Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E70 4,8i

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#21 Příspěvek od JaraX »

- ještě snejk děla světla
- Osram CBI, nebo Osram Night breaker, připadně GE
PaPe Bawo
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: ned 23.09.2018 21:14

Re: E70 4,8i

#22 Příspěvek od PaPe Bawo »

Chlapi co říkáte na E70 35i. Dnes jsem se v tom svezl a celkem mi to přišlo v pohodě, co se výkonu týká. Ale nevím, jak poruchovost, proč to není moc oblíbené? Určitě máte někdo zkušenosti ne?
Jinak, jel jsem kolem nejmenovaného bazaru a jen tak ze zvědavosti jsem šel nechat ocenit moji starou :-) E70 samozřejmě. 30D, 2008 rok, komfort sedačky, adapt. podvozek, tažné, servis pravidelný po 15tis km, sice najeto 230K , ale neodrbaný int. ani ext. , dvě sady kol.
Borec to omrknul, ani do toho nesedl a po 10 min. v kanclu pak sdělil, že dá 220K , prý nezajímavé auto a hlavně to prý není ČTYŘKOLKA :shock:. Opravdoví znalci.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#23 Příspěvek od JaraX »

3,5i není špatný motor, ale prostě není to V8, nemá ani tu spolehlivost, ani ty koule, do Fka nejlepší motor, ale nevidím duvod si ho kupovat v E70 kde máš možnost 4,8i
a mužu ti říct že za pár let už možná s V8 jezdit nebudem, tak si to musíme rychle užít.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E70 4,8i

#24 Příspěvek od laik »

jo,jo, dneska být mladej není žádná prdel.
Ale taková F02 s N62 by nemusela být špatná....nebo F15?
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#25 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jenze do takovy obludy nepatří dětský motory, který vyloženě sedí 3er.

Tohle je hrozný,v 3er si tuhle motorizaci dovedu představit, ale aby byla v X5 V6 fůůůůůůů to ne.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#26 Příspěvek od JaraX »

není to V6, ale R6, ale to nic nemění na tom že ty šestiválce jsou nuda
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#27 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Ano sila zvyku z Omegy 2,5 V6, jinak ano Jarax ma pravdu a ja chybne pisu BMW ma R6 radovy ne do V......
Reihe 6
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: E70 4,8i

#28 Příspěvek od Don »

Jen se zeptam... malicko po E70 4.8i hazim ocka. Co je na tom motoru tak spatneho, ze se musi cely vymenit po 150k? Jinak kdybyste o nejake pekne vybavene vedeli, dejte vedet ;)
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#29 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Tak to snad o E70 4,8 nepaltí, vždyť je to to stejné co v E66 750 např. Nepleteš si to s tou 4,4 s F0X a děma truby ?
Já mám na E70 230 a že by se chystala do kytek to tedy ne ....
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#30 Příspěvek od JaraX »

nebudu reagovat na tvoji SZ a napíšu to rovnou věřejně
- proč jsi změnil názor a místo ultrakvalitního SUV L322 najednou ultrašizenou E70?
- kde jsi přišel na to že se musí měnit motor?
- motory v SUV prostě jen dostávají mnohem víc naprdel jak v sedmě, takže ve 150k jsou obvykle už KO rozvody, diferaky, atd. ale prostě se to přetěsnění, dají se nové rozvody a pak to funguje a řeší se už jen ty věci kolem co E70 chce.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#31 Příspěvek od JaraX »

Arnie_one píše:Tak to snad o E70 4,8 nepaltí, vždyť je to to stejné co v E66 750 např. Nepleteš si to s tou 4,4 s F0X a děma truby ?
Já mám na E70 230 a že by se chystala do kytek to tedy ne ....
v SUV prostě vše odchází mnohem dřív. vždycky když jsem řešil rozvody atd. tak to bylo SUV, sedmy ten motor prostě zdaleka tolik nezatěžují.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#32 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Takže je to spíše o stylu jízdy, než o problému SUV....přetěžování auta ?
Naposledy upravil(a) Arnie_one dne pát 19.10.2018 07:49, celkem upraveno 1 x.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: E70 4,8i

#33 Příspěvek od Don »

Dekuji... takze se to potkalo a museli vymenit motor. Vis ja beru vsechny moznosti a v tomhle segmentu je mi opravdu znacka uplne ukradena. Takze stejne nakonec skoncim u GL nebo L322... E70 je takovy zachvev. Kdybych mel na peknou ameriku, tak uz ji mam doma.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E70 4,8i

#34 Příspěvek od laik »

JaraX píše:
Arnie_one píše:Tak to snad o E70 4,8 nepaltí, vždyť je to to stejné co v E66 750 např. Nepleteš si to s tou 4,4 s F0X a děma truby ?
Já mám na E70 230 a že by se chystala do kytek to tedy ne ....
v SUV prostě vše odchází mnohem dřív. vždycky když jsem řešil rozvody atd. tak to bylo SUV, sedmy ten motor prostě zdaleka tolik nezatěžují.
Tohle beru jako fakt, když to říkáš. Rozvoďák tahá ventily a je mu jedno, jestli motor je ve větším nebo menším tahu. Spíš bych řekl, že rozvody dostávají pokouřit ve vysokých otáčkách. Váha auta je taky podobná, jedině, že by převodovka držela motor v jiném režimu otáček. Pak jedině, že by do SUV dávali míň kvalitní rozvody. Logicky si to nedovedu jinak představit.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E70 4,8i

#35 Příspěvek od laik »

Don píše:Dekuji... takze se to potkalo a museli vymenit motor. Vis ja beru vsechny moznosti a v tomhle segmentu je mi opravdu znacka uplne ukradena. Takze stejne nakonec skoncim u GL nebo L322... E70 je takovy zachvev. Kdybych mel na peknou ameriku, tak uz ji mam doma.
Na tohle jsem se kdysi díval, ale L322 s BMW je už taky starší ročník. A když to má být starý krám, to už i ta E53 je víc šik.
Na GL mám blok, zase reál ročník má jízdní vlastnosti jak slon v porcelánu oproti X5.
Za mě, až dojdou Ečka, tak ameriku. Dost se poevropštili a za nějakých 10let už to nebudou ojetiny, co umí jezdit jen rovně.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: E70 4,8i

#36 Příspěvek od Don »

Neznam zadne SUV, ktere ma dobre jizdni vlastnosti a ani bych je od takoveho auta neocekaval
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E70 4,8i

#37 Příspěvek od JaraX »

když parkuješ u manualu s kvaltem, tak taky rozvody dostavají víc zabrat, prostě řetěz zustane naplej, a ze zkušenosti mě i Snejka u X5tek to prostě vše odchází mnohem dřív jak u 5er, 7er se stejnym motorem.
ono to bude taky tím že SUV mají kratší převody, takže motory najedou víc otáček při stejných km.

prostě L322 nabízí v dané třídě nejvíc luxusu
E70 zase nejvíc sportu,

prostě když srovnáš E70 s L322, tak L322 je takovej tank, co projede všude, je teréně odolnej, ma nejlépší zpracování interieru, všecko je takovy pevny, kvalitní, ale žádná sportovní jízda nehrozí, E70 je zase takovej plastovej sráč, neumí nic v terénu, všecko vrže, skřípe, ale v zatáčkách naseká kde čemu, pokud má DD, nákladama to bude tak nějak stejny.
na pohodovou jízdu L322, na ostřejší jízdu E70, kompromis je E53,
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: E70 4,8i

#38 Příspěvek od Don »

Takze GL :D
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E70 4,8i

#39 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

GL si ti ve 160 vznese a padne na držku, to nejsou auta ani kamiony, ale blbost. Stejne, jako ML první ročníky a jejich podělaný přední ultra drahý nápravy (rezlo to 2x rychleji než e53), pak druhý genereace, který už s SUV nemaj nic společnýho.
Když jsem řídil G550 na vzduchu co plynař přestavěl na LPG, bylo to něco strašnýho 140 a konec, 160 se to už nedalo nijak řídit. Má to i hrozný sedačky nevím proč u takovýho obra by člověk čekla prsotor, prostor tam je ale na délku an šířku to tak nepřipadá.
Ne všechno co má hvězdu ve znaku je prostě dobrý, hlavně ultra drahý.

Když už ameriky, na práci a SUV, tak možná ultra levný Nitro 3.7 -4.0.
Já jen nechápu co vidíte na amerikách to strašný spracování a 0 výbava mě u těch aut děsí. Čuměl jsme ještě jak se plynuje Dodge RAM 2500/3500 5,7Hemi jedna 2009 druhá 2013 chtělo se mě zvracet jak je to udělaný zvenku a zevnitř to vypadalo jak 13let starej PT Cruiser, horznej interíer a ten hnusnej zelenej displej a na tom kostičkovaný nápis PRND a ptd.
Nechápu to co na těch amerikách kdo vidí.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44
Obrázek
klabos
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 12.07.2012 00:00

Re: E70 4,8i

#40 Příspěvek od klabos »

Co má první ML na přední nápravě drahého ? Mám doma už druhý a nemůžu říct půl špatnýho slova..
První generace GL se dle mého hodně povedla..
Odpovědět