Stránka 13 z 26
Napsal: pon 11.05.2009 09:27
od Tashiro
miloshm píše:Tak mám asi problém s převodovkou. Občas se auto nechce na D vůbec rozjet, přidám plyn a vypadá to, jako bych přitom stál na brzdě - motor zvýší otáčky, ale auto se rozjíždí velmi neochotně. Po ujetí cca 10 metrů to najednou vystřelí jak z praku a už to jede dobře. Myslel jsem si, že to dělají brzdy a dal jsem to k mechanikovi. Před chvíli volal, že brzdy jsou OK a taky zjistil, že když stojí po kopečku a dá N, tak se to rozjede a když dá D, tak se rozjet nechce. Má tady někdo podobnou zkušenost? Čím by to mohlo být? Dělá to jen občas - někdy po celonočním stání, někdy až po několika kilometrech při zastavení (třeba na křižovatce).
Být tebou zajedu hned do servisu at to otevřou, tam ti řeknou více. Zatím si nepsal, že ti to skáče do nouzového režimu, teoreticky je to dobře. Mě to dělalo to samý a šel sem na repas komplet.
Napsal: pon 11.05.2009 10:58
od miloshm
Díky za odpovědi. Dolitím oleje určitě začnu, snad to pomůže. Do nouzového režimu to nepadá, řadí plynule. Repas převodovky je to poslední do čeho bych chtěl nyní investovat

Napsal: úte 12.05.2009 13:13
od tyufa
Zdravím.
Jak řekl kolega Pietro začal bych ti olejem.
Na E34 mně potkala stejná situace.
Ale na druhou stranu muže to bit i špatnou práci čerpadla.
Zajímavé je kde je ten olej, když tam chibi?[/code]
Napsal: úte 12.05.2009 23:41
od Pietro
tyufa: kde je? Já měl např. prasklou hadici co jde do chladiče od automatu... zjištěno až po dolití (začalo řadit krásně) a pak výskyt louží pod autem...
Napsal: čtv 11.06.2009 14:45
od PetacekBE
Chalpi,jaké souvislosti musí nastat,aby automat podřadil - je mi divné že jedu s kopce,je tam zařazená rychlost,motor točí cca 1800 ot - pak při brzdím,hodí se neutrál,pak se lejce otáčky motoru zvýší na cca. 1200 ot a to je vše. Brzdný účinek motoru není vůbec znát,. Opravdu málokdy se mi stane že automat podřadí tak,že otáčky vyletí třeba nad 2000 ot. ¨Je to správně nebo si mám chystat korunky na repas

Napsal: čtv 11.06.2009 15:00
od miloshm
U automatu s adaptivním režimem stačí "ťuknout" na pedál brzdy a mělo by to podřadit. Dle vlastní zkušenosti musím říct, že ne vždy se to podaří. Mám úspěšnost tak 70-80%.
Pokud jedeš z kopce a chceš naopak přeřadit na vyšší kvalt, tak stačí ťuknout na pedál plynu.
Napsal: čtv 11.06.2009 15:04
od PetacekBE
co to znamená adaptivní režim ? mám TDS - rok 1997.
Napsal: čtv 11.06.2009 15:10
od miloshm
Na displayi na přístrojovce by mělo svítit A. Ale možná to funguje i v ostatních režimech.
Napsal: čtv 11.06.2009 15:17
od PetacekBE
mne tam svítí jen zařazené rychl stupně jinak nic...
Napsal: sob 13.06.2009 15:18
od PetacekBE
dneska jsem na rychlostní silnici zkoušel tzv. "kick-down" - program automatu - nevěděl jsem totiž to,že za zarážkou na plyn je ještě tlačítko pro ten kick... Cumim jako prase co v tom motoru a tak "starém autě je za sílu

Napsal: stř 24.06.2009 14:53
od Tiff_needel
Jo to je fajn tlačítko

,rád ho překonávám

, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci

...Má někdo zkušenost?
Napsal: stř 24.06.2009 15:34
od Tashiro
Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko

,rád ho překonávám

, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci

...Má někdo zkušenost?
A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....
Napsal: stř 24.06.2009 15:48
od Tiff_needel
Tashiro píše:Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko

,rád ho překonávám

, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci

...Má někdo zkušenost?
A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....
mám potíže s AGS při jízdě z kopce,blbne mi v tom eletronika na D by to mělo správně podřadit při jízdě z kopce(aby se spustila volnoběžka s rekultivací brzdné síly),jen to mám tak rozhaprované až mi to přetáčí motor do omezovače,tak abych se tomuto vyvaroval,není to moc zdravé.
Napsal: stř 24.06.2009 17:14
od Tashiro
Tiff_needel píše:Tashiro píše:Tiff_needel píše:Jo to je fajn tlačítko

,rád ho překonávám

, .Ale chci se zeptatm můžu u automatu -Tiptronic prostě P R N D pak k řidiči SPORT a + - ,tak když tam mám D a jedu z kopce jestli tam můžu fouknout N a zpět D aniž bych musel zastavovat udělal jsem to u E39 a ozvala se taková rána škublo to s autem,ale Teďka u E61 to zkoušet radši nechci

...Má někdo zkušenost?
A proč s tím chceš kvrdla.... řešilo se to tu mockrát. Co třeba odtah, v manuálu ti to píšou, že na N se jezdit rozhodně moc nemá....
mám potíže s AGS při jízdě z kopce,blbne mi v tom eletronika na D by to mělo správně podřadit při jízdě z kopce(aby se spustila volnoběžka s rekultivací brzdné síly),jen to mám tak rozhaprované až mi to přetáčí motor do omezovače,tak abych se tomuto vyvaroval,není to moc zdravé.
Zajeď na diagnostiku... nebo rovnou do prevodovka.cz, mě tam dělali repas
Napsal: stř 24.06.2009 18:18
od jurasis
Zkus dát vždycky Sport ( k sobě). Běžně tak podřazuju. Funguje mi to i u tempomatu. Pokud na dálnici zapnu paměť, auto se normálně rozjíždí. Pokud tam dám (stačí na chvilku) Sport, podřadí si a zrychluje na rychlost v paměti daleko rychleji.
N za jízdy nedávej...
Napsal: stř 24.06.2009 21:24
od Tiff_needel
jj díky za info.zkusím to.
Napsal: pon 29.06.2009 22:30
od Prox
na prevodovka.cz bych se vyprdnul

Napsal: pon 29.06.2009 22:37
od jurasis
Prox píše:na prevodovka.cz bych se vyprdnul

Bohužel musím souhlasit. Bylo mi tam sděleno, že moje skříň potřebuje total repas za min. 50k a nevydrží víc jak tisíc km.
Někdo jiný mi skříň vyčistil a vyměnil olej (cena za práci 2k !) a zatím 15kkm peláší jak nová... Ťuk, ťuk na pořádný dubový...

Napsal: pon 13.07.2009 12:23
od fishmaker
2jurasis : tak prihod nejaky kontakt na dobreho prevodovkare

Napsal: čtv 16.07.2009 14:19
od PetacekBE
Jaký je rozdíl mezi módem "S" a módem "D" u automatu - je možné aby mód "S" umožnil rychlejší zrychlení nebo je jen na to aby převodovka řadila při vyšších točkách motoru. Díks. - E39 525 tds.