Stránka 2 z 3
Napsal: úte 13.01.2015 17:59
od Francis
scooter_x: Ti co jsou spokojení to nerozkřikují do světa, slyšet by bylo jen ty nespokojené.
Zatím je to jen "jedna paní povídala", nespokojenci s vlastní zkušeností nejsou.
Napsal: úte 13.01.2015 18:54
od matiz
Poloz otázku jinak, kdo ma v n52 lpg a kolik s nim ujel a jake byly investice. Zaprvé benzinu je hrozne malo a jen promile z nich bude mit lpg.
Napsal: úte 13.01.2015 19:03
od JaraX
ja budu ted jednu plynovat, časem pak dám reference, měli se plynovat dvě, ale tu druhou mu ukradli

Napsal: úte 13.01.2015 21:43
od pavproch
úplně náhodou sem zakopnul o technický manuál k N52 v english .....
http://www.kneb.net/bmw/E90/04_N52%20Engine.pdf
už mám sosnuto...

Napsal: úte 13.01.2015 23:00
od Totic
Myslím že by bylo dobrý se tady podělit jaký komponenty, výrobce a kvalitu v N52 kdo má, protože jaká konfigurace funguje třeba v M52 nemusí sedět N52, že.. magiky vs. všelijaký valvetroniky a ták že..
Napsal: stř 14.01.2015 07:16
od JaraX
tak ja už jsem valvetroniku namontoval spoustu, komponenty sou furt stejné, jen se to jinak ladí
Napsal: čtv 15.01.2015 10:49
od xhans
Moc tomu nerozumim, ale podle toho co popisujes tvy klienti usetri spousty penez na benzinu, pisete tu az stovky tisic. Nechapu jak jr mozny, ze montujes teda magic a ne Prins, kdyz sam tvrdis , ze jsou lepsi...
Napsal: čtv 15.01.2015 12:06
od JaraX
prins má jen lepší vstřikovače, magic má horší vstřiky, ne že by huř vstřikovaly ale vydrží mín, jenže cena montáže prinse je dvojnásobná proti magicu, a to nikdo nezaplatí a podle mě to za to ani nestojí.
Napsal: čtv 15.01.2015 12:37
od Totic
A jde to s nima vyladit aby nehoupal volnoběh? To je asi za studena nejčastější "kosmetickej" problem u LPG co jsem tak vypozoroval.
Napsal: čtv 15.01.2015 12:39
od JaraX
jasně
Napsal: pon 19.01.2015 00:29
od JirkaC
Mám 325i rv 2006 s N52 na LPG už rok. Auto v době koupě mělo najeto 24 000km (dlouhej příběh). Nyní mám 49 500 km. A postřehy? Vcelku dlouho trvalo LPG sladit (asi na 3x 4x). Během používání zatím žádný problémy. Teplota při provozu na benzín dle OBD a appky v mobilu je 96 stupňů. Při provozu na LPG to jde na 102-105. Jinak systém mám Elpigaz a zvolil jsem jej záměrně, protože by měl být kvalitnější jak Magic. Je to nějaká sestava napojená na OBD auta a komunikuje s řídící jednotkou. Takže kolem a kolem. Předtím po Praze na benzín jsem se nedostal po 15l/100. Prostě ne a kdo tvrdí, že jezdí za 12l, tak mu gratuluju, ale je to nesmysl. Jinými slovy natankoval jsem plnou tj. 62l a po 350km jsem byl opět na benzínce. Takže to byl důvod plynu. S plynem je o cca 2l vyšší spotřeba ve městě a na dálnici jen o litr. Chci jít teď do Caymana nebo 135i a svoje prodat a narovinu říkám, že kdyby tam šlo dát LPG, udělám to znovu. Řeči typu, že LPG patří do kamen pochází z doby favoritů a dneska je ten systém úplně jinde. PS: a kdyby se někdo ptal, co budu lít do novýho auta, tak to bude E85.

Amen
Napsal: pon 19.01.2015 01:35
od matiz
Verim tomu, ale taky vim ze ti tech 15 delaji rozjezdy. Nez se to rozhybe je to tragicke na rucicku ekonomeru. Ustalenou rychlosti bezne okolo 8l plus minus. Opava neni praha a dlouhodobe okolo 10l a taky dost mesto, jenze nam to oproti praze proste jede, zacpy tu nejsou, mesto relativne stale prujezdne.
Kolikpak se ti vejde do nadrze? Predpokladam ze nevozis bombu v kufru...
Napsal: pon 19.01.2015 02:34
od Foldas
No když chytneš v opavě provoz tak se taky táhneš jak smrad
Napsal: pon 19.01.2015 03:37
od Martyn
Pokud se nic nezmenilo od doby co jsem mel 335i tak do ni e85 lit nebudes, uplnej strop byl 50% mix e85 a i to byl vcelku porod to vystelovat a hodne upravene auto.. Ale zase to pak mazalo jak strela:) spotreba sla taky nahoru, financni efekt zadnej (no mozna jsem na to jen vic slapal:)
Napsal: pon 19.01.2015 12:22
od matiz
Tahnou se tahnes, o tom zadna, ale to nevadi tolik jako zastavit stat raz dva a rozjet se a toto opakovat v 5 sekundovych intervalech.
Napsal: úte 20.01.2015 17:17
od matiz
Tak kampak s tou nadrzi pro lpg u e9x a kolik do ni vejde ? Zajima mne to, tak sup sup s info ven -)
Napsal: úte 20.01.2015 19:59
od vita11
Mě nenapadá žádné jiné místo, než ten "lavor" pod podlahou kufru. Ale moc se tam asi nevejde.
Napsal: úte 20.01.2015 20:34
od pavproch
mě napadá....

Napsal: úte 20.01.2015 20:40
od JaraX
Napsal: stř 21.01.2015 15:40
od Filozof
Poupravil bych jaraxe není pravda že prins je 2x dražší.
Já se rozhodoval mezi MAGIC a PRINS a rozdíl je 7tisic. Takže 28k nebo 35k.
Na 6ti válec M52.
S prinsem jsem spokojenej a od září se mi již 10tis kč vrátilo a to jezdím pouze víkendy vyjimečně přes týden. Sice delší trasy nad 60km takže většinou otočím 100-300km ale spokojenost obrovská.
Plyn nikde nesmrdí a toroid je super protože o něm vlastně nevím. Jen na peněžence. přes 10tis kč již uspořeno za 4měsíce. Takže už jedině LPG a pokud to jde tak PRINS.
Netuším kolik přijde PRINS na V8 tam je to o něco dražší ale na R6 je to ideální. Jede to krásně a žádnej problém jsem nespatřil. Není potřeba.
LPG ted za 14,9kč litr je luxus.