Stránka 2 z 2
Napsal: ned 28.12.2014 11:27
od matiz
Tady je ta N52 -)) Je to nejakych 2300kč. Do osmi to ma daleko -) Hadice se nesmí lamat... Spousta lidi ho u benzinaku menila a spousta zbytecne...
01 Odlučovač oleje 1 11617531423 $101.23
Napsal: ned 28.12.2014 11:48
od JaraX
hadice se vždy u separatoru mění preventivně, i mikroprasklinka v hadici už ovlivnuje směs apod.
od doby co jsem na jednom autě řešil asi 3 měsíce furt problémy se směsí a našel jsem po 3 mesicich malinkou prasklinkou v hadici od separatoru (nikdy se neměnil) tak byl klid a ja davam hadice vždy nove. pokud by měli najeto 100 000km, dobry, ale víc ne, pak už sou tvrdy a praskaj i vibracema.
Napsal: ned 28.12.2014 12:40
od pavproch
chlopi dík za inspiraci, na separátor oleje (+víko+hadice+alu šrouby bo N53) sem fčíl při preventivním servisu 3er při 150tis km zapoměl... budu to muset napravit....

Napsal: ned 28.12.2014 12:57
od matiz
Uplne zbytecne vyhozene peníze u benzinu a novych motoru.
Napsal: ned 28.12.2014 13:10
od JaraX
matiz je vidět že o tom moc nevíš.
Napsal: ned 28.12.2014 14:49
od matiz
Nikdy jsem nepsal ze vim všechno, jen mi pripada ze menit tyto věci bez jediného priznaku problemu nebo nestability je nesmysl. Samozrejme ze pokud příznaky jsou je to jina. Ale ja jsem ještě nikdy na zadny vadny nenarazil, rozhodne ne u novych motoru...
Napsal: ned 28.12.2014 16:08
od JaraX
nové motory už to dávno nejsou když maj všeci najeto 200tkm+, asi bych neměnil separátor u auta které se chová jak má, ale pokud už přisává víčko a otevření olejového víčka změní chod motoru, tak určitě vyměnit.
Napsal: ned 28.12.2014 17:44
od pavproch
notak po oddeklování olejovýho víka sa motor (3er čili N53) može zblázniť... ale už od novoty.... tak nevím esli to bude separátorem... ale asi ho rači vyměním, přeci jenom už mám odjeto 150tis km, z toho 100tis (záruka) na LL....

Napsal: ned 28.12.2014 21:25
od MattyX
No to je správně, že motor po otevření víčka začne haprovat - tzn. že vše na odvětrávání pracuje správně a když otevřeš víčko, tak přisaješ falešnej vzduch a proto to hapruje

Napsal: ned 28.12.2014 21:54
od matiz
Napsal: ned 28.12.2014 21:58
od vita11
aj to sa dneska stává

Napsal: ned 28.12.2014 22:58
od JaraX
to jo,ale mělo by to byt jen trochu, pokud to jde rapidně s otáčkáma dolů apod, nebo to zdechne tak je to špatně. ta membrána právě zabranuje tomu aby si to nasalo podtlakem vzduch z klikovky. naopak přetlak na klikovce by měl přes membranu jít do sání