Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
no to je prave divny, i kdyz si na salonu projdu vsechny g30, g11 a f15 atd a co mi prijede tak to je uplnej koncert pro vrzajici plasty, v tech autech neni snad jedina vec co nevrze, mozna tak podlahovej koberec, jinak vsechno pri trochu zatlaceni praska tak z se clovek boji ze to znici... a za jizdy je to uplna hruza. taky aby ne kdyz je to cele vsechno do sebe jen zacvakane a je to tak z 3mm tlustyho plastu...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 23.01.2010 01:00
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Ano i mne samotnemu je to divne, proto jsem prece napsal predchozi prispevek. Na druhou stranu jsem samozrejme jen rad. Byl jsem totiz rozhodnuty, ze po E61 kterou jsem kdysi mel, uz o BMW ani nezakopnu.
Vrzajici a praskajici vnitrek byla vec, kvuli ktere jsme nekoupili C W205 i kdyz s F11 jizdne neni srovnatelna, ale stoji podobne penize. Nova trida E je bohuzel uplne to same jako C. Projeli jsme pres deset aut, z toho dve na cely vikend a ten kus plastu (dreva) co maji MB na stredove konzole u ovladani klimy se krouti a nechutne skripe. To me vadi snad vic nez nejake vrzani.
Nove BMW na salonu jsem nezkousel, tak nemuzu posoudit. Kazdopadne jsem je v potaz ani nebral, jelikoz jsou to auta mimo rozpocet.
Vrzajici a praskajici vnitrek byla vec, kvuli ktere jsme nekoupili C W205 i kdyz s F11 jizdne neni srovnatelna, ale stoji podobne penize. Nova trida E je bohuzel uplne to same jako C. Projeli jsme pres deset aut, z toho dve na cely vikend a ten kus plastu (dreva) co maji MB na stredove konzole u ovladani klimy se krouti a nechutne skripe. To me vadi snad vic nez nejake vrzani.
Nove BMW na salonu jsem nezkousel, tak nemuzu posoudit. Kazdopadne jsem je v potaz ani nebral, jelikoz jsou to auta mimo rozpocet.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Mám pocit že jsem u dvou lidí slyšel že Fxx nevrže vyjimečně. Takže dva lidé a dalších 10 tvrdí že vrže ...
Konspirační teorie o lepších kusech v DE a horších v CZ asi zamítnu. Žeby dělali pro západní trh kvalitnější interiér.
Ono by stačilo to vše rozdělat a podlepit páskou tak dokonale žeby to nevrzalo potom ale ta cena to netuším.
Jinak je to ostuda a dost velká pro automobilky jak BMW tam AUDI i MB. A to chtějí jako prodávat premiové auta za miliony ????
Snad bych čekal kvalitu v interiéru takovou že se toto nestane. Věřím že výrobní změna bude pár korun tak aby to nevrzalo. Nevěřím že víc jak pár stovek či pár tisíc je rozdíl na celém autě kde vrže pár plastů....je to vrchol odpornosti když auto za 1-2-3mega a víc vrže v interiéru...
Mimo jiné pokud někdo tedy tvrdí že nepraská interiér v Fxx at natočí video ... jak hmatovou zkoušku tak jízda po rozbité cestě či kostkách ...docela by mě to zajímalo. Pokud takové kusy existují tak nechápu jak je to možné a kde je ten rozdíl.
Konspirační teorie o lepších kusech v DE a horších v CZ asi zamítnu. Žeby dělali pro západní trh kvalitnější interiér.
Ono by stačilo to vše rozdělat a podlepit páskou tak dokonale žeby to nevrzalo potom ale ta cena to netuším.
Jinak je to ostuda a dost velká pro automobilky jak BMW tam AUDI i MB. A to chtějí jako prodávat premiové auta za miliony ????
Snad bych čekal kvalitu v interiéru takovou že se toto nestane. Věřím že výrobní změna bude pár korun tak aby to nevrzalo. Nevěřím že víc jak pár stovek či pár tisíc je rozdíl na celém autě kde vrže pár plastů....je to vrchol odpornosti když auto za 1-2-3mega a víc vrže v interiéru...
Mimo jiné pokud někdo tedy tvrdí že nepraská interiér v Fxx at natočí video ... jak hmatovou zkoušku tak jízda po rozbité cestě či kostkách ...docela by mě to zajímalo. Pokud takové kusy existují tak nechápu jak je to možné a kde je ten rozdíl.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
No mas pravdu, to reseni by stalo par Kc na vuz, ale v ramci katovani kostu je i tech par korun moc. Opravdu by stacilo pod to nalepit nejakej filc, ale to je strasne dobre videt treba na A6(C6) vs A8(D3). A6 ma treba na tech “krytech” A sloupku par malickejch filcu. A8 ma v tech mistech ten samy filc, jen neni 1x0,5cm, ale treba 6x1cm. V nakladech rozdil par haliru, ale ve funkcnosti je ten rozdil obrovskej: A6(C6) po case vrze, A8 (D3) prakticky nevrze.Filozof píše:Mám pocit že jsem u dvou lidí slyšel že Fxx nevrže vyjimečně. Takže dva lidé a dalších 10 tvrdí že vrže ...
Konspirační teorie o lepších kusech v DE a horších v CZ asi zamítnu. Žeby dělali pro západní trh kvalitnější interiér.
Ono by stačilo to vše rozdělat a podlepit páskou tak dokonale žeby to nevrzalo potom ale ta cena to netuším.
Jinak je to ostuda a dost velká pro automobilky jak BMW tam AUDI i MB. A to chtějí jako prodávat premiové auta za miliony ????
Snad bych čekal kvalitu v interiéru takovou že se toto nestane. Věřím že výrobní změna bude pár korun tak aby to nevrzalo. Nevěřím že víc jak pár stovek či pár tisíc je rozdíl na celém autě kde vrže pár plastů....je to vrchol odpornosti když auto za 1-2-3mega a víc vrže v interiéru...
Mimo jiné pokud někdo tedy tvrdí že nepraská interiér v Fxx at natočí video ... jak hmatovou zkoušku tak jízda po rozbité cestě či kostkách ...docela by mě to zajímalo. Pokud takové kusy existují tak nechápu jak je to možné a kde je ten rozdíl.
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
však to máš ten samej rozdil E60 vs E65 kde je u E60 všecko jen nackvakany a vrže to jak kurva u E65 je to všecko přišroubovaný
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Naprostej souhlas, alr jeste ten BMW svet neznam tak dobreJaraX píše:však to máš ten samej rozdil E60 vs E65 kde je u E60 všecko jen nackvakany a vrže to jak kurva u E65 je to všecko přišroubovaný

Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
Ani šrouby nejsou všespásný, ty plasty prostě stárnou a potřebují promazat, vyměnit těsnění, atd. Sedmičky (E65/E66) jsou na tom nejlépe, ale rozhodně bych z nich nedělal svatý grál.
Věnuje se tomu někdo u nás? Někdo kdo by uměl sundat vrzající části, oblepit a vrátit zpět?
Věnuje se tomu někdo u nás? Někdo kdo by uměl sundat vrzající části, oblepit a vrátit zpět?
Re: Majitelé 5er F10 - F11 - servis, udržba a zkušenosti
v E65kách se vrzání objevuje jen velmi sporadicky a ty málo ojeté nevržou vůbec, ty 300kkm plus vrže nejčastěji palubka a zadní idrive ale to se dá všecko rychle vyřešit. ale prostě řešit vrzání celýho auta je na dlouho a v případě E60 a F10 rozhodně ne na pořád. prostě pořádně přišroubovaná věc nemuže vrzat.