Stránka 2 z 3
Napsal: sob 28.05.2016 12:14
od skoda105s
Myslim ze ani v tematu o F10 550d, neni od veci si znovu pripomenout ekonomicke vyhody a komfort jizdy u E65 v plynu.
Napsal: sob 28.05.2016 13:40
od Sweden
Tady něco málo přímo od majitele,ale má jí pouze chvilinku takže se toho moc nedozvíš,tak aspoň jen tak letmo
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=16&t=38050
EDIT:pro čtení na fóru nutná registrace,což je na chvilinku
Napsal: ned 29.05.2016 09:01
od JaraX
skoda105s píše:Myslim ze ani v tematu o F10 550d, neni od veci si znovu pripomenout ekonomicke vyhody a komfort jizdy u E65 v plynu.
no já s tím nezačal, rhinos napsal že čekal srovnani s E65 tak jsem mu to hned doplnil
líbí se mi jak u té F10 na tom 46klubu vychvaluje věci co ma skoro každa E65

Napsal: ned 29.05.2016 09:12
od rhinos
pockat
ja nezacal..tys zacal s ironickou poznamkou o vrzani E60
tak ja jen podotknul ze jsem cekal srovnani s E65
Ja si proste myslim ze porovnavat E60 a E65 tak nejak nejde.
Prvotni zamereni spada u kazde do jine kategorie a tomu odpovida vse.
Napsal: ned 29.05.2016 11:08
od JaraX
to máš pravdu,
srovnávat to nejde,
E60 je dražší, méně pohodlná, více odflaknutá a mnohem víc poruchová
E65 je levnější, více pohodlná, méně odflaknutá a méně poruchová.
a to že E60ky vržou je všude známý
a F10 vržou ještě víc
Napsal: ned 29.05.2016 11:16
od Vlasta
Nemůžeš brát cenu staré paštiky. Můžeš koupit levnější pětku a dražší sedmu nebo naopak. Za cenu nové sedmy si koupíš novou pětku a k tomu trojku pro manželku
Napsal: ned 29.05.2016 11:21
od JaraX
tak v novotě ty auta vůbec neřeším, ono vlastně novy ani nema smysl kupovat, zajimavy auta začínaj na 4 megách, a známej kupoval 760Li se všema fajfkama a se všema možnyma Individualama za 7,2 mega, po 9 letech to prodal za 3 kila

to je na tom to v vtipny, ne to že si koupíš 116i bez klimy za pul mega,
a těžko seženeš za 2 kila 5ku se softclosama, DD, EDC, logicem, komfortama, ACC, webastem,
E60 kolem 2 kil sou bud uplny socky a nebo uplny vraky ale E60 padají jak hrušky a za chvilku to dopadne jak s E39 vs E38, ted pěkná e38 stojí 2kila a pěkná E39 jde koupit za kilo i min,
kdybych si kupoval novy BMW tak si koupím 3er, z neznámých duvodů sou trojky spolehlivější než pětky a netrpí ani na nějaké výrazné vrzaní atd E90 vs E60, F10 vs F30, je to zajímavé že trojky vyrobili kvalitnější než pětky.
Napsal: ned 29.05.2016 11:24
od JaraX
rhinos píše:pockat
ja nezacal..tys zacal s ironickou poznamkou o vrzani E60
tak ja jen podotknul ze jsem cekal srovnani s E65
Ja si proste myslim ze porovnavat E60 a E65 tak nejak nejde.
Prvotni zamereni spada u kazde do jine kategorie a tomu odpovida vse.
ja to srovnavat s E65 ani nechtěl, ale srovnej třeba E60 s E90

Napsal: ned 29.05.2016 11:26
od Vlasta
JaraX píše:...těžko seženeš za 2 kila 5ku se softclosama, DD, EDC, logicem, komfortama, ACC, webastem
To je výbava, kterou bych ani nepreferoval, neboť to co v autě není, tak se neposere a u 10 let starýho auta elektronika už bude harakiri.
Ale kdo chce koupit dva až tři roky starý auto, tak tam pořád ten rozdíl mezi sedmou a pětkou bude propastnej
Napsal: ned 29.05.2016 11:37
od Giovany1971
Že vás to pořád baví tohle nekonečné srovnávání..7dma musí být kvalitnější páč stojí ranec..kdo by platil ty miliony kdyby tam bylo hovno a kvalita by byla o hovně..?? 5 tka je úměrně kvalitní a poruchová vzhledem k ceně a výbavě..trojka jakby smet..Proč je 7dma levnější..no z jednoho důvodu..je nepraktická..je velká..je drahá na servis..Proto je 5 i trojka dražší a drží si déle cenu nežli sedma...páč ta fakt neni pro každého..a všichni co ji mají to dobře ví..a mají ji tak dlouho nebo chvíli proto..že se bud nabažili luxusu za velké peníze..nebo ji nemohou prodat..a aby ji nedali za ostudnou tašku hrušek..jezdí s ní do aleluja....
Vše má své pro a proti...je to o prioritách o možnostech o potřebách...a to věčné srovnávání je fakt težce mimo mísu... a kdo zde neustále čeří vody již tak rozbouřeného názorového jezera.. by se měl nad tím zamyslet...a nechat to navždy spát aspon tohle srovnávací téma.. jinak je ok.
Napsal: ned 29.05.2016 13:03
od JaraX
pětka levnnější na servis jak 7er, pobavil jsi mě
a nemyslím že vybavenou sedmu by byl zrovna problém prodat, spíš se o to lidi perou.
EDC, DD, komforty, ACC, to sou věci ktery se serou jen uplně minimalně, jedno CCC vyda za všecky tyto věci,.
a sedma je levná protože se jí lidí bojí
je to ze stejnyho duvodu proč BMW padají na ceně a stojí míň než Škodovka, proč lidi dají radši přednost jedničkové oktávce než E46? protože je prostě škodovka přece super levná a super spolehlivá a to je přesně důvod proč si škodovka tak drží cenu i když je to shit, takže pokud vám přijde že sedma je určitě drahá na servis a neprodejná, proto je tak levná, tak si rovnou utíkejte koupit škodovky,
Napsal: ned 29.05.2016 13:33
od JaraX
k té výbavě jak se sere,
Vlasto asi máš bmw měsíc nebo nevím co se ti kdy posralo, ale z bých dlouholetých servisních zkušeností se skoro žádná výbava nesere, naopak třeba EDC tlumiče vydrží násobně víc než klasika,
a když to srovnáš co se poruch týče
tak se sere
- u E90
ložiska, tlumiče, stahovačky oken, ELV, a věcí dané motorem
a pokud je vybavená a má elektricky sportsizte, navi, lepší audio, tempomat atd, prostě výbavu navíc, tak krom panaoramy se snad skoro nic nějak nesere
- u E60
se sere CCC, ELV, IBS, SZL, HKL Logic a pár dalších věcí plus věci dané motorem, ale opět se nesere spousty další výbavy co mají vybavené kusy
- u E65
se sere především občas ASK, občas Logic, HKL jednotka, SZL jednotka, i když tydle všechny věci vyjímečně, a naopak všecka ta výbava navíc se prakticky nesere,
zkuste se zamyslet co se v autě(BMW) kdy posralo a jeslti ta věc je i v základní výbavě.
Napsal: ned 29.05.2016 20:20
od Vlasta
Když jsme u těch závad E60, něco mně lehce klepe na tyči řízení při pomalé jízdě a zatáčení. Hřeben to asi nebude, není na něm vůle. Mám dojem, že se to tady už jednou řešilo a byla to snad nějaká průchodka kastlí nebo co.
Napsal: ned 29.05.2016 20:54
od Giovany1971
JaraX píše:k té výbavě jak se sere,
Vlasto asi máš bmw měsíc nebo nevím co se ti kdy posralo, ale z bých dlouholetých servisních zkušeností se skoro žádná výbava nesere, naopak třeba EDC tlumiče vydrží násobně víc než klasika,
a když to srovnáš co se poruch týče
tak se sere
- u E90
ložiska, tlumiče, stahovačky oken, ELV, a věcí dané motorem
a pokud je vybavená a má elektricky sportsizte, navi, lepší audio, tempomat atd, prostě výbavu navíc, tak krom panaoramy se snad skoro nic nějak nesere
- u E60
se sere CCC, ELV, IBS, SZL, HKL Logic a pár dalších věcí plus věci dané motorem, ale opět se nesere spousty další výbavy co mají vybavené kusy
- u E65
se sere především občas ASK, občas Logic, HKL jednotka, SZL jednotka, i když tydle všechny věci vyjímečně, a naopak všecka ta výbava navíc se prakticky nesere,
zkuste se zamyslet co se v autě(BMW) kdy posralo a jeslti ta věc je i v základní výbavě.
Jaraxi..copak to nechápeš..nejdu s tebou do sporu.. vždyt říkám sedma je technologicky i kvalitativně dál nežli 5tka..no kuwa přece musí né za ty peníze..?? Je jasné že 5tka je o level níže..to nerozporuji.. jen nemá cenu srovnávat auta ...která mají v té době..ba i v dnešní .. primárně rozdílné klienty...7dma vládní ..top ředitelské ..či celebritami obdivované auto...na rozdíl 5tku ..je někde snad pro dolních 10..tisíc..manažérské auto..co chceš na tomhle srovnávat..dobře víš o co jde.
Pochop ještě jednu věc..jestli je sedma pro tebe levné auto z hlediska servisu...joooo je..páč si uděláš sám vše..ale když to koupí Lojza z dolní lhoty..a příjde do kterého koli servisu.. tak ve značkovém z něj stáhnou i kalhoty..a garážnící tomu bud nerozumí..a za vidinou zisku mu z toho udělají ještě větší vrak...nebo to nechtějí opravovat vůvec..pak jsi tu ještě ty a podobní..ale víš dobře že jedna věc je pořizovací cena auta..což je cena dvojkové octavie až dvojky po faceliftu..ale servis mu neuděláš za mrzký peníz...
Jsou to servisní úkony kde skoro vždy je dost materialu...i dost práce..nebavím se vůbec o agregátech ven z káry...Jestli auto stojí 2kila plus mínus autobus.. tak jsou to většinou skoro všechny peníze které ti dobrodruzi co si sedmu koupí mají..něj servis řeší jen málo fundovaných klientů..Pak jsou z techto vládních limuzín vyjeté pelechy do mrtě..a nikdo to už neni schopný dát do nějakého rozumného stavu.A ty ceny jsou až žalostné..stejný osud jako A8...
Na takové auto musíš mít bud štěstí..a pak průběžně pořád servisovat...s minimem nákladů..avšak preventivně..a pořád.nebo koupit pelech za tašku hrušek a nasypat do něj mailant..
Ano pak jsou zde top vybavené kusy které se prodají rychle..ale kolik je jich procentuelně ve srovnáni s e 60 či 61..je to zlomek... ze statistického hlediska se prodeje 7dmiček nedají v ničem porovnat s e60 čí 61...
Napsal: ned 29.05.2016 21:07
od Giovany1971
Prostě tam neni vůbec co srovnávat..at v pozitivním slova smyslu..či v negativním..každe si jede po své linii..a šmytec..
Já najel za necelé dva roky na 535d už nyní 79 tis km..a nešáhnul jsem na nic.. jen měním oleje a filtry..preventivně..ikdyž za 5min ..12 jsem udělal rozvody..řemenici ..hydra..tešnění...ale to je vše..ale auto jelo.. byla to preventivka.. Jediné co se kurvilo byly eco pičoviny ..to je vše off..a jen jezdím...a jezdím..bez něj poruch..Nepovazuji již draty v 5tých dveřích za poruchu..či rozvody.. je to trend...vždyt ty osmiválce jsou taky vysypace co chvíli..to ti řeknu že au A8 d3 staré Mpéíčko 4.2 nebylo sice vykoné jako u bmw..ale zato super spolehlivé..bez pičovin jako jsou něj vodní trubky či rozvody... chčijící motor...dával jsem to pryč ve 370 s origo katy..sondami..čerpadly atd...FSI je už ale paskvil..chlape chce to nadhled a soudnost...
Napsal: pon 30.05.2016 00:36
od normann
no a to se tu ze začátku někdo ptal na tohle:
"zdar chlapi, máte někdo zkušenosti s náročností servisu bmw 550d s nájezdem 200 000 km ve srovnání s 535d?"
a i by mně to taky zajímalo, jenže se to tu zase zvrhlo na propagaci E65, samože jedině v plynu, že?

Napsal: pon 30.05.2016 07:26
od JaraX
však jsem mu na to odpověděl, že u 535d se akorát sere navíc jedno turbo, jinak je to plus minus stejny, F10 je poměrně poruchovy auto, tak tam to jedno turbo navíc zanikne.
nevěřím tomu že by se u Audi těsnění časem netvrdli, to je prostě danný teplotou motoru, čím teplejší motor, tím dřiv umřou těsnění, a jednou za 10 let přetěsnit ventilvíka a gufera ventilů mi nepřijde tak zlý, rozvody sou minimální problém, ja tu měl jen jednu N62 s probleme s rozvodama a měla najeto 700k, a pak 3 další co měli jen prasklou lištu ale nemělo to na fuknci vliv, jelikož byla praskla v časti kde nejede řetěz.
trubku u mě řešili 3 lidi z cca 70ti takže taky spíš neobvykla zavada, navíc trubka se da pořešit cca za 4k na autě,takže menší investice než třeba řemenice u nafty.
Napsal: úte 31.05.2016 23:16
od TANN3R
JaraX píše:Fka sou všechny drahy na provoz, to jedno seroucí se turbo navíc už se tam ztratí,
Paradox je, ze jedinej koment k tematu je hned prvni a zrovna od Jaraxe
Taky by me zajimalo, jak na tom tyhle motory jsou po nejakem vezsim najezdu, ale moc toho nejezdi a kdyz jo, tak do autorizaku. Snejk by mohl vedet vic, ale ten nema cas sem chodit, protoze je opravuje

Napsal: stř 01.06.2016 08:01
od Teddy
No já bych si dovolil oponovat.
Zatím jsem na těch třech stránkách nenašel jedinej příspěvek, kterej by odpověděl na původní otázku "zdar chlapi, máte někdo zkušenosti s náročností servisu bmw 550d s nájezdem 200 000 km ve srovnání s 535d? díky"
Já teda otázku chápu tak, že se petr ptá na srovnání 550 vs. 535. zhruba ve 200 tis. km nájezdu.
Napsal: stř 01.06.2016 08:33
od JaraX
jak jsem psal rozdíly skoro žádný nejsou, je to furt ten stejnej motor, jen má jinak udělaný turbo a jedno navíc, jedno to turbo se dost sere, mýmu zákaznikovi se žádnýmu nepokazilo než jsem je vykázal ze servisu u mě, spíš jsme řešili jiné věci.
v autorizáku s kterým spolupracuju s 550d taky nejsou žádné výraznější problémy jak s 535d, jen to jedno turbo, občas se zadře motor (těch se ročně vymění i několik desítek), ta kvalita je prostě strašná, ale je jedno jeslti je to 535d nebo 550d, takže nějak vážně nevidím duvod se 550d, F10 je prostě hodně nenažraná opice a člověk už musí mít na banány, at má 520D nebo 550d,