400k pro e46 M3 v manuálu je asi fakt minimum, ale třeba by těch 100k na prvotní servis stačilosten46 píše:Rozpocet mam strop ~400tis auto + 70-100 na nutny servis.
https://www.sportovnivozy.cz/85746-bmw- ... e-mezirici
400k pro e46 M3 v manuálu je asi fakt minimum, ale třeba by těch 100k na prvotní servis stačilosten46 píše:Rozpocet mam strop ~400tis auto + 70-100 na nutny servis.
Presne tak, ako-tak pekne e46 v manualy idu od 550-600 tis. Kč a este aj tam je otazne, ze co je to za stav, kedze casto ani pri tychto cenach sa neda dopatrat k historii auta.Sweden píše:Myslim ze stav odpovida cene, tim odkazem jsem chtel naznacit ze 400k je na manual m3 v peknem stavu malo, ale i vyjimky se urcite obcas najdou, tim jsem chtel zase naznacit ze tech 100k na servis co mas by mohlo stacit na to udelat z toho fajn m3. Kazdopadne o majiteli si dle podani inzerce myslim to co ty, to me osobne odrazuje u jakehokoliv inzeratu, myslim ze sesmolit zakladni popis vozu nevyzaduje az tak moc vysoke IQ.
No ved toto, co som jazdil kratko e92, tak to uz naozaj bolo take skor GT-ckovejsie, vraj aj e46 sa blizi viac ku GT, aj ked je mensia a lahsia ako e92. 130i ma sice o nejakych 50kw menej oproti e46, ale je aj lahsia, ma kratke prevody, sedi sa nizsie. Zaujimalo by ma priame porovnanie s e46 a e92. Na okreskach 2-3-4 (4 je cca do 180km/h) ide 130i velmi slusne. V kopcoch uz sem tam citit, ze by sa zisiel ten lsd, ale tam som skor rozmyslal nad lamelovym, nie quaife (torsen).m1na píše:Neda se za mega uz koupit 911 997? To bude zase jinde, e92 je spis GT. M3 E46 je taky docela GT. Mozna, ze ta 130i je nejsportovnejsi z nich. Byl jsem v ni vezen na birds podvozku, quaife svor a nadherny svezeni. E46 jsem byl vezen v pokracene s tuzsima silentblokama (pry jsou seriovy mekky a auto dost plave) a taky krasna jizda. Ale pokud by si clovek uzival okreskovy radeni spis v nizsich rychlostech 1-2-3 tak bude mit mozna navrch 130i ... Je troch mensi, trochu lehci trochu syrovejsi.
Ano, zvazoval som aj 235i, co som pozeral tak od cca 25 tis. (bez dph) po 35 tis., problem je, ze sa mi az tak nepaci ako e46 a e92 M3. Predsa len ani ten motor nema zrejme taky charakter ako e46 M3 a toboz nie ako V8 z e92.Totic píše:Nevim, když alternativa k M3 E46 asi bych zvažoval nějakou tu 230i / 235i s LSD ..to je pěkný auto rozměrově vs. hmotnost vs. výkony (ale nevím ani kolik stojí lovů).
Proti mackovi M3 E92 spatřuji zajímavou alternativu třeba GranTourismo, taky V8 atmosféra (v nejvíc sexy kastli by Maserati).
Jestli nemas ve 130i LSD tak jsi jeste vubec neobjevil co to auto umi za limitem a porad mas co hledat. Kolik ma otacek volantu od dorazu k dorazu 130i? Treba e46 M3 ma docela pomaly rizeni a clovek musi dost kroutit volantem, nekteri lide vymenuji za rychlejsi prevod. Nepusobi az tak agilne. Zajimave vozitko je i Z4M coupe charakterove jinde nez obe M3, zpracovanim horsi nez nemecky BMW, dnes uz drazsi nez E92 M3. :-/ M135 je urcite zajimavy, ale zase je to min charakterni a vic odhlucneny/utlumeny nez 10 let stary auta. Mne prijde E46 M3 jako dobry kompromis moderny a ridicskych zazitku.pouk69 píše:No ved toto, co som jazdil kratko e92, tak to uz naozaj bolo take skor GT-ckovejsie, vraj aj e46 sa blizi viac ku GT, aj ked je mensia a lahsia ako e92. 130i ma sice o nejakych 50kw menej oproti e46, ale je aj lahsia, ma kratke prevody, sedi sa nizsie. Zaujimalo by ma priame porovnanie s e46 a e92. Na okreskach 2-3-4 (4 je cca do 180km/h) ide 130i velmi slusne. V kopcoch uz sem tam citit, ze by sa zisiel ten lsd, ale tam som skor rozmyslal nad lamelovym, nie quaife (torsen).m1na píše:Neda se za mega uz koupit 911 997? To bude zase jinde, e92 je spis GT. M3 E46 je taky docela GT. Mozna, ze ta 130i je nejsportovnejsi z nich. Byl jsem v ni vezen na birds podvozku, quaife svor a nadherny svezeni. E46 jsem byl vezen v pokracene s tuzsima silentblokama (pry jsou seriovy mekky a auto dost plave) a taky krasna jizda. Ale pokud by si clovek uzival okreskovy radeni spis v nizsich rychlostech 1-2-3 tak bude mit mozna navrch 130i ... Je troch mensi, trochu lehci trochu syrovejsi.
Porsche 997 - tam popravde neviem, co by som mal cakat od udrzby. To je uz samozrejme "jeba" a celkovo je to niekde inde, o tom niet pochyb.
LSD este nemam, ale uz som si robil pomerne rozsiahly vyskum, aj tu na klube. Ak by som si auto nechal, tak toto by som urcite riesil. Naozaj mam pocit, ze 130-tke este nesiaham na limit a je tam este co objavovat a ucit sa. To auto je agilne, bavi ma.m1na píše:Jestli nemas ve 130i LSD tak jsi jeste vubec neobjevil co to auto umi za limitem a porad mas co hledat. Kolik ma otacek volantu od dorazu k dorazu 130i? Treba e46 M3 ma docela pomaly rizeni a clovek musi dost kroutit volantem, nekteri lide vymenuji za rychlejsi prevod. Nepusobi az tak agilne. Zajimave vozitko je i Z4M coupe charakterove jinde nez obe M3, zpracovanim horsi nez nemecky BMW, dnes uz drazsi nez E92 M3. :-/ M135 je urcite zajimavy, ale zase je to min charakterni a vic odhlucneny/utlumeny nez 10 let stary auta. Mne prijde E46 M3 jako dobry kompromis moderny a ridicskych zazitku.pouk69 píše:No ved toto, co som jazdil kratko e92, tak to uz naozaj bolo take skor GT-ckovejsie, vraj aj e46 sa blizi viac ku GT, aj ked je mensia a lahsia ako e92. 130i ma sice o nejakych 50kw menej oproti e46, ale je aj lahsia, ma kratke prevody, sedi sa nizsie. Zaujimalo by ma priame porovnanie s e46 a e92. Na okreskach 2-3-4 (4 je cca do 180km/h) ide 130i velmi slusne. V kopcoch uz sem tam citit, ze by sa zisiel ten lsd, ale tam som skor rozmyslal nad lamelovym, nie quaife (torsen).m1na píše:Neda se za mega uz koupit 911 997? To bude zase jinde, e92 je spis GT. M3 E46 je taky docela GT. Mozna, ze ta 130i je nejsportovnejsi z nich. Byl jsem v ni vezen na birds podvozku, quaife svor a nadherny svezeni. E46 jsem byl vezen v pokracene s tuzsima silentblokama (pry jsou seriovy mekky a auto dost plave) a taky krasna jizda. Ale pokud by si clovek uzival okreskovy radeni spis v nizsich rychlostech 1-2-3 tak bude mit mozna navrch 130i ... Je troch mensi, trochu lehci trochu syrovejsi.
Porsche 997 - tam popravde neviem, co by som mal cakat od udrzby. To je uz samozrejme "jeba" a celkovo je to niekde inde, o tom niet pochyb.
Tuto som chcel ist aj pozerat, ale podla VIN je to auto pre japonsky trh (!)Sweden píše:https://www.sportovnivozy.cz/83920-bmw-m3-33-top-stav-kuze-xe#zalozkaFoto
všechno ale od překupníků
No ved toto - myslim, ze jap by mala mat volant vpravo. Ak je to prerabka, tak by mala mat aj nizsiu cenu ako original. Zaujimalo by ma, ci ju bol niekto pozerat a co zistil. Je tam uz pomerne dlho a nic..Pajk85 píše:Tak Jap má volant napravo. Ale pokud je tohle předělávka, tak komplet se vším všudy. Kdesi v inzerci je ještě jedna a paměti jsou na pravým sedáku. Je třeba si všímat detailů. Každopádně moc krásná z fotek. Chtělo by to důkladnou prohlídku. Ta historie nemusí nic znamenat a volant mohl být z výroby nalevo, těžko říct. Ve finále tohle auto už je na furt, takže bych se řídil hlavně technickým stavem.
Nicméně v inzerci je celkem dlouho, takže možná někdo odpověď zná.