Přesně tak, BMW jmá sposta dobrejch dílů, který držej, blok, hlava, písty který neodcházej ale vstřikovače CR se holt opotřebovávaj tak tam BMW nasolí cenu třeba 10tinu vozu - ať platíme....... Ale nesouhlasim, že se nedá vydělávat na "věčnejch" autech - MERCEDES BENZ W 123 W 240 nebo 300D vydržel normálně 500.000 km a u taxiků i víc a Mercedes nezkrachoval.......jenže se to všechno dělalo v Německo MADE IN GERMANY....dneska tmáte ale příslušenství tzn. palsty, elektromotorky, čidla, tacháče všechno korejský, čísnký, polský... to se někde musí projevit
napište kdo osobně měnil CR vstřikovače za nové, ale osobně, ne zprostředkovaně typu "soused měnil" nebo "v německu je hafo odstavený BMW 530d kvůli vadě vstřikovačů"
zatím tu je jen osobní zkušenost Vlasty, který si "pouze pro jistotu nechal repasovat všechny vršky vstřiků za 10 tisíc"
No myslel jsem koho k tomu dohnala skutečně situace, že už nepomohla ani repase vršku, ne kdo je měnil, protože má vstřik doma a metoda "pokusné výměny" je jednodušší i než jakákoliv diagnostika.
každopádně zkušenosti napiš
P.S.: až pojedeš do Prahy, tak se ozvi, pokecáme, známe se už přes druhé fórum ...
No mě k tomu ale bohužel dohnala skutečná situace,na žádný pokusy si nehraju.Nebudu sem psát hypotézy.Až to bude hotový tak dám samozřejmě vědět.
Jinak v Praze se můžeme potkat zítra pokud budeš mít chvíli.Dopoledne,nebo navečer,odpoledne mám s holkou aerobik.608885188 napiš kdyžtak SMS.
No vždyď je to tu furt dokola. Vždycky když se ozve oprávněná kritika nehoráznejch cen vstřikovačů CR, tak tu někdo začne blekotat, že ten díl vydrží věčnost a když už nemá argumenty, tak se obouvá do VW že dělá taky drahý vstřikovače. A když i to mu vyvrátíme, tak začně sprostě nadávat na VW a kulturu chodu jejich motorů.
Jak malé děti, Prostě ty vstřikovače jsou průser, je to riziko a jsou fakt drahý. A komu neodejdou, ten má štígro. A stejně je nejpozdějc po 250.000 km musí vyměnit.
:!: Ale dobrá zpráva nakonec: BOSCH by měl údajně dodávat jako náhradní díly i spodky vstřikovačů. Termín ale zatim není znám. Takže pak by ta repase neměla stát Mailand resp. nebylo by nutný kvůli spodku vyměnit selej vstřikovač !
Kuba píše: :!: Ale dobrá zpráva nakonec: BOSCH by měl údajně dodávat jako náhradní díly i spodky vstřikovačů. Termín ale zatim není znám. Takže pak by ta repase neměla stát Mailand resp. nebylo by nutný kvůli spodku vyměnit selej vstřikovač !
Ja bych se moc neradoval, aby to nedopadlo jako s Delphi. Ti uz take mluvi tri roky o tom, ze uz za mesic bude mozne snadno opravovat jejich vstriky a dodneska ticho po pesine.
Kuba píše:a když už nemá argumenty, tak se obouvá do VW že dělá taky drahý vstřikovače. A když i to mu vyvrátíme, tak začně sprostě nadávat na VW a kulturu chodu jejich motorů.[/b]
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Kuba píše:a když už nemá argumenty, tak se obouvá do VW že dělá taky drahý vstřikovače. A když i to mu vyvrátíme, tak začně sprostě nadávat na VW a kulturu chodu jejich motorů.[/b]
Kuba píše:a když už nemá argumenty, tak se obouvá do VW že dělá taky drahý vstřikovače. A když i to mu vyvrátíme, tak začně sprostě nadávat na VW a kulturu chodu jejich motorů.[/b]
vole vyvratil ti to nevyvratitelnym tvrzenim, ze je muze mit za 200 korun nebo kolik to psal.... to ti nestaci?
Ty ironický vejšplechty opravdu o něčem svědčej. Hlavně o pisateli Já sem psal a doložil zdrojem, přičemž těch zdrojů je víc, jelikož jsem tam sám už nekolik těch vstřikovačů - elementů čerpadlo-tryska kupoval, že se dají bežně pořídit v Německu a Rakousku za 120-140 Euro tzn. kolem 4.000,- Kč za kus. To ale bohužel neplatí pro CR-vstřikovače na BMW bez ohledu na to, jakej má ceník AUTO-KELLY nebo ELIT. Elektroniku taky kupuju v Německu pořes internet, páč mi vychází o 20-30 % levnějí než u nás, což se u notebooku za třeba 40.000 Kč už vyplatí.
Vlasta píše:[quote="Kuba"]a když už nemá argumenty, tak se obouvá do VW že dělá taky drahý vstřikovače. A když i to mu vyvrátíme, tak začně sprostě nadávat na VW a kulturu chodu jejich motorů.[/b]
vole vyvratil ti to nevyvratitelnym tvrzenim, ze je muze mit za 200 korun nebo kolik to psal.... to ti nestaci?
Ty ironický vejšplechty opravdu o něčem svědčej. Hlavně o pisateli Já sem psal a doložil zdrojem, přičemž těch zdrojů je víc, jelikož jsem tam sám už nekolik těch vstřikovačů - elementů čerpadlo-tryska kupoval, že se dají bežně pořídit v Německu a Rakousku za 120-140 Euro tzn. kolem 4.000,- Kč za kus. To ale bohužel neplatí pro CR-vstřikovače na BMW bez ohledu na to, jakej má ceník AUTO-KELLY nebo ELIT. Elektroniku taky kupuju v Německu pořes internet, páč mi vychází o 20-30 % levnějí než u nás, což se u notebooku za třeba 40.000 Kč už vyplatí.[/quote]
No vidíš jak jseš dobrej, a ve Státech je ještě levnější.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Elektroniku taky kupuju v Německu pořes internet, páč mi vychází o 20-30 % levnějí než u nás, což se u notebooku za třeba 40.000 Kč už vyplatí.[/quote]
Aha problém je, že pro levný díly z BMW bys měl zkusit na druhou stranu a to do Ruska a bez internetu. Není problém sehnat, ale naučit se to, horší je, že to co už znáš už neuplatníš. Změna je život...
RSak píše:to Kuba: ty problém s CR vstřikovači řešit nebudeš, tak trochu méně zběsilosti a více úsměvu
teda RSak ty musíš bejt vypatlaná palice až to bučí....forum je od toho aby se řešily problémy ne ? Kuba má pravdu, snes tady nejvíc argumentů, nejprv čti a pak něco piš !!!! Obhajuješ politiku BMW který jen ždímou z lidí prachy. Proč se na VW dá sehnat origoš vstřikovač se zárukou na 4000 a na BMW ne ??? Hm ?????
Kecy že v Rusku je to lacinější je další zhovadilost vypitýho mozku..... kod by to jezdil shánět do Ruska? To jako vyvrací argument že v Německu je to lacinější než u vydřiduchů u nás a že transakční náklady na obstarání těch vstřiků sou relativně nízký ?? Uvažuj než něco napíšeš !!!!
David30: Koukám, že jsi taky úplně mimo mísu. Já nevím, proč tady největší potřebu řešit problém s CR vstřiky mají lidí, kteří si auto s touhle technologií nikdy nekoupí a všechny informace mají jen z JPP.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
RSak píše:to Kuba: ty problém s CR vstřikovači řešit nebudeš, tak trochu méně zběsilosti a více úsměvu
teda RSak ty musíš bejt vypatlaná palice až to bučí....forum je od toho aby se řešily problémy ne ? Kuba má pravdu, snes tady nejvíc argumentů, nejprv čti a pak něco piš !!!! Obhajuješ politiku BMW který jen ždímou z lidí prachy. Proč se na VW dá sehnat origoš vstřikovač se zárukou na 4000 a na BMW ne ??? Hm ?????
Kecy že v Rusku je to lacinější je další zhovadilost vypitýho mozku..... kod by to jezdil shánět do Ruska? To jako vyvrací argument že v Německu je to lacinější než u vydřiduchů u nás a že transakční náklady na obstarání těch vstřiků sou relativně nízký ?? Uvažuj než něco napíšeš !!!!
Vlasta píše:David30: Koukám, že jsi taky úplně mimo mísu. Já nevím, proč tady největší potřebu řešit problém s CR vstřiky mají lidí, kteří si auto s touhle technologií nikdy nekoupí a všechny informace mají jen z JPP.
A co když si tu technologii nepoříděj právě proto, že jsou k ní oprávněně kritický, protože jim to za to riziko nestojí, hm ? Protože když už to má někdo doma a s BÁWem dělá ramena před sousedem ( a přitom škudlí na spotřebě místo aby šel do BÁWa benzinu, což je PRAVÝ BÁWo ) tak už s tim rizikem opravy vstřikovačů za desítky tisíc korum musí žít a musí si řikat, že to dobře dopadne = iracionální postoj.
Co mám za auto ? MB 250 TD ( cena vstřiku: 600,-- )
VW 2,0 TDI PD
RSak píše:to Kuba: ty problém s CR vstřikovači řešit nebudeš, tak trochu méně zběsilosti a více úsměvu
teda RSak ty musíš bejt vypatlaná palice až to bučí....forum je od toho aby se řešily problémy ne ? Kuba má pravdu, snes tady nejvíc argumentů, nejprv čti a pak něco piš !!!! Obhajuješ politiku BMW který jen ždímou z lidí prachy. Proč se na VW dá sehnat origoš vstřikovač se zárukou na 4000 a na BMW ne ??? Hm ?????
Kecy že v Rusku je to lacinější je další zhovadilost vypitýho mozku..... kod by to jezdil shánět do Ruska? To jako vyvrací argument že v Německu je to lacinější než u vydřiduchů u nás a že transakční náklady na obstarání těch vstřiků sou relativně nízký ?? Uvažuj než něco napíšeš !!!!
mě neurazíš, na to jsem trénovaný od zákazníků,
také mě samo nenadchne cena nových CR vstřikovačů, ale opakuji že jediný kdo tu může spolehlivě říci o cenové náročnosti opravy CR vstřikovačů, je Vlasta, všechno ostatní jsou jen příspěvky "můj známý má známého a ten mu říkal", jak mám 100% důvěřovat Kubovým příspěvkům o vstřikovačích, když jeho neznám, sám BMW nemá a píše podivnou příhodu "že jeho soused vyměnil všechny nové CR vstřikovače za 50 litrů a proto chce auto prodat". Naproti tomu znám Vlastu, vím že má 2 BMW a neuvádí "podivné" příhody, dále znám několik lidí s 3,0d, kterým by případný problém se vstřikama na delší dobu vyřadil auto z provozu ale stále denně jezdí.
A protože nechci před problémem CR vstřiků strkat hlavu do písku, ptám se znovu, přihlašte se kdo osobně řešil nebo řeší problém se vstřikama na 3,0d
Problém se vstřikama řeším denně.Od té doby co se tady tak pěkně rozvinula plodná diskuze okolo nich,tak se každé ráno projistotu přesvědčím jestli je tam vůbec ještě mám a po nastartování asi tak cca hodinu a půl(do úplného zahřátí)poslouchám jestli vstřikujou dost pravidelně a některej to nešidí. Jo a scháním 70000,- na nové - nevíte kdo by mi pujčil?Já totiž vlastně nemám ani na naftu.