Stránka 11 z 18

Napsal: pon 09.11.2015 10:23
od hurvajs77
Teddy píše:...Zásadně parkuju na pražáka..... přes dvě místa
to jsem nevěděl, že je životní styl. Takhle parkuji už několik let a budu do té doby, než budou češi ohleduplní a parkovací místa větší. Což nebudou... Jinak tenhle jev jsem viděl i dost krát na horách v Rakousku, jak od nedomrdlech němců (rakušanů) i samotných němčourů

Napsal: pon 09.11.2015 11:16
od JaraX
na ten dynamic jsem dost čuměl, jsem zvědav

Napsal: pon 09.11.2015 11:18
od hurvajs77
jestli se nepletu, tak je u G11 ještě nějaká volitelná výbava, která vylepšuje jízdní vlastnosti - jakože více komfotnější DD.

Napsal: pon 09.11.2015 15:22
od zzeli
Teddy: No ja prave psal schvalne odparkovani, protoze je mi jasny, ze parkovat s tim natesno neni dobry.
Jo, ten park/unpark bych vyzkousel do nejakyho prudkyho kopce, idealne na snehu a pak jeste prejezd obrubniku. Zajimalo by me, co to auto udela :D Umi to i tocit kolama? Ze by si to uplne samo zaparkovalo bez ucasti ridice, aniz by se to auto muselo na to "prednastavit".
El. DD beru jako pokrok, kdyz uvazim jak se ta hydraulicka verze sere. Porad to tu nekdo resi. Nicmene az se el. DD posere, tak to bude stat asi za to, protoze ty el. motory tam budou muset mit prevody, ktery se casem mechanicky vyklepou a budou mlatit a budou drahy jako prase. Takze to ukaze az cas. Cloveka, ktery koupi novotu, to nemusi zajimat.

Napsal: pon 09.11.2015 15:57
od Filozof
JaraX píše:jeslti vás to zajímá tak jak najdu čas a budu ji mít pujčenou tak mužem něco s vlastnemcem natočit :) srovnavaci test g12 a e66


Určitě mě to zajímá a plno fandů BMW. Tak vemte kameru a můžete projít auto jak interier tak zevnějšek i motor jak se vám co líbí jaké jsou pocity z ovládání auta a jízdy a jak jednotlivé prvky výbavy fungují atd.
Budeme jistě rádi za 5-10let se ty auta začnou zde na klubu kupovat, tak budou lidi aspon vědět co to umí a jak to jezdí a do čeho jdou . :)

PS: třeba se vám natáčení zalíbí a uděláte více videoreportů kolem různých modelů BMW.

:wink:

Napsal: pon 09.11.2015 16:19
od JaraX
hydrualickej DD že se sere? myslím že naprosto vyjímečná věc

Napsal: pon 09.11.2015 17:13
od hurvajs77
zzeli píše:...Cloveka, ktery koupi novotu, to nemusi zajimat...
Přesně tak, to bude zajímat bohužel jen nás...

o tom, že se běžně sere hydr. DD jsem nějak neslyšel...

Napsal: pon 09.11.2015 20:21
od Jaris330D
Teddy píše:To parkování funguje skvěle.
Vystoupíš si, zaparkuješ dálkovačkou a jdeš si nakoupit. Pak když se v klidu vrátíš, vedle stojící auto už je pryč, ale zůstala ti po něm ve dveřích díra a škrábanec. Ona jaksi ta tlustá vidlačka v tý svý český popelnici tohle parkování jaksi nemá a nějak se do toho vraku nasoukat musí, aby odjela.

Já takový systém nepotřebuju. Zásadně parkuju na pražáka..... přes dvě místa

Takhle parkovala i švagrová dokud ji někdo neobjel auto klíčem. :)

Napsal: úte 10.11.2015 01:29
od zzeli
Vzdyt porad nekdo pise, jak mu DD tece, vynechava, hlasi na diag apod. Nerikam, ze to jsou nejake fatalni zavady, ale prijde mi, ze to je po trubce nejcastejsi zavada :)

Napsal: úte 10.11.2015 07:51
od JaraX
po trubce možná, protože zrovna ta trubka není vůbec častá závada, furt se to to tady omýlá, ale řešilo to tady tak 5 lidi, já osobně znám jen fishmakera, ke mě přijela jen 760 se závadou trubky, jinak nikdy nikdo, nejčastější závadou sou gufera, to má každý cca 3-4 auto, ale na to že E65 dělám cca 40-50ks tak jsem dynamic drive spravoval celkem 1x na takové pasti která ma najeto 700tkm a ted to budu dělat podruhy na byvalce tchána a JohnyhoB kde zlobí nějakej ventil.
mě se libi jak tady na foru se vždycky někdo něčeho chytne a pak se to omílá furt dokola.
ano často tečou ventildekle, často to má špatný gufera, často teče čidlo tlaku oleje, ale trubka je zrovna věc vyjímečná, stejně jako závada DD která když hodně tak potká každou 10tou sedmu, takže jestli ten elektrickej DD bude aspon z pulky tak spolehlivej jako ten hydrualickej tak budu moc rád (o čemž pochybuju když srovnam elektricky a hydraulicky servo)

Napsal: úte 10.11.2015 09:38
od hurvajs77
však to ukáže čas, jestli je to krok zpět nebo kupředu. Majitele nových 7er to zajímat nebude

Napsal: úte 10.11.2015 10:23
od JaraX
to určitě ne, mě to nijak netrápí :)
já třeba ten hydrualickej DD slyším když jedu potichu, ten elektrickej třeba slyšet nepude

Napsal: pon 16.11.2015 19:45
od Blackie
Dneska s tim přijel známej a byl z toho auta hodně zklamanej. Design je něco jako Hyundai,ale věřim že třeba čínskej trh tyhle pouťoviny nadchnou. Za mě na pohled velký zklamání a pro něho ještě větší,to auto ho nepřesvědčilo aby si ho objednal..
Jeho současná 750 kterou má jako funglovku cca 6 let je o bambilion procent hezčí,má prostě koule a tahle nová sedma ne e :cry:
Nevim kam BMW spějě 8O

Napsal: pon 16.11.2015 19:57
od JaraX
mě se to třeba líbí

Napsal: pon 16.11.2015 22:36
od Blackie
Ale uznej že starší model byl hezčí... Jako já sem pozadu se zvykáním na nové modely,ale tohle mě opravdu neoslovilo :(

Napsal: pon 16.11.2015 22:49
od JaraX
no nevím, mě to přijde stejny, obojí sou "tuctové sedmy" nic revolučního jako E65 předFL, sere mě že obrazovka navi není zakomponovana do palubky

Napsal: úte 17.11.2015 09:18
od jozin7
Ta navi je priserna cela..Genialni a jednoduche reseni z e65 se vytratilo.nevim proc vymyslej furt neco noveho jak to stare funguje.V jakemkoliv slunci je vse citelne,kdyz je ten monitor v kaplicce utopen..Taky nevim kam to speje s bavorem...Prostoroe nevim jak je na tom,jen vim ze f01 750i od souseda pusobi stisnenejsim dojmem ,za volantem myslim,nez ma stara 745i.O te nove nevim jak je na tom.

Napsal: úte 17.11.2015 10:13
od Vlasta
První s touto koncepcí displeje přišli v nové X5. Když jsem to viděl, nechápal jsem. Proč aspoň do sedmy nemohli udělat něco, jako má MB S - dělený displej

Napsal: úte 17.11.2015 11:55
od pGb
podobně nová XC90 od volva, ta televize tam je strašná ošklivost

Napsal: úte 17.11.2015 14:00
od kurevtor
mno, s tou kapličkou s vámi více méně souhlasím, v E65 je ta palubovka díky tomu velmi zajímavá... ale nalejme si čistého vína - taky to má svý mouchy... já mam přes dva metry - v E65 ležím a s kapličkou mám problém, protože například vůbec nevidím na tu dolní lištu displeje, kde je ukazatel klimatizace a čísla tracků cédéčka...

Co se týče displeje v nové 7er, nic jiného jim asi moc nezbývalo, musí držet linii s ostatními modely.

Co se týče W222, ta má podle mě interiér lepší než nová sedma, je to poměrně nekonvenční. Ale jinak je taky předisplejovaná. Když jsou ty displeje zhasnutý tak to vypadá jak dva položený ipady vedle sebe... Alespoň je to ale u mergla pokrok vůči vlastnímu designu, kde v dnešních modelech stojí na palubce ten divnej tablet. To je příšernej hlavně proto, že ten dispej má (nevim přesně) kolem 7 palců a kolem displeje je pak zbytečně velkej rám, kterej jen vizuálně zvětšuje ten tablet, ale samotnej displej je mnohem menší. Takže to vypadá lacině.

Takže mě tu ukřižujte, ale z mého pohledu má displeje nejlíp řešený Audi A8. ;-) Proč? 1) Nemá digitální ukazatele rychlosti a otáček. 2) Displej můžeš zavřít a schovat. Např. v E65 nejde diplej ani vypnout, umí jen svítit černě, mít displej zavřenej je dobrá věc.