Ahoj, je už nějaká smysluplná náhrada origo měchů s cenou cca 7k / kus? (díky, čeká mě výměna obou, vím že neorigo stály za prd, tak jestli někdo nemá zkušenost?)
Díky, M
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nivoregulace e39 Touring
Re: Nivoregulace e39 Touring
Dával jsem měchy od firmy Arnott Europe
https://www.arnotteurope.com/products/bmw.html - vypadá to na seriózního výrobce.
Kupoval jsem přes Granex.cz za 4.500,- kus. Mám je tam rok a půl a zatím OK.
Výměna velmi jednoduchá...cca 20 minut / ks. Jen pozor na tu plastovou pojistku nahoře na origo měchu - opravdu je třeba ji zmáčknout k sobě a pak odjistit...nejlépe nejdřív odpustit tlak povolením hadičky v závitu...
https://www.arnotteurope.com/products/bmw.html - vypadá to na seriózního výrobce.
Kupoval jsem přes Granex.cz za 4.500,- kus. Mám je tam rok a půl a zatím OK.
Výměna velmi jednoduchá...cca 20 minut / ks. Jen pozor na tu plastovou pojistku nahoře na origo měchu - opravdu je třeba ji zmáčknout k sobě a pak odjistit...nejlépe nejdřív odpustit tlak povolením hadičky v závitu...
Re: Nivoregulace e39 Touring
Téma je hodně stran a upřímně, hledat svůj problém není na chvilku..
E39
V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše...
Někdo zkušenost?
E39
V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše...

Někdo zkušenost?
Re: Nivoregulace e39 Touring
Když udeří silné mrazy tak nivo u e39 může zlobit jako pendolinobartpt píše:Téma je hodně stran a upřímně, hledat svůj problém není na chvilku..
E39
V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše...![]()
Někdo zkušenost?

Mam toura už 10let a v zimě pri velkych mrazech pozoruju, že je to kolikrat zmateny.
Jestli más klid když nejsou mrazy tak je to v pohodě
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: Nivoregulace e39 Touring
U kompresoru je nějaký vysoušeč (váleček s kuličkama) je to tam zřejmě aby zamezoval vlhkosti v okruhu. Jakmile udeří mrazy, tak ta vlhkost zmrzne a průchod přes kuličky je pro vzduch daleko složitější. Tím pádem kompresor jede déle jako 10s, a pak se zastaví a na přístrojovce se ukáže chyba nivo...auto ale klidně stojí rovně.bartpt píše:Téma je hodně stran a upřímně, hledat svůj problém není na chvilku..
E39
V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše...![]()
Někdo zkušenost?
Já to doma rozebral a všechny kuličky vysušil fénem...po cca 30 minutách jsem to složil a za poslední 2 zimy jsem neměl problém. Předtím jsem měl hlášku každou zimu.