Stránka 14 z 37

Napsal: pát 02.07.2010 19:48
od Thang
kurnik ja se tu snazim neco dozvedet a akorat tu ctu kdo je kokot a kdo komu prefikl starou... Bezte si to vyrikat do chatu a tady prosim reste vecne veci. Berte ohled na to, ze tu chodi lidi, kteri maji zajem se priucit nekterym zkusenostem a pote treba rozhodnout, co koupit... Jako treba ja... Diky .)
BTW: Vypada to tu jako v parlamentu a pritom bych se vsadil, ze na ne vsichni nadavate :)

Napsal: pát 02.07.2010 21:00
od JaraX
Radek píše:koukam Jarax umi vest debatu...samy kokot, debil, curak...holt si asi sedmou neco dokazuje.... a tim s "tazenim" proti e39 mi prijde, jak kdyby mu s ni nekdo prefikl starou....


protože sou jak idioti, člověk se jen zmini satelitnich hodinach a webastu a oni jak kokoti to pišou do každyho přispěvku, ale když je nenaučili ve škole čist co nadělam.

nikdy jsem tu nepsal že je E38 lepší než E39 protože ma satelitni hodiny a webasto, jen psal že je to vyhodou, hlavně to webasto.

Napsal: pát 02.07.2010 21:02
od JaraX
Thang píše:kurnik ja se tu snazim neco dozvedet a akorat tu ctu kdo je kokot a kdo komu prefikl starou... Bezte si to vyrikat do chatu a tady prosim reste vecne veci. Berte ohled na to, ze tu chodi lidi, kteri maji zajem se priucit nekterym zkusenostem a pote treba rozhodnout, co koupit... Jako treba ja... Diky .)
BTW: Vypada to tu jako v parlamentu a pritom bych se vsadil, ze na ne vsichni nadavate :)


promin za me emoce, ale když tu furt otravujou s těma satelitnima hodinama, psal jsem tu at napišou vyhody co ma E39 proti E38 a nikdo z nic nenapsal nic, jen furt pišou kraviny se satelitnima hodinama a webastem

Napsal: pát 02.07.2010 22:13
od roti
JaraX píše:
Radek píše:koukam Jarax umi vest debatu...samy kokot, debil, curak...holt si asi sedmou neco dokazuje.... a tim s "tazenim" proti e39 mi prijde, jak kdyby mu s ni nekdo prefikl starou....


protože sou jak idioti, člověk se jen zmini satelitnich hodinach a webastu a oni jak kokoti to pišou do každyho přispěvku, ale když je nenaučili ve škole čist co nadělam.

nikdy jsem tu nepsal že je E38 lepší než E39 protože ma satelitni hodiny a webasto, jen psal že je to vyhodou, hlavně to webasto.
to jsou Češi no... :(

Napsal: sob 03.07.2010 08:17
od JaraX
tak srhnutí

výhody E38
větší výbava za stejnou cenu
lepší provedení - nevrzající plasty, vše pěvnější a bytelnější, má o jedno tesnění na dvěřích víc jak E39 tzn menší hluk v autě při stejné rychlosti
má oproti E39 přitlaky stěračů, tzn lépe stírá při větší rychlosti
časteji vybavena webastem jako přihřívačem což u dieslových motorů výrazně zvyšuje životnost motorů
je pohodlnější, často má lepší lámací sedačky, nelámací sedačky sou stejné jak v E39 a v obou autech nepohodlné, nebrat ani v jednom autě
díky větší rezervě umožnuje namontovat větší LPG nádrž a tím i větší dojezd
oproti E39 má větší nádrž, tím padem i větší dojezd
technologická špička (celkem masakr pro fajnšmekry věci jako podsvícení klik optickým vláknem apod, dvojitej vysouvací kastlik,)
má víc odkládacích přihrádek, nikdy jich neni dost
lépe tlumí nerovnosti a má větší podelnou stabilitu
má lépe vyřešenou nivelaci(hydraulicky), u E39 je řešena né zrovna spolehlivou vzduchovou metodou.
E38 má kompletně celý výfuk z nerezu, tzn není třeba nikdy řešit
E38 má levnější jeté díly a o te ani nebavím o těch FL nebo Mpaketu u E39, nové díly stojí stejně
skoro vždy má skivak, výborné na vození stožárů :D
neucpávají se nikde žádné kanálky
díky přistupnosti věcí se snadněji dělá udržba jo svíčky, termostat, čidlo vačky apod.
E38 má středovou díru kol stejnou jako všechny ostatní BMW, narozdil od E39 která má atyp tudíž problém při shánění kol a nebo nutnost zvětšovat díry v kolech
E38 je vetší a má lepší deformační zony, většinou i víc airbagů
na E39 často praskají vnitřní kliky, řešením výměna klik za kliky z E38
E39 má hodně typů budíků, takže pokud odejdou shání se hůř než na E38, navíc jsou dražší
E39 nemá takové možnosti individualizace auta a maximální vybavy, takže pokud si člověk vzpomene něco dodělat většinou se to ani nevyrabi.

výhody E39
je o 21cm kratší a 6cm užší, pro někoho vyhoda při parkování
je malinko sportovnější, ale zase moc nemá EDC, tzn je tvrdá
má ve stejné motorizaci o cca 0,5 - 1l nižší spotřebu
lépe převeze pět lídi, sice nemá místo na nohy ale zase nemá uprostřed vyvýšenej zadní sedák, E38 je jen pro 4 lidi, nouzově převeze 5
kombík je velice praktickej
některé sedany mají sklopné sedačky
E39 pusobí méně nápadně, takže zapadne i mezi oktávkama, člověk nedostává takovou sadu v čem to jezdí.

Napsal: sob 03.07.2010 08:26
od MattyX
JaraX píše:výhody E38E38 má kompletně celý výfuk z nerezu, tzn není třeba nikdy řešit


hm pokud se nepletu tak kamosova 740i mela vyfuk vysypanej zevnitr tudis obal je z nerezu ale vyhnije i zevnitr ;)

Napsal: sob 03.07.2010 08:41
od JaraX
MattyX píše:
JaraX píše:výhody E38E38 má kompletně celý výfuk z nerezu, tzn není třeba nikdy řešit


hm pokud se nepletu tak kamosova 740i mela vyfuk vysypanej zevnitr tudis obal je z nerezu ale vyhnije i zevnitr ;)


ale jde o to jeslti tam byl origo vyfuk, viděl jsem hodně bastlu, tlumič je nesmrtelnej, maximalně se vysype kat

Napsal: sob 03.07.2010 11:28
od Thang
jestli bych se mohl zeptat, tak jakou motorizaci vybrat u E39 a E38 ciste jenom v jezdeni po meste?? Mam uz prostudovane cele forum ale i tak by me zajimalo co by jste vybrali pokud by Vam nezalezelo na vykonu ale na spotrebe (ano vim, ten kdo kupuje 7er nebo 5er nejak nesmi resit spotrebu, ano vim, M62 4.4 V8 ano ano, ale opravdu nejrealnejsi motorizaci do obou typu aut do mesta. PLS bez LPG :) ) Proste celkove naklady na udrzbu auta plus spotreba = vysledny model (prosim i s prevodovkou)

Diky moc za nazor a doufam ze se tu nestrhne bitva jako v jinych tematech ktery motor je best of, pouze motor na spotrebu plus udrzbu :) ddiky moc :

Napsal: sob 03.07.2010 11:31
od MattyX
u e39 bych volil 528i (530i) nebo 530d ;)

Napsal: sob 03.07.2010 11:47
od patriot
JaraX píše:tak srhnutí



kóónečně adekvátní vysvětlení, bez nějakých osobních emocí a záště vůči e39 :cool2:


4 Thang

No ono tak velká a těžká auto moc na ježdění s benálem po městě moc nejsou, myslím tedy po stránce ekonomické. Já s e39 528i jezdil 95% město a +- 14l :? Ale četl jsem že jezdili město i za míň, asi to s tím neumím :wink: Tak asi naftu, 530d

Napsal: sob 03.07.2010 12:01
od Snejk
nj ale 530D (i 730D) sou ojeté už trošku hodně v prdeli na udržbu (pokud nekoupite kus po zoufalci ktrej už všecko vyměnil a děsně ho to nasralo)
takže se pak žádná uspora prakticky nekoná, a co vidim v okoli, tak i proti 4,4 prodlaji gatě.. a to že to skoro nejede a chrochtá to už nemluvim.
i když s 2,8 se da jezdit celkem rozumně.
ale za mě... benzin (at 2,8 nebo 4,4) s LPG když se chce ušetřit.. .a nebo se na to vysrat a neřešit to, protože to řešení nemá :lol:
ja to vzdal už davno. bud sem mel e32 v lpg jezdilo to za vzduch a spokojenost. 100 000km a jako nic a za nic...
a ted mam už 4,4 žere to v meste 12-14 a to me nesere mrdam na to.
pač na to abych uživil naftáka opravdu nemám. aby ten motor me nekde nechal a ještě čekal že mu koupim součastku dražší jak cely motor 4,4 z jineho auta? tak to me ani nehne :mad:

Napsal: sob 03.07.2010 12:54
od JaraX
kup 528i nebo 728i v manualu, sice napiču řešení skrz ten manual a slabej motor, ale když si nedáš říct na LPG tak co ti k tomu mám řict, naftu neber, nikdy nepoznáš stav

Napsal: sob 03.07.2010 13:41
od tomascz2
no nevím podle mě na ježdění po městě 7er není vůbec teda pokud nejezdíš hotel-letiště a zpět. Bral bych 5er.
Argumety jako vyšší pořizovací hodnota o proti 7er jsou naprosto liché, 5 se bude vždycky líp prodávat než 7er. U 7er se ti může stá že tit zustane na krku, popř si pro ni přijede JARAX na díly ale to musí mí alespoň hodiny:) a stolečky:) a navíc solidní 7er bez investic unás těžko seženeš. To co se prodává do 100k je dobré tak na kurník pro slepice nebo díly, 100-200k jeden kus z 10 je OK. E38 jsem měl, mám E65 s obojím max spokojenost ale každou jsem kupoval(vybíral) pul roku. 5er je víc, máš větší možnost výběru, kombál není k zahození nikdy nevíš co povezeš. Např 2děti, 1kočárek, manželka, dovolená, 7er - docela hlavolam

motorizace po městě ti v poho bude stačit 2,5 nafta nebo benzín, no možná pokud jezdíš uplně na pohodu i 2,0. kolik tě bude stát provoz záleží jakou koupíš. Určitě bych se nehnal do 8 a více válcových motorů-ty jsou určeny jinam než do města. LPG stejně jako disel záleží na nájezdu km
BMW má ofic časopis tam představuje i jednotlivé modely včetně motorizací.
Vcelku bez emocí a bez zaujatosti je tam popsáno který motor se hodí na jaké ježdění.

Napsal: sob 03.07.2010 14:11
od JaraX
2.0i muže být taky, to má Tomascz2 pravdu, ale jedině manual, určitě nebrat 2,0i a 2,3i v automatu.

Napsal: sob 03.07.2010 18:25
od roti
je pohodlnější, často má lepší lámací sedačky, nelámací sedačky sou stejné jak v E39 a v obou autech nepohodlné, nebrat ani v jednom autě

co jsou to ty lámací sedačky? Jak poznám jednotlivý druhy sedaček u e38? Comfort atd...

Napsal: sob 03.07.2010 18:32
od JaraX
roti píše:je pohodlnější, často má lepší lámací sedačky, nelámací sedačky sou stejné jak v E39 a v obou autech nepohodlné, nebrat ani v jednom autě

co jsou to ty lámací sedačky? Jak poznám jednotlivý druhy sedaček u e38? Comfort atd...

¨
lámací sedačky maj ještě jedno kolíbkový tlačítko navíc,
zde standartni sedačka (shit) http://www.meeknet.co.uk/E38/standard%20Seats.jpg

a comfort seat
http://www.meeknet.co.uk/E38/comfort%20Seats.jpg

http://www.meeknet.co.uk/E38/contour%20Seats.jpg
připadně i ty contoury,

lamani je obrovska vyhoda protože se da k zádům přihnout horní polovina opěráku, a pokud nemá někdo uplně rovný záda tak to hodně využije, sedák se tak opírá o celý záda a hlavně o hlavu, takže člověk sedí naprosto komfortně.
Jiný sedačky bych v autěch nechtěl , krom těch co sou v E65 comforty s opěrkou krku.
v klasických sedačkách jsem byl u po 500km pěkně dolámanej, v comfortsitze ani po 1800km za volantem.

Napsal: sob 03.07.2010 23:04
od roti
díky moc
můžeš mi teda popsat co k čemu je? 1, 2 je snad jasný. 3 je co? 4 je to lámání? A některý mají i 5, co to je?


Obrázek

Napsal: sob 03.07.2010 23:39
od JaraX
5 maj contoury a sporty a je to vysuv podložky pod stehna,
4 je lamani
a 3 sou dofuky

Napsal: ned 04.07.2010 00:35
od KrutaSedma
Dneska mi matka pujcila teda spis sem ji voblozil trojkovy BMW no ja myslel ze se mi podlomej kolena sedl sem si do toho sportaku uplne dolu nastartoval kozenej -m volant s posilovacem dal trochu plynu, p*co jak to tahlo, malem sem z toho mel infarkt pak sem to dal projet trochu za podebrady chvilku drzim plyn rucicka na 220 oooouu boze to je raj kde sem se to vocit 8O ... pred rokem mi vzali noty za zbytkac prave v tomhle aute, tenkrat sem si vubec toho BMW nevazil, pred 15 dnema mi papiry vratili s kamosema jezdime 3000km ve felicii po DEUTCHLANDU kde nas mimochodem benga chytaj jako cechy kazdou druhou hodinu, po dvou tydnech sednu z felicie do 320i (v papirech 325i :?) BMW a prestavam chapat vsechno vsechny hodnoty REALITU BMW je proste to nejlepsi KARA v cem se da jezdit beeeeeeeeeest cerna 320:felicia to sou nebe a dudy.... proc sem pisu?? nemuzu vybrat mezi e38 740i kterou davno mel muj otec a e39 aspon 528i mam 85 000kc, koupim cokoliv co ma ve znaku BMW :twisted:

Napsal: ned 04.07.2010 08:38
od JaraX
KrutaSedma píše:Dneska mi matka pujcila teda spis sem ji voblozil trojkovy BMW no ja myslel ze se mi podlomej kolena sedl sem si do toho sportaku uplne dolu nastartoval kozenej -m volant s posilovacem dal trochu plynu, p*co jak to tahlo, malem sem z toho mel infarkt pak sem to dal projet trochu za podebrady chvilku drzim plyn rucicka na 220 oooouu boze to je raj kde sem se to vocit 8O ... pred rokem mi vzali noty za zbytkac prave v tomhle aute, tenkrat sem si vubec toho BMW nevazil, pred 15 dnema mi papiry vratili s kamosema jezdime 3000km ve felicii po DEUTCHLANDU kde nas mimochodem benga chytaj jako cechy kazdou druhou hodinu, po dvou tydnech sednu z felicie do 320i (v papirech 325i :?) BMW a prestavam chapat vsechno vsechny hodnoty REALITU BMW je proste to nejlepsi KARA v cem se da jezdit beeeeeeeeeest cerna 320:felicia to sou nebe a dudy.... proc sem pisu?? nemuzu vybrat mezi e38 740i kterou davno mel muj otec a e39 aspon 528i mam 85 000kc, koupim cokoliv co ma ve znaku BMW :twisted:


tak za 85 nekoupíš topstav ani E39 ani E38, pokud tě tak baví sportfeeling, kup E36 328i, pokud chceš cestovat kup 740i, když budeš dobře hledat, najdeš dobrej kousek i za těch 85, ale chce to hledat, v dobrym stavu je tak každy 10ty auto.