Souhlas s tim co se tu píše nade mnou.
Taky jsem si tim prošel. Náprava nová, tlumiče taky i komplet brzdy. Komolet znamená včetně pistků a vseho a stejne se to porad vracelo to vibrovani.
I ložiska jsem měnil. Dal jsem tam nejake levné mrdky z papíru protoze jsem tomu nevěřil ze by to bylo tim a taky nebyla zrovna vata. Nepomohlo.
Tak jsem nasel soustruznika co stocil kotouče a byl zas na chvili klid.
A pak cele znova. Měřil jsem uchylkomerem a kotouče byly celkem rovné. Řekneme v desetině. Je tu nekde o tom staré tema kde se řeší mýty o brzdach. Kde se jasne praví ze opravdu křivý kotouč je dost vzácnost. Spis je to o tom ze zejména kdyz mas auto s automatem tak co delas kdyz stojis v křižovatce na červenou? Stojis na brzdach, ze? A co delas nez zastavis? Brzdis ze? A to je presne ten problem! Kdyz brzdis, kotouče se zahrejou. Kdyz pak stojis a nepustis brzdy tak se ti jakoby vpecou desky do kotoucu. Vzniká tam velice tvrdý povrch. A ten pak způsobuje ty vibrace. Protoze na tom fleku to brzdí jinak (méně či více) nez na místě kde ten kotouč neni nauhliceny...
Chlapi, pomůže opravdu jen:
A) obcas trochu italské údržby = obcas dat těm kotoucum zabrat aby se ty vpecene fleky obrzdily (to se částečně osvědčilo i me) kolikrat stačí i jen jet x set km dlouhou trasu během které se to srovná. Napr dovolenou...
B) dat desky co se nebudou tak vpekat do kotoucu (nemam osobní zkusenost které to jsou ale kolega uz tu jasne neco doporučil - věřím ze na tom by mohlo neco byt)
Samozřejmě kdyz mas vule na podvozku tak to muze klepat tak jako tak. Ale jestli mas vse nove a uz to zase klepe, stoc kotouče a dej origo desky. Nebo lepe nove kotouče (v podstate jakékoliv) a k tomu origo desky(Jurid nebo texstar)
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 klepani volantu pri brzdeni
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni
Co jsi tam dal teda za značku náboje s ložiskem? Co tam davali origo, prvovýroba?LUBEC píše:U mě to dělalo ložisko kola, resp. náboj s ložiskem.
Ja taky vyměnil půl auta a pořád se třáslo.
Ložiska jsem neřešil, protože je měnil borec přede mnou.
Pak jsem si půjčil úchylkoměr (neznám přesný název méřidla, ale má ho každý soustružník)
A ejhle, ložisko ukazovalo nepřesnost i když nehučelo a tvářilo se že je nový. Po vymontování na mě vypadlo to nejlevnější lóžo co se da koupit.
Toť moje zkušenost
Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 29.07.2017 08:45
Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni
Ahoj, měl jsem stejný problém, po kontrole zavěšení /OK/ jsem vyměnil kotouče a desky a je klid.
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni
A než si vyměnil desky s kotoučema, tak si tam měl co? A dal si pryč jen brzdy z přední nápravy?Petr Camlik píše:Ahoj, měl jsem stejný problém, po kontrole zavěšení /OK/ jsem vyměnil kotouče a desky a je klid.
- LampionakE39
- Registrovaný
- Příspěvky: 147
- Registrován: ned 13.09.2015 00:00
- Bydliště: totally influenced by BMW
Re: BMW e39 klepani volantu pri brzdeni
No v pondělí mi dojde úchylkoměr s magnet. držákem, ten se neztratí v dílně. Tak jsem zvědavej...