě nachipujou.Tintin píše:Giovany1971: díky za tvoje zkušenosti, mám tedy jasno, jdu po 535d. Jakmile něco dotáhnu, pochlubím se zde

Vždy jsem pečlivě dbal na mazání..jak motoru..tak čistotu oleje v automatu..vždy jsem ve zvýšené míře přidával aditiva do nafty..michaje s olejem XP do husky... nikdy za tý léta a naj km mi na ničem neodešly trysky... jen jednou na 330 po koupi... vyměna staršiho vstřiku za 1500..poté naj 75 tis km..prodáno...Pak turbo na Pajeru 3.2did..ale auto bylo stočeno mělo naj 400..já udělal turbo za 27..a najel jsem 180 bez jediného problému..sorry praskla hlava hned v začatku..tedy asi byla načatá..
Chci tím jen říct že nafta sice potřebuje proti benzínu větší úsili pri prevent servisu..ale na druhou stranu jezdím za 7.7 ltr..a nic do toho nedávám..Bud mám štěstí nebo je to mým pečlivým přístupem k servisu..Tj..origo díly.. prevence..a hlavně mám zázemí doma..mám svou dílnu hever.atd..
Jarax a stejně smýšlejicí mají krutou pravdu v tom... že tyhle ojeté nafty co mají buh ví co za sebou..jsou časovanou bombou... když se to sere..tutam je efekt nižší spotřeby...DPF-ka..jj taky problém...ty jediné vidím jako nej překážku pro provoz...
Ale na druhou stranu většina aut je v naftě..jsou žádaná jako nová..tak v nich někdo pak taky musí jezdit.
K 7 er..byt je e 65 auto které je asi dobré...nacpané technologiema...tak zůstává faktem že neni pro každého..!! Prostě díly jsou drahé.. složitost auta je dáná tím vším co v sobě má..a cena servisu..další věc..Pro člověka co vydělá 20 to neni moc dobré auto..a taky je nutnost si udělat pokud možno co nejvíc sám..mít pro to zázemí..jinak se to tvrdě platí..a pak může Járax v klidu vypustit ze svého portfolia 5er a úspěšně se živit jen na 7er..protože ty se kazí stejně..akorát jich jezdí zlomek proti 5tkám
e65 se kazí mín jak E60, je to "vychytanější auto" co se spolehlivost týče, já se neživím jen sedma, dělám všechny nenaftové BMW krom pětek, takže i spoustu trojek, Xek, Mek, a par naftových pětek co mi "zůstalo" kvuli tomu že sou to fajn lidi a je mi jich líto, protože většinou když ti lidi začnou jezdit jinam tak je krutě ojebou, to je totiž hit servisů alespon na moravě, vytřískat z toho co největší prachy.
no prostě když naftu tak 535d o tom žádná, pravděpodobnost že s to posere je menší než u 530d a svezení jinde,
já osobně bych vozil 545i, 550i v LPG, i když bohužel do E60ky nejde dát žádná velká nádrž misto rezervy, ale zase pětku bych si nekupoval na dlouhy trasy, takže by mi to asi tolik nevadilo, přece jen svezení v 550i je jinde než 535d
no prostě když naftu tak 535d o tom žádná, pravděpodobnost že s to posere je menší než u 530d a svezení jinde,
já osobně bych vozil 545i, 550i v LPG, i když bohužel do E60ky nejde dát žádná velká nádrž misto rezervy, ale zase pětku bych si nekupoval na dlouhy trasy, takže by mi to asi tolik nevadilo, přece jen svezení v 550i je jinde než 535d
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
O tom nepochybuji..vím že velký benzin je super.. já ho prodál kvůli drahému palivu v IT..a už měla 370 naj..Naftu jsem vzal kvůli úspoře..jezdíl jsem moc a ted sice méne..ale stejné je to pořád na velký benzin moc zejména na Apeninách.. Dnes jsem volal do it na tu F01... do značkového servisu se mu moc nechce!!..5íkal že auto nemá sebemenší probl..cenovka na přepočet výchází dost dobře...za 450 by se dala koupit.Platí tam milionářskou dan..tak to někteří vzdávají a dou do menších obsahu kolem 2ltr..no uvidíme..mám ještě vyhlídnutou 550i ..2008..je na pojštovnu trochu odřená o svodidla...pokud ta anabáze nějak dopadne napíši.JaraX píše:e65 se kazí mín jak E60, je to "vychytanější auto" co se spolehlivost týče, já se neživím jen sedma, dělám všechny nenaftové BMW krom pětek, takže i spoustu trojek, Xek, Mek, a par naftových pětek co mi "zůstalo" kvuli tomu že sou to fajn lidi a je mi jich líto, protože většinou když ti lidi začnou jezdit jinam tak je krutě ojebou, to je totiž hit servisů alespon na moravě, vytřískat z toho co největší prachy.
no prostě když naftu tak 535d o tom žádná, pravděpodobnost že s to posere je menší než u 530d a svezení jinde,
já osobně bych vozil 545i, 550i v LPG, i když bohužel do E60ky nejde dát žádná velká nádrž misto rezervy, ale zase pětku bych si nekupoval na dlouhy trasy, takže by mi to asi tolik nevadilo, přece jen svezení v 550i je jinde než 535d