Stránka 11 z 24

Napsal: pon 08.12.2003 01:35
od LOPOLO
Ja sem v klidu :D Prisaham ze uz k tomuhle tematu nenapisu nic. Diesel je super,... je lacinejsi a vykonejsi. Je v podstate o dost lepsi nez benzin ale ti idioti co delaj sportovni auta to jeste nevedi. Mel by jim to nekdo rict. :D

Napsal: pon 08.12.2003 01:39
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
[B]Taky Ti uvedu Lopolo par cisel, kdyz to teda neni o kroutaku...

Nova rada 735i- obsah 3600 cm3, vykon 200Kw, z 0-100 za 7,5s
740d-obsah 3900 cm3, vykon 190Kw, z 0-100 za 7,4s
Oboji jsou to osmivalce s max rychlosti omezenou na 250km/h


Dobra prace Lukasi, jak je videt ne kazdej "standartni udaj" je schopnej rict vo aute vsechno. To nic nemeni na tom, ze 735i je vykonejsi auto i kdyz treba prez svuj handicap absence turba a mensiho objemu poda dokonce i na 0-100 hodne podobnej vykon jako jeho objemnejsi naturbovanej bracha.

Napsal: pon 08.12.2003 01:39
od Martinéz
jdu jim napsat maila kdyz uz si to uznal i ty:):).)

Napsal: pon 08.12.2003 01:45
od Lukke
Originál zaslal LOPOLO
[B]Ja sem v klidu :D Prisaham ze uz k tomuhle tematu nenapisu nic. Diesel je super,... je lacinejsi a vykonejsi. Je v podstate o dost lepsi nez benzin ale ti idioti co delaj sportovni auta to jeste nevedi. Mel by jim to nekdo rict. :D


A kurva. Doufám, že ses nenasral. :D Nikdy jsem neřekl, že je výkonější, debata byla o tom, že je téměř srovnatelná 330i s 330d na dálnici (tys psal, že 330d dostane dost na prdel) a že předjedu tebe (protože máš slabší motor). Nikdy jsem neřekl, že je o dost lepší (krom provozních nákladů), reagoval jsem jen na tvůj hyper thread "vo krou?áku" a chtěl jsem říci, že nová generace dieselů se blíží benzínovým motorům a že už to určitě není línej a kouřivej karel, jak asi diesely zná anti-diesel-grupa. Nic víc, nic míň. Tak pojď radši na pivo a nedávej už naf?áky do formulí. :gobeer:

Napsal: pon 08.12.2003 01:56
od Martinéz
klid lukke, myslim si, ze zrovna diskuze vo nafte by lopola nerozhazela:)

Napsal: pon 08.12.2003 01:57
od LOPOLO
Uz nic nepisu ...Ty vole, nejsem zadnej druhacek kerej kope vzteky do zdi kdyz se mu nekdo snazi namluvit kokotiny :D

Jen bych te trosku poopravil, spickovej tubodiesel s vetsim objemem se krapet priblizil dobrymu atmosferickymu benzinovymu motoru s mensim objemem :-) Thats it.

Napsal: pon 08.12.2003 02:00
od Lukke
Originál zaslal LOPOLO
[B]Uz nic nepisu ...Ty vole, nejsem zadnej druhacek kerej kope vzteky do zdi kdyz se mu nekdo snazi namluvit kokotiny :D

Jen bych te trosku poopravil, spickovej tubodiesel s vetsim objemem se krapet priblizil dobrymu atmosferickymu benzinovymu motoru s mensim objemem :-) Thats it.


Já bych to taky trochu poopravil: špičkovej turbodiesel s objemem 3 litry se téměř přiblížil špičkovýmu atmosférickýmu benzínovýmu motoru s objemem 3 litry. ;-) Nebudu už nic víc říkat, dokud se nepotkáme na dálnici. :D That´s all...
Ta tvoje formulace vypadá, jako kdyby se motor 330d krapet přiblížil 325i nebo 328i. Myslím, že na dálnici nemáš šanci. Konec a tečka.

Napsal: pon 08.12.2003 02:11
od Shrek
Originál zaslal Martinéz
[B]to Shrek, o tomhle Ecku vim, ale ses si jistej, ze to melo rizeny vstriky? na foru ATC se totiz cca rok zpet resilo, ze je to mechanika a tudiz se neda nachipovat...mel to tam jeden typ a stezoval si, ze to nejak zvlast nejede. ale nevim, celkem by me to zajimalo. w124ky s timhle motorem se dost drzej, je jich na rozdil od atmosferickejch lenochu malo.

btw, ty ses celkem dieselovej historik:)

Ještě tak před čtyřmi lety ho měl Wetterauer v čiptuning listu. Ten motor myslím jen a přesně od 88 (model 89) - ne dřív. Pak se dělala Euro 2 verze s větším výkonem, byla ve faceliftu 93 - asi 130 kW a později v masařkách. Mám někde prospekt - řez toho motoru, zkusím najít.

Ad atmosférickej lenoch, ty se aspoň dělaly u v manuálu. 300D Turbo byl jen automat. :(

Napsal: pon 08.12.2003 02:14
od LOPOLO
Originál zaslal Lukke
[B]Já bych to taky trochu poopravil: špičkovej turbodiesel s objemem 3 litry se téměř přiblížil špičkovýmu atmosférickýmu benzínovýmu motoru s objemem 3 litry. ;-) Nebudu už nic víc říkat, dokud se nepotkáme na dálnici. :D That´s all...
Ta tvoje formulace vypadá, jako kdyby se motor 330d krapet přiblížil 325i nebo 328i. Myslím, že na dálnici nemáš šanci. Konec a tečka.


Proc si myslis ze trilitr z 330i je spickovej atm. motor? Vzdyt i 10 let starej trilitr S50 ma vic kilowat nez ty koni :D

Napsal: pon 08.12.2003 02:30
od Martinéz
shrek..co dodat chlape, ty vis snad vse.. jen doplnim, ze 130kW verze se davala az do w210 (masarek) nekdy 95/96..(pak jeste do Gecek a eSek..)

Napsal: pon 08.12.2003 02:34
od LOPOLO
Originál zaslal Martinéz
[B]klid lukke, myslim si, ze zrovna diskuze vo nafte by lopola nerozhazela:)


:D

Napsal: pon 08.12.2003 09:54
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
[B]Proc si myslis ze trilitr z 330i je spickovej atm. motor? Vzdyt i 10 let starej trilitr S50 ma vic kilowat nez ty koni :D


Lopolo nebavime se tu o sportovnich karach coz Mko bez pochyby je... Je tu rec o TD nove generace VS benzin... Myslim ze benzin bude mit vzdycky ve sportovnich karach vetsi vykon nez TD (pri stejnem obsahu)... I kdyz ta Fabia RS nacipovana na 140Kw na kolech by mohla byt vyjimka... :D Bez turba by byl diesel kazdopadne uplne v prdeli a pri trilitrovem obsahu by si ho davali i seriove mrdky 1,4... Svezeni/spotreba vyjde lip turbo nafta... Taky jsem byl benzinak jako remen a nikdy pred tim jsem naftu nemel a rikal jsem to co Vy, ze nafta patri do kamen, ale proste jsem to zkusil a dostalo me to... :)

Napsal: pon 08.12.2003 10:06
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
[B]uvedomujete si vubec ze tam mate jaksi TURBO navic a presto potrebuje¨te vetsi objem ke srovnatelnejm vykonum?


Jasne ze si to uvedomujeme, teda ja kazdopadne... Ale Ty si zase uvedom ze nafta s mensim vykonem nez benzin ho pojede a s mensimi provoznimi naklady... A jak uz zde bylo psano, vyvoj naftovych motoru pujde stale dopredu a za par let bude mit pri stejnem obsahu stejne vykony jako benzin a pojede lip... Ale porad je rec o seriovejch nesportovnich karach....

Napsal: pon 08.12.2003 10:07
od LOPOLO
To nebavime, proto sem netaham BMW atmosferickej trilitr s vykonem kolem 950Hp. Mko je uplne normalni auto kemo.

Napsal: pon 08.12.2003 10:12
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
[B]Jasne ze si to uvedomujeme, teda ja kazdopadne... Ale Ty si zase uvedom ze nafta s mensim vykonem nez benzin ho pojede a s mensimi provoznimi naklady... A jak uz zde bylo psano, vyvoj naftovych motoru pujde stale dopredu a za par let bude mit pri stejnem obsahu stejne vykony jako benzin a pojede lip... Ale porad je rec o seriovejch nesportovnich karach....


nesmysl

Napsal: pon 08.12.2003 10:16
od Baxon
Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla :D.
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice. :)

Napsal: pon 08.12.2003 10:18
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
[B]To nebavime, proto sem netaham BMW atmosferickej trilitr s vykonem kolem 950Hp. Mko je uplne normalni auto kemo.


Mko neni sportovni kara? Ehmmm... :) Co je teda potom 330i?

Napsal: pon 08.12.2003 10:24
od Lukas H.
Originál zaslal Baxon
[B]Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla :D.
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice. :)


Jsi si koupil diesela a vsechno tohle jsi menil? Ja ho mam rok a pul nalital jsem snim 60 tis a menil jsem akorat ty zhavicky, tam je cena stejna jako za dobry svicky tj. 400 za kus... Klidnejsi motor? U Lukka lajk nepozna jestli je to benzin nebo nafta...

Napsal: pon 08.12.2003 10:40
od skautik
:D dobre

zezacatku jsem mel pocit, ze se tu bavime o "obvyklych" vecech. Ted tu vytahujete turba, motory upravene divizi motorsportu a podobne veci.

se podivejte na http://www.supercarchallenge.nl/video/Assen-bmwSTW.wmv

udajne diesel alespon kriznik a jfk to tvrdi :)
odkaz na foru jsem nenasel

Podle me je obykly TURBOdieslový motor a ATMOSFERICKYbenzinový motor

pokud neco srovnavat tak srovnavejte tohle :)

Napsal: pon 08.12.2003 10:46
od skautik
Originál zaslal Baxon
[B]Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla :D.
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice. :)


ten diesel bude mit porad stejnou spotrebu a otom to je, proto se dieslove motory delaji, ne? :)