Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw vs audi
Re: Bmw vs audi
JaraX píše:i moje stara 745i ma lepší reakce jak G11 750d, prostě ty projevy jsou furt jinde než u benzínu.

uprimne v 750d jsem nejel. Ale tyhle tvy subjektivni bachorky jsou fakt vtipny.
750d ma 4, slovy CTYRI turba. To uz myslim trosku zatahne do sedacky. 2 jsou nizkotlaky a jedou furt, takze skoda, odpada totiz pohadka o pul minutove turbodire. Dalsi dve si s tim hrajou ve vyssich otackach takze to asi lehce potahne.
0-100 za trapnych 4.6s / 745i za krasnych 6.3, 0-200 ma 750d za 18, 745i za 24. Cili to musi jet jak zmrd, jinak by tohle asi nenamerili.
Cili je to rychlejsi i pruznejsi, ale ty to pochcijes "projevy sou furt jinde". Jasnyyyyyy

A co se tyce benzin vs nafta obecne. Shanim ted dalsi auto a mam vybrano 2.4 dyzlacka (srdicka). Uz tenhle motor mame v rodine a je to drzak co neklepe a nerve a co celkem jede a to do 5l. Cili ja s tim pojedu za 8 coz je oproti me mrdkochcance z kanalu (Snejk TM) fakt nadhera. No a nahodou presne takovym autem co chci, vcetne vybavy, me minuly tyden vezl kolega. Rikam to je nahoda jak prase. Sednu do toho a motor nejakej vykloktanej a prevodovka totalne nekomfortni, jakoby se to auto nemohlo rozhodnout kdy radit a jeste to cukalo jak kreten. Najezd malej a auto servisovany v autorizaku. A byl to benzin. 2 stejna auta a nafta z toho proste leze lip....
Re: Bmw vs audi
jedinej kdo tu furt vomila ty socky jsi ty. Obcas to nekdo placne ve vtipu, mozna, ale jinak tu ma kazdej na parku nejakej posranej plyn. Chci to, dam si to, nechci to, mrdam to. Obcas nekdo zjistuje a pta se nebo proste diskutuje. Ale do pici nevim, ze by vo tom tady furt nekdo musel tak bajkovat (mozna jeste filozof) a furt to vsem cpat a obhajovat si to. A obhajovat proti v podstate nikomu, protoze to maji vsichni v pici na co kdo jezdiJaraX píše:horan to napsal hezky, s tím že právě lidi co mají nafto obvykle označují ty co mají LPG za nějaké socky, vždyt oni jsou uplně stejné socky, když jezdí na naftu.
uplně nejvíc správný je jezdit na benzín, ale na to málo kdo má aniž by mu to ohrozilo rozpočet.
jde o to že lidi s naftou nemaj většinou s LPG zkušenosti, neměli to., kdežto většina lidí co jezdí na LPG naftové auto měla. cílem není nikomu nutit LPG místo nafty, ale vysvětlit jim to že to není nic špatného, že všechny vlastnosti toho motoru zustanou, atd.

ty spatny veci tu byly popsany 100x, tys je 1000x jakoby vyvratil, ale furt proste to chces resit a furt se budes dotazovat, furt nekoho potrebujes presvedcovat, abys pak napsal: "kolik si toho najel s....."JaraX píše: já ujedu třeba 700km na LPG to ti přijde malo jo? není problém, dá se přidat nádrž do kufru a znásobit dojezd na dvojnásobek, kdyby někdo chtěl.
co je teda na tom plynu špatnyho?
Nestacilo to 19x?
[/quote]
ale Mustang s V8 na LPG je furt mustang s V8, akorát jede na LPG, má stejnej vykon, zvuk, vlatnosti, jen jezdí levněji a má menší kufr. žádné další rozdíly.[/quote]
Akorat jede na LPG, aha no

Cili v postate zadne dalsi rozdily.
Re: Bmw vs audi
jo ale tohle jsou Nizozemci. A ti jsou hodne specificti, protoze jsou velmi znami tim jak jsou "setrni". Rozumej setrivi, rozumej kolenovrti. Uz byl i pripad, kdy si nizozemec dal do Bentley GT 3.0 tdi, proste oni jsou takovy. Ted me ve ctvrtek vezl kolega. 2.4 benzin... Wow, ses teda urval na nizozemce rikam si... ale samozrejme, ze to mel s plynem. Nizozemci nemaji ani radi auta, blokujou je kde muzou. Maji na to obrovske dane, neumi jezdit a radsi pojedou na kole.bouloclo píše:Tady to jede, už jsem si chtěl přečíst, jak někdo vyměnil E65 za S8 nebo A8 D4, ale radši sem dám jednu reklamu...
Je škoda, že 760 nejde zplynovat, když jsem se díval na ceníky vedle v topicu, překvapilo mě, kolik z must have výbavy právě 760 už má v základu.
Ferrari zaplynuje jen dement, sorryjako. Zaplynujes nejakou vole Omegu 3.0 nebo vyjetou E65, abys usetril - supr a dobra prace usetris penize. Ale Ferrari zaplynuje jen konomrd.
Re: Bmw vs audi
taky nad tim dumam... Fakt nezapomenu na Jaraxovo predprodejni report - zavada neumyty podvozek. Ale LPG v pohodeeeeKane píše:Mě spíš nejde pochopit jak na jedné straně Je někdo schopný psát, že když není například u krytu motoru origo šroubek nebo podobný hovno, pak celý auto stojí za hovno protože zanedbané údržba a na druhou stranu si dám do auta jasně neoriginální plyn a ještě se cítím uraženej když někdo řekne že plyn by nechtěl

PS: neska v tej pojebanej Prahe plnej vlastizradcu zavreli tunel. Zahorelo tam auticko... hned cumim po fotkach jakej vrak tam samou laskou vzplanul... a podle fotek na 90% tipuju X5. V tom urcite propan butan nemel prsty


Re: Bmw vs audi
mne prijde hustej. Je sikovnej a vse si dela sam. Kazdej jinej borec v jeho botach by zprznil nejakou starou 3er a on z prdele tuni Multiplu... kdyz tam dal ten popcornovej omezovac otacek tak me to fakt rozsekalo.Jaris330D píše:Ten exot u te CNG prestavby je hustej. On nataci a poblije se tam, jak hovado.![]()
Jeste, jak nasava cichem, jestli mu to nekde neutika. V Multiple jsem jezdil, je to hrozna jebka a on si tam jeste da ruzove neony, aby byl videt az z vesmiru![]()
.
Re: Bmw vs audi
Kurevtore, plyn se dá namontovat tak, že ho klidně můžeš za dva roky vytáhnou a nikdo nic nepozná, nemusíš nic vrtat - krom sání, což je lehce vyměnitelná věc. A výkon nesnižuje..
Re: Bmw vs audi
https://www.7er.cz/forum/viewtopic.php? ... ě&start=60
benzín 233kW (316,8PS) @ 6016 RPM a 484,3NM @ 2060 rpm,
LPG 225,4kW (306,4PS) @ 6010 RPM a 476 NM @ 2075rpm

benzín 233kW (316,8PS) @ 6016 RPM a 484,3NM @ 2060 rpm,
LPG 225,4kW (306,4PS) @ 6010 RPM a 476 NM @ 2075rpm

Re: Bmw vs audi
verim, ze vykon klesne tak malo, ze to clovek nepozna a i to oktanovy cislo plynu pomuze, ale proste kdyz i vsichni monteri LPG uvadeji na webech apod, ze vykon klesne tak myslim, ze klesne. Kdyz ti vodjebe 20 koni ze 333 tak na to pichas, ale proste celkove: podle JaraXe 745i jede lepe nez nova 750d se styrma turbama, notabene kdyz jarax pali plyn tak proste nevim nevimTANN3R píše:Kurevtore, plyn se dá namontovat tak, že ho klidně můžeš za dva roky vytáhnou a nikdo nic nepozná, nemusíš nic vrtat - krom sání, což je lehce vyměnitelná věc. A výkon nesnižuje..

Ale netvrd mi, ze zaplynujes 1.6i a pojede to stejne a nepoznas rozdil... Nebo mi to klidne tvrdte, ale nechce se mi tomu verit (priznavam, ze zkusenost nemam).
Re: Bmw vs audi
Rozdíl tam je a to citelnej. Máme to na firmě v autech na lítačku, měl jsem to ve dvou svých "soukromých" autech, přiznám, slabších než je 745i a ty koně ti chybí. Jak říkáš, u silnýho auta se to ztratí, protože ten výkon reálně nepotřebuješ, ale u nějaký 1.6 to chce každýho koníka a na plyn jich pár pochcípá.
Re: Bmw vs audi
Oficiálně 5-10procent výkonu ti sebere ježdění na LPG takže -10koni u 300konoveho auta je úžasná hodnota.
LPG je od toho že šetří peníze .
Kdyby někdo chtěl dá se doladit LPG ze pojede jak benzin ale na úkor spotřeby tak mi to bylo plynářem řečeno. A těch 10koni za to fakt nestojí. Kdo potřebuje extra výkon tak ideálně na benzin.
U té 1,6i to nemá moc smysl tam ten propad výkonu je znatelný ale od 2,5i nahoru už to smysl má.
Mám tu dva kamose s amerikama a pravé tam ten LPG má obrovský smysl oni když jedou za 16-18l LPG tak si chrochtají blahem že je to to nejlepší věc co existuje. Prý díky tomu LPG se rozhodli Ameriku koupit.
Jinak by to auto asi nikdy neporizovali.
U 7er s V8 to považuji jako obrovský bonus jezdit v luxusním aute s výbavou a motorem za rozumné peníze.
Ot: dnes jsem jel ve funglovce Octavií 1,5tsi přes půl republiky motor ok je celkem svižnej ale je to tvrdé jak svina. A za 640k docela předražené firemní auto to ten Megan je extra pohodlnej o starém Bmw e38 se ani nebavím.
Když jsem vjel do díry tak rána jak prase a to jsem nečekal u tak
drahého auta, myslel jsem ze se zlepšili ale stále nic.
Ot2: dnes hořela x5 v naftě proste jebka kurevtore zjisti si které motory nejvíce chytají a hoří,,,,,,,, ano naftové motory napříč značkami
LPG je od toho že šetří peníze .
Kdyby někdo chtěl dá se doladit LPG ze pojede jak benzin ale na úkor spotřeby tak mi to bylo plynářem řečeno. A těch 10koni za to fakt nestojí. Kdo potřebuje extra výkon tak ideálně na benzin.
U té 1,6i to nemá moc smysl tam ten propad výkonu je znatelný ale od 2,5i nahoru už to smysl má.
Mám tu dva kamose s amerikama a pravé tam ten LPG má obrovský smysl oni když jedou za 16-18l LPG tak si chrochtají blahem že je to to nejlepší věc co existuje. Prý díky tomu LPG se rozhodli Ameriku koupit.
Jinak by to auto asi nikdy neporizovali.
U 7er s V8 to považuji jako obrovský bonus jezdit v luxusním aute s výbavou a motorem za rozumné peníze.
Ot: dnes jsem jel ve funglovce Octavií 1,5tsi přes půl republiky motor ok je celkem svižnej ale je to tvrdé jak svina. A za 640k docela předražené firemní auto to ten Megan je extra pohodlnej o starém Bmw e38 se ani nebavím.
Když jsem vjel do díry tak rána jak prase a to jsem nečekal u tak
drahého auta, myslel jsem ze se zlepšili ale stále nic.
Ot2: dnes hořela x5 v naftě proste jebka kurevtore zjisti si které motory nejvíce chytají a hoří,,,,,,,, ano naftové motory napříč značkami
Naposledy upravil(a) Filozof dne pon 15.04.2019 19:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Bmw vs audi
Jenom mě tak napadlo, jestli je benzínový motor který má přímý vstřik paliva, pořád lepší než nafta, těch problému je tam taky víc než dost. Přijde mi že se tu bavíme o sedmách které mají motory N62 ale nástupce N63 už asi taková hitparáda nebude
Re: Bmw vs audi
N63 je hamba BMW, totálny šrot.
Re: Bmw vs audi
Protože je (skoro) každej uživatel lpg kolenovrt, tak se to ladí na kompromis - tj. většinou nachudo. Když je to spíš do bohata, tak tam ztráta výkonu není v podstatě žádná a je úplně jedno, jestli je to 1.6 nebo 6.2. Nepoznáš nic.kurevtor píše:verim, ze vykon klesne tak malo, ze to clovek nepozna a i to oktanovy cislo plynu pomuze, ale proste kdyz i vsichni monteri LPG uvadeji na webech apod, ze vykon klesne tak myslim, ze klesne. Kdyz ti vodjebe 20 koni ze 333 tak na to pichas, ale proste celkove: podle JaraXe 745i jede lepe nez nova 750d se styrma turbama, notabene kdyz jarax pali plyn tak proste nevim nevimTANN3R píše:Kurevtore, plyn se dá namontovat tak, že ho klidně můžeš za dva roky vytáhnou a nikdo nic nepozná, nemusíš nic vrtat - krom sání, což je lehce vyměnitelná věc. A výkon nesnižuje..![]()
Ale netvrd mi, ze zaplynujes 1.6i a pojede to stejne a nepoznas rozdil... Nebo mi to klidne tvrdte, ale nechce se mi tomu verit (priznavam, ze zkusenost nemam).
Re: Bmw vs audi
tanner: to jsem nevedel
cheater: vsak to tu vystizne psal tusim TANNER, ze ty benziny s primym vstrikem jsou takovy benzinovy naftaky a jen si to taha neduhy dyzla do benzinovyho motoru....
filozof: bych chtel videt, teda slyset co se ozve kdyz vjedes do diry s tou tvoji prehistorickou nadherou
zpet k neexistujicimu tematu: minulej tejden sem mel nekolik jakoze road rages. Asi sem dlouho nedostal do drzky. Nejzajimavejsi se mi stal v Prahé, kde sem natrefil na typka tak 20 let v bilym Rapidiku kombi (Stazeny vokna, teploussky slunecni brejle z devadesatek, navolejovany vlasy vyjetym volejem a hudbu od nej sem slysel az do svyho auta pres voterenej sibr. Jo byl to rusak.) Ale jakoby celkem klidek. Nechtel me pustit v zipu a zacal se mi cpat na na blatnik a gestikulovat. Stahl jsem vokykno a jen sem se slusne, i kdyz lehce asertivne a se zvysenym hlasem, zeptal Umis pocitat? Slysel si nekdy vo zipu? Byl jsem fakt v pohode v ten moment tak myslim, ze nepad ani zadnej kripl, buzerant, chcanka ani jine osloveni. Ale typecek hned zacal hrozne rvat rusky a davat mi fakace. Ja jsem mu zatleskal a vysmal se mu do xichtu a do pruhu se nerval stejne. Stalo se v kolone. Typek to neunesl, stal za mnou asi 30 sekund, pak vyjel a odjel asi 400 metru kde to poslal do vedlejsky (lidi to tam delaj, je rozdil bejt na semaforu druhej nebo sto devatenactej na hlavni). Rikam si ok. A buzicek to najednou stocil a jede primo na me v protismeru. Poslal to pres dve plny do protismernyho odbocujiciho pruhu vedle me, najel na me asi tak na min nez pul metru a plivnul mi na auto a plnej pryc. Ja s usmevem na tvari, ze jsem vytocil nejakyho kripla cekam dal v kolone.
Najednou na me bezi typek z nejaky maly dodavky a ja si rikam, oukej co je zas tohle cy pico. A fakt sem cumel: typek prej "Cely sem to videl, cely! Jedem toho zkurvenyho rusaka rozmlatit ne?! Zitra jdu k soudu za tezky ublizeni na 5-12 tak je mi to jedno kurva." Rikam si, pico ja ty prazaky miluju. No a ja mu povidam, hele chcijem na nej ne, ho rozbijem a co si na nem vemem na chcipakovi, pichat more, nebudu to votacet pod 4 kamerama pres dve plny a nahanet se s nejakym rapidem, abych byl vecer v Krimi Zpravach. A tak tam tak stojime v ty kolone a lehce blokujem dopravu a dali jsme se do reci a von ze servisuje bramboraky a ja mu rikam OK ale tohle je sedmicka, to se umi servisovat jenom Snejk. A on prej no jasne, ja pracuju ve vedlejsi hale vedle nej
Takze Martine zdravim pokud tu jsi a doufam, ze te zprostili a sedet nepujdes. Pokud nezprostili tak napis kam jdes, poslu ti tam balicek.
Tolik k zbytecnemu verejnemu pozdravu Martina.
A ted k dotazu.
Dnes uz se asi neda pres RZ zjistit alespon ten pojistitel co? Potreboval bych zjistit majitele nebo kohokoli koho bych mohl ohledne tohodle kontaktovat (bez ucasti PCR) a uzit si to. Chtel bych si prijet pro 300 kc na mycku a kdytak si zapovyhrozovat a udelat trosku haloooo
Dneska s GDPR jsem v pici a typka uz nenajdu, ze? 

cheater: vsak to tu vystizne psal tusim TANNER, ze ty benziny s primym vstrikem jsou takovy benzinovy naftaky a jen si to taha neduhy dyzla do benzinovyho motoru....

filozof: bych chtel videt, teda slyset co se ozve kdyz vjedes do diry s tou tvoji prehistorickou nadherou

zpet k neexistujicimu tematu: minulej tejden sem mel nekolik jakoze road rages. Asi sem dlouho nedostal do drzky. Nejzajimavejsi se mi stal v Prahé, kde sem natrefil na typka tak 20 let v bilym Rapidiku kombi (Stazeny vokna, teploussky slunecni brejle z devadesatek, navolejovany vlasy vyjetym volejem a hudbu od nej sem slysel az do svyho auta pres voterenej sibr. Jo byl to rusak.) Ale jakoby celkem klidek. Nechtel me pustit v zipu a zacal se mi cpat na na blatnik a gestikulovat. Stahl jsem vokykno a jen sem se slusne, i kdyz lehce asertivne a se zvysenym hlasem, zeptal Umis pocitat? Slysel si nekdy vo zipu? Byl jsem fakt v pohode v ten moment tak myslim, ze nepad ani zadnej kripl, buzerant, chcanka ani jine osloveni. Ale typecek hned zacal hrozne rvat rusky a davat mi fakace. Ja jsem mu zatleskal a vysmal se mu do xichtu a do pruhu se nerval stejne. Stalo se v kolone. Typek to neunesl, stal za mnou asi 30 sekund, pak vyjel a odjel asi 400 metru kde to poslal do vedlejsky (lidi to tam delaj, je rozdil bejt na semaforu druhej nebo sto devatenactej na hlavni). Rikam si ok. A buzicek to najednou stocil a jede primo na me v protismeru. Poslal to pres dve plny do protismernyho odbocujiciho pruhu vedle me, najel na me asi tak na min nez pul metru a plivnul mi na auto a plnej pryc. Ja s usmevem na tvari, ze jsem vytocil nejakyho kripla cekam dal v kolone.
Najednou na me bezi typek z nejaky maly dodavky a ja si rikam, oukej co je zas tohle cy pico. A fakt sem cumel: typek prej "Cely sem to videl, cely! Jedem toho zkurvenyho rusaka rozmlatit ne?! Zitra jdu k soudu za tezky ublizeni na 5-12 tak je mi to jedno kurva." Rikam si, pico ja ty prazaky miluju. No a ja mu povidam, hele chcijem na nej ne, ho rozbijem a co si na nem vemem na chcipakovi, pichat more, nebudu to votacet pod 4 kamerama pres dve plny a nahanet se s nejakym rapidem, abych byl vecer v Krimi Zpravach. A tak tam tak stojime v ty kolone a lehce blokujem dopravu a dali jsme se do reci a von ze servisuje bramboraky a ja mu rikam OK ale tohle je sedmicka, to se umi servisovat jenom Snejk. A on prej no jasne, ja pracuju ve vedlejsi hale vedle nej

Tolik k zbytecnemu verejnemu pozdravu Martina.
A ted k dotazu.
Dnes uz se asi neda pres RZ zjistit alespon ten pojistitel co? Potreboval bych zjistit majitele nebo kohokoli koho bych mohl ohledne tohodle kontaktovat (bez ucasti PCR) a uzit si to. Chtel bych si prijet pro 300 kc na mycku a kdytak si zapovyhrozovat a udelat trosku haloooo


Re: Bmw vs audi
Přes RZ, pokud není auto registrovaný ve fleetu, zjistíš pojišťovnu. Tam pak můžeš zavolat, žes našel RZtu na ulici a že bys mu jí poštou poslal. Bába na lince by ti přes GDPR měla dát ledatak hovno, ale co ty víš
https://darujhovno.cz
Edit: Takže s flaškou na úřad, záleží kolik máš času

https://darujhovno.cz
Edit: Takže s flaškou na úřad, záleží kolik máš času
Re: Bmw vs audi
tady je to furt dokola,a došla sílem lidem něco dokazovat, stejně jako porovnavat něco co lidi odmitaj zkusit, trošku mě to mrzí za ty co mě ocení jako nějakej přínos. kdo se mnou bude chtit něco řešit, ten si mě najde jinde.
třeba se časem vrátím, ale zatím na celej BMW už seru. mějte se tu krásně
třeba se časem vrátím, ale zatím na celej BMW už seru. mějte se tu krásně
Re: Bmw vs audi
Já to tušil že to tak dopadne. Akorát nevím jestli to myslel tak že sere tady nato fórum a nebo na bmw celkově.
Ale myslím si že to bylo unáhlené rozhodnutí, stačilo napsat svůj názor a pak to dále nerozvíjet nereagovat na každou kokotinu. Být trošku nad věcí.
Ale myslím si že to bylo unáhlené rozhodnutí, stačilo napsat svůj názor a pak to dále nerozvíjet nereagovat na každou kokotinu. Být trošku nad věcí.
Naposledy upravil(a) cheater dne pon 15.04.2019 21:58, celkem upraveno 1 x.
Re: Bmw vs audi
samoze na klub
Re: Bmw vs audi
kurevtore rozhodně nová oktávka za 600k nemá vubec pohodlný podvozek a rány jdou do tvrdé sedačky takže to tebou trhne ...v BMW e38 na 16" to jemně citíš žes najel do díry ale sedačkou to netrhne rozhodně.
Jde o to že oktávky jsou prostě tvrdě naladěné i sedačky jsou celkem pevné a tvrdé až je to po chvilce nepříjemné.
Netvrdím že auto nejede pěkně a není příjemné na pěkné silnici ovládat i blbosti že ti volant sám zatáčí a drží stopu a adaptivní tempomat brzdí když hlídá. Ale prostě celkově naladěné auto na horší silnici je znát jak je tvrdé.
Osobně bych raději jiné měkčího francouze kdybych musel mít služebák ideální ten megan v petidvířku který žehlí vozovku oproti škodovkám a stojí mnohem méně.
E38 je staré auto ale charakter vozu pokud je udržován je prostě cítit i dnes že je to HIGH LEVEL.
Motor u oktávky jede velice pěkně na ten nemám žádný kecy je to 110kw a 1,5tuny auto stím jede krásně. Až na to vypínání válců na dálnici mi často display ukazoval že jedu na 2válce ...
Ale to už je dobou EKO-HUJERSTVÍ....vypínání válců i u 4válu a motoru na křižovatkách to je prostě dobou bohužel.
Jde o to že oktávky jsou prostě tvrdě naladěné i sedačky jsou celkem pevné a tvrdé až je to po chvilce nepříjemné.
Netvrdím že auto nejede pěkně a není příjemné na pěkné silnici ovládat i blbosti že ti volant sám zatáčí a drží stopu a adaptivní tempomat brzdí když hlídá. Ale prostě celkově naladěné auto na horší silnici je znát jak je tvrdé.
Osobně bych raději jiné měkčího francouze kdybych musel mít služebák ideální ten megan v petidvířku který žehlí vozovku oproti škodovkám a stojí mnohem méně.
E38 je staré auto ale charakter vozu pokud je udržován je prostě cítit i dnes že je to HIGH LEVEL.
Motor u oktávky jede velice pěkně na ten nemám žádný kecy je to 110kw a 1,5tuny auto stím jede krásně. Až na to vypínání válců na dálnici mi často display ukazoval že jedu na 2válce ...

Ale to už je dobou EKO-HUJERSTVÍ....vypínání válců i u 4válu a motoru na křižovatkách to je prostě dobou bohužel.