Stránka 13 z 15
Napsal: pon 06.05.2013 13:12
od ViktorDDD
problém vidím v tom že auto cez 1500kg a motor čo má 110kW-190Nm
ono to spraví krásnu spotrebu keď je to rozbehnuté a valíš si 100-120, ale keď sa musíš každú chvílu rozbiehať a dať tú masu železa do pohybu tak ten motor sa celkom potrápi, a spotrebu má rovnakú alebo aj horšiu ako rovnaké auto s väčším motorom
Napsal: pon 06.05.2013 13:12
od Zachs
Tak záleží na typu města... já s 3.0 lpg mám běžně město za 16 - 18 podle množství kolon.. s tim 2.0 ne lpg bych čekal, že by se dalo jezdit 12 - 14... On ten automat ve městě uděla dost.. Jak už někdo psal - neustálej prokluz...
Napsal: pon 06.05.2013 20:46
od Darel
16l po ucpaném městě už je dosti, držím se v přecpaném Brně na 12-13 litrech
Napsal: stř 07.08.2013 22:19
od berkelay
Tak nedá mi to a musím se pochlubit

, cesta z Rakovníka do Horní lomné a zpět, cca 958km, natankoval jsem celkem za 2300Kč, tzn cca 62litrů benzínu (37Kč/l) tankoval jsem když mi svítila rezerva. Kombinovaná spotřeba dle BC 6,7l/100km, vynuloval jsem ji před nastartováním. Dle ručního vypočtu to celkem sedí. Byla to vyhlídková jízda po D1, tzn. 100-120km/h a půlhodinové stání v koloně + celou dobu zapnutá klimatizace. E39 523i (M52B25TU). Kolega z práce s 1.9TDI koktou mi dodnes nechce uvěřit

Napsal: čtv 08.08.2013 07:43
od Filozof
berkelay: Já ti věřím. Škoda té kolony,mohl jsi mít mnohem menší spotřebu
ty 323 523 a 328 a 528 a 728 mají skvělé motory a krouták nízko na dlouhé trasy jsou to dost úsporné spotřeby.
Budu měřit brzy další cestu v 7er 728i a nebudu už blbnout a předjíždět atd zkusím vydržet ekonomickou jízdu kolem 120km/h a uvidíme čísla
Dneska ráno jsem jel vyjimečně pomalu do práce 100-120km/h a spotřeba 7,7L/100km v 525i 24v e34.
Jinak jezdím kolem 140km/h a kolem 8,5-8,8 běžně jen cesta do práce.
Napsal: čtv 08.08.2013 10:08
od Lucifer
LukesE39 píše:Ale automat má zámek měniče

To sice má ale když mu trochu přišlápneš tak mi okamžitě podřazuje nenechá ten zámek zamknutej

Napsal: čtv 08.08.2013 11:06
od LukesE39
Já když mu při rychlosti nad 120 šlápnu podlahu, tak se nerozpojí, začne zrychlovat a akt. spotřeba ukazuje 15 litrů. Až když dám sport režim, tak se rozpojí a podřadí jen při kickdownu.. Nevím, jestli je to špatně nebo dobře, ale mně to takhle naprosto vyhovuje

Napsal: čtv 08.08.2013 11:24
od ST3Pi
Darel píše:16l po ucpaném městě už je dosti, držím se v přecpaném Brně na 12-13 litrech
ja mam v 540ia v lpg jezdim jen centrum prahy, samej semafor, kolona ...20-22l na sto ...na benzin jsem se snazil jet na spotrebu, skoro vubec jsem neslapal na plyn lehce dotykal 18l takze asi tak, nebudte naivni.
Napsal: pát 09.08.2013 11:00
od WizarDEAD
Ja mam tez e39 540i LPG, a jezdim ciste mesto za nejakych 19-21. A dalky cca 15l plynu. Coz je jakoby 13,7 benzinu a to je asi normalni..
Napsal: pát 09.08.2013 12:12
od yxyxyx
Připojím se se svou roční zkušeností s e39 520i (125kW) 5kv. manuál - tour poFL v kombinaci s LPG.
- okresky, volná noha, co nejméně měst spotřeba 8-9l LPG
- svižnou jízdou (lehce nad limity(110-120km/h) s nějakým tím předjížděním) opět okresky cca 11l LPG
- ucpané město, stále rozjezdy a zastavování - není problém se dostat při těžší noze k 14-15l LPG, dá se jezdit i za 13l / udávaných v TP
- jezdím cca 50 město : 50 okresky - ustálená dlouhodobá spotřeba při svižné jízdě s občasným předjížděním je 12l/100km LPG dlouhodobě
Čekal jsem, že spotřeba bude cca o litr a půl nižší, než ve skutečnosti je, ale při cenách plynu to řešit nehodlám (možná by pomohlo se podívat na lambdy a nebo prostě trochu zvolnit

).
Napsal: pát 09.08.2013 14:42
od Filozof
DEREL: to by mě zajímalo co máš za motor. A čemu říkáš ucpané BRNO.
Já mám 525i otestované v Brně a počítej kolem 13,5-14-15litrech pokud je středně plná až plná silnice a stále červené a rozjíždění a podobně občas někde jedu...
S V8 to musí bejt kolem 20ti při stejném stylu jízdy....
V prázdném BRNE nebo nad ránem lehce zatížená doprava se dá jezdit za 11litru v pohodě s R6
Napsal: pát 09.08.2013 17:13
od Darel
Mno mám starej dobrej M52 2.8 benzin, ucpanému Brnu říkám odpolední špička a jako bonus třeba jak se teď opravoval na Provazníkové za mostíkem přes Svitavu povrch.. řazení do jednoho pruhu, hopsání.. tam těch 12-13l dám protože když pak jedu k výstavišti tak se to krásně srazí a u zúžení dole u řeky jak je odbočka na Bystrc to zas letí nahoru.
Jinak večerní Brno je krása, to je těch 10l jak říkáš
S V8 to musí být raketa,to přiznávám,ale dodnes lituji, že jsem po ní nesáhl
Jezdím teď spíše po Brně tak si kvůli tobě vynuluji jednu spotřebu a pak poreferuji,ale myslim,že žádná změna nebude
edit: využívám co nejvíc okruh, jezdim hlavně Židenice,Výstaviště,Vaňkovka,Veveří
sám jsem překvapen spotřebou, mile samozřejmě
Napsal: pát 09.08.2013 20:13
od Full5er
yxyxyx: Mám to stejně jako ty s tim rozdílem, že krmim jenom naturalem 98 a
528i Tour M52. Manuál (5st.), nálet 230t.
Velkoměsto 11-12
Město 10
Dálka rekord 8,6l na 350km bez tempomatu a svižně (dálnice 130-150km/h) Vrchlabí-Praha od cedule k ceduli 53minut.
Jsem naprosto spokojen!
Napsal: pát 09.08.2013 21:03
od Filozof
no jo 2,8 je uspornej motor má krásnej krouták dole...
Já mám těžší 728ia a ta město teda bere dost kolem 15ti ale to si občas slápnu a jedu necekám.... a jinak dálky kolem 8-8,5 to jsem koukal ...a neloudal jsem se ...
2,5ka M50 je starší motor a ten si vezme asi o litr více....ale dálky je bohužel nepraktickej vysoké otáčky na dálnici a pak bere kolem 10ti normálně ....to ta těžká 7er jede úsporněji s 2,8 motorem.
Napsal: sob 10.08.2013 04:25
od Darel
tak 7er má o cca 250kg více.. to je pak vše jasné.. u 728i platíš za krásu a automat taky vezme své
mimochodem i ta 2.8 by zasloužila 6-stupňovou převodovku..
Napsal: ned 11.08.2013 09:20
od pankac
Ja jezdil s 525d kombi po okreskach a dalnici jako prase za 7l, s 523i uz ne jak prase za 8l, v plynu za 10l, a v M3 jako totalni hovado je mi to u prdele

vse v manualu. a za 6 mesicu mi vratej ridicak

Napsal: ned 11.08.2013 10:20
od Hanz
Darel píše:16l po ucpaném městě už je dosti, držím se v přecpaném Brně na 12-13 litrech
To jen neumíš počítat, protože 16 je normální i na benzin, natož v Lpg .-)
Napsal: pon 12.08.2013 20:11
od Full5er
Darel píše:tak 7er má o cca 250kg více.. to je pak vše jasné.. u 728i platíš za krásu a automat taky vezme své
mimochodem i ta 2.8 by zasloužila 6-stupňovou převodovku..
To nekecáš!

Napsal: pon 12.08.2013 23:08
od xnovic
BMW 540iA r.v. 98 - necelých 16L LPG průměr (trochu města, nějaký ten popojezd...)
Trasa Ostrava-Plzeň po dálnici pohodovou jízdou 12L LPG..
Mám nádrž LPG na 62L a najedu na ní 390-410Km.. Neměřím podle BC, protože podle něj mám spotřebu 11,7L

Napsal: úte 13.08.2013 09:07
od Filozof

novic:
Co je to pohodová jízda ? 130 ? 140 ? nebo více ?
Docela mě zajímá spotřeba 4,4ky a hlavně v LPG jen at si ujasním rozdíly s R6
PS: Do tvého auta 540i vleze 80ka toroid mohl jsi mít větší dojezd... pokud jsi to tak nekoupil už.
Nevzpomeneš si kolik točí motor při 130km/h nebo 140km/h ?
třeba 525i má 3600ot při 140km/h což mi přijde hodně proto žere víc jak 7er...
728i - točí 2200ot při 120km/h a
2600 ot. při 140km/h což je pohoda.
spotřebu budu ještě měřit asi o víkendu dálku když pojedu na pohodu znovu. bez předjíždění a blbostí kolem 7er 728i
