Jinak pozitivní zpráva u mě je ta že od návštěvy Jaraxova si to asi pro jistotu alternátor rozmyslel a přestal zlobit, asi dostal z Jaraxe strach


Kolega myslel asi toto ...... coz je samozrejme pouze pro matení Ekoteroristů ...laik píše:To s tím rádiem jsem jaksi nepochopil. Me se musí po lopatě všechno![]()
Ku++a, doufám, že jsi mě nálepky odstranil, jestli tam někde byly:D Nálepky jsem nesnášel už na Š 110 R, tehdy české, natož nějaké čínskéNerad bych si tě znepřátelil, když tu sleduji některé story.
Teď vážně, něco mi zase uniklo - nabastlený nálepky na BMW jsem si ještě nevšiml. Zase nějaký sarkazmus předpokládám.
Jo, to je dobra rada, to vyzkousim, ale v garazi to nepujde, neb se k tomu fakt nedostanu ... tak to budu muset nekam / k nekomu odstavit a tam to oprubovat ....dogeatdog píše:Nepadalo, i kdyz je jeden mech uplne prazdnej tak auto porad stoji v dokonale rovine. Ten druhej to proste udrzi.Kolafa píše:to by treba na ten mech padalo ne? treba pri stani vic dni v garazi??
Po par dnech stani musis ten mech rukou prohmatnout, jestli je tvrdej jak sutr nebo mekkej, kdyz je mekkej mas jasno. Me uchazel jeden predni skrz chybejici tesneni na hadicce, prisel na to az snejk.
Kupovat kompresor jen tak bez zjisteni priciny je strelba od pasu s velmi nejistym vysledkem.
Ha, tak TOHLE je ono! A ja si rikal, ze kdyz jedu fakt dlouhym tunelem a treba je zasekanej, jak je mozne ze ta navi neblbne jak neorigo (ktera vesele jede dal, protoze vychazi z posledni udane rychlosti). Tak uz jsem doma.JaraX píše:jo a vlastně ještě jedna kurevsky velká nevýhoda, origo navigace si bere krom GPS signálu ještě info ze dvou kol o otáčkách..