Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW e39 klepani volantu pri brzdeni

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni

#21 Příspěvek od RomanM3 »

Souhlas s tim co se tu píše nade mnou.

Taky jsem si tim prošel. Náprava nová, tlumiče taky i komplet brzdy. Komolet znamená včetně pistků a vseho a stejne se to porad vracelo to vibrovani.

I ložiska jsem měnil. Dal jsem tam nejake levné mrdky z papíru protoze jsem tomu nevěřil ze by to bylo tim a taky nebyla zrovna vata. Nepomohlo.

Tak jsem nasel soustruznika co stocil kotouče a byl zas na chvili klid.

A pak cele znova. Měřil jsem uchylkomerem a kotouče byly celkem rovné. Řekneme v desetině. Je tu nekde o tom staré tema kde se řeší mýty o brzdach. Kde se jasne praví ze opravdu křivý kotouč je dost vzácnost. Spis je to o tom ze zejména kdyz mas auto s automatem tak co delas kdyz stojis v křižovatce na červenou? Stojis na brzdach, ze? A co delas nez zastavis? Brzdis ze? A to je presne ten problem! Kdyz brzdis, kotouče se zahrejou. Kdyz pak stojis a nepustis brzdy tak se ti jakoby vpecou desky do kotoucu. Vzniká tam velice tvrdý povrch. A ten pak způsobuje ty vibrace. Protoze na tom fleku to brzdí jinak (méně či více) nez na místě kde ten kotouč neni nauhliceny...

Chlapi, pomůže opravdu jen:
A) obcas trochu italské údržby = obcas dat těm kotoucum zabrat aby se ty vpecene fleky obrzdily (to se částečně osvědčilo i me) kolikrat stačí i jen jet x set km dlouhou trasu během které se to srovná. Napr dovolenou...
B) dat desky co se nebudou tak vpekat do kotoucu (nemam osobní zkusenost které to jsou ale kolega uz tu jasne neco doporučil - věřím ze na tom by mohlo neco byt)

Samozřejmě kdyz mas vule na podvozku tak to muze klepat tak jako tak. Ale jestli mas vse nove a uz to zase klepe, stoc kotouče a dej origo desky. Nebo lepe nove kotouče (v podstate jakékoliv) a k tomu origo desky(Jurid nebo texstar)
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni

#22 Příspěvek od LampionakE39 »

LUBEC píše:U mě to dělalo ložisko kola, resp. náboj s ložiskem.
Ja taky vyměnil půl auta a pořád se třáslo.
Ložiska jsem neřešil, protože je měnil borec přede mnou.
Pak jsem si půjčil úchylkoměr (neznám přesný název méřidla, ale má ho každý soustružník)
A ejhle, ložisko ukazovalo nepřesnost i když nehučelo a tvářilo se že je nový. Po vymontování na mě vypadlo to nejlevnější lóžo co se da koupit.

Toť moje zkušenost
Co jsi tam dal teda za značku náboje s ložiskem? Co tam davali origo, prvovýroba?
Díky
Petr Camlik
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: sob 29.07.2017 08:45

Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni

#23 Příspěvek od Petr Camlik »

Ahoj, měl jsem stejný problém, po kontrole zavěšení /OK/ jsem vyměnil kotouče a desky a je klid.
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni

#24 Příspěvek od LampionakE39 »

Petr Camlik píše:Ahoj, měl jsem stejný problém, po kontrole zavěšení /OK/ jsem vyměnil kotouče a desky a je klid.
A než si vyměnil desky s kotoučema, tak si tam měl co? A dal si pryč jen brzdy z přední nápravy?
Uživatelský avatar
LampionakE39
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: ned 13.09.2015 00:00
Bydliště: totally influenced by BMW

Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni

#25 Příspěvek od LampionakE39 »

No v pondělí mi dojde úchylkoměr s magnet. držákem, ten se neztratí v dílně. Tak jsem zvědavej...
Odpovědět