Stránka 2 z 3
Napsal: pon 18.08.2014 12:03
od Falcon
No jó, na konkurenci je potřeba najít každé smítko

Poukazuješ na normy, ale přitom nabízíš aktivaci svícení předními parkovačkami, které v provozu skoro nejsou vidět...
Nechci do tebe nijak rýpat, nevysvětluj si to zle, jen jsem upozornil na to, že parkovačky na denní fakt nestačí, protože auto není viditelné. Naopak LED kroužky jsou vidět zdaleka, protože dosahují svítivosti, které norma na denní svícení předepisuje. Navíc je auto vidět i ze šikma, protože LED kroužky svítí v širokém úhlu min 120°, narozdíl od "normovaného" denního, kdy se vyžaduje max.svítivost jen +/-20° do stran.
Jinak nějaké mlžení upravených světel nehrozí:
caknakis píše:dave4x4 píše:asi zústanu u klasiky. při mém štěstí to světlo rozlepý a pak do něj bude chcát. V horším případě rupne při odlepování
Tak zaprvé, když nám rupne, tak automaticky dostáváš fungl nové světlo. Bez keců a zadarmo.
Zadruhé, neříkám, že se nám nikdy nic nezamlžilo, ale teď jsme přešli na nový druh lepidla a od té doby je klid.
Napsal: pon 18.08.2014 13:05
od STYDLY
Nikdo neříkal že jen parkovačkama, dá se k tomu přikódovat DRL svícení a je viditelnost dost velká. Určitě lepší než nějaký zásah do kabelového svazku...
A nikde jsem netvrdil že se jedná o plnohodné svícení jako někteří
Falcon píše:No jó, na konkurenci je potřeba najít každé smítko

Poukazuješ na normy, ale přitom nabízíš aktivaci svícení předními parkovačkami, které v provozu skoro nejsou vidět...
Nechci do tebe nijak rýpat, nevysvětluj si to zle, jen jsem upozornil na to, že parkovačky na denní fakt nestačí, protože auto není viditelné. Naopak LED kroužky jsou vidět zdaleka, protože dosahují svítivosti, které norma na denní svícení předepisuje. Navíc je auto vidět i ze šikma, protože LED kroužky svítí v širokém úhlu min 120°, narozdíl od "normovaného" denního, kdy se vyžaduje max.svítivost jen +/-20° do stran.
Jinak nějaké mlžení upravených světel nehrozí:
caknakis píše:dave4x4 píše:asi zústanu u klasiky. při mém štěstí to světlo rozlepý a pak do něj bude chcát. V horším případě rupne při odlepování
Tak zaprvé, když nám rupne, tak automaticky dostáváš fungl nové světlo. Bez keců a zadarmo.
Zadruhé, neříkám, že se nám nikdy nic nezamlžilo, ale teď jsme přešli na nový druh lepidla a od té doby je klid.
Napsal: pon 18.08.2014 13:39
od Falcon
STYDLY píše:Jinak není problém funkci denního svícení
jen kroužky dokódovat i u tebe.
Teda pokuď ti nevadí ta nižší svítivost... 
U předface xenonu a taky LCI halogenu jsou kroužky použity jen jako parkovačky. LCI bixenon má už H8 DRL z výroby. Ledaže myslíš US DRL pomocí ztlumených dálkových, to pak jo a klidně to přiznej
O plnohodnotném DRL mluvit můžeme, protože naše řešení má
- předepsanou svítivost
- úhly viditelnosti
- umístění na vozidle
- funkce vč. pohasínání
O tom, co je pro koho lepší, si rozhoduje zájemce. Někdo preferuje US dálky a přijde za tebou, někdo chce LED kruhy a přijde za mnou. Informací už je tady myslím dost a další porovnávání pinďourů není zapotřebí

Napsal: pon 18.08.2014 13:54
od STYDLY
Nic s tebou neporovnávám. Obojí má svoje výhody a nevýhody. Ten kdo se rozhodne pro nakodóvání tak odjíždí do 15min a je lehčí o 300kč

Napsal: pon 18.08.2014 13:58
od Marek-WAR
Já mám USDRL, a urcite chci kroužky, ať to vypadá jak BMW a ne koncern.
Napsal: pon 18.08.2014 15:04
od vita11
ale homologaci nemá ani jedno řešení, jestli se nemýlím
Napsal: pon 18.08.2014 15:08
od Falcon
Přesně, moje řeč
Falcon píše:andree182 píše:nevidim moc vyhodu oproti jednoduchemu "dokodovaniu" orig. svetiel - ridic asi stejne rozdiel vidiet nebude?
Nebavíme se tady přeci o US denním přes stažené dálky, ale o LED kroužkovém vícefunkčním jak to vídáme na F10 apod...
Zásadní otázka je, jestli chce ve dne člověk vypadat jako Audi nebo jako BMW

Napsal: pon 18.08.2014 15:32
od Falcon
Homologace k dennímu svícení se týká světlometů samotných. Buď mají zdroj světla pro denní použití nebo nemají. U starších světlometů to ani být nemohlo, neboť denní svícení je věc relativně nová. Prakticky ale instalací kroužků a elektronických modulů vznikne situace, že jsou splněny všechny požadavky na RL, jak jsem psal výše. Pokud to z popisu výše nevyplývá, tak rozsvícením normálních světel se LED kroužky změní z DRL na mnohem tlumenější obrysovky (jako u současných BMW). Čili atestem to projde, ale nikdo to nezaplatí

Napsal: pon 18.08.2014 15:50
od vita11
No právě. A policaj na silnici nebo technik na STK se nebude dívat jestli by to prošlo, ale zda to opravdu prošlo..
Btw. to mě připomíná jednu otázku, která mě už párkrát vrtala v hlavě, ale nikdy jsem se nezeptal: mají UHP V3 samotné vůbec homologaci?
Napsal: pon 18.08.2014 16:01
od matiz
Samozrejme ze takoveto upravy homologaci nemaji a nikdy mit asi ani nebudou. Vse na vlastni nebezpeci.
Napsal: pon 18.08.2014 16:46
od Falcon
Homologace problém není, ale její následné rozpuštění do cen...
Napsal: pon 18.08.2014 16:56
od STYDLY
Falcon píše:Homologace problém není, ale její následné rozpuštění do cen...
Homologace není problém? Vážně? A kdo ti dá homologaci na světla která k tomu nejsou určená z výroby? To bys ty kroužky musel mít mimo světla aby ta homologace k něčemu byla

Napsal: pon 18.08.2014 17:09
od vita11
mě by ale opravdu zajímalo, jestli mají UHP V3 jako KOMPONENTA homologaci

Napsal: stř 20.08.2014 11:04
od caknakis
Vy jste tady zase chytří, jak žižkovský vysílač.... V3 které dáváme do světel splňují veškeré homologační předpisy co se týče svítivosti a barvy vyzařovaného světla, stejně tak máme oprávnění dělat přestavby a úpravy světel včetně výměny světelného zdroje, takže vyražení homologační značky RL zevnitř na plexi už je jen třešnička na dortu....
Ale chápu, že všude se potuluje spousta lidí, kteří všechno ví lépe.
Napsal: stř 20.08.2014 12:08
od Marek-WAR
caknakis píše:Vy jste tady zase chytří, jak žižkovský vysílač.... V3 které dáváme do světel splňují veškeré homologační předpisy co se týče svítivosti a barvy vyzařovaného světla, stejně tak máme oprávnění dělat přestavby a úpravy světel včetně výměny světelného zdroje, takže vyražení homologační značky RL zevnitř na plexi už je jen třešnička na dortu....
Ale chápu, že všude se potuluje spousta lidí, kteří všechno ví lépe.
Dobře si jim to nandal.
Napsal: stř 20.08.2014 12:31
od vita11
mám to chápat tak, že když bude na STK bububu, tak vytáhnu papír, kterým mu zavřu hubu?
Napsal: stř 20.08.2014 13:02
od caknakis
Nevytáhneš nic. Jestli na STK umí číst tak uvidí homologační značku. Tečka, konec diskuze.
I když osobně si myslím, že ty se hlavně snažíš najít za každou cenu v něčem problém, než že by tady byl reálný strach z technické....
Napsal: stř 20.08.2014 13:32
od vita11
Nikde nic nehledám, jenom navazuji na diskuzi Falcona a Stydlyho ... hádali se tady jak Turci na trhu, tak bylo třeba dát tomu trochu řád
btw. takže to má homologaci na denní svícení.. ?
Napsal: stř 20.08.2014 14:35
od Falcon
Já se nemám zapotřebí hádat, ale informovat o pořádně udělaném moderním denním svícení. Navážel se Stydly a ještě si tu dělá reklamu i s cenami

Jsme snad na slevomatu nebo na BMWklubu?
Mimo to jsem dvakrát naznačoval, že nějaké soupeření není zapotřebí. A když pořád vytahoval pinďoura k měření, moudřejší ustoupil

Napsal: stř 20.08.2014 15:05
od STYDLY
Já se tu vůbec nehádal, to ty sis začal s tím že je svítivost nízká, na to jsem ale poukazoval. Tak jsem jen řekl že tvé řešení není též dokonalé když nemá homologaci a světla jako taková nesplňují normu pro denní svícení protože na to nejsou určená.
Myslím že daleko lepší řešení je koupit neoriginální světla s kroužky pro denní svícení, která normu splňují a možná že jsou i levnější než tato dodělávka...
Je na každém jak se kdo rozhodne

Nic víc..., hádat se nemám zapotřebí...
Falcon píše:Já se nemám zapotřebí hádat, ale informovat o pořádně udělaném moderním denním svícení. Navážel se Stydly a ještě si tu dělá reklamu i s cenami

Jsme snad na slevomatu nebo na BMWklubu?
Mimo to jsem dvakrát naznačoval, že nějaké soupeření není zapotřebí. A když pořád vytahoval pinďoura k měření, moudřejší ustoupil
