Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Co vám vadí na e65?
Re: Co vám vadí na e65?
kdyžtak ho odpoj a hned budeš vědět
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Co vám vadí na e65?
Mne to cidlo spoustelo alarm. Vymenil jsem cidlo a konektor (zoxidovanej na kasi) a od ty doby cajk (tuk tuk) 

Re: Co vám vadí na e65?
Jarax
Itchi: alarm se zatím nikdy nespustil a konektor OK.
Všem díky a nebudeme to tady řešit, ať tu není zmatek.

Itchi: alarm se zatím nikdy nespustil a konektor OK.
Všem díky a nebudeme to tady řešit, ať tu není zmatek.

Re: Co vám vadí na e65?
otázka jeslti to má alarm
Re: Co vám vadí na e65?
no jo pojízdná elektrárna tam je spousty čidel a jednotek atd tam se furt něco sere já jsem za čidla do své staré e38 už dal minimálně 14k a to vše originál jak ABS čidla na kolech co prostě zhnila po 20letech tak čidla teploty, a čidla vody a nevim čeho jo vlastně čidlo vačky a čidlo kliky jsem taky měnil ...
Postupně vyměnuji vše na autě co tam je ...to je prostě mazec no.
Zlaté staré auta z 60-80let kde žádné čidla nejsou jen mechanika a par táhel...
Výhoda je u starších aut že zdechne čidlo a auto jen řekne to či ono nejde ale jede dál ...
Novější auta se prostě postaví na zadní a zastaví a konec a nehnou se dokud se problém nevyřeší
Z toho mám nervy že si koupím novější auto a budu běhat na dálnici s diagnostikou a shánět čidlo nebo jednotku protože auto prostě dál nepojede ... prostě noční můra stalo se to už někomu ? Nebo e65 na toto netrpí ? Že by se auto odporoučelo a konec ?
Pokud tedy nekoupím auto ve vůni co bylo 13let garážované a má 50-90k na tacho...že ?
JINAK JARAXI díky za seznam ale čekal jsem větší tedy ... olej v automatu či desky a svíčky a filtry s kapalinama beru jako běžnou údržbu.
Spíše jen to co odejde stářím/teplotou/ nebo zatečením oleje/vody do jednotky.
Postupně vyměnuji vše na autě co tam je ...to je prostě mazec no.
Zlaté staré auta z 60-80let kde žádné čidla nejsou jen mechanika a par táhel...

Výhoda je u starších aut že zdechne čidlo a auto jen řekne to či ono nejde ale jede dál ...
Novější auta se prostě postaví na zadní a zastaví a konec a nehnou se dokud se problém nevyřeší

Z toho mám nervy že si koupím novější auto a budu běhat na dálnici s diagnostikou a shánět čidlo nebo jednotku protože auto prostě dál nepojede ... prostě noční můra stalo se to už někomu ? Nebo e65 na toto netrpí ? Že by se auto odporoučelo a konec ?
Pokud tedy nekoupím auto ve vůni co bylo 13let garážované a má 50-90k na tacho...že ?

JINAK JARAXI díky za seznam ale čekal jsem větší tedy ... olej v automatu či desky a svíčky a filtry s kapalinama beru jako běžnou údržbu.
Spíše jen to co odejde stářím/teplotou/ nebo zatečením oleje/vody do jednotky.
Re: Co vám vadí na e65?
Jarax: pokud se ta věc, co tak nepříjemně řve například při zvednutí zamknuteho auta....,.jmenuje alarm, tak ano, mám alarm. 

Re: Co vám vadí na e65?
houkajici alarm kvuli cidlu v kapote.... taky klasika co ma za sebou uz kazdej co ma sedmu dyl nez tyden... je takhle zavada v TOP20FilozofovinaSeznam?
soukupadam:

soukupadam:







Re: Co vám vadí na e65?
kurevtor : já tuhle závadu neměl...takže tvoje statistika pokulhává 

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Co vám vadí na e65?
A ja ji mel (tu zavadu) na sestce, takze dalsi hrebicek do tvy statisticky rakve 

Re: Co vám vadí na e65?
jo jinak jak se mi rozbil ten cudlik na loketce tak sem si rekl, ze je ten muj vracek jen nasranej a ze to nemam cas ted resit a ze pockam az se to spravi samo. Vcera sem vlez do auta a najednou to funguje jak to fungovalo predtim a vse je OK. Nechapu proc to zaclo delat a proc prestalo, ale proste se to samo vylecilo
Mimochodem, asi tejden jsem lezl do loketky (dohromady tak 3x) pres otevrenou pravou pulku. Pri tom sem si zamknul kufr tak sem myslel, ze se mi odjebal jeste ten, ale jaksi byl jenom zamknutej no
PS: Sem furt bez steracu a uz je asi ani nepotrebuju
do toho mi to zaclo hlasit, ze mam malo vody v ostrikovacich 

Mimochodem, asi tejden jsem lezl do loketky (dohromady tak 3x) pres otevrenou pravou pulku. Pri tom sem si zamknul kufr tak sem myslel, ze se mi odjebal jeste ten, ale jaksi byl jenom zamknutej no

PS: Sem furt bez steracu a uz je asi ani nepotrebuju




Re: Co vám vadí na e65?
Filozof píše: Z toho mám nervy že si koupím novější auto a budu běhat na dálnici s diagnostikou a shánět čidlo nebo jednotku protože auto prostě dál nepojede ... prostě noční můra stalo se to už někomu ? Nebo e65 na toto netrpí ? Že by se auto odporoučelo a konec ?
Z toho ty mít nervy fakt nemusíš.

A že by někomu zdechlo auto, tak to se určitě ještě nikomu nestalo.

Re: Co vám vadí na e65?
Filozof bude mit za par let E65 totalne nastudovanou, bude mit vse pripravene, bude na ni psychicky pripravenej a i si na ni postavi novou garaz. A den pred tim nez se na nejakou 750 Li individual LLPPGG pojede podivat, ze by ji teda jakoze vzal, je EU zakaze v provozu.
Re: Co vám vadí na e65?
Pecka:) z toho by mi teda taky mrdlo:)
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Co vám vadí na e65?
Hahaha snizenej termostat se stava klasikou
Re: Co vám vadí na e65?
jojo někteří to mají asi jako modlu na vše ... no řeší to jen životnost motoru a namáhání těsnění a dílů co vlivem teploty degradují xkrát rychleji ...
Ale tady pípák doporučuji se bud upoutat ... nebo jej vyškubnout
Jojo čas letí jak svině ... ale máme léto a pak přijde zima ...a co pak ---- ... e65 a podobné neprodejné auta budou padat jak hrušky 2020/21 a já si pro 745i ve full pojedu hezky za kilečko max kilo třicet s LPG či individual
Nebejt toho že jsem do auta nasypal za poslední rok zajeb.ných asi 40-50k tak jsem mohl mít pulku e65 skoro dneska. A to mě čeká dalších 15-18k.
To že facelift 750i je drahý jak kráva to je prostě fakt stím se nedá nic dělat. Ale i tam to půjde dolů ....věřím pod 200k by to jít mohlo běžné slušně vybavené kousky. Prostě jsou to neprodejné kusy ... některé a kdo chce auto prodat do pul roku musí s cenou dolů....
Ještě něco nahrej kurevtore se chci zasmát ... aspon není v práci nuda ... snad máš dalších pár chujovin co tě serou ... aspon budu vědět co vše mě může sr.t u 7er e65....
Kdyby tady jednoho kolegy auto mělo jeden prvek výbavy co stojí dle jaraxe 40-50k tak už mám krátkou e65ku doma... 745i s L7 a hotovým motorem jen šedej vnitřek no a nemá EDC..
Takže to prý nemělo smysl .... škoda.
Ale tady pípák doporučuji se bud upoutat ... nebo jej vyškubnout

Jojo čas letí jak svině ... ale máme léto a pak přijde zima ...a co pak ---- ... e65 a podobné neprodejné auta budou padat jak hrušky 2020/21 a já si pro 745i ve full pojedu hezky za kilečko max kilo třicet s LPG či individual


Nebejt toho že jsem do auta nasypal za poslední rok zajeb.ných asi 40-50k tak jsem mohl mít pulku e65 skoro dneska. A to mě čeká dalších 15-18k.

To že facelift 750i je drahý jak kráva to je prostě fakt stím se nedá nic dělat. Ale i tam to půjde dolů ....věřím pod 200k by to jít mohlo běžné slušně vybavené kousky. Prostě jsou to neprodejné kusy ... některé a kdo chce auto prodat do pul roku musí s cenou dolů....
Ještě něco nahrej kurevtore se chci zasmát ... aspon není v práci nuda ... snad máš dalších pár chujovin co tě serou ... aspon budu vědět co vše mě může sr.t u 7er e65....
Kdyby tady jednoho kolegy auto mělo jeden prvek výbavy co stojí dle jaraxe 40-50k tak už mám krátkou e65ku doma... 745i s L7 a hotovým motorem jen šedej vnitřek no a nemá EDC..

Takže to prý nemělo smysl .... škoda.
Naposledy upravil(a) Filozof dne pát 21.06.2019 14:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Co vám vadí na e65?
Nemá DSC, to asi vítr ne? 

Re: Co vám vadí na e65?
kurevtor:
Filozof: Dyť už tě tyhle kecy nedávno opustily. Co se stalo, že se vrátily?



Filozof: Dyť už tě tyhle kecy nedávno opustily. Co se stalo, že se vrátily?

Re: Co vám vadí na e65?
edc mě ujelo ...no jo.. si rejpni bez toho prý nemá smysl kupovat 7mu. 
CITACE JARAXE:
EDC (S223)
Elektronicky řízené tlumiče, jedná se o jednu z nejlepších prvků výbavy která zlepšuje chování, komfort i stabilitu vozu. Do všech čtyř tlumičů vede kabel, kterým do tlumiče proudí proud v závislosti na spoustě okolností, ventilem v tlumiči se pak nastavuje jeho tuhost.
Hlavní funkce EDC
- EDC také snímače vertikálního zrychlení u kol umístěné v podbězích, základě profilu cesty dochází k nastavení tlumiče, vozidlo si tak hledá optimální tuhost tlumiče dle povrchu vozovky
- Možnost si přitvrdit(Sport vs Comfort) v nastavení idrive
- Vyrovnání bočního větru a plavání v kolejích
- Nastavení tuhosti tlumičů při brzdění a zrychlování aby nedocházelo k houpání karoserie.
Při koupi sedmičky doporučujeme EDC tlumiče rozhodně nevynechat, komfort jízdy je úplně na jiném levelu než bez nich a stejně tak i bezpečnost. Tlumiče vydrží zhruba dvojnásobek výdrže klasických tlumičů a jsou repasovatelné. Při koupi se se EDC dá poznat jak z menu idrive nebo soupisu výbavy, taky z fotky předního tlumiče do kterého vede „drát“

CITACE JARAXE:
EDC (S223)
Elektronicky řízené tlumiče, jedná se o jednu z nejlepších prvků výbavy která zlepšuje chování, komfort i stabilitu vozu. Do všech čtyř tlumičů vede kabel, kterým do tlumiče proudí proud v závislosti na spoustě okolností, ventilem v tlumiči se pak nastavuje jeho tuhost.
Hlavní funkce EDC
- EDC také snímače vertikálního zrychlení u kol umístěné v podbězích, základě profilu cesty dochází k nastavení tlumiče, vozidlo si tak hledá optimální tuhost tlumiče dle povrchu vozovky
- Možnost si přitvrdit(Sport vs Comfort) v nastavení idrive
- Vyrovnání bočního větru a plavání v kolejích
- Nastavení tuhosti tlumičů při brzdění a zrychlování aby nedocházelo k houpání karoserie.
Při koupi sedmičky doporučujeme EDC tlumiče rozhodně nevynechat, komfort jízdy je úplně na jiném levelu než bez nich a stejně tak i bezpečnost. Tlumiče vydrží zhruba dvojnásobek výdrže klasických tlumičů a jsou repasovatelné. Při koupi se se EDC dá poznat jak z menu idrive nebo soupisu výbavy, taky z fotky předního tlumiče do kterého vede „drát“
Re: Co vám vadí na e65?
jinymi slovy, kdyby ses toho svyho vraku zbavil a pujcil si par desitek tisic za nicotnej urok tak si mohl mit uz davno tu briketu od jaraxe.Filozof píše:Nebejt toho že jsem do auta nasypal za poslední rok zajeb.ných asi 40-50k tak jsem mohl mít pulku e65 skoro dneska. A to mě čeká dalších 15-18k.![]()
PS: napada nekoho proc to mohlo takhle v kuse pipat? Pipalo to i po zamknuti auta
