Stránka 13 z 18

Napsal: čtv 28.01.2016 08:52
od JaraX
měla by být krom 740e i ještě samostatná 720i, někde ta informace unikla spolu se 760, tak uvidíme,
at si tam daj motor jaký chcou, však si to nemusíte kupovat :)
ja bych si taky nekoupil 730i e65

Napsal: čtv 28.01.2016 08:55
od Filozof
Kdyby tomu dali aspon název 720e (economy) tak pochopím pro nějaké bohaté důchodce Ředitele v penzi ...ale takto ?

mno stejně si jej nikdo zde nekoupí a tak to bude další milník značky BMW...
Aby splnili nějaké EKO terror kvoty.

Napsal: čtv 28.01.2016 09:48
od my_dudesty
Ale vzdyt G11 s dvoulitrovym ctyrvalcem uz se pry prodava v Turecku a Cine jako 730i - viz autoforum
Ale je to uchylarna, o tom zadna..

Napsal: čtv 28.01.2016 10:21
od JaraX
sis nějak zvykl s tím pětilitrem, ale pokud tak ještě nedávno jsi měl ještě menší číslo než 730i :D :D :D

Napsal: čtv 28.01.2016 10:28
od my_dudesty
:D Ale furt to bylo vic nez 2 litry, byt jen o chlup :D
A dle soucasneho znaceni motorizaci u bmw by stacilo k te 4.8 pridat dve az tri turba a razem by z toho bylo aspon 780i :)

Napsal: čtv 28.01.2016 10:29
od mi00wa
zajímalo by mě co bude úspornější 720i nebo 745i ?
dle mého názoru 720i budu pořád šlapat na plyn i do plna aby se to vůbec rozjelo takže větší dávka paliva, kdež to 745i stačí polechtat, mám pravdu ?

Napsal: čtv 28.01.2016 10:49
od inspi1981
Zatím takhle
Obrázek

Napsal: čtv 28.01.2016 14:13
od Filozof
http://www.bmwtop.cz/horke-novinky-moto ... roce-2016/

Benzinové motory
Nové modely G11 a G12 budou používat benzinové motory s třemi konfiguracemi válců: 4 válec, 6 válec a V8. Entry-level benzinový motor, prodávaný jako 730i, bude mít 260 koní ze svého 2.0l čtyřválce (kód B48B20O0).
Další benzinový model bude 740i poháněný novým 3.0l šestiválcem (B58B30M0) s výkonem 330 koní.
Výkonný V8 TwinTurbo je stejný motor (N63B44O2) jako je používaný v současné generaci 750i a 750Li. Takže výkon je očekáván okolo 460 koní.
Top benzinový motor zůstává 760Li a jeho V12 6.6l (N74B66U1) který pohání i Rolls Royce Ghost a Wraith. Stále bude poskytovat 600 koní a očividně bude mít trochu lepší spotřebu paliva.
.............................................................................................................
Naftové motory
Tři, nebo spíče čtyři nabízené naftové motory, záleží jak se na to podíváte (725d, 730d, 740d a 750d) budou mít výkon od 258 do 381 koní. Entry-level naftové motory budou mít tu nejvyšší účinost a nejnižší emise CO2.
............................................................................................................
Plug-in Hybridy
Tato samá zpráva také zmiňuije dva plug-in hybridy a to modely 730e a 740e. Prvni bude elektrický pohon spárovaný se čtyřválcovým motorem (730e) zatímco ten druhý bude více výkoný šestiválec (740e). Více se o blížících se hybridech BMW dozvíte zde.
BMW 730e má údajně mít výkon 275 koní s průměrnou spotřebou 2l/100km.
Obě verze hybridů mohou jet čistě na elektřinu v rychlostech do 120 km/h s maximálním dojezdem 60km, který bude u nejvýkonějších hybridů až 100km.
Zpráva také zmiňuje novou 9ti rychlostní převodovku.

Napsal: čtv 28.01.2016 16:11
od zzeli
15 elektrickejch koni ze by udelalo 120 kph? Spotreba 2 litry? Tam bude jeste nejakej cervicek.

Napsal: čtv 28.01.2016 19:39
od fishmaker
zzeli : to nemuzes jen tak scitat...tam tech elektrickejch koni bude vic ;)

jinak 730i si myslim, že bude slušnej motor pro taxik :D
740e bych si na dojíždění do práce, kde zrovna nepotřebuju závodit klidně stačilo :D uvidíme jakou nasaděj cenu...jestli hybrid 740e bude o 200tis dražší než 730d....tak pak nevim kdo to bude kupovat...

Napsal: čtv 28.01.2016 20:45
od Rejchy
U nás třeba nikdo,ale na západ od nás jsou dotace na hybridní auta :wink:

Napsal: čtv 28.01.2016 22:30
od Pilsner
Hrozny...ty vole dvoulitr do sedmi a jeste ctyri valce,za chvili tam bude trival a ctyri turba s objeme 1.0 a vykonem 300 hp... :lol: .
Kam to ty automobilky mirej,jakym smerem...
Do sedmi by nemeli davat nic pod osm valcu... :wink:
Aspon ze ta 760 bude...

P.

Napsal: pát 29.01.2016 18:43
od vlastnemec
Pilsner píše:Aspon ze ta 760 bude...P.
Aby byla, dnes jsem někde četl že Alpina bude upravovat výhradně jen vrcholnou motorizaci a to 750i.

Napsal: pát 29.01.2016 18:49
od JaraX
760, bude je to oficialně potvrzené od BMW, omylem se už objevila na chvilku i v ceníku

Napsal: pát 29.01.2016 23:22
od Filozof
bude 760i se už prohání po okruhu ...

BMW continues to test the new 7er and the top model, 760Li was recently spied at the Nurburgring race track. Under the hood, BMW continues to use the V12 6.6 liter engine (N74B66U1) that powers the Rolls Royce Ghost and Wraith. It will produce 600 horsepower but with slightly better fuel consumption.

dole je i video ...

http://www.bmwblog.com/2015/03/25/2016- ... rburgring/

Napsal: pát 29.01.2016 23:26
od Filozof
jinak zde je výroba nové 7er 2016 pro labužníky... :-)

https://www.youtube.com/watch?v=-rb3W3cK4ME

Napsal: pon 01.02.2016 23:52
od kurevtor
mi00wa píše:zajímalo by mě co bude úspornější 720i nebo 745i ?
dle mého názoru 720i budu pořád šlapat na plyn i do plna aby se to vůbec rozjelo takže větší dávka paliva, kdež to 745i stačí polechtat, mám pravdu ?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :lol: :lol: :lol: ne nemáš pravdu, 720i bude úspornější, protože si to z principu pořídí někdo jako přizdisráčství nebo zkrátka běžný životní omyl. Takže jezdit se s tim bude normálně, při zdi, a světla bude majitel aktivně zhasínat, aby se mu neopotřebovávaly. Naproti tomu majitel 745i bude mít spotřebu víceméně v hajzlu, takže s tim bude jezdit normálně a občas pilu, takže 745i žere v průměru na 100km víc.

Napsal: úte 02.02.2016 07:43
od Filozof
Naopak ekonomickou 7mu si koupí starší pán (ředitel či movitější zákazník) v letech co chce bezpečné auto a jezdit s vnuky a babičkou ještě po dovolených tam do itálie sem do ČR atd. Spíše německé národnosti.

V ČR snad jedině nějakej firemní šílenec který chce 7er ale ušetřit náklady což nejde dohromady ...takže místo 5er pujde do 7er.

Takže spíše to vidím na starší a klidnější řidiče...

Ne všichni mají vysoký adrenalin v krvi a musí furt pálit 2kila na dálnici... :lol:

Napsal: úte 02.02.2016 12:58
od kurevtor
nesouhlasím, tohle není o adrenalinu v krvi, tohle je o raciu v hlavě.

Jseš-li starší pán co nemusí řešit prachy tak nejdeš do nejslabší verze. Buď to to vosolíš a uděláš si radost a koupíš něco pořádnýho nebo raději koupíš nižší model s lepší výbavou. Normální BMW fanda se prostě takhle zachová.
Navíc, starší a klidnější řidič většinou jezdí jednou za čas do penny a jednou za čas na hřbitov. Takže ty provozní náklady tolik nebude řešit, pokud má na sedmičku od novoty. Navíc je starší a klidnější - takže pravděpodobně nechce báwo :lol:

Pokud to kupuje pan důchodce na firmu, ale jakoby pro sebe tak je situace podobná jako předtím, s tím rozdílem, že to kupuje jako daňový optimalizátor, myslim ale že se zachová stejně...

Podle mě ty nejslabší verze si koupí pouze nepřímí majitelé - hotely, taxislužby, letišní a bordelní limuzíny apod. Ti chtějí minimalizovat náklady na 1km při co nejnižší ceně a aby to bylo luxusní auto.

PS: věřím, že i ty nejslabší verze zvládnou dvě kila na dálnici s klidem, jen rozjezd bude delší a nudnější

Napsal: úte 02.02.2016 18:00
od mi00wa
kurevtor píše::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :roll: :lol: :lol: :lol: ne nemáš pravdu, 720i bude úspornější, protože si to z principu pořídí někdo jako přizdisráčství nebo zkrátka běžný životní omyl. Takže jezdit se s tim bude normálně, při zdi, a světla bude majitel aktivně zhasínat, aby se mu neopotřebovávaly. Naproti tomu majitel 745i bude mít spotřebu víceméně v hajzlu, takže s tim bude jezdit normálně a občas pilu, takže 745i žere v průměru na 100km víc.
Stejně bych si do 7čky (a podobně velké auto) nekoupil menší než 3.0l diesel a 4.0l benzín.