Stránka 13 z 13
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 18:10
od TANN3R
Ale jistě že je to možné, stary tdi startuje v pohodě bez žhavení i v hodně minusovych teplotách. To není komůrkáč, nebo CR bez tlaků, tady ti stačí schopná baterka, resp. dostatečná rychlost stlačení.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 20:26
od Arnie_one
Můžu potvrdit starej Focus TD 1,7 nesmrtelný a starty v zimě

)) pohoda -20-25. To bylo nezničitelný.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 21:10
od Jaris330D
Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 21:51
od Zugy
Laiku. Zen golf uz je tak 2 roky ve srote. Ale furt jezdil. Mel nejakych 700 ci 800tkm. Akorat byl zhnily.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 22:02
od laik
Jarisi, chytil tak na 3 hupy do vteřiny a protože nezařehtal na všechny 4, ale nějak divně zakašlal, dal jsem to do servisu. Říkali, 3 nežhavili, tak jsme vyměnili všechny. Švára vedle mne startoval pegyho 406, taky nějaký 2litr. Obřad to byl velký, na 3x, dýmu až na Lipně. A chrochtal, snad i střílel??

, to jsem slyšel takto prvního nafťáka. Váleli jsme se tam smíchy v závěji. A kecal jsem. Nebylo -15, ale -16 a plynem jsem mu taky pomohl. Po opravě no problém. Nemám potřebu tady někoho lakovat. Jezdil jsem 25 let naftu, MB115 240D-tomu jsem dal kulmy z multikáry, zažhavil tak na půl cigarety a na první hup chytal. Pak 123 300D měla aut.žhavení, ta chytala hůř. B3 jsem měl taky. Max je poslední ropa a nechci další v baráku ani za zlatý prase. Teď mám ještě 2x X5 4.4i a jestli něco klekne, vidím to na RAM nebo něco s HEMI.
Baterka je u nafty strašně důležitá. Hlavně proud. Na S-maxovi jsem půl roku řešil špatný starty. Někdy i 3x po 10 vteřinách. Pořád nějaký diag, pak už i nový starter v autorizáku a nakonec jsem to dovezl ke guru přes Fordy, borec otevřel haupnu a že co ta baterka? Tady to nemá co dělat. Vyměnil ji za jakousi zelenou, s vápnem či co, že má o půl voltu větší napětí a při startu přestanou komunikovat ŘJ a blablabla….no a auto za 5 min.opravený. Maxy prej na to trpí. Borec kdesi na bývalé myčce....
Za golfa se omlouvám, ne rok ale dva. Jo stárnu rychleji než si myslím

Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 22:13
od TANN3R
Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 22:21
od Jaris330D
Laik, no vidis, ze si mu musel pomoci.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 22:23
od Jaris330D
TANN3R píše:Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.
Aha, ja myslel, ze Peugeot Partner 1.9D ma rotacku.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 22:37
od laik
Jarisi musel, jeden válec to neutáhne. Po 5ti vteřinách se ustálil. Na dva snad, tři určitě i bez plynu.
Frantíkovi se nechtělo ani pod plynem a to vzýval i panenku mariu a žhavil 2x před startem. Horor.
"Sibiřská" nafta taky hodně pomůže. Ale moc nebývá.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 23.11.2018 22:42
od TANN3R
Jaris330D píše:TANN3R píše:Jaris330D píše:Neverim, dokud neuvidim. Mame stary Peugeot Partner 1,9D s rotacnim cerpadlem a ani hovno. Musim mu pomoct pod plynem a stejne se zhavenim to je 100 * lepsi. PASSAT B3 to same.
Však ti to píšu, přečti si to ještě jednou.. Komůrkáč prostě bez žhavení nechytne ani v létě (všechny stary Francouzi 1.9d/td, stary mercedesy, prapůvodní koncern před tdi..). Klasicka rotačka tdi je prostě přímovstřik s velkou kompresí, to chytne i bez žhavení.
Aha, ja myslel, ze Peugeot Partner 1.9D ma rotacku.
Jasně že má, ale je to nepřímej vstřik nafty, tj predkomurka. Tam prostě bez žhavení nenastartujes ani v létě. Je to dané konstrukcí.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: sob 24.11.2018 17:52
od Jaris330D
Tak dík za objasnění. Já se v tom zas tak nevyznám, tak si rád nechám vše vysvětlit.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pon 26.11.2018 10:33
od zvedavec
lukee_cz píše:zvedavec píše:No já to mám do práce 6km, tak na tom budu asi stejně. To se ani na ten plyn nestihne přepnout. Má tady někdo zkušenost po jaké vzdálenosti se to přepne na plyn?
Ted mam auto sice u Jaraxe, ale treba bude brzo zpet a muzu pak ukazat. E66 745i, Brno, do prace asi 7km (autem jen obcas

) a plyn se prepne v lete po par set metrech, v zime mozna kilak.
Hele už ti ho vrátil, nebo je to "bídák" co si půjčuje hračky a nevrací

? Už jsem lehce nakažen bacilem, a jsem zvědavej jestli definitivně onemocním

.
Re: Je možné aby úplně nový Báwo bylo až takový šmejd ?
Napsal: pát 24.05.2019 22:15
od zvedavec
Vážení sedmičkáři, s lítostí vám musím oznámit že opouštím vaše řady, alespoň dočasně. Ne že bych kdy nějakou měl, ale v duchu jo a to tu nejlepčejší

. Střízlivé ekonomické zhodnocení mě přivedlo zpět do náručí Volva a to koupí Volva S80 s atmosférickým třílitrovým šestiválcem. Přece jen pořizovací a servisní náklady jsou o řád nižší. Pohodlí téměř srovnatelné, spotřeba stejná

ale co sedma nemá a mít nebude / asi / jsou skleněné xenonové světlomety se stěrači , ty jsem dycky chtěl

. Ale ujišťuji vás že kdykoli budu míjet jakoukoli sedmu, vždy ji pohledem pohladím

. Sedma je samozřejmě mnohem vyšší level ale vosumdesátka, ale ta je taky úžo

.
Škoda že se sem nedají vkládat obrázky, by sem se pochlubil.