Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Věčný boj Dieslu s Benzínem :-)

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#241 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Jasne Darmone, ale to mluvis o Evu nebo Impreze... Jsou dvoulitrovy bezinaky s turbem, ktery nemaji ani 140Kw...


Takze koser srovnani je vzit nejakou starou atmosferickou mrdku a srovnat to s nejmodernejsim dieslem? :D Ty vole ... to uz je trochu moc, ne?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#242 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]race ... ehmm .. dobrej napad.. timto te Lukke vyzivam na tri vostry kola na jare na brnenskym vokruhu, pocitam ze budes souhlasit :-) At je prdel. Stara atmosfericka E36tka s ne uplne nejvykonejsim motorem ( s trilitrovym Mkem by to asi nemelo vubec cenu ) proti naturbovanymu nejmodernejsimu dieslu s vetsim obsahem a uvidime, ok? :D


Nesmysl, to by skoro vubec nebylo o motoru...
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#243 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Takze koser srovnani je vzit nejakou starou atmosferickou mrdku a srovnat to s nejmodernejsim dieslem? :D Ty vole ... to uz je trochu moc, ne?


Od kdy je turbo benzin atmosfericka mrdka? Jsem Te nejak nepobral.... :)
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#244 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Jasne Darmone, ale to mluvis o Evu nebo Impreze... Jsou dvoulitrovy bezinaky s turbem, ktery nemaji ani 140Kw...

mluvim treba vo impreze kombi z roku 97, vobycejny rodiny auto ktery jsi v ty dobe dostal v autosalonu za 1.3mega, s klimou, siti pro psa a podobnejma picovinama, zadnej supersportovni special, ostatne to zadny evo v zakladni verzi neni taky.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#245 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Od kdy je turbo benzin atmosfericka mrdka? Jsem Te nejak nepobral.... :)


Sorry, nepredpokladal sem be bys vubec kdy mohl mluvit o srovnatelnejch motorech ( jakoze turbo vs turbo ). :D
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#246 Příspěvek od darmon »

btw jaky dvoulitry benziny s turbem ktery nemaj ani 140kw ????? naky renaulty z roku 86 ?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#247 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Sorry, nepredpokladal sem be bys vubec kdy mohl mluvit o srovnatelnejch motorech ( jakoze turbo vs turbo ). :D


Hele nejsem kokot, naprosto souhlasim stim ze benzinovej motor vzdycky naftovej pojede, ale srovnavame tu naprosto seriovy auta pro nesportovni ridice...
N54 PWR
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#248 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Hele nejsem kokot, naprosto souhlasim stim ze benzinovej motor vzdycky naftovej pojede,


Presne to sem chtel slyset :D
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#249 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal darmon
[B]btw jaky dvoulitry benziny s turbem ktery nemaj ani 140kw ????? naky renaulty z roku 86 ?


No nevim, ktera automobilka je jeste dela z tech starsich me napada Fiat, a myslim ze je delali jeste po roce 90...
N54 PWR
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#250 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Originál zaslal LOPOLO
[B]Presne to sem chtel slyset :D


Ale tohle je prece jasny od zacatku, jen tu kazdej srovnavame uplne ruzny kary... :)
N54 PWR
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#251 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Lukas H.
[B]No nevim, ktera automobilka je jeste dela z tech starsich me napada Fiat, a myslim ze je delali jeste po roce 90...

mne jediny auto z prelomu 90tych let s benzinovym turbem co mne z hlavy napadne je 323 mazda, je to 1.8 ma to 190kobyl a 240nm
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#252 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Jo mas pravdu, ale myslim ze to je 323HB a byl to dvoulitr turbo 4x4... Me napadla Croma, Thema a myslim ze se delala az do 94 a ta tech 140Kw nemela...
N54 PWR
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#253 Příspěvek od vir2l »

Naco delat race kdyz to stejne rekne hovno... radsi zkuste najit vysledky casu 330i a 330d na nejakem okruhu, me se to zatim najit nepovedlo, ale asi by to bylo zajimave.
A vubec.. zjistete cim jezdi Simir a Gerchan a mate to jasne :D
vir2l
Registrovaný
Příspěvky: 268
Registrován: stř 23.10.2002 00:00
Bydliště: Luhačovice
Kontaktovat uživatele:

#254 Příspěvek od vir2l »

Offtopic, jedine co jsem pri tom hledani nasel je ze v Top Gear motoring survey 2003 je Octavie na 3 miste :D
http://www.topgear.com/content/features/stories/survey_2003/02/
The cars were judged by rankings in ten categories relating to mechanical, build, electrical and chassis quality, dealer satisfaction and costs.

Tak nejak nechapu :)
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#255 Příspěvek od darmon »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Jo mas pravdu, ale myslim ze to je 323HB a byl to dvoulitr turbo 4x4... Me napadla Croma, Thema a myslim ze se delala az do 94 a ta tech 140Kw nemela...

ja mel namysli 323 GT a GTR, ctyrkolky, u ty jsem si jistej ze to tak je anzto ji ma kamarad, a nedavno mi nabizeli GTR asi za kilo pade a dost vazne se uvazovalo.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#256 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Originál zaslal vir2l
[B]Offtopic, jedine co jsem pri tom hledani nasel je ze v Top Gear motoring survey 2003 je Octavie na 3 miste :D
http://www.topgear.com/content/features/stories/survey_2003/02/
The cars were judged by rankings in ten categories relating to mechanical, build, electrical and chassis quality, dealer satisfaction and costs.

Tak nejak nechapu :)


Tam je klicova pravdepodobne cena.
Kriznik
Registrovaný
Příspěvky: 2019
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#257 Příspěvek od Kriznik »

tywe, to je neuveritelny co dokazete vyblemstat na takovy veci jako je nafta / benzin :)

lopolo zacal dost dobrou diskusi, ale 18 stranek uz je vazne trosku moc :) ... hadat se tu co 20 vterin... proc radsi nezapnete irc a tam si to nevyrikate :D
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#258 Příspěvek od Baxon »

Originál zaslal Lukas H.
[B]Jsi si koupil diesela a vsechno tohle jsi menil? Ja ho mam rok a pul nalital jsem snim 60 tis a menil jsem akorat ty zhavicky, tam je cena stejna jako za dobry svicky tj. 400 za kus... Klidnejsi motor? U Lukka lajk nepozna jestli je to benzin nebo nafta...


P405 1.9d - 3roky starej (koupenej jako funglovka) prdlá hlava
Laguna - (koupená 2 roky stará) ráno to hulilo a škubalo, vyměnit střiky a žhaviče a bylo to O.K., ale 7tis v prdeli
e34 touring TDS (koupenej jako 4 roky starej serviska 79.000km)
prodával se 118.000km. Maník po mě najel 10.000km a měnil turbo.
e38 TDS - (koupenej jako funglovka) za 4 roky najeto 220.000km a naftový čerpadlo dělalo pá pá - rychle prodat
mladá - Ford Orion 1.8D 80.000km dle servisky - zůstala stát z ničeho nic v zimě ve městě s kámoškama, když jela z nákupů. Zamrzlá voda v palivovým filtru. Oprava asi za 800,- , ale těch starostí.
A6 TDI zatím super, ale něco tam občas klepe. Nějakej střik či co, oprava by stála kolem 15.000,- , ale zatim se to prej nemusí řešit.

s benzínama jsem nikdy takový starosti neměl
hodně dobrý svíčky stojí tak 160,- jinak kolem 100,- :)

Originál zaslal skautik
[B]ten diesel bude mit porad stejnou spotrebu a otom to je, proto se dieslove motory delaji, ne? :)


to je pravda, ale moje 520i žere míň jak TDs-ko, který na mě nemá :)
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#259 Příspěvek od Baxon »

Originál zaslal Kriznik
[B]tywe, to je neuveritelny co dokazete vyblemstat na takovy veci jako je nafta / benzin :)


:D :D :D hehe, tak to hoď jako diskusi diesel vs. benzin a bude mít víc stránek než SÍŇ KURIOZIT
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#260 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal Baxon
[B]to je pravda, ale moje 520i žere míň jak TDs-ko, který na mě nemá :)


ja teda nevim, ale myslim, ze pri stejnem zp. jizdy bude to tds zrat min :)
Odpovědět