Stránka 2 z 2
Napsal: sob 26.04.2014 11:08
od FJR
Výměna filtru v BMW by stála s prací 45000,--. Ale proč ho měnit nebo odstranit když je jen plný popela a není děravý. Proto jsem ho nechal vyčistit v IHR.
Napsal: sob 26.04.2014 11:14
od Marek-WAR
FJR píše:Výměna filtru v BMW by stála s prací 45000,--. Ale proč ho měnit nebo odstranit když je jen plný popela a není děravý. Proto jsem ho nechal vyčistit v IHR.
Kolik to stalo? jak dlouho to trvalo? Jo a jak se ti projevovali priznaky? mám 250t a přes diag. me ho borec měril a rikal ze ho mám v dobrem stavu. Můžeš klidně i do sz psat
Napsal: ned 27.04.2014 18:45
od nafta
BMW v německu už povolilo na e90 91 druhovýrobu a novej stojí ca 13000kč. Tak nějak nechápu proč čistit nebo kuchat.
Napsal: pon 28.04.2014 08:30
od mawis
A máš nějakej odkaz, kontakt nebo tak něco na ten filtr za tyto ceny? Našel jsem jen na motor M47, ale na můj N47 asi ještě druhovýroba není.
Napsal: pon 28.04.2014 11:33
od STYDLY
mawis píše:A máš nějakej odkaz, kontakt nebo tak něco na ten filtr za tyto ceny? Našel jsem jen na motor M47, ale na můj N47 asi ještě druhovýroba není.
Tady máš na N47
http://bmautodily.eshop-zdarma.cz/index ... ct&id=2644
Napsal: pon 28.04.2014 14:14
od nafta
Tak koukám že je ještě levnější. Já to našel za 12900 kč. Tak to pak nemá cenu řešit nějaký čištění natož kuchání.
Napsal: pon 28.04.2014 21:41
od FJR
Už jste někdo tady koupil dpf z druhovýroby? Já jsem raději nechal vyčistit originál za 8000,-- bez DPH. Věcem z druhovýroby moc nevěřím.
Napsal: úte 29.04.2014 09:21
od Filozof
FJR: Na 530xd jsme nechali odstranit filtr a taky je to pohoda. Za 3tis před 3mi lety auto jezdí potom o litr usporněji.
530xda touring jezdí po praze kolem 9,5litru /100km předtím to bylo skoro 11l. Je možné že to bylo už hodně zaneseným filtrem ale koukám hodně lidí jezdí po praze s 3litrem kolem 10litru nafty.
Jinak to vyčištění je defakto na dalších 200tis km počítám. To je nastavenej interval kdy se má filtr měnit za nový.
Předpokládám že ten kdo jezdí krátké trasy má filtr hned špinavej a častěji se spouští regenerace a zase naopak kdo jezdí více dálky vydrží mu déle ...
Stejně nechápu logiku fitr se zanese a regenerace se spustí a do ovzduší vypustí nehoráznej bordel ....takže to je vlastně k ničemu
Ideální by bylo se naučit fitr čistit sám důkladně nebo kdyby to stálo 1,5-2tis bylo by to adekvátní....hledat konkurenci zda se tím někdo nezabývá třeba v polsku je možné všechno ...

Napsal: stř 30.04.2014 00:50
od FrankDrebin
FJR píše:Výměna filtru v BMW by stála s prací 45000,--. Ale proč ho měnit nebo odstranit když je jen plný popela a není děravý. Proto jsem ho nechal vyčistit v IHR.
Kdyz to musi posilat do Nemecka, jak dlouho si tam v tech Kosmonosech auto nechali?
Napsal: stř 30.04.2014 07:33
od FJR
Když filtr vyndáš a pošleš do Kosmonos, oni do Německa na vyčištění, do týdne ho máš.
Napsal: čtv 01.05.2014 00:04
od FrankDrebin
Dekuju za odpoved

Napsal: pon 26.05.2014 23:04
od Kolafa
no a klasicky, na E83 tam je proste pusto
