Stránka 14 z 26

Napsal: pát 17.07.2009 12:59
od Tiff_needel
Co vím tak e tátoví E61 525i řadí o něco dřív(tak že v nižších otáčkách),ale o to rychleji,tedy moc velkej rozdíl v tom není,před tím jsme měli E39 520i a u tý to trochu bylo znáš hlavně na spotřebě.Já mám E39 525i,ale manuál tak to nemám jak zkusit,ale jak řikám teďka u E61 v tom není znatelnej rozdíl...

Napsal: pon 03.08.2009 14:20
od Lolita
Nejvetsi rozdil je, ze neradi tak nahoru kdyz prestanes zrychlovat, takze si drzi vetsi otacky, cimz muzes ve vysledku mit i lepsi spotrebu - auto jede casteji za 0.

Napsal: pon 17.08.2009 10:13
od BeXTeR
PetacekBE píše:Jaký je rozdíl mezi módem "S" a módem "D" u automatu - je možné aby mód "S" umožnil rychlejší zrychlení nebo je jen na to aby převodovka řadila při vyšších točkách motoru. Díks. - E39 525 tds.


Economic - standardni rezim, radi v pomerne nizkych otackach. Pokud jedes do kopce, bod razeni se trosku zvysi. Elektronika prevodovky se snazi mit zarazeny co nejvyssi rychlostni stupen aby snizila spotrebu

Sport - body razeni se vyrazne zvysi, elektronika se stale snazi podrzet ti rychlost s otackami kde budes mit dostatek sily motoru. Tlak hydrauliky v prevodovce muze byt zvyseny - vysledkem je agresivnejsi prerazeni (zalezi na typu prevodovky)

Winter (zimni rezim) - body razeni jsou extreme snizene, prevodovka radi drive aby neprenasela prilis velky vykon. Rozjezdy jsou z pravidla na druhy rychlostni stupen.


Vse zalezi typu prevodovky a motoru, novejsi prevodovky neznam, ale princip bude u vsech stejny, jen mozna vylepsena logika podporena dalsim elektronickym naradickem ktereho bude v novejsich autech vice.


Staci se mnohdy podivat tam, kam se mnoho lidi nediva - do navodu k autu, vetsinou se tam o praci automaticke prevodovky a jejim uceni pise.

Napsal: pon 31.08.2009 13:28
od joshua666666
Tak dnes som odviezol milacika do servisu ohladom blbnutia automatu, mám GM P29, a chcem sa opýtat či niekto nemá nejaké referencie o tom servise v Prahe

http://www.automatickaprevodovka.cz/

vedúcí sa tváril že tomu rozumie ,ale proste je to moj miláči a tak mám určité obavy či som zvolil správne. I ked si myslím že pokial človek nemá v servise kamaráta tak asi istotu nemá nikdy! :twisted:

Napsal: pon 31.08.2009 15:51
od PetacekBE
Opět se na Vás obracím z dotazem - jak poznám u správně fungujícího automatu,že je opotřeben hydrodynamický měnič a jak se to pozná. Díks..

Napsal: úte 01.09.2009 19:03
od raging
Ahoj,
mam E 46 320 i,r.v.2002,automat, najeto 120000 km,memuzu mormalne zjistit,kdy nechat vymenit olej v automatu.Kazdej radi neco jineho a ja jsem z toho jelen.Prosim o radu,jak to vlastne je







:?: :?:

Napsal: čtv 03.09.2009 09:29
od raging
raging píše:Ahoj,
mam E 46 320 i,r.v.2002,automat, najeto 120000 km,memuzu mormalne zjistit,kdy nechat vymenit olej v automatu.Kazdej radi neco jineho a ja jsem z toho jelen.Prosim o radu,jak to vlastne je







:?: :?:
Nic,uz jsem to zjistil 8)

Napsal: čtv 03.09.2009 16:56
od Tashiro
PetacekBE píše:Opět se na Vás obracím z dotazem - jak poznám u správně fungujícího automatu,že je opotřeben hydrodynamický měnič a jak se to pozná. Díks..


Na rozjezd to prokluzuje, pokud pustíš brzdu při D tak to stojí (mělo by se pomalu rozjet) a hlavně špony v oleji....

Napsal: čtv 03.09.2009 16:56
od Tashiro
raging píše:
raging píše:Ahoj,
mam E 46 320 i,r.v.2002,automat, najeto 120000 km,memuzu mormalne zjistit,kdy nechat vymenit olej v automatu.Kazdej radi neco jineho a ja jsem z toho jelen.Prosim o radu,jak to vlastne je







:?: :?:
Nic,uz jsem to zjistil 8)


každých cca 40 000

Napsal: pát 04.09.2009 12:40
od jettix
Honczek píše:Jezdim celou dobu s manualem...Posledni dobou ale a automatu premyslim.Jel sem v E28 a v E34 a myslim, ze je to OK.Ale tady z tech prispevku mi to docela nahnalo strach.Nemyslim kvuli rizeni to je pohodlny,ale co ja muzu vedet kdo s tim co delal prede mnou?Chtel bych 535iA E34,je to starsi automat to chaapu,ale co kdyz ho koupim a po par mesicich se po.... Repase za 25k asi nema cenu, tak potom leda shanet novou prevodku-tak nevim jestli do toho jit.Myslel sem,ze maximum je, ze to nekdo bude drtit na sprintech a pod. a tomu se jeste pri trose stesti da vyhnout,ale to ze tam nekdo dava neutral pri dojizdeni k semaforu-no to dela asi 90% duchodcu a razeni behem jizdy z D na 3 a pod. -- myslim ze taky.Nedavno sem se bavil s mym sefem a presvedcit ho o tom, ze pri neutralu auto zere vic, jak pri brzdeni motorem je u tohoto typu cloveka ( ing. + 62let ) pomalu nadlidsky ukol.Mozna by se sem hodily nejaky rady od uzivatelu Automatu o tom jak automat koupit - co vyzkouset,jakym stylem ho projet ,abych se vyhnul zacatecnickym chybam a podobne.Dik :)

hele,tj jednoduchy at se kukne na bc a na neutral z kopce ma treba 0,6 l okamzita spotreba a s kvaltem 0,0l.....aspon teda u manualu jo :wink:

Napsal: pát 04.09.2009 12:48
od Don
melo by to tak byt... pokud mam zarazeno a jedu z kopce bez plynu jedu za 0, pokud na neutral tak jsou tam nejake drobne desetiny (podle rychlosti se to prepocitava).

Napsal: pát 04.09.2009 12:50
od RuDoSh
jettix píše:hele,tj jednoduchy at se kukne na bc a na neutral z kopce ma treba 0,6 l okamzita spotreba a s kvaltem 0,0l.....aspon teda u manualu jo :wink:


jasne, ale ne vzdy tim usetris :-) ale to je zas OT :-D

Napsal: pát 04.09.2009 13:11
od raging
Tashiro píše:
raging píše:
raging píše:Ahoj,
mam E 46 320 i,r.v.2002,automat, najeto 120000 km,memuzu mormalne zjistit,kdy nechat vymenit olej v automatu.Kazdej radi neco jineho a ja jsem z toho jelen.Prosim o radu,jak to vlastne je







:?: :?:
Nic,uz jsem to zjistil 8)


každých cca 40 000
objednal jsem se na vymenu oleje tady :http://www.kaps.cz/automaticke.php?flash=undefined

Napsal: pát 04.09.2009 13:13
od raging
Tashiro píše:
raging píše:
raging píše:Ahoj,
mam E 46 320 i,r.v.2002,automat, najeto 120000 km,memuzu mormalne zjistit,kdy nechat vymenit olej v automatu.Kazdej radi neco jineho a ja jsem z toho jelen.Prosim o radu,jak to vlastne je







:?: :?:
Nic,uz jsem to zjistil 8)


každých cca 40 000
objednal jsem se na vymenu oleje tady http://www.kaps.cz/automaticke.php?flash=undefined tak uvidime.

Napsal: pát 04.09.2009 16:40
od Tashiro
To RAGING - dej pak vědět, já byl v prevodovka.cz - stojí to majlant, je to náchylný zařízení, byl sem na komplet repasu víc než před rokem a vše OK, žádná změna, jan občas na 2 si škubne.

Napsal: pát 04.09.2009 19:50
od raging
Tashiro píše:To RAGING - dej pak vědět, já byl v prevodovka.cz - stojí to majlant, je to náchylný zařízení, byl sem na komplet repasu víc než před rokem a vše OK, žádná změna, jan občas na 2 si škubne.
jj,pristi ctvrtek,jinak reference jsou velmi dobre,jezdi tam ze sirokeho okoli auta vsech moznych znacek 8)

Napsal: pát 04.09.2009 19:57
od raging
jo a ceny jsou oproti autorizovanemu servisu mirne,s proplachem cca 6000 kc,bez, necelych 5 litru,vcetne oleje a filtru.Dam vedet.

Napsal: pát 04.09.2009 22:14
od mario42
taky se chystám do toho Kojetína, uvidíme co z té ludry vyteče za svinstvo.

Napsal: pát 11.09.2009 10:24
od raging
Ahoj,vcera byla moje 320 ka na vymene oleje v aut.prevodovce http://www.kaps.cz/automaticke.php?flash=undefined strucne receno,perfektni pristup techniku(vezmou te pod auto a ukazou vypusteny olej),reknou co a jak, pokecaji se zakaznikem atd.
Cela akce i s proplachem trva cca dve hodiny,takze se tam pekne posadis,nabidnou kavu,nebo mineralku.
Ale,co je na tom nejdulezitejsi,to je cena.Ja jsem vcera platil 4450 kc,se vsim vsudy,tedy,olej,filtr,prace 8) 8)
a jeste neco:Neverte nikomu,kdo bude tvrdit,ze je v automatu celozivotni napln.Nic takoveho neexistuje :!:

Napsal: stř 23.09.2009 21:42
od Honnzas
NEVITE NAHODOU NEKDO KDE BY KOLEM PLZEN MI NEKDO VYMENIL OLEJ V AUTOMATU. DIKY