Stránka 2 z 3

Napsal: ned 10.04.2016 20:13
od Machas
A ty Bremba 380mm už teda nemáš ? Ten válec je tam jiný,ale třeba by to nevadilo,já se v tomto až zas tak nevyznám... Ty jsi měnil válec,když jsi tam dával ten 6ti píst ?

Napsal: ned 10.04.2016 20:21
od Meda
Jeste je mam, ale uz je to zaplaceny a cekam kdy si je pan odveze :) Ja jsem valec menil, ale ted se vratim zase k puvodnimu.

Nemyslim si, ze by bylo potreba ho v tvem pripade menit..

Napsal: ned 10.04.2016 20:29
od Machas
Meda: Ok. Taky myslím,že bych mohl nechat ten původní válec. Díky za info a rady. Asi vyzkouším ty F10 brzdy jestli je dostanu do kola,a snad se mi podaří je i nějak dopasovat. Ještě jednou díky.

Napsal: ned 10.04.2016 21:36
od Teddy
Nenapíšeš sem co a jak jsi jel, že ti ty brzdy vadly?

Já jsem měl origo a nikdy žádný problém. Sice nejezdím žádnou kosu, ale nějaký ty průsmyky v alpách jsem si dal. Největší záhul ale brzdy dostávaly při tahání lodě. Mam starej vlek a asi už moc nebrzdí. Párkrát už jsem při zastavení cítil jak z nich sálá teplo a smrdí, ale že by vadly jsem nikdy nepozoroval.

Měl jsem originální kotouče a desky + nová brzdovka.

Viděl jsi jak ti dávali novou brzdovku? Už jsem slyšel i o tom, že někomu jen vyměnili brzdovku v nádržce.

Napsal: pon 11.04.2016 04:56
od Machas
Jel jsem jen trochu ostřejší jízdou ve stylu brzda plyn-brzda plyn,pak přišel rovnější úsek,tak jsem se nechal trochu unést a rozjel to něco málo přes 200km,pak jsem už před sebou viděl jet auto tak jsem začal brzdit ( podotýkám že jsem zareagoval ještě s velkou rezervou ) a ono nic,jen se začlo celé auto třást,kmitat z jedné strany na druhou a já už jen čekal jestli skončím v tom autě přede mnou,nebo v příkopu. U výměny kapaliny jsem byl,odsála se stará+odvzdušnění brzd až do doby,kdy tekla nová-čistá.

Napsal: pon 11.04.2016 07:57
od M4we
Napiš sem, jak jsi nakonec vybral + ideálně foto ;) S tím fadingem brzd, to budeš mít někde něco špatně. Já i na obyč Ate s rozházenýma kotouče ubrzdil vždy vše a to jezdím jako prase. Brzdy cítím dost často když vystupuju z auta :D
Ale nikdy nevadly..

Napsal: pon 11.04.2016 08:13
od Teddy
Tak to ti ty brzdy nezvadly. Na ty delsi rovince se musely zchladit. Spis se ti projevily zvlneny kotouce.
Bmw ma v zakladu vyborny brzdy. Staci i na ostrou jizdu. Ten komu nestaci asi jezdi okruh a tam mu poradi.
Ja bych dal novy origo a tohle se ti uz nestane.

Napsal: pon 11.04.2016 10:45
od Totic
To si myslím taky, nový origa (teď už fakt nevím zda jsou u E60 předface ATE, TRW, Jurid nebo Textar?) co nehází brzdí docela komfortně a zároveň vostře zpříma.

To máš automat, že? Ten je naročnej na brzdy no.. Původní dotaz byl zvětšit za každou cenu! :) Tak sorry, pořád si myslíme, že zdravý nový origa tě můžou úplně uspokojit.

P.s: při výměně kotouče taky nechat zkontrolovat "hodinkama" vúli házivosti ložiska a náboje, měla by být do 0,3mm :idea:

Napsal: pon 11.04.2016 18:58
od kadli
sorry, omylem jsem znovu odeslal pripevek ze str. 1. Jinak pokud mas zvlnene kotouce, tak se nediv, ze ti to nebrzdi. Brzdy v serii jsou stejne dostatecne predimenzovane, ale pokud chcete vyhazovat penize oknem a zpomalit si auto tim ze tam date nesmyslne vestsi kotouce, tak prosim. Kdyby jste byli naky zavodnici, tak se davaji co nejlehci kola = cim mensi, tim lehci (neni to pravidlo, ale 17" disk vaha 8,1 kg a 19" disk vaha 13 kg.

Napsal: pon 11.04.2016 19:04
od pavproch
Kravina. Jakékoli aftermarket desky a kotouče (snad doufám s vyjímkou kotoučů Cquence) budou u auta pro běžný provoz dřív nebo později pro zlost a nasrání.

Naprosto tazateli schvaluji snahu řešit problém "větším" OEM materiálem.

Napsal: úte 12.04.2016 05:10
od kadli
Jinak tady mas big brake kit od D2. http://d2racingsport.eu/big-brake-kits/ ... year=03-10

Napsal: stř 13.04.2016 04:58
od Machas
Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat :D

Napsal: stř 13.04.2016 09:49
od Honza325
Tak sem pak nahoď fotky, jsem zvědavej 8)

Napsal: stř 13.04.2016 13:04
od TANN3R
Totic píše: P.s: při výměně kotouče taky nechat zkontrolovat "hodinkama" vúli házivosti ložiska a náboje, měla by být do 0,3mm :idea:
Správně upozornění, ale určitě ne 0,3mm, max 0,03mm..

Jinak, taky by mě zajímalo, jak to bude vypadat na e60. Pak hoď fotku.

Napsal: stř 13.04.2016 19:44
od Meda
Tak jsem rad, zes je vzal, alespon pro ne nebudu muset jet :) Nech udelat nove drzaky a muzes je hodit na auto, bude to vypadat i brzdit peckove :)

Napsal: stř 13.04.2016 19:48
od mi00wa
Machas píše:Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat :D
Sežeň ještě zadní M5 F10 ať to nevypadá blbě ;-)

Napsal: stř 13.04.2016 20:09
od Machas
Dozadu přemýšlím taky o předních Brembech 4 pístech z M3 nebo M4,a kotouče asi z E60 M5 :D . Jak to budu mít,tak fotky určitě přihodím... :wink:

Napsal: stř 13.04.2016 21:25
od Honza325
mi00wa píše:
Machas píše:Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat :D
Sežeň ještě zadní M5 F10 ať to nevypadá blbě ;-)

Jak by vyřešil ručku?

Napsal: čtv 14.04.2016 04:47
od Machas
Jasně,přesně jak říkáš Honza325,kvůli té ručce to budu řešit těma M3 nebo M4 předníma třmenama,a taky ty 4písty budou vzhledově líp vypadat než obyč zadní třmeny.

Napsal: pát 15.04.2016 09:36
od Meda
Nedavej dozadu brzdice co jsou na predek, maji jinou plochu pistku a bude to vzadu blbe brzdit..