Stránka 2 z 3
Napsal: ned 10.04.2016 20:13
od Machas
A ty Bremba 380mm už teda nemáš ? Ten válec je tam jiný,ale třeba by to nevadilo,já se v tomto až zas tak nevyznám... Ty jsi měnil válec,když jsi tam dával ten 6ti píst ?
Napsal: ned 10.04.2016 20:21
od Meda
Jeste je mam, ale uz je to zaplaceny a cekam kdy si je pan odveze

Ja jsem valec menil, ale ted se vratim zase k puvodnimu.
Nemyslim si, ze by bylo potreba ho v tvem pripade menit..
Napsal: ned 10.04.2016 20:29
od Machas
Meda: Ok. Taky myslím,že bych mohl nechat ten původní válec. Díky za info a rady. Asi vyzkouším ty F10 brzdy jestli je dostanu do kola,a snad se mi podaří je i nějak dopasovat. Ještě jednou díky.
Napsal: ned 10.04.2016 21:36
od Teddy
Nenapíšeš sem co a jak jsi jel, že ti ty brzdy vadly?
Já jsem měl origo a nikdy žádný problém. Sice nejezdím žádnou kosu, ale nějaký ty průsmyky v alpách jsem si dal. Největší záhul ale brzdy dostávaly při tahání lodě. Mam starej vlek a asi už moc nebrzdí. Párkrát už jsem při zastavení cítil jak z nich sálá teplo a smrdí, ale že by vadly jsem nikdy nepozoroval.
Měl jsem originální kotouče a desky + nová brzdovka.
Viděl jsi jak ti dávali novou brzdovku? Už jsem slyšel i o tom, že někomu jen vyměnili brzdovku v nádržce.
Napsal: pon 11.04.2016 04:56
od Machas
Jel jsem jen trochu ostřejší jízdou ve stylu brzda plyn-brzda plyn,pak přišel rovnější úsek,tak jsem se nechal trochu unést a rozjel to něco málo přes 200km,pak jsem už před sebou viděl jet auto tak jsem začal brzdit ( podotýkám že jsem zareagoval ještě s velkou rezervou ) a ono nic,jen se začlo celé auto třást,kmitat z jedné strany na druhou a já už jen čekal jestli skončím v tom autě přede mnou,nebo v příkopu. U výměny kapaliny jsem byl,odsála se stará+odvzdušnění brzd až do doby,kdy tekla nová-čistá.
Napsal: pon 11.04.2016 07:57
od M4we
Napiš sem, jak jsi nakonec vybral + ideálně foto

S tím fadingem brzd, to budeš mít někde něco špatně. Já i na obyč Ate s rozházenýma kotouče ubrzdil vždy vše a to jezdím jako prase. Brzdy cítím dost často když vystupuju z auta

Ale nikdy nevadly..
Napsal: pon 11.04.2016 08:13
od Teddy
Tak to ti ty brzdy nezvadly. Na ty delsi rovince se musely zchladit. Spis se ti projevily zvlneny kotouce.
Bmw ma v zakladu vyborny brzdy. Staci i na ostrou jizdu. Ten komu nestaci asi jezdi okruh a tam mu poradi.
Ja bych dal novy origo a tohle se ti uz nestane.
Napsal: pon 11.04.2016 10:45
od Totic
To si myslím taky, nový origa (teď už fakt nevím zda jsou u E60 předface ATE, TRW, Jurid nebo Textar?) co nehází brzdí docela komfortně a zároveň vostře zpříma.
To máš automat, že? Ten je naročnej na brzdy no.. Původní dotaz byl zvětšit za každou cenu!

Tak sorry, pořád si myslíme, že zdravý nový origa tě můžou úplně uspokojit.
P.s: při výměně kotouče taky nechat zkontrolovat "hodinkama" vúli házivosti ložiska a náboje, měla by být do 0,3mm

Napsal: pon 11.04.2016 18:58
od kadli
sorry, omylem jsem znovu odeslal pripevek ze str. 1. Jinak pokud mas zvlnene kotouce, tak se nediv, ze ti to nebrzdi. Brzdy v serii jsou stejne dostatecne predimenzovane, ale pokud chcete vyhazovat penize oknem a zpomalit si auto tim ze tam date nesmyslne vestsi kotouce, tak prosim. Kdyby jste byli naky zavodnici, tak se davaji co nejlehci kola = cim mensi, tim lehci (neni to pravidlo, ale 17" disk vaha 8,1 kg a 19" disk vaha 13 kg.
Napsal: pon 11.04.2016 19:04
od pavproch
Kravina. Jakékoli aftermarket desky a kotouče (snad doufám s vyjímkou kotoučů Cquence) budou u auta pro běžný provoz dřív nebo později pro zlost a nasrání.
Naprosto tazateli schvaluji snahu řešit problém "větším" OEM materiálem.
Napsal: úte 12.04.2016 05:10
od kadli
Napsal: stř 13.04.2016 04:58
od Machas
Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat

Napsal: stř 13.04.2016 09:49
od Honza325
Tak sem pak nahoď fotky, jsem zvědavej

Napsal: stř 13.04.2016 13:04
od TANN3R
Totic píše:
P.s: při výměně kotouče taky nechat zkontrolovat "hodinkama" vúli házivosti ložiska a náboje, měla by být do 0,3mm

Správně upozornění, ale určitě ne 0,3mm, max 0,03mm..
Jinak, taky by mě zajímalo, jak to bude vypadat na e60. Pak hoď fotku.
Napsal: stř 13.04.2016 19:44
od Meda
Tak jsem rad, zes je vzal, alespon pro ne nebudu muset jet

Nech udelat nove drzaky a muzes je hodit na auto, bude to vypadat i brzdit peckove

Napsal: stř 13.04.2016 19:48
od mi00wa
Machas píše:Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat

Sežeň ještě zadní M5 F10 ať to nevypadá blbě

Napsal: stř 13.04.2016 20:09
od Machas
Dozadu přemýšlím taky o předních Brembech 4 pístech z M3 nebo M4,a kotouče asi z E60 M5

. Jak to budu mít,tak fotky určitě přihodím...

Napsal: stř 13.04.2016 21:25
od Honza325
mi00wa píše:Machas píše:Chlapi díky za rady a názory. Nakonec vyhrály ty Brzdy z M5 F10,už jsou doma,tak teď je tam už jenom nějak napasovat

Sežeň ještě zadní M5 F10 ať to nevypadá blbě

Jak by vyřešil ručku?
Napsal: čtv 14.04.2016 04:47
od Machas
Jasně,přesně jak říkáš Honza325,kvůli té ručce to budu řešit těma M3 nebo M4 předníma třmenama,a taky ty 4písty budou vzhledově líp vypadat než obyč zadní třmeny.
Napsal: pát 15.04.2016 09:36
od Meda
Nedavej dozadu brzdice co jsou na predek, maji jinou plochu pistku a bude to vzadu blbe brzdit..