Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW X5 koupě

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

Re: BMW X5 koupě

#261 Příspěvek od Teddy »

Naprosto s tebou souhlasim. Podle mě se to bude srát stejně jako všechny německý auta. Holt je to něco za něco. Chtít postavit výkonný auto, schopný projet terénem, s mega výbavou a aby to nevážilo jako tank, nutně znamená kompromisy. A dneska už se asi serou všechny současný auta. Německý jsou nacpaný výbavou, tak je tam toho holt víc, co se může odporoučet.

Ještě tam píšou, že při tahání bývá nejslabším článkem převodovka a diferáky. Prej se to děsně hřeje.
Na tom offroad fóru jsou zaměřený hlavně na průchodnost terénem a častym tahání vleku. To já právě ne. Já potřebuju pohodlný auto na silnice, pro porce km a abych párkrát za rok mohl zapřáhnout 3,5t. Proto nehledam čistýho offroada, ale právě ten kompromis v podobě SUV. Při tom občasnym tahání mi nedělá problém udělat přestávku a nechat to vychladnout. S E61 jsem to dělal taky a hlavně jsem ho nerval s plynem na podlaze na plnej výkon.

Jo a ještě k tomu tažnýmu.... Super, že jsi mě s tim trknul. :thumbsup: X5 to má tak, že záleží na motorizaci. Třeba s 3.0d mají fakt jen 2,7t. Nicméně ty 4.4i mají v pohodě 3,5t.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW X5 koupě

#262 Příspěvek od JaraX »

s motorizací to nemá nic společnýho, je to čístě dáno faceliftem.
a u E53 prostě nemůže mít nikdy 3,5 tuny, už se to tady řešilo několikrát jsou tu tužím i dva topicy s tím.
taky bych potřeboval tahat vlek nad 2,7 tuny ale s X5 to prostě nejde (legálně), spousta lidí s tím tahá těžkej vlek, ale legální to není a je to dneska dost o pruser.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

Re: BMW X5 koupě

#263 Příspěvek od Teddy »

V označeních X5 se ještě nevyznam. Kolega v práci má X5 z r. 2005 a má v papírech 3,5t. Na yacht fóru vím ještě o jednom, co má X5 (nevím jakou) s tažným na 3,5t. Oba mají velký benzíny. Oba se teda shodujou, že po zapřažení vleku letí spotřeba raketově nahoru.

Ještě jsem našel příspěvky pár lidí, kteří mají 3,0d a ti mají jen tušim 2,7t.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

Re: BMW X5 koupě

#265 Příspěvek od Teddy »

Největší legrace v těch odkazech je, že na těch cca 15 - 20 stránkách napsali jen asi 2 lidi, jak to opravdu mají. Zbytek si to spletl s diskuzí o řidičákách a drtivá většina z nich tam plácala nesmysly. :D

Ale už jsem si to dohledal. Při konfiguraci novýho auta byly 2 nabídky tažnýho. Standardní na 2,7t a dražší na 3,5t. Nepsali tam, co je všechno jiný, ale nejspíš nějaký výztuhy, či jiný uchycení. Asi proto jsem našel řadu X5 s tažnym na 3,5t. Paradoxně njvíc v rakousku.

Zajímalo by mě, jestli u nás někdo dodělával a přihlašoval tažný na X5. V jednom odkazu to někdo dělal, ale už nenapsal kolik mu napsali. Jde mi o to, jestli někdo kouká na štítek auta. Já jsem na Mazdu koupil tažný (vybral jsem to s nejvyšší nosností), namontoval, zajel na technickou, kde mi dali razítko do typovýho listu a pak na úřad. Ouřada pak do techničáku napsal čísla z typovýho listu tažnýho zařízení. A to zrovna ten náš ouřada je s velkym O! Třeba vlek jsem kvůli těm píčovinám, co si navymejšlel, přihlašoval jinde.

Jinak vyhláška to říká jasně. Auta tohoto typu smí tahat vlek o 1,5 násobku celkové hmotnosti. Asi teda když výrobce nestanoví jinak. :) Na E61 jsem měl v německých dokladech 2,5t. Náš ouřada z toho udělal 2t. Nehádal jsem se, protože mi to stačilo.
mitocross
Registrovaný
Příspěvky: 161
Registrován: pát 07.12.2012 01:00

Re: BMW X5 koupě

#266 Příspěvek od mitocross »

Zvysena hmotnost tahaneho privesu 3,5t - u E70 sa jedna o priplatkovu vybavu 'erhöhte anhängelast' a obnasa okrem ineho tieto zmeny priamo z montaznej linky:
-zosilneny zadny diferencial
-vykonnejsi alternator
-zvacseny chladic
-prisposobeny program stabilizacie
Ako retrofit je to asi nerentabilne/neriesitelne. Treba hladat auto,co to ma v origo. vybave.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: BMW X5 koupě

#267 Příspěvek od laik »

Potvrzuji. Já mám předface E53 rakušana bez tažnýho a má v TP 2,3t.
martin-leon
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: čtv 29.09.2011 00:00

Re: BMW X5 koupě

#268 Příspěvek od martin-leon »

Mam 4.8 a tazne standart 2.7 t..... Ale co jsem objizdel vybrane x5 v de jedna mela 3.5t.Jinak dodge ramm ma velke tazne a neni to problem predelat na lpg... Co..
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: BMW X5 koupě

#269 Příspěvek od laik »

Takže když tuto stránku sečteme, tak vychází
do 2003 - 2,3t
od 2003 - 2,7t
od 2003 - 3,5t se zvláštní výbavou od výrobce
všechny varianty bez ohledu na motorizaci
Odpovědět