Stránka 13 z 13

Re: Nivoregulace e39 Touring

Napsal: sob 26.05.2018 23:04
od mi058962
Ahoj, je už nějaká smysluplná náhrada origo měchů s cenou cca 7k / kus? (díky, čeká mě výměna obou, vím že neorigo stály za prd, tak jestli někdo nemá zkušenost?)
Díky, M

Re: Nivoregulace e39 Touring

Napsal: pon 28.05.2018 23:04
od Gerchan
Dával jsem měchy od firmy Arnott Europe

https://www.arnotteurope.com/products/bmw.html - vypadá to na seriózního výrobce.

Kupoval jsem přes Granex.cz za 4.500,- kus. Mám je tam rok a půl a zatím OK.

Výměna velmi jednoduchá...cca 20 minut / ks. Jen pozor na tu plastovou pojistku nahoře na origo měchu - opravdu je třeba ji zmáčknout k sobě a pak odjistit...nejlépe nejdřív odpustit tlak povolením hadičky v závitu...

Re: Nivoregulace e39 Touring

Napsal: stř 30.05.2018 13:40
od bartpt
Téma je hodně stran a upřímně, hledat svůj problém není na chvilku..

E39

V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše... :?

Někdo zkušenost?

Re: Nivoregulace e39 Touring

Napsal: stř 30.05.2018 13:49
od LUBEC
bartpt píše:Téma je hodně stran a upřímně, hledat svůj problém není na chvilku..

E39

V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše... :?

Někdo zkušenost?
Když udeří silné mrazy tak nivo u e39 může zlobit jako pendolino :D
Mam toura už 10let a v zimě pri velkych mrazech pozoruju, že je to kolikrat zmateny.
Jestli más klid když nejsou mrazy tak je to v pohodě

Re: Nivoregulace e39 Touring

Napsal: úte 05.06.2018 14:34
od DaweTDS
bartpt píše:Téma je hodně stran a upřímně, hledat svůj problém není na chvilku..

E39

V zimě se mi stávalo při větším mrazu, že mi jedna strana nedoufoukla a zahlásila chybu (kompresor běžel).
Když jsem po chvilce jízdy vypnul/zapnul zapalování, tak to většinou naběhlo normálně a dofoukalo.
Teď když je teplo, tak problém není.
Diagnostika ale chybu nepíše... :?

Někdo zkušenost?
U kompresoru je nějaký vysoušeč (váleček s kuličkama) je to tam zřejmě aby zamezoval vlhkosti v okruhu. Jakmile udeří mrazy, tak ta vlhkost zmrzne a průchod přes kuličky je pro vzduch daleko složitější. Tím pádem kompresor jede déle jako 10s, a pak se zastaví a na přístrojovce se ukáže chyba nivo...auto ale klidně stojí rovně.
Já to doma rozebral a všechny kuličky vysušil fénem...po cca 30 minutách jsem to složil a za poslední 2 zimy jsem neměl problém. Předtím jsem měl hlášku každou zimu.