Ale má to vliv, filtr se ti časem ucpává nečistotama, a když je mráz, nafta se stává hustší a teď když máš starej, ucpanej filtr nebude skrz něj téct tak lehce. A nebo prostě tankuješ nekvalitní naftu, zkus natankovat u jiný benzínky, třeba EuroOil nebo Benziny.Kabourek píše:palivovej a ostatní filtry ted cca 2t zpět, to nemá vliv, asi ta jednostka a nebo slabá baterka??? tu zkusím nabít ale i start přes druhou, což jsem zkoušel neměl vliv
Když jsem měl já špatný svíčky kouřilo mi to bíle na celou ulici jako kdybych pálil v ohni mokrý větve.


Teď s novýma svíčkama mi taky žhaví jenom pár vteřin, před tím žhavil dlouho.
Budeš muset nechat vyrobit duplikát, já bych si nechal vyrobit rovnou dva protože správně máš mít 2x klíč s ovladačem, 1 šedivěj a 1 plastovej._kekyn_ píše:Ahoj, mám taky problém se startováním, ztratil jsem klíč, ale mám náhradní.
Jenže s tím náhradním můžu jen odemknout auto, když chci nastartovat, tak jen naběhne elektrika, ale nestartuje.
Co teď s tím? Kladno
Před tím než koupíš novej, musíš zjistit jakou frekvenci měl starej ovladač, protože pokud se nemýlím v některých zemích mají jiný frekvence, myslím že jsou 3 varianty 433 MHz, 315 MHz a dokonce i 224 MHz ve Francii.
Anténa se nachází tady za levým zadním krytem sloupku, jak je to světýlko na čtení.
https://www.bmwgm5.com/Images/FZV/FZV_C-Pillar.jpg
Podle čísla součástky zjistíš jakou má frekvenci.
65 25 6 906 074 je 433 MHz, dál nevím.
Potom koupíš klíč se stejnou frekvencí, necháš vyřezat vrozek a musíš ho naprogramovat a o tom už nic nevím.
