Stránka 12 z 24

Napsal: pon 08.12.2003 10:49
od RuDoSh
Originál zaslal Baxon
[B]hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou).


Jo, ale porad te vyjde lip kdyz budes jezdit za 7 litru nafty nez za 10 litru benzinu....

Napsal: pon 08.12.2003 10:57
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
[B]Mko neni sportovni kara? Ehmmm... :) Co je teda potom 330i?


To sou uplne normalni auta .. jediny sportovni auto kery ted delaj je CSL ... zbytek sou krasny a jedny z nejlepsich spotrebnich aut.

Napsal: pon 08.12.2003 11:00
od LOPOLO
Originál zaslal Lukas H.
[B]Jsi si koupil diesela a vsechno tohle jsi menil? Ja ho mam rok a pul nalital jsem snim 60 tis a menil jsem akorat ty zhavicky, tam je cena stejna jako za dobry svicky tj. 400 za kus... Klidnejsi motor? U Lukka lajk nepozna jestli je to benzin nebo nafta...


Mno uvidime co budes muset ted ( ten podivnej zvuk pri pravym rejdu) kdyz ses s tim odvazil na okruh kam to ocividne nepatri :-)

just kidding :D

Napsal: pon 08.12.2003 11:05
od LOPOLO
Originál zaslal Baxon
[B]Viděli jste v sobotu na ČT2 CESTA Z MĚSTA? Bába tam řekla. "Fuj ten smrad z nafty je jak smrad od Ďábla :D.
hehe diesel - levnější náklady hehe. Nafta se stejně za chvilku vyrovná ceně benzínu (už na tom hoši v parlamentu pracujou). Zapomínají ale jak v servisu tečou za nový žhaviče, střiky, vym*daný turba, čerpadla, zkroucený nebo prasklý hlavy...................
U benzínu měníš max. tak svíčky. O klidnějším chodu motoru nemůže být ani řeč. Vyzkoušel jsem diesel a už to do baráku nechci a nebyli to žádný vyjetý popelnice. :)


:D Ja bych klidne diesla mit mohl, ale urcite bych kvuli tomu nezacal tvrdit nesmysly :-)

Napsal: pon 08.12.2003 11:08
od Hanz
Originál zaslal Lukke
[b] Já bych to taky trochu poopravil: špičkovej turbodiesel s objemem 3 litry se téměř přiblížil špičkovýmu atmosférickýmu benzínovýmu motoru s objemem 3 litry.

To je hodne odvazny tvrzeni ve svetle reflektoru Hondy S2000 s 2,0i a 240PS :-) To je spickovej NA benzin...

Napsal: pon 08.12.2003 11:09
od LOPOLO
Originál zaslal Hanz
[B]To je hodne odvazny tvrzeni ve svetle reflektoru Hondy S2000 s 2,0i a 240PS :-) To je spickovej NA benzin...


Hanzi, prevezmi chvilku stafetu ... ja uz sem z jejich ignorance faktu unavenej :D

Napsal: pon 08.12.2003 11:28
od Lukas H.
Originál zaslal Hanz
[B]To je hodne odvazny tvrzeni ve svetle reflektoru Hondy S2000 s 2,0i a 240PS :-) To je spickovej NA benzin...


Az budou mit vsechny 2,0i 240Ps tak to bude jina... Myslis ze by jsi dokazal rict v procentech kolik 2,0i ma pres 150Ps? :)

Napsal: pon 08.12.2003 11:31
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
[B]To sou uplne normalni auta .. jediny sportovni auto kery ted delaj je CSL ... zbytek sou krasny a jedny z nejlepsich spotrebnich aut.


To mozna tvrdis Ty, a ja si myslim ze M3 sportovni auto je... A myslim si ze to uvadi i Bmw jako vyrobce...

Napsal: pon 08.12.2003 11:32
od LOPOLO
bude jich trochu vic jako trilitrovejch turbodieslu dieslu o stejnym vykonu :D

Napsal: pon 08.12.2003 11:34
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
[B]Mno uvidime co budes muset ted ( ten podivnej zvuk pri pravym rejdu) kdyz ses s tim odvazil na okruh kam to ocividne nepatri :-)

just kidding :D


Hehe Lopolo cekal jsem ze to vytahnes a nezklamal jsi... :D Zejtra Ti reknu co to bylo, ale evidentne to nema s motorem nic spolecneho o kterych tu vedeme diskusi...

Napsal: pon 08.12.2003 11:35
od Hanz
ok :-) doma mame jen diesly jiz x-let, ale stejne si pokazdy koupim benzin a i tatik s nim rad jezdi /ikdyz je zarputilej diesel, souhlasi s tim, ze je to o jinym, uz jen ten pocit jak se motor roztaci na 7k a ma nabeh v tockach a pod, misto ruznych nabehu, rozbehu a kopancu turba/... 325TDs bylo pro me osobne jedno velky zklamani, 3.0d jsem zkousel v 530d kombi se sport paketem a to bylo moc fajn, motor bez znatelneho turba, tichej a klidnej chod, zatah supr, vse ok... nicmene po presednuti do 330i to bylo z jine dimenze /roztaceni a tah motoru, zvuk a pocit z rizeni...ja vim, 3ka v. 5ka, ale i tak.../. Takze osobne bych sel jen do 3/5/30d, jinak benzin rulez :-) A turbo benzin bych uz nechtel ani omylem, je to dost srovnatelny s dieslem /zatah az od urcitych otacek + omezenej rozsah -max vykonu rekneme v napr. 5,5k ot/min + delsi kvalty/...a spotreba ve srovnani s NA motorem hroziva. + nevyhoda v zime /ostrej nabeh vykonu, mam v zive pameti prohrabanou rovinku na 1,2,i 3ku pod plynem-predohrab/... turbo benzin jen v 4x4 sportaku, jinak ne :-)

Napsal: pon 08.12.2003 11:41
od Lukas H.
Originál zaslal Hanz
[B]325TDs bylo pro me osobne jedno velky zklamani


Jestli Tds bylo pro Tebe jedno velky zklamani tak by me potom zajimalo co pro Tebe bylo Is... :)

Napsal: pon 08.12.2003 11:45
od Hanz
no Lukasi, zkus se svezt treba s blbou Primerou 2,0eGT a budes asi prekvapenej :-) jsem v pokuseni usporadat race iS /1798cm bez turba se 4valcema/ v. 325TDs /2498cm s turbem a 6valcema, bez chipu, nebot jej take nemam :-) / na stejnych pneu, trasa nejaka normal okrska, rekneme 10-20km :-)))

Napsal: pon 08.12.2003 11:53
od Lukas H.
Originál zaslal Hanz
[B]no Lukasi, zkus se svezt treba s blbou Primerou 2,0eGT a budes asi prekvapenej :-) jsem v pokuseni usporadat race iS /1798cm bez turba se 4valcema/ v. 325TDs /2498cm s turbem a 6valcema, bez chipu, nebot jej take nemam :-) / na stejnych pneu, trasa nejaka normal okrska, rekneme 10-20km :-)))


Nemusim se svezt Primerou, mel jsem Clio Williams 2,0 16V 150Ps a 900kg a vim jak to jede (ukrutne)... :) Ale tam je to samozrejme to vahou... Myslim ze v tomhle pripade co pises by to zalezelo spis na ridici a na podvozku nez na motoru... Myslim ze lepsi test by byl 1km s pevnym startem...

Napsal: pon 08.12.2003 12:02
od darmon
Originál zaslal Lukke
[B]Myslim že tenhle tvůj příspěvek je planý nebo ne...? Nebo proč dávat závod s autem co má zrychlení 4.4 vs 7.2? Spíš nakopni tvýho benzínovýho bavora... Já se bavím o elegantních autech a ne o nějakým Subaru nebo co mi to tady představuješ. :D

to je proste realita ze tvuj "hi-tech" dyzl pojede pet let starej dvoulitrovej benzinak s turbem kdykoliv a kdekoliv. Neexistuje situace kdy by mohla mit 330d navrch.

Napsal: pon 08.12.2003 12:06
od darmon
Originál zaslal Lukas H.
[B] A jak uz zde bylo psano, vyvoj naftovych motoru pujde stale dopredu a za par let bude mit pri stejnem obsahu stejne vykony jako benzin a pojede lip... Ale porad je rec o seriovejch nesportovnich karach....

no to sem zvedavej jak :) fakt moc zvedavej, porad to je vo zakladni fyzice a horeni smesi ve valcich, vzduch bude za par let porad stejnej bych rek, tak asi bude nejaka "nova nafta" :D

Napsal: pon 08.12.2003 12:08
od LOPOLO
race ... ehmm .. dobrej napad.. timto te Lukke vyzivam na tri vostry kola na jare na brnenskym vokruhu, pocitam ze budes souhlasit :-) At je prdel. Stara atmosfericka E36tka s ne uplne nejvykonejsim motorem ( s trilitrovym Mkem by to asi nemelo vubec cenu ) proti naturbovanymu nejmodernejsimu dieslu s vetsim obsahem a uvidime, ok? :D

Napsal: pon 08.12.2003 12:09
od JFK
Originál zaslal LOPOLO
[B]Uz nic nepisu ...Ty vole, nejsem zadnej druhacek kerej kope vzteky do zdi kdyz se mu nekdo snazi namluvit kokotiny :D

:D :D :D :D :ucta: :bigok: :gobeer:

Napsal: pon 08.12.2003 12:09
od LOPOLO
Originál zaslal darmon
[B]no to sem zvedavej jak :) fakt moc zvedavej, porad to je vo zakladni fyzice a horeni smesi ve valcich, vzduch bude za par let porad stejnej bych rek, tak asi bude nejaka "nova nafta" :D


To uz nepochopej :D

Napsal: pon 08.12.2003 12:12
od Lukas H.
Originál zaslal darmon
[B]to je proste realita ze tvuj "hi-tech" dyzl pojede pet let starej dvoulitrovej benzinak s turbem kdykoliv a kdekoliv. Neexistuje situace kdy by mohla mit 330d navrch.


Jasne Darmone, ale to mluvis o Evu nebo Impreze... Jsou dvoulitrovy bezinaky s turbem, ktery nemaji ani 140Kw...