Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e91 M47N2 120Kw - písknutí při startu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
DKx
Registrovaný
Příspěvky: 266
Registrován: úte 12.05.2009 00:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od DKx »

Chlapi měl bych otázku na někoho znalého.
Dokážu tu E90 řemenici vyměnit sám doma v garáži s průměrnými schopnostmi a nástroji?

U mě stejný problém, vyměnil jsem řemeny a kladky, na to stará řemenice je už ošmajdaná a s novými řemeny prokluzuje při startu. Není to nijak na závadu při provozu, ale pískající BMW je :oops:...

Co jsem lehce hledal, vypadá to, že to není vůbec jednoduché. Za prvé je třeba nástroj na uchycení, aby se neprotáčela (to by se teoreticky dalo nějak vyrobit), za druhé to povolit bude děs. Ale za třetí jsem někde četl něco na způsob, že musí být zajištěný setrvák/převodovka, jinak se to při povolení protočí a zničím motor. Možná je to nějaká blbost, ale faktem je, že i BMW TIS repair manual zajišťování převodovky uvádí.
MiraCZ
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: pon 17.03.2014 01:00

#22 Příspěvek od MiraCZ »

Také jsem měnil (m47 120kw e90)..a fakt paráda.
To rozhodně nebylo utažený na 400nm ale o něco víc .) za boha to povolit nešlo..nicméně šroub vydržel a po dvoudením úsilí různými způsoby povolil.
Přípravek dělat nemusíš... chce to metr a půl páku a dole držet setrvák něčím pevným co to udrží a neodštípne se (malá montpáka či tak něco třeba).
No je to fakt o nervy... jeden den sme to vzdali (vždy po práci chvíli) ale druhej den to pak šlo.
zn. Corteco a vše ok.
Odpovědět