Stránka 2 z 2
Napsal: ned 20.09.2015 16:42
od paveld
Přesně tak, tohle není šroubovací, je tam jen závlačka a pod ní zátka bez závitu.
Novější M52 s plastovým víčkem filtru to mají jinak, nevím jestli to je šroubovací, ale podle toho co jsem se dočetl na forech, to nejde rozebrat. Není tam díra na imbus ale kulatá díra... na nic

.
Američani to řeší (prasí) takhle:
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=414315
Napsal: ned 20.09.2015 21:27
od _stalker_
Tak ja tam dam ten domek z m54 radsi. Nicméně koukal jsem že ty tam máš na tom ale to ,,malé" sání tak se radsi zeptam kolik tam je mista?? Nerad bych pak resil že kvůli sání se nedostanu na olejovej filtr a podobne

Napsal: ned 20.09.2015 21:43
od Francis
Filtr je v úplně ve stejném místě, ať M50 s alu víkem nebo M52/M54 s plastovým víkem. Plastové je jen o něco vyšší a budeš muset používat jinou filtrační papírovou vložku.
Napsal: ned 20.09.2015 21:45
od _stalker_
Ok tak ja se do toho nak v tejdnu dam.
Napsal: pon 21.09.2015 12:08
od koki
domek jiný dávat nemusíš, pokud ti to teče s těch dvou otvorů tak není nic lehčího než domek sundat, koupit příslušné těsnění a vyměnit. Děĺal jsem to, chcalo mi z toho hodně moc. Po výměně původních tvrdých O kroužků, vše OK. Nikde nic neteče.
Napsal: pon 28.09.2015 20:34
od Kindl0sch
Třeba já mám na M52B28 (95) šrouby s hliníkovou podložkou místo těchto zátek.
Napsal: pát 02.10.2015 09:08
od _stalker_
Táák, domek z M54 je na místě a vesele funguje. Jen bych upozornil pro někoho kdo tuto modernizaci chce dělat že pokud máte motor M50B25i (bezvanos) tak budete muset nechat stáhnout držák servo pumpy jinak budete mít totiž vyosenou řemenici dopředu. Další úprava je, že se na hlavě musí zabrousit jedna hranka díky které se nádobka na olejovém domku dotýká hlavy. Když se tohle, ale udělá tak vše funguje tak jak má a máte ještě místo pro jedno další čidlo.
Re: Olejový domek na M50B25
Napsal: úte 17.10.2017 19:16
od Totic
Heleť nechávám přetěsnit motor M52B25 a poslední zbývá dořešit olejdomek, kterej mám k dispozici z M54:
1) Co všechno na něm nejlíp nechat přetěsnit?
http://cz.bmwfans.info/parts-catalog/E6 ... il_filter/
2) lze nějak vyměmit i ta membrána co drží (ne)padání oleje viz.žlutá olejnička po startu? Nemůžu najít o tom jeden starej topic.
3) jak nejlíp přivíst někam na palubku tlak/teplotu oleje, máte návod na to relé zapojení?
Děkuju za tipy i když něco už je tady popsáno..