Stránka 2 z 2
Napsal: stř 23.04.2014 00:13
od Kevlar
Já mám za to, že řetězový rozvody se nemění. Už jsem ale někde slyšel, že motory N47 maj nějaký potíže. Týka se to ale mě, když mám r.v. 2008?
Napsal: stř 23.04.2014 07:55
od _milan_
právě že jo 130kw , rozvody jsou vzádu takže motor ven , a prej se často mění kliková hřídel a spoustu věcí... z neúdržbového řetězového rozvodu bmw se stala naprostá srač_a
Napsal: sob 26.04.2014 10:20
od mike-ee
Jenom k těm rozvodům, už to není takové scifi. Včera jsem pokecal na příjmu v bmw Cartec v Ostravě a mají už na to speciální přípravek kdy z vrchu zjístí jak je na tom řetěz a stav nejproblemovějších věcí. Jsou schopni už část udělat vrchem, podle toho v jakém je to stavu. Taky ta klikovka není každá. Začínají s tím mít více zkušenosti a více řešení pro to.
Napsal: sob 26.04.2014 11:16
od Marek-WAR
mike-ee píše:Jenom k těm rozvodům, už to není takové scifi. Včera jsem pokecal na příjmu v bmw Cartec v Ostravě a mají už na to speciální přípravek kdy z vrchu zjístí jak je na tom řetěz a stav nejproblemovějších věcí. Jsou schopni už část udělat vrchem, podle toho v jakém je to stavu. Taky ta klikovka není každá. Začínají s tím mít více zkušenosti a více řešení pro to.
Cartech Ostrava?
Napsal: sob 26.04.2014 12:31
od mike-ee
Autorizovaný prodejce a servis Bmw CartecGroup v Ostravě, vítkovická ulice u UAN-u....
Napsal: sob 26.04.2014 12:40
od Marek-WAR
mike-ee píše:Autorizovaný prodejce a servis Bmw CartecGroup v Ostravě, vítkovická ulice u UAN-u....
Kupoval jsem od nich nejake věci. No a na kolik to tak vyjde ta oprava? Jen me to zajíma
Napsal: sob 26.04.2014 12:52
od mike-ee
Cca od 15-50 podle toho co všechno se musí udělat (je to ale pouze informativní, ani technik mi to neříkal přesně, ale odhadem)
Napsal: sob 26.04.2014 14:35
od Marek-WAR
mike-ee píše:Cca od 15-50 podle toho co všechno se musí udělat (je to ale pouze informativní, ani technik mi to neříkal přesně, ale odhadem)
Aha pokud by to bylo + - 20 tak to de
Napsal: ned 27.04.2014 20:05
od Davyd
Tak v CarTecu už to chlapci umí poznat?
Každopádně výměna rozvodů v plné palbě, tedy včetně problematické serie klikovky, mě vyšla na 95 tisíc - právě u nich vloni. Naštěstí vzalo německé BMW většinu na sebe. Zjišťoval jsem to hodně podrobně, bez klikovky to s dílama z druhovýroby v neorigo servisu (BOSCH) bylo za 15 bez DPH.
Napsal: ned 27.04.2014 20:31
od mike-ee
Že prej k tomu mají nějaký nový přípravek, nevím oč konkrétně se jedná... Jak jsi docílil toho, že to Bmw vzalo na sebe?
Napsal: ned 27.04.2014 22:13
od LukyGs
mike-ee píše:Že prej k tomu mají nějaký nový přípravek, nevím oč konkrétně se jedná... Jak jsi docílil toho, že to Bmw vzalo na sebe?
Říká se tomu Kulance

Napsal: pon 28.04.2014 01:55
od Selix
Jak se tomu říká tady asi všichni víme, otázka byla, jak se to na tu kulanci podařilo uhrát
Napsal: pon 28.04.2014 09:13
od LukyGs
Selix píše:Jak se tomu říká tady asi všichni víme, otázka byla, jak se to na tu kulanci podařilo uhrát
Kulance uhrat nejde

Je to ciste na bmw jestli to uznaji a v jake mire nebo neuznaji ale to jiste vis

Na kulanci ma vliv takzvana bonita auta a i to jestli se jedna o "vyrobni vadu"

Napsal: pon 28.04.2014 09:13
od LukyGs
Selix píše:Jak se tomu říká tady asi všichni víme, otázka byla, jak se to na tu kulanci podařilo uhrát
Kulance uhrat nejde

Je to ciste na bmw jestli to uznaji a v jake mire nebo neuznaji ale to jiste vis

Na kulanci ma vliv takzvana bonita auta a i to jestli se jedna o "vyrobni vadu"

Napsal: pon 28.04.2014 12:35
od Davyd
Celou anabázi s rozvody motoru máte tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Že se jedná o výrobní vadu, o tom se snad ani není třeba zmiňovat - ve chvíli, kdy je ten řetěz plánován jako bezúdržbový a tolika lidem se trhne už chvilku po 100 tis. km...leda by BMW mělo vydržet jen těch 100 tisíc. Po zkušenostech s produkcí této značky (na firmě 1x 320d 2008 a 1x 318d 2009) bych tomu skoro uvěřil

Napsal: pon 28.04.2014 16:30
od LukyGs
Davyd píše:Celou anabázi s rozvody motoru máte tady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Že se jedná o výrobní vadu, o tom se snad ani není třeba zmiňovat - ve chvíli, kdy je ten řetěz plánován jako bezúdržbový a tolika lidem se trhne už chvilku po 100 tis. km...leda by BMW mělo vydržet jen těch 100 tisíc. Po zkušenostech s produkcí této značky (na firmě 1x 320d 2008 a 1x 318d 2009) bych tomu skoro uvěřil

Ne jen BMW, já když kupoval do firmy nové auta tak mi bylo řečeno že plánovaná životnost aut je dnes 150tis.km pak si máme jít koupi mové
