Stránka 11 z 60
Napsal: úte 12.04.2016 09:06
od BudVlad
Žaluzie jsou v aerodynamic package. Nic takového jsem neobjednával, ale asi je to součást M paketu u E92. Dočetl jsem se že je to ovládané magnetem a při vypnutém zapalování nebo při poruše se to uvolní. Já mám vypnuté zapalování a poruchu a nehnu s tím.
Napsal: čtv 14.04.2016 15:21
od pavproch
Tak, neska sem mohl být o N53B30 kratší....
pavproch píše:Tak nevím, esli sem to měl v ruce já nebo on nebo štěstí v neštěstí či co....
II/150 od BpH směr VM, první les a za ním ostrá levotočivá... za sucha a bez protiprovozu to tam řežu 120+.... neska scalo a proti mně jel kamjon a za ním kolona, taxem do zatáčky najížděl max 65kmph.... zaplaťpanbu... ten chuj kamjovovy i dyž ňa viděl, si tu zatáčku tak nadjížděl, že byl dobře metr za čarou, což pro mě znamenalo jít až na krajnici, ta ňa naudržela a už sem šel i s bramborem na výlet do pole.... prvních 30 metrů nedobrovolně, další 250m (kotníkovým bahništěm) až na nejbližší vjezd zpět na cestu už dobrovolně.... normálně zázrak, přes hluboký ryncál sem to udržel obkročmo, o 20cm minul pařezy po pokácených švestkách a o 15cm hromadu naskládaných sněhozábran.... a pak se krz to pole vyhrabal jen díky xDrive.... auto posekalo hafo trávy a nabralo ještě víc hlíny do všech spár zespoda ale kromě ztracené krytky pod výpustný ventil voleje z vany asi nic netknuté, neháže, jede i brzdí rovně, nedostalo žádnou ránu (už sem to měl pod wapkou a na zvedáku u michala) ..... ufffff.... ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^
zítra to dám rači ale na geošku.....
Zasraný kamjoniska.... myslím, že to byla cisterna z blízké zásobárny Čepro, ale jistý si nejsem.... :ymdevil:
Napsal: čtv 14.04.2016 16:02
od MMM123
Toto nebudeš chcieť mať v histórii vozidla, keď ho budeš predávať

))
Napsal: čtv 14.04.2016 16:25
od pavproch
klidně to přiznám... já totiž 3er prodávat nehodlám...

Napsal: čtv 14.04.2016 16:30
od BudVlad
+1
Napsal: čtv 14.04.2016 16:36
od MMM123
pavproch píše:klidně to přiznám... já totiž 3er prodávat nehodlám...

veď ja viem, čítam to tu:: bol to vtip:)
Napsal: čtv 14.04.2016 16:54
od Totic
"Chuj kamjonovy"

si to nejspíš sunul z Čepra Loukov či co to tam je.. Tam dělá Plachý - týpek zrovna dobrou geošku, aj na závoďáky. Ještě, že to Skočdopole dobře dopadlo.
Napsal: čtv 14.04.2016 16:58
od MMM123
Totic píše:"Chuj kamionovy"

si to nejspíš sunul z Čepra Loukov či co to tam je.. Tam dělá Plachý - týpek zrovna dobrou geošku, aj na závoďáky. Ještě, že to Skočdopole dobře dopadlo.
tento bol tiež dobrý:)
Napsal: čtv 14.04.2016 17:32
od pavproch
já právě jel k plachému na geošku... a takle to dopadlo... geoška nebyla...

Napsal: čtv 14.04.2016 17:49
od MMM123
pavproch píše:já právě jel k plachému na geošku... a takle to dopadlo... geoška nebyla...

tak teraz bez srandy: muselo to byť nepríjemné a dopadnúť to mohlo všelijako...
Buď rád, že si to zvládol a v podstate sa nič nestalo. Ckcel by som ťa vidieť v tej zákrute, keď tam znovu pojdeš na tú geometriu

Napsal: čtv 14.04.2016 17:57
od pavproch
jj, z ().() klika
to víš, že tam příště pojedu jak pipinka...

Napsal: čtv 14.04.2016 20:47
od matiz
A do prdele. Jeste ze to takhle dopadlo !!!
Napsal: ned 01.05.2016 19:58
od pavproch
Hmmmm, tak to vypadá, že motoru v bramborovi (aktuálně 220tis km) začal lehce chutnat wolej..... 3/4litru @ 6200km, což je zhruba o polovinu víc, než žral doposud.... 5w-40... řešit to ještě nebudu.... ešče musí vydržet 80tis km, až bude na tachu 300, tak.... co udělám, už sem tu psal...

Napsal: úte 02.08.2016 10:27
od mykovec
Ahoj všem, prosím o radu k mému problému, který řeším asi poslední měsíc na mojí E91 2007, 255tis najeto.
Po projížďce na německý dálnici ve vysoký rychlosti se objevilo toto: při jedný z dalších akcelerací zlehka začal klesat výkon, potom se objevila kontrolka motoru, která následně za 2 min, než jsem stačil sjet na parking sama zhasla. Od té doby se děje toto:
na 5 a 6 rychlost při 2500ot. (v podstatě přesně tyto otáčky) začne vynechávat jeden (možná 2) válce, pokud dál nezvolním a přišlápnu, vyskočí kontrolka motoru a pak už vynechává motor v celým spektru i na volnoběh. (dokud se ale kontrolka nerozsvítí, tak pouze na poslední 2 stupně od těch 2500 ot.) Pokud pojedu zlehka do 2500, závada se vůbec neobjeví, běh vyrovnanej, ani spotřeba není vyšší. Pokud už kontrolka svítí, vypnu a zapnu motor, kontrolka zase zhasne a jedu podle stejnýho scénáře do těch 2500ot.
Dle mechanika byly špatný hodnoty na vstřikách, vyměnil se ten nejhorší, bohužel nepomohlo. Nechal jsem teda vyměnit všechny, jenže to taky nepomohlo. Zdá se mi, že mechanik ví prd a já jsem v tom už docela za dost peněz a řešení v nedohlednu. HPFP vyměněná originál před 5tis km. (ta byla po koupi špatná, o tom se vědělo). Svíčky vyměněný těsně před HPFP (jaký tam jsou nevím)
Mechanika potřebuju obecně vyměnit hlavně kvůli extrémnímu nedodržování termínů, kdybyste náhodou věděli o někom, kdo se vyzná nejlépe konkrétně v N53 (nebo N54/55) v okolí Česk. Budějovic, byl bych vám velice vděčnej, ačkoliv tenhle fail potřebuju ještě s tím současným mechanikem dodělat a nějak to finančně všechno vypořádat.
Předem díky moc za rady. Michal
Napsal: úte 02.08.2016 10:37
od Joshuax
A diag hlasi co pri tom, kdyz to kravi ? Nejaky error kody ?
Napsal: úte 02.08.2016 11:20
od starML
Jak píše Joshuax, vyčíst BMW diagnostikou. Kontaktuj BudVlad viz předchozí stránka.
Napsal: úte 02.08.2016 11:21
od mykovec
Zjistím a napíšu, hned jak to půjde. Díky.
Napsal: úte 02.08.2016 17:16
od de-nitro
nakodovali jste ty vstriky?
Napsal: úte 02.08.2016 19:27
od BudVlad
V Budějovicích můžu doporučit Václav Novotný Zacharova 5, Dobvrá Voda Tel: 608 212177.
Napsal: pon 08.08.2016 16:07
od mykovec
Ahoj,
přesný kódy bohužel nemám, mekánik mi to nedodal a už to vyřešil (alespoň to původní). Po chybě vstřikování, se objevila chyba zapalování, svíčka na 6. byla upálená a těžko říct, kdo kecá, buďto svíčka vydržela jen 5tis km (a nebo tahle jedna nebyla měněná. Všechny ale byly NGK a ty ostatní jak nový, jen jedna v čoudu). Vyměněno radši všech 6 na originál.
Bohužel po cca. 100km se objevila nová věc: lambda B1S2 a já si říkám, kdy už se dostanu do stavu, že to alespoň chvíli pojede

O původu zbývajících 3 totiž informace nemám a těch 250tis km zdá se, že bude asi hrana na většinu dílů u N53.
Díky moc za tip na mechanika. Michal