Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E36 - A/C funkce "Auto"

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Cawba »

Tak to A v kolecku na tlacitku spolecne s 'vnitrni cirkulaci' je prave ono AUC (rozpoznani nezadoucich plynu).
Na tehle verzi panelu vzdycky sviti Auto, misto vetraku.

Tlacitko Auto, maji vsechny verze digi klimy (vlevo dole), pouze se to lisi tim, ze na jedne verzi se to Auto rozsviti na displayi a na druhe sviti misto toho porad vetrak, coz uz tady bylo x krat napsano.
Na tom se shodnem, ne? :)

Pak jsou ale verze bez AUC (tlacitko pouze 'vnitrni cirkulace'), a ty jsou bud s vetrakem nebo s napisem Auto.
Jak psal Foldas, znamena to, ze ty s vetrakem neumi regulovat otacky motoru ventilatoru?

U verze s Auto fouka vzduch porad o stejne teplote a reguluje se pouze intenzita foukani, k docileni udrzeni nastavene hodnoty.

Jedina moznost jak podobneho efektu dosahnout bez regulace otacek , je regulaci teploty vzduchu, otviranim ventilu topeni?
Chapu to spravne?
Nebo verze s vetrakem vubec nereguluje na nastavenou teplotu?
Potom stale plati moje nejasna otazka v predchozim postu.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Fatal Design »

Cawba píše:Tak to A v kolecku na tlacitku spolecne s 'vnitrni cirkulaci' je prave ono AUC (rozpoznani nezadoucich plynu).
Tak asi jo .. koukal jsem do manuálu pro E39 (pro E36 jsem našel jen bez AUC) a tam píšou :

RECIRCULATION/AUTOMATIC RECIRCULATION (AUC) BUTTON:
The button allows switching between:
• Fresh/Recirculated air flap activation
• Automatic control of Fresh/Recirculated air flaps.
The AUC system incorporates a sensor that reacts to the levels of oxidizable gasses in the
ambient air. When the levels exceed a set value stored in the IHKA control module, the
system switches automatically to the recirculation air mode.
Uživatelský avatar
Cawba
Registrovaný
Příspěvky: 700
Registrován: úte 27.05.2008 00:00
Bydliště: (RUS)
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Cawba »

A to funguje jak? Ja zil doted v nevedomi, ze tim se zapina ta detekce smradu?!
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fatal Design »

Cawba píše:A to funguje jak? Ja zil doted v nevedomi, ze tim se zapina ta detekce smradu?!
Asi jo, sry ... taky nevím vše ... viz výše ...
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#25 Příspěvek od Kani »

Co je pravdy na tom, ze novejsi verze uz maji AUC automaticky bez tlacitka a symbolu?
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Fatal Design »

Kani píše:Co je pravdy na tom, ze novejsi verze uz maji AUC automaticky bez tlacitka a symbolu?
Jak jsem psal, mám auto 4/98 takže rok před koncem produkce a (A) tam mám ... ale někde tady na fóru bylo téma, kde byla fotka verze bez (A), ale i s modrým konektorem pro AUC ... takže CHAOOOOS !!!
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#27 Příspěvek od Kani »

Mas nekde fotku toho modreho konektoru? Zkusim jeste strejdu googla

edit: ten maly?

Obrázek
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Fatal Design »

Ano, ten malý modrý ...
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#29 Příspěvek od Kani »

Mam ho i na svem a Nemam vrtuli ma tlacitku.
Fatal Design
Registrovaný
Příspěvky: 2414
Registrován: pát 21.11.2003 01:00
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Fatal Design »

Kani píše:Mam ho i na svem a Nemam vrtuli ma tlacitku.
Na tlačítku není vrtule, ale (A) ... vrtule je na displayi ...
Uživatelský avatar
Kani
Registrovaný
Příspěvky: 1583
Registrován: ned 15.03.2009 01:00
Bydliště: Orlova

#31 Příspěvek od Kani »

Fatal Design píše:
Kani píše:Mam ho i na svem a Nemam vrtuli ma tlacitku.
Na tlačítku není vrtule, ale (A) ... vrtule je na displayi ...
Tak teda nemam (A) :D Ale i na nalepce s cislem dilu je AUC
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#32 Příspěvek od Foldas »

jak jsem už psal verzi s vrtulkou jsem viděl zatím jenom na jednom autě a na funkci auto to štelovalo ventily vody a klapky nahoru dolu doprostřed.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#33 Příspěvek od Lucifer »

S tím automatickým režimem to píšete trochu jinak než to je.

Vypozoroval jsem, že obě mají 100% automatický provoz jen je rozdíl, že pokud je na displeji auto tak můžu mít dvě ovládání automatu, buď jsou v automatickým režimu klapky pokud svítí čudlík AUTO zeleně a na displeji si volím otáčky, nebo můžu mít nastavený klapky např jen na nohy ale mít zapnutou automatickou kontrolu větráku.

Pokud je na displeji symbol tak lze mít buď 100% automatický provoz nebo nic. Tzn že buď budu mít klapky a otáčky větráku v automatu nebo plně manuální provoz ;)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#34 Příspěvek od Foldas »

to co popisuješ je funkce u panelu s auc. Chtělo by to někoho kdo má tu verzi s větračkem na displeji který by popsal jak mu to přesně funguje
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#35 Příspěvek od Lucifer »

Já jsem chvíli jezdil s autem který mělo tu funkci s větráčkem a vypozoroval jsem to tak jak píšu :) Ale můžu se třeba mýlit :wink:
Uživatelský avatar
blackjack
Registrovaný
Příspěvky: 1270
Registrován: sob 21.01.2012 01:00
Bydliště: Kozomín (Středočeský kraj)

#36 Příspěvek od blackjack »

Já mám verzi s větráčkem na displeji, bez AUC :)

Ptejte se co přesně Vás zajímá. Sám jsem nijak extra nevypozorval jak to funguje, prostě nastavím 22,5 stupně a v autě je vždycky příjemně, víc nepotřebuju... Klimu (vločku) jsem však ještě nepustil, nemám naplněno... takže se tu bavíme jen o přitápění...

Čeho jsem si všimnul. Otáčky si to částečně nějak upravuje, resp. když třeba mám nastaveno 24° a začnu ubírat na 16° tak se mě otáčky mění... To samé jako občas za jízdy se ozvou nějaké klapky, že si to klima sama nějak popřepíná a začne foukat někam jinam, o jiné teplotě...

Jak jsem říkal, zapnutou automatiku mam pořád a na rozdíl od manuálního sporáku jsem ještě nezažil, že bych měl v autě přetopeno, nebo tak něco :) Takže to přívlastek automatická to má oprávněně.
Obrázek
Odpovědět