Stránka 2 z 2

Napsal: stř 15.07.2015 18:59
od zedmen
zhruba kvartál.....samozřejmě,že liquid molly proti žraní oilu není žádné všelék,ale omezí ti to tak asi z 60-70%.....,ale napřed musíš něco odjezdit aby sa smíchalo v motoru!!!!!
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....

Napsal: čtv 16.07.2015 10:03
od RealD
OK LM je toto že? http://www.e-oleje.cz/index.php?akce=de ... leni=300ml
A dále OMV BIXXOL je mot. olej ne? tys tam dal jentak litr nějakého oleje? Proč a jakého?
zedmen píše:zhruba kvartál.....samozřejmě,že liquid molly proti žraní oilu není žádné všelék,ale omezí ti to tak asi z 60-70%.....,ale napřed musíš něco odjezdit aby sa smíchalo v motoru!!!!!
a nechcu haklit reklamu OMV,ale za šílený prachy též si zamakal aby mi furt nesvítila oranž olejnička...
investica asi za 2x lm-378kč a 1l omv bixxol za 798kč....
mě to zatím a doufám,že na maxigiga extra dobu pomáhá a snad ještě pomáhat bude....
ještě jednů píšu,že to není všelék,ale nějaká varianta na zamezení kvůli spotřebě oilu....
opakuju to proto aby tady někdo se do mě neopřel a neházel náké kydy bo ()vinky....

Napsal: čtv 16.07.2015 16:25
od mentuli
MattyX píše:To nemusí dělat nutně gufírka na ventilech, přes ty projde minimum oleje, jelikož vůle kterou má ventil ve vodítku je jedna z nejmenších na motoru vůbec, z pravidla to mají nejčastěji za vinu vyjeté válce ...
Tož M54 je nadčtvercový motor s mělkými písty, takže věřím tomu, že i po pár tisících km se to prostě vyběhá a hledal bych příčinu spíš tam, ale byl jsem svědkem toho, jak N62 (3.6 L V8) žrala přes gufírka litr oleje na 300 km (po rozjetí vždy kouřová clona) a po výměně spotřeba litr na 2000 km. Taky žádná sláva, ale lepsíš než dolévat litr každý den :D

Napsal: čtv 16.07.2015 17:07
od zedmen
jo té ono,ale nák drahý na jednu butylu....já dal v kuřimy v areálu prefy 189kč-kus asi tak....já mám 6ti hrnek tak tam maj bét 2 butylky(respektive 1,5 butylky) a nalít ot po náký jízdě až motor kapku trocha vychlane,ale ne studené motor....
bixxol omv(kupil sem to protože tam psané i do bmw...jinak bych to nebral) sem nalil ráno před jízdou než jsem jel za herr kolege mentuli do jarošova na zapojení tlačítek u volantu(zdravím draku..jaká???)
od té doby díky at dobrým či zlým silám gut...už žádný jidiš chasid shell s nákým divným názvem,které už nevím....

Napsal: čtv 16.07.2015 17:09
od zedmen
to byl asi BIXXOL R či co a byl do aut..nevím,jestli audi,vw,porsche,volvo maj motorky :D
nějak sem pokoutně zjistil že "hlíny" m54 i prý m52 je na () opravovat-demotovat a pak smontovat do kupy...

Napsal: úte 11.08.2015 21:58
od scooter_x
Francis píše:Jde o konstrukční "vadu", nízký blok v kombinaci s vysokým zdvihem, ojnice během zdvihu pístu svírá málo ostrý úhel s osou válce. Nízký blok, resp. stejně vysoký jako mají ostatní M52 a M54 motory si vyžádal i nízký píst, aby kompresní poměr nebyl vyšší než 11:1. Píst, tlačen šikmo ojnicí na stěnu válce má snahu se vzpříčit.
Takze je mozne, ze u novejsich motoru N54/N55, ktere maji stejne vrtani a zdvih a pokud jsem dobre hledal, tak i kompresni pomer, se tahle zavada/vlastnost bude opakovat? Zatimco u 330i s N52/N53 by to melo byt z tohohle hlediska v pohode, vzhledem k mensimu zdvihu a vetsimu vrtani? Ciste teoreticky? :)

Napsal: úte 11.08.2015 23:35
od Francis
Vliv má nejen zdvih, ale poměr zdvihu k délce ojnice tedy k výšce bloku.
Teoreticky, pokud bude ojnice nekonečně dlouhá, bude se výchylka ojnice od osy válce blížit nule :-)

Napsal: stř 12.08.2015 01:07
od zedmen
chápu,že je možné vsjo,ale beztak negomu ani tuk....