Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw vs audi
Re: Bmw vs audi
jezdil jsem meganem 1,5dci od novoty co měl kolega který jej půjčoval s druhým co měl Hondou CRV a oktávkou 2.0tdi 4x4 tak pokaždé to bylo jiné auto cca 2x týdně jsem stím jezdil na pobočky po čr.
Honda žrala jak prokopnutá a vubec nejela byl to takovej slon na dálnici SUV které mě ničím nezaujalo. Snad jen že sedí člověk vysoko. Při brždění se to bořilo jak kdybych byl v hlubokým sněhu. A když jsem chtěl jet tak fičel vítr jak šílený při 160ti jsem z toho měl obavy ... žralo to přes 10-11L nafty prostě nic moc. Muselo se stím pomalu 120-130km/h aby to bylo v klidu.
Oktávka prostě výsměch tvrdé auto ... 4x4 fajn na hory ... prostě kraksna předražená nechápu že to češi kupují jak rohlíky a nevezmou třeba mazdu 6 nebo prostě jinou značku...
Megan v kombíku 1,5dci to když na mě vyšlo měl jsem vždy největší radost byl to pružný motor dostatečně na tu bídu co jsme měli... 180-200km/h to smažilo z olomouce na ostravu spolehlivě a pohodlné to fakt bylo pro mě nejvíce vždy jsem to cítil na pár místech kde byla rozbitá silnice a tak jsem měl srovnání několikrát do týdne když jsem jezdil stejné cesty. Věděl jsem že nebudu naklepanej řízek jak v oktávce nebo znechucenej z CRV.
Dokonce i nejmenší spotřebu .... klidnou nohou snad kolem 4,5-5L a když jsem mrskal bičem tak kolem 7L což bylo pro mě neuvěřitelné že to žere o 2,5-3L méně jak oktávka ...kde často svítilo 9,5L/100km/h po příjezdu.
Ta 4x4 žrala dost prostě.
Je to tedy x let zpátky a všechny auta byli od novoty. Žádné staré vyjeté pekáče.
Honda žrala jak prokopnutá a vubec nejela byl to takovej slon na dálnici SUV které mě ničím nezaujalo. Snad jen že sedí člověk vysoko. Při brždění se to bořilo jak kdybych byl v hlubokým sněhu. A když jsem chtěl jet tak fičel vítr jak šílený při 160ti jsem z toho měl obavy ... žralo to přes 10-11L nafty prostě nic moc. Muselo se stím pomalu 120-130km/h aby to bylo v klidu.
Oktávka prostě výsměch tvrdé auto ... 4x4 fajn na hory ... prostě kraksna předražená nechápu že to češi kupují jak rohlíky a nevezmou třeba mazdu 6 nebo prostě jinou značku...
Megan v kombíku 1,5dci to když na mě vyšlo měl jsem vždy největší radost byl to pružný motor dostatečně na tu bídu co jsme měli... 180-200km/h to smažilo z olomouce na ostravu spolehlivě a pohodlné to fakt bylo pro mě nejvíce vždy jsem to cítil na pár místech kde byla rozbitá silnice a tak jsem měl srovnání několikrát do týdne když jsem jezdil stejné cesty. Věděl jsem že nebudu naklepanej řízek jak v oktávce nebo znechucenej z CRV.
Dokonce i nejmenší spotřebu .... klidnou nohou snad kolem 4,5-5L a když jsem mrskal bičem tak kolem 7L což bylo pro mě neuvěřitelné že to žere o 2,5-3L méně jak oktávka ...kde často svítilo 9,5L/100km/h po příjezdu.


Ta 4x4 žrala dost prostě.
Je to tedy x let zpátky a všechny auta byli od novoty. Žádné staré vyjeté pekáče.

Re: Bmw vs audi
diky, za pokus to stoji... tak prej ČESKÁ PODNIKATELSKÁ POJIŠŤOVNA, A.S.Stepan1 píše:Přes RZ, pokud není auto registrovaný ve fleetu, zjistíš pojišťovnu. Tam pak můžeš zavolat, žes našel RZtu na ulici a že bys mu jí poštou poslal. Bába na lince by ti přes GDPR měla dát ledatak hovno, ale co ty víš![]()
https://darujhovno.cz
Edit: Takže s flaškou na úřad, záleží kolik máš času
V tydnu tam brnknu

JaraXi nemej zas kramy

Re: Bmw vs audi
Vůbec nevím jak se ty auta chovají po 200-300k. Vím že vstřikovače taky trpí pokud se nebere kvalitní nafta.
Takže kupovat ojetého megana 1.5dci vůbec nevím co obnáší. Já zažil auto prvních 5let života od novoty a to krom parkovacích čidel nic nechtělo a jezdilo spolehlivě.
Třeba po 10-12letech bude situace jiná a bude to nespolehlivej krám. To netuším.
Jen říkám v porovnání s těmi pár auty co jsem měl možnost jezdit pravidelně že to bylo za pár korun cca 350k s výbavou slušnou jako nové a nic to nechtělo a jezdilo pohodlněji jak oktávka a CRV... ale jinak na tom autě nevidím nic zajímavého krom toho že to stojí pár korun. Nevím jak dnes po 8-10letech zda podvozek je stále spolehlivej a měkkej nebo je to už jinde.
Takže kupovat ojetého megana 1.5dci vůbec nevím co obnáší. Já zažil auto prvních 5let života od novoty a to krom parkovacích čidel nic nechtělo a jezdilo spolehlivě.
Třeba po 10-12letech bude situace jiná a bude to nespolehlivej krám. To netuším.
Jen říkám v porovnání s těmi pár auty co jsem měl možnost jezdit pravidelně že to bylo za pár korun cca 350k s výbavou slušnou jako nové a nic to nechtělo a jezdilo pohodlněji jak oktávka a CRV... ale jinak na tom autě nevidím nic zajímavého krom toho že to stojí pár korun. Nevím jak dnes po 8-10letech zda podvozek je stále spolehlivej a měkkej nebo je to už jinde.
Re: Bmw vs audi
Jo já jezdil s 81kw nebo kolik tu silnější verzi.
Asi je tam jen jiný software protože motor 1,5dci je stejný.
A oproti oktávce byl motor mnohem tišší.
Asi je tam jen jiný software protože motor 1,5dci je stejný.
A oproti oktávce byl motor mnohem tišší.
Re: Bmw vs audi
BMW vs Audi a skončilo se u meganu
JaraX vám vzkazuje že se už nemůže přihlásit na bmwklubu a chodí mu notifikace že jste mu psali SZ, tak kdo s ním chcete něco řešit, napište mu na jarax@jarax.net
Vaše SZ si už nepřečte.

JaraX vám vzkazuje že se už nemůže přihlásit na bmwklubu a chodí mu notifikace že jste mu psali SZ, tak kdo s ním chcete něco řešit, napište mu na jarax@jarax.net
Vaše SZ si už nepřečte.
Re: Bmw vs audi
Hele přestaňte tu spamovat, kdo se tím má brodit!
My Češi musíme pořád něco schazovat a z paliv to odnesl pohon na plyn. Co naplat, že je to ekologické a levné, jednou někdo řekl, že je to pro socky a tak tu radši jezdí armáda dieselů s vykuchanými DPF. Až to možná jednou začnou na STK víc hlídat, tak se pak společenský status pro LPG zázračně změní...
Ten rozdíl BMW vs Audi mě zajímá. Co mám zatím zkušenost (A5 S-line, A7 quattro), tak je Audi taková naleštěná bída. Volant gumovej, podvozek sice pohodlnější, ale A7 se naklápí šíleně do zatáček. Zpracování interiéru, mno žádná sláva. Taky si to zavrže... a jestli někdo nadává na CCC/CIC, tak asi nikdy nejel v Audi. 99 tlačítek a po zpaměti to nedáte ani omylem, zlatej jeden joystick, co ovládá vše.
Jak jsou na tom Audiny servisně? Co si pamatuju, měly často rozvody vzadu, takže bylo většinou nutný vyndat motor i převodovku.
Vorsprung Durch Marketing

Ten rozdíl BMW vs Audi mě zajímá. Co mám zatím zkušenost (A5 S-line, A7 quattro), tak je Audi taková naleštěná bída. Volant gumovej, podvozek sice pohodlnější, ale A7 se naklápí šíleně do zatáček. Zpracování interiéru, mno žádná sláva. Taky si to zavrže... a jestli někdo nadává na CCC/CIC, tak asi nikdy nejel v Audi. 99 tlačítek a po zpaměti to nedáte ani omylem, zlatej jeden joystick, co ovládá vše.
Jak jsou na tom Audiny servisně? Co si pamatuju, měly často rozvody vzadu, takže bylo většinou nutný vyndat motor i převodovku.
Vorsprung Durch Marketing

Re: Bmw vs audi
Kdyby stál litr plynu 40 Kč, tak by se z ty pozéři mohli přetrhnout, aby to měly v autě
Servisně nic horšího než Audi široko daleko nenajdeš. Resp. všechno je řešitelné, všechno už někdo nějak ojebal, je na to pokokot věcí všude, ale dělat tu práci fakt nechceš. Stojím si za tím, že někde od roku 2005+- má koncern obecně nejdebilneji servisně řešené auta a Audi je ještě o krok v předu. To fakt zůstává rozum stát, kterej kreten to vymýšlel. Já bych se zas někdy rád k Audi vrátil, k pár specifickým modelům. Akorát sem si uvědomil, že bych musel sehnat někoho, kdo to bude servisovat, protože já už se v tom hrabat nehodlám.
Jo a A5 je totální hnůj, co se týká zpracování interiéru.

Servisně nic horšího než Audi široko daleko nenajdeš. Resp. všechno je řešitelné, všechno už někdo nějak ojebal, je na to pokokot věcí všude, ale dělat tu práci fakt nechceš. Stojím si za tím, že někde od roku 2005+- má koncern obecně nejdebilneji servisně řešené auta a Audi je ještě o krok v předu. To fakt zůstává rozum stát, kterej kreten to vymýšlel. Já bych se zas někdy rád k Audi vrátil, k pár specifickým modelům. Akorát sem si uvědomil, že bych musel sehnat někoho, kdo to bude servisovat, protože já už se v tom hrabat nehodlám.
Jo a A5 je totální hnůj, co se týká zpracování interiéru.
Re: Bmw vs audi
ještě že ten LPG máme.... si představte jak by klub vypadal ????
Pokud benzín stále osciluje mezi 30-40kč každý rok trochu jinak tak potom LPG co funguje a litr paliva stojí 12-15kč je nejlepší řešení.
Vždyt by tady byla polovina lidí místo V8 tak R6 v naftě ...bylo by to smutné. Já jsem za LPG velice rád. Je to ekologické a levné ježdění. Takže člověk může jezdit uplně normálně a nedá 20k jen za palivo protože jezdí v benzínu.
Já to klidně přiznám nemám problém říci že jsem obyčejný lidový člověk a když jsem měl ještě BMW na benzín a vzal jsem plnou nádrž, když byl benzín sakra drahej tak mě to bratru stálo 3,4K a myslel jsem že si urvu hlavu.
Pak jsem stím najel cca 880km a peníze v prachu. A představte si že někdo tankuje plnou 2-3x týdně protože jezdí hodně ...
Dnes vezmu za 750-900kč a najedu cca 550-580km dálkových.
Konec OT: Zpět k audi.
Ohledně koncernu máme v rodině servisáka a majitele servisu VW převážně a sám tvrdí že poslední dobré ročníky 2005 maximálně ... 06-07 se to začlo kazit. A i on s celou rodinou jezdí ve starších VW Golfech a Passatech ikdyž by si mohl kupovat nové auta. Takže něco na tom bude na letech 2005+ že to jde z kopce dolů.
Jinak Audi bych se klidně podepsal co psal JakoobCZ:
Audi taková naleštěná bída. Volant gumovej, podvozek sice pohodlnější, ale A7 se naklápí šíleně do zatáček. Zpracování interiéru, mno žádná sláva. Taky si to zavrže... a jestli někdo nadává na CCC/CIC, tak asi nikdy nejel v Audi. 99 tlačítek a po zpaměti to nedáte ani omylem, zlatej jeden joystick, co ovládá vše.
Sice bejvalý šéfové měli vlajkovou loď A8 a jedna byla W12 6,3L a tu bych si nechal líbit kdyby firma platila servis a palivo ...
Ale jinak A6 a A4 co jsem měl zkušenost je to taková vybavenější a pohodlnější škodovka.
A7 nemám zkušenost.
A8 ve full 2014+ se mi líbí celkově ale nemám porovnání s BMW. A servisně je to sebevražda pokud se jezdí do autorizáku pro běžný lid co má do 50-70k.
Pokud benzín stále osciluje mezi 30-40kč každý rok trochu jinak tak potom LPG co funguje a litr paliva stojí 12-15kč je nejlepší řešení.
Vždyt by tady byla polovina lidí místo V8 tak R6 v naftě ...bylo by to smutné. Já jsem za LPG velice rád. Je to ekologické a levné ježdění. Takže člověk může jezdit uplně normálně a nedá 20k jen za palivo protože jezdí v benzínu.
Já to klidně přiznám nemám problém říci že jsem obyčejný lidový člověk a když jsem měl ještě BMW na benzín a vzal jsem plnou nádrž, když byl benzín sakra drahej tak mě to bratru stálo 3,4K a myslel jsem že si urvu hlavu.

Pak jsem stím najel cca 880km a peníze v prachu. A představte si že někdo tankuje plnou 2-3x týdně protože jezdí hodně ...
Dnes vezmu za 750-900kč a najedu cca 550-580km dálkových.
Konec OT: Zpět k audi.
Ohledně koncernu máme v rodině servisáka a majitele servisu VW převážně a sám tvrdí že poslední dobré ročníky 2005 maximálně ... 06-07 se to začlo kazit. A i on s celou rodinou jezdí ve starších VW Golfech a Passatech ikdyž by si mohl kupovat nové auta. Takže něco na tom bude na letech 2005+ že to jde z kopce dolů.
Jinak Audi bych se klidně podepsal co psal JakoobCZ:
Audi taková naleštěná bída. Volant gumovej, podvozek sice pohodlnější, ale A7 se naklápí šíleně do zatáček. Zpracování interiéru, mno žádná sláva. Taky si to zavrže... a jestli někdo nadává na CCC/CIC, tak asi nikdy nejel v Audi. 99 tlačítek a po zpaměti to nedáte ani omylem, zlatej jeden joystick, co ovládá vše.
Sice bejvalý šéfové měli vlajkovou loď A8 a jedna byla W12 6,3L a tu bych si nechal líbit kdyby firma platila servis a palivo ...

Ale jinak A6 a A4 co jsem měl zkušenost je to taková vybavenější a pohodlnější škodovka.
A7 nemám zkušenost.
A8 ve full 2014+ se mi líbí celkově ale nemám porovnání s BMW. A servisně je to sebevražda pokud se jezdí do autorizáku pro běžný lid co má do 50-70k.
Re: Bmw vs audi
Filozof no jazdilo by daleko viac ludi na nafte mozno to by bola tragedia...
Aj ked v principe ked to tu vo vseobecnosti studujes tak vela krat zaznel nazor ze ta nafta je drahsia ako benzin vzhladom k servisu atd takze mozno by to az taka strasidelna zmena nebola...kazdopadne LPG je fajn alternativa...
A5 od audi je na hovno, vyzera pekne zvonku v Sline, ale interier je hrozne laco posobiaci uvrzgany, proste na hovno...od A6 hore je to vyrazne lepsie s materialmi, na a6 idem vcelku casto a je to v pohode, nejako sa neviem s tym stotoznit ze Audi je len nalestene hovno neviem...za mna by asi Audi bola druha moznost po BMW...
Pokial ide o ich "idrive" tak tiez mi nejako nerobi problem, ani pri A6, ani pri mojej A3 pride mi to dost podobne akoze, moznosti rychleho pristupu tymi smerovymi tlacidlami chce to trosku zvyk, jedine co si stale neviem zvyknut ze kolecko sa toci v opacnych smeroch ako pri BMW:)
Aj ked v principe ked to tu vo vseobecnosti studujes tak vela krat zaznel nazor ze ta nafta je drahsia ako benzin vzhladom k servisu atd takze mozno by to az taka strasidelna zmena nebola...kazdopadne LPG je fajn alternativa...
A5 od audi je na hovno, vyzera pekne zvonku v Sline, ale interier je hrozne laco posobiaci uvrzgany, proste na hovno...od A6 hore je to vyrazne lepsie s materialmi, na a6 idem vcelku casto a je to v pohode, nejako sa neviem s tym stotoznit ze Audi je len nalestene hovno neviem...za mna by asi Audi bola druha moznost po BMW...
Pokial ide o ich "idrive" tak tiez mi nejako nerobi problem, ani pri A6, ani pri mojej A3 pride mi to dost podobne akoze, moznosti rychleho pristupu tymi smerovymi tlacidlami chce to trosku zvyk, jedine co si stale neviem zvyknut ze kolecko sa toci v opacnych smeroch ako pri BMW:)
Re: Bmw vs audi
MMI vs iDrive jsem myslel tak, ze na iDrive tlacitka se nemusis koukat, staci obrazovka a tim padem se cca divas, kam jedes. U MMI se podle me musis podivat dolu, coz za jizdy neni uplne idealni.
Re: Bmw vs audi
Hej chapem ako si to myslel, ono tym ze nejazdim len v tom tak sa veru pozriet musim ze kde bolo co, ale myslim ze keby jazdis len v tom tak si zvyknes a ides automaticky, nieco ako ked si na idrive v e65 zvyknes ktory smer comu konkretnemu patri a nemusi ist cez tlacitko menu na zakladnu obrazovku..
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Bmw vs audi
No Audi je takovej Playstation, takze ty odezvy nejsou tak "prisny" jako u bawa (E60 vs 4F). Na druhou stranu kdyz jedete po rozbity ceste, necvici vam to tolik (==vubec) s volantem.JakoobCZ píše:Ten rozdíl BMW vs Audi mě zajímá. Co mám zatím zkušenost (A5 S-line, A7 quattro), tak je Audi taková naleštěná bída. Volant gumovej, podvozek sice pohodlnější, ale A7 se naklápí šíleně do zatáček. Zpracování interiéru, mno žádná sláva. Taky si to zavrže... a jestli někdo nadává na CCC/CIC, tak asi nikdy nejel v Audi. 99 tlačítek a po zpaměti to nedáte ani omylem, zlatej jeden joystick, co ovládá vše.
Jak jsou na tom Audiny servisně? Co si pamatuju, měly často rozvody vzadu, takže bylo většinou nutný vyndat motor i převodovku.
Tech 99 tlacitek... ..nepletes si to nahodou s Porsche ci MB? Tam je tech tlacitek asi bambilion. U MMI je jich par a po pameti jdou mackat uplne v pohode. Plus samozrejme neco nastavit v MMI je asi tak 4x rychlejsi nez v CCC. Kdo vymyslel logiku CCC by si zaslouzil ozdravnej pobyt v pekle

Servisne tezko rict, neco je tam jednodussi nez na bawu a neco naopak. Typickym prikladem, co jde na Audi lip, je vymena zadnich svicek u V8 (napr. 4.2MPI vs N62)

Co konkretne se zacalo v 06-07 kazit? Treba zrovna 4F dostala ASB, ktery je spolehlivejsi nez BMK. To samy HW revize jednotek, ktere treba u D3 z techto let zvysily spolehlivost auta celkem vyrazne.Filozof píše: Ohledně koncernu máme v rodině servisáka a majitele servisu VW převážně a sám tvrdí že poslední dobré ročníky 2005 maximálně ... 06-07 se to začlo kazit. A i on s celou rodinou jezdí ve starších VW Golfech a Passatech ikdyž by si mohl kupovat nové auta. Takže něco na tom bude na letech 2005+ že to jde z kopce dolů.
...
Sice bejvalý šéfové měli vlajkovou loď A8 a jedna byla W12 6,3L a tu bych si nechal líbit kdyby firma platila servis a palivo ...![]()
Ale jinak A6 a A4 co jsem měl zkušenost je to taková vybavenější a pohodlnější škodovka.
A7 nemám zkušenost.
A8 ve full 2014+ se mi líbí celkově ale nemám porovnání s BMW. A servisně je to sebevražda pokud se jezdí do autorizáku pro běžný lid co má do 50-70k.
Vybavenejsi/pohodlnejsi skodovka je i E60. Fx ci Gx radeji nezminuju. Co tam mas dal?

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Bmw vs audi
Otloukanek z toho udelalo BMW samo
A co se tyce zaostavani koncernu z pohledu komfortu, musis si uvedomit, ze E60 je postavena proti 4F. VW, Skoda nebo Seat ani nemaji auto v tyhle kategorii. Snad ted nove Aerton. Takze ferove muzes srovnavat E60 s A6 a A7, kde v pohodli vyhraje Audi (nedejboze kdyz bude na vzduchu)

A co se tyce zaostavani koncernu z pohledu komfortu, musis si uvedomit, ze E60 je postavena proti 4F. VW, Skoda nebo Seat ani nemaji auto v tyhle kategorii. Snad ted nove Aerton. Takze ferove muzes srovnavat E60 s A6 a A7, kde v pohodli vyhraje Audi (nedejboze kdyz bude na vzduchu)

Re: Bmw vs audi
sice možná ano ..co se týče pohodlí ...ale audi je strašně nudné auto ...proč audináři prodávají ty své krásné naleštěné vozy a jdou do jiné značky ??? BMW či MB ?
No protože audi je fakt nudné. Co spatřuji výhodu je v servisu že spousty dílů pasují na škodovky a jsou tedy za pár korun.
No protože audi je fakt nudné. Co spatřuji výhodu je v servisu že spousty dílů pasují na škodovky a jsou tedy za pár korun.