Stránka 14 z 45

Napsal: sob 26.01.2013 13:50
od rooc
to jsem si rejpl :-) chtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu.. :-) horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul :D

Napsal: sob 26.01.2013 13:56
od rooc
a za 9...jem s tím nejel ani nepamatuju :D

Napsal: sob 26.01.2013 16:21
od matiz
Ja na svojem taky ne :P :P :P

Napsal: sob 26.01.2013 16:54
od JaraX
rooc píše:to jsem si rejpl :-) chtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu.. :-) horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul :D


až na to že ma pravdu ty slinte.

Napsal: sob 26.01.2013 17:22
od rooc
JaraX píše:
rooc píše:to jsem si rejpl :-) chtěl jsem k tomu napsat vtřiky a turbo původní.., po těch slintách tady o plg a bezproblémovém provozu.. :-) horší bude.., a´t to budu schtít prodat..., tak se tu bude vykládat o tom., že jsme to o 650 stáhnul :D


až na to že ma pravdu ty slinte.


ježiš....já mám takovou radost.., že to vím :-)

Napsal: pon 25.08.2014 11:40
od pukos26
a nevie niekde poradit po kde by som zohnal v lepsej cene original dpf filter eberspracher .... samozrejme niekde ine nez v original servise ... skorej sa mií jedna ci neviete o predajcovi kto to ma za lepsiu cenu
dakujem

Napsal: stř 11.05.2016 18:39
od Pilifo
Zaujímalo by ma, či ste už fakt počuli o prípade, že by v ČR rozdávali policajti pokuty za tie vykuchané DPF. Aj v tejto téme sa to riešilo už pred 3 rokmi, ale žiadny posun som zatiaľ nezaznamenal...

Napsal: stř 11.05.2016 19:35
od JaraX
v ČR zatím pokuty nedávaj, jen vyhazujou z STK, pokuty zatím dávaj Němci a Rakušáci.

Napsal: úte 31.05.2016 21:18
od frenkie98
Mám dotaz . Jak se čistí filtr pevnych častic?
Někde jsem četl že to některy auta dovedou čistit samy.
Mimo to že tomu někdy pořadně vytneš :))
diky

Napsal: úte 31.05.2016 22:01
od rhinos
ma nekdo konkretni pripad ze dpf off znamenalo smrt na STK?
Ja mam naopak nekolik pripadu kdy auto v tomto stavu proslo bez ztraty kyticky

Napsal: stř 01.06.2016 06:32
od Polish
to rhinos: Pokud tam fyzicky je a soft čistej projdeš... teda pokud nemaš motor ko a nehulí jak avie ;)

Napsal: stř 01.06.2016 07:19
od Zdenda530d
Tak tak, nesmí to jít poznat v jednotce, jinak na STK "naměří" velký kulový... zatím.

Napsal: pon 06.06.2016 19:18
od Dawes
Zdravím,nastal mi problém.Cca po ujetí 8km se mi rozsvítí kontrolka DPF a sníží se výkon.Včera to bylo na diagnostice,kde skoro nic nezjistil,vymazal chybu a byl 100km klid.Dnes se opět rozsvítila.Měnil jsem nedávno žhavičky,kde byl 3 špatné.Nevíte,kde by mohl být problém?Mechanik má podezření na jednotku žhavení,ale pokusí se to zjistit až o vejku,kdy bude mít lepší diagnostiku.Může se s autem do té doby jezdit? Předem děkuji za odpovědi (BMW 525D 145kw e61 LCI).

Napsal: pon 06.06.2016 19:26
od Polish
Ahoj, Ja jsem vzdy měnil oboje.. Pro jistotu :)... Tak nevím... Ale tak vim ze bez zhaveni to huli a klepe se to pri startu, ale nevim co to muze udelat... Ja sem to hned měnil.. Asi bych to vyměnil, jen jedtli ti jednotka neodpalila znova zhavicky... Pisu z mobilu, tak sry za chyby..

Napsal: pon 06.06.2016 19:36
od Dawes
Moc děkuji,zkusím to vyměnit.Mám to měsíc a furt se něco sere.Opravím jednu chybu a hned skočí další :D

Napsal: pon 06.06.2016 19:53
od MadButcher
Ja menil vsech 6 zhavicek pred rokem a pul, 3 hlasily chyby. O tom ze je dobre pri tom vymenit i jednotku jsem tenkrat nevedel. No a ted koukam ze zhavicka 1 a 5 jsou zase spatne... chyby vyresetovany a druhy den jsou tam zase... a to mam jit za mesic na technickou - sakra :D

Napsal: pon 06.06.2016 20:08
od Dawes
:D Na technické jsem na to právě přišel ještě tam bylo napsáno plný DPF,vyměnil jsem taky všech 6 a doufal,že to zregeneruje,a ono je to ještě horší.

Napsal: úte 07.06.2016 00:19
od madmarty
Lidi používáte aditiva do té naší kvalitní nafty ? Do všech aut kde jsem měl DPF jsem lil aditiva, na dálnicích výfukovou soustavu hezky prohřál a žádný problémy s DPF jsem neměl.

Až vyřezávačům DPF bude někdo umírat na rakovinu, nebo oni sami, pak si možná vzpomenou... DPF tam není jen tak jako kurvítko, nebo zdroj zisků pro výrobce. EURO4 a výše produkuje tam malé části sazí, že nám pronikají nejen do plic, ale až do krve a následně prochází buněčnou stěnou do buněk, kde způsobují rakovinu.

Vzpomeňte si až budete přemýšlet o vyřezání DPF, může to být člen vaší rodiny, vy, nebo jen váš pes. Na rakovinu zcela zbytečně umíráme všichni. Vyřezané DPF ta rizika zcela zbytečně navyšují.


Sice plno lidí tvrdí, že to nedýchají, že to dýchají ty za nimi... Ale čím víc lidí to vyřeže, tím vyšší pravděpodobnost že to bude dýchat i ten který hulí těm ostatním.

Tvrzení, že byla verze motoru bez DPF a stejná s DPF je dle všeho liché, minimálně mají jiné SW mapy. Jinak spalují. Stejně tak tvrzení o tom, jak Avie hulí a nemusí mít DPF. Jde o velikost sazí ! Velké nám neškodí jako ty malinké.

Úplně nejhorší jsou ti, kteří najezdí pár tis km ročně kolem komína, ale musí mít slavné TDI (a jiné) protože to je IN. Pak zanesou DPF a nemají na to aby si koupili nový, tak nechají vyřezat. A už ani vůbec nepřemýšlejí že tu naftu mají zbytečně, protože díky malému nájezdu se jim vůbec nevyplatí.

Mimo to, člověk vyřezávači zaplatí dost peněz, ten dostane další za obsah DPF který prodá do sběrných surovin. Nejvíc to propagují tito velice pěkně placení vyřezávači :(

Napsal: úte 07.06.2016 07:28
od rhinos
asi je zbytecne to resit stale dokola...ale zeptej se horniku jak velke saze a celkove castice prachu nevadi....

Napsal: úte 07.06.2016 07:53
od JaraX
rhinos píše:asi je zbytecne to resit stale dokola...ale zeptej se horniku jak velke saze a celkove castice prachu nevadi....


je vidět jak o tom nic nevíš, myslíš že při spalování nafty při tlaku 2000 baru vznikaji velke saze?
ale asi nema smysl to řešit, protože tady 90 procent lidi o DPF nic nevi, pulka si mysli že saze sbira a vysype je za městem a druha pulka si mysli že to zachyti velke saze a male projdou.
souhlasím s madmartym